Ugrás tartalomhoz


Fotó

Szabálykérdések


A téma archiválva van, emiatt nem szólhatsz hozzá.
1546 hozzászólás érkezett eddig

Vincu

Vincu

    Huligán

  • Fórumita
  • 3181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.04, 13:30

Legalább lesz értelme az olyan lapoknak, mint Utolsó csata a Falon :)

Fitzlovag_Latnok

Fitzlovag_Latnok

    Káoszbajnok

  • Fórumita
  • 297 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.04, 12:59

Dehát a Greyjoy nem nyer az első menetben a "Királynak krákogni kell"-el? :)  :gyagya:


Azért az elsőben csak nem.

Csak húzás kérdése. Össze tudnék olyat ütni, hogy meglegyen.


Oké akkor kitiltottuk azt is szóval csak semleges lapokkal gyertek. :lol: :lol:

Fitzlovag_Latnok

Fitzlovag_Latnok

    Káoszbajnok

  • Fórumita
  • 297 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.04, 12:57

Dehát a Greyjoy nem nyer az első menetben a "Királynak krákogni kell"-el? :)  :gyagya:


Azért az elsőben csak nem.


Azért egyszer már sikerült nekem ráadásul nemhogy az első kör de csak egy harcot indítottam! :lol: :lol: :lol: :lol:

Aeren

Aeren

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1640 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.04, 12:57

Dehát a Greyjoy nem nyer az első menetben a "Királynak krákogni kell"-el? :)  :gyagya:


Azért az elsőben csak nem.

Csak húzás kérdése. Össze tudnék olyat ütni, hogy meglegyen.

Módosította Aeren: 2006.12.04, 12:57


morbiczer

morbiczer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2967 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.04, 12:54

Dehát a Greyjoy nem nyer az első menetben a "Királynak krákogni kell"-el? :)  :gyagya:


Azért az elsőben csak nem.

Aeren

Aeren

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1640 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.04, 12:29

Tehát ennek fényében biztos nagyon izgalmas lesz a nemzetin 30 Greyjoy. :aaaaa:  :aaaaa:  :aaaaa:  :aaaaa:

Dehát a Greyjoy nem nyer az első menetben a "Királynak krákogni kell"-el? :buszke: :ize:

Szóvak mindent bele vadas/őrös dekkek.

Módosította Aeren: 2006.12.04, 12:29


Fitzlovag_Latnok

Fitzlovag_Latnok

    Káoszbajnok

  • Fórumita
  • 297 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.04, 12:24

Szerintem be kellene tiltani a Martell házat  :aaaaa:


Ja csak akkor tiltsuk ki a Baratheonokat és a Lannistereket mert megölik a gyors paklikat.Tökmindegy mennyi hírnevet szedsz össze az egyik úgyis ellopja a másik úgyis eldobja,ha eggyáltalán hagy felállni.A Starkok,hogy képzelik,megölni 5 embert az első körben?Ki velük.A Targák meg azért nem játszhatnak mert sokszor toborozni sem tudsz Drogontól.Tehát ennek fényében biztos nagyon izgalmas lesz a nemzetin 30 Greyjoy. :buszke: :ize: :aaaaa: :aaaaa:

Vincu

Vincu

    Huligán

  • Fórumita
  • 3181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.04, 12:07

Szerintem be kellene tiltani a Martell házat :buszke:

morbiczer

morbiczer

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2967 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.04, 11:29

Azért remélem, hogy nem minden második ember Martellal fog jönni a Nemzetire, mert az nagyon unalmas lesz. :buszke:

(Már látom: 40-50% Martell, 20-30% Lannister :ize: )

Aeren

Aeren

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1640 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.04, 11:24

zárd őket a toronyba :buszke:

Ahogy Nico csinálta.
Aprop, holnap ráér valaki játszani egyet(aki igen, az privibe, hogy ne spammoljunk ide)?

Módosította Aeren: 2006.12.04, 11:25


Scorba

Scorba

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3442 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.04, 11:20

zárd őket a toronyba :buszke:

Fitzlovag_Latnok

Fitzlovag_Latnok

    Káoszbajnok

  • Fórumita
  • 297 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.04, 11:17

ezt már máskor is rosszul mondtam élőben, de ide nemrégen beírtam, hogyan helyes:
Ami a szövegdobozt üríti, az kizárólag a nyomtatott szövegdobozt üríti. Ez azt jelenti, hogy bármi, amit kívülről kap a karakter, az még megmarad neki. Ha felmerül egy képességről, hogy ez megmaradt-e az ürítés után is, akkor megnézed mi van ráírva a karakter lapjára, és ha ez a képesség oda van beleírva, akkor az ugrott, ha nem, akkor nem.
A másodpéldányos megmentés ugye nem ilyen, tehát az működik.


Hát ez baj pedig már tervezgettem,hogy fogom kifilézni Aeren sárkányait mind az 5 másodpéldányával. :aaaaa: :aaaaa: :aaaaa: Na nem baj majd kitalálok mást :buszke: :ize:

Scorba

Scorba

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3442 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.04, 10:46

ezt már máskor is rosszul mondtam élőben, de ide nemrégen beírtam, hogyan helyes:
Ami a szövegdobozt üríti, az kizárólag a nyomtatott szövegdobozt üríti. Ez azt jelenti, hogy bármi, amit kívülről kap a karakter, az még megmarad neki. Ha felmerül egy képességről, hogy ez megmaradt-e az ürítés után is, akkor megnézed mi van ráírva a karakter lapjára, és ha ez a képesség oda van beleírva, akkor az ugrott, ha nem, akkor nem.
A másodpéldányos megmentés ugye nem ilyen, tehát az működik.

Aeren

Aeren

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1640 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.04, 10:42

Ez az egész másodpéldányos dolog a következőképp lett megszabályozva: a megmentés nem azért működik, "mert csak", hanem mert úgy kell elképzelni a másodpéldány megmentős hatását, mintha az így szólna:
ez a karakter megkapja a következő képességet: "válasz: dobd el a másodpéldányt, hogy megmentsd ezt a karaktert."
Tehát a megmentés a karakternek saját képessége - ezért nem immúnis rá. Hiszen az, hogy kiváltott válasz hatás a másodpéldányos megmentés, az benne van a szabálykönyvben is, erre pedig alapból immunisnak kellene lennie a karakternek. Hogy mégsem immúnis, azt úgy oldották meg, hogy saját képessége lett.


Erről eszembe jutott mégegy kérdés.Ha van egy sima kari másodpéldánnyal,és kiüritik a szövegdobozát,akkor ezek szerint másodpéldány eldobással nem lehet megmenteni? :buszke:

Spoiler


Fitzlovag_Latnok

Fitzlovag_Latnok

    Káoszbajnok

  • Fórumita
  • 297 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.04, 10:38

Ez az egész másodpéldányos dolog a következőképp lett megszabályozva: a megmentés nem azért működik, "mert csak", hanem mert úgy kell elképzelni a másodpéldány megmentős hatását, mintha az így szólna:
ez a karakter megkapja a következő képességet: "válasz: dobd el a másodpéldányt, hogy megmentsd ezt a karaktert."
Tehát a megmentés a karakternek saját képessége - ezért nem immúnis rá. Hiszen az, hogy kiváltott válasz hatás a másodpéldányos megmentés, az benne van a szabálykönyvben is, erre pedig alapból immunisnak kellene lennie a karakternek. Hogy mégsem immúnis, azt úgy oldották meg, hogy saját képessége lett.


Erről eszembe jutott mégegy kérdés.Ha van egy sima kari másodpéldánnyal,és kiüritik a szövegdobozát,akkor ezek szerint másodpéldány eldobással nem lehet megmenteni? :buszke:

Fitzlovag_Latnok

Fitzlovag_Latnok

    Káoszbajnok

  • Fórumita
  • 297 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.03, 23:29

Azonban egy immúnis karakter képességét nem lehet olyasmivel érvényteleníteni, amire ő immúnis: az immunitás az érvénytelenítéstől is megvédi őt.


Köszi!Én is így gondoltam.

Scorba

Scorba

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3442 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.03, 19:47

na hát mégiscsak nagyon jó kis kérdés ez. Volt már róla szabálykodás a thkrulezen? na majd lesz.

A másodpéldány eldobása az nem az immúnis karakter képessége


dehogynem, éppen ezért nem immúnis rá.
Ez az egész másodpéldányos dolog a következőképp lett megszabályozva: a megmentés nem azért működik, "mert csak", hanem mert úgy kell elképzelni a másodpéldány megmentős hatását, mintha az így szólna:
ez a karakter megkapja a következő képességet: "válasz: dobd el a másodpéldányt, hogy megmentsd ezt a karaktert."
Tehát a megmentés a karakternek saját képessége - ezért nem immúnis rá. Hiszen az, hogy kiváltott válasz hatás a másodpéldányos megmentés, az benne van a szabálykönyvben is, erre pedig alapból immunisnak kellene lennie a karakternek. Hogy mégsem immúnis, azt úgy oldották meg, hogy saját képessége lett.

Szóval tehát lehet általában a másodpéldányos megmentést érvényteleníteni olyasmivel, ami választ vagy kiváltott hatást vagy akár karakterképességet érvénytelenít (utóbbira példa: Feláldozható szövetséges).
Azonban egy immúnis karakter képességét nem lehet olyasmivel érvényteleníteni, amire ő immúnis: az immunitás az érvénytelenítéstől is megvédi őt.

Nico

Nico

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1595 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.03, 18:53

A másodpéldánnyal meg lehet menteni egy kiváltott hatásokra immunis karaktert. DE hiába válasz, NEM lehet érvényteleníteni kiváltott hatással a másodpéldánnyal való megmentést - mivel az a karakterre hat -> aki kiváltott hatásokra immunis. Szerintem.

Vincu

Vincu

    Huligán

  • Fórumita
  • 3181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.03, 17:17

A másodpéldány eldobása az nem az immúnis karakter képessége

Fitzlovag_Latnok

Fitzlovag_Latnok

    Káoszbajnok

  • Fórumita
  • 297 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.03, 16:52

Senki nem lehet immúnis a saját képességére, és a FAQ-ban is benne van, hogy a kiváltott hatásra immúnis karik megmenthetőek másodpéldánnyal, ami egy válasz és érvényteleníthető.
Szerintem ez pályázhatna a leggyakrabban feltett és megválaszolt kérdés trófeájára.  :aaaaa: Scorba heti 3 alkalommal fixen megválaszolja.  :buszke:


Az nem volt kérdés,hogy megmenthetem-e azt tudom,hogy megmenthetem.De azt nem értem,hogy egy kiváltott hatásokra immúnis
karakter képességét miért lehet érvényteleníteni. :ize:


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]