Ugrás tartalomhoz


Fotó

Szabálykérdések


A téma archiválva van, emiatt nem szólhatsz hozzá.
1546 hozzászólás érkezett eddig

Vincu

Vincu

    Huligán

  • Fórumita
  • 3181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.03, 16:43

Senki nem lehet immúnis a saját képességére, és a FAQ-ban is benne van, hogy a kiváltott hatásra immúnis karik megmenthetőek másodpéldánnyal, ami egy válasz és érvényteleníthető.
Szerintem ez pályázhatna a leggyakrabban feltett és megválaszolt kérdés trófeájára. :ize: Scorba heti 3 alkalommal fixen megválaszolja. :buszke:

Aeren

Aeren

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1640 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.03, 15:10

Üdv!

Az lenne a kérdésem,hogy ha egy kiváltott hatásokra immúnis karaktert meg szeretnél menteni másodpéldánnyal a megöléstől.Ez ugye válasz!Namármost ezt a választ lehet-e érvényteleníteni?

Nem, mert eleve nem is mentheted meg. Legalábbis szerintem.

Fitzlovag_Latnok

Fitzlovag_Latnok

    Káoszbajnok

  • Fórumita
  • 297 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.03, 14:15

Üdv!

Az lenne a kérdésem,hogy ha egy kiváltott hatásokra immúnis karaktert meg szeretnél menteni másodpéldánnyal a megöléstől.Ez ugye válasz!Namármost ezt a választ lehet-e érvényteleníteni?

Scorba

Scorba

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3442 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.03, 10:05

pedig bizony az "ezután" az egyik legfontosabb szabályelem a játékban, amiről a szabálykönyv nem ír, csak a FAQ.
a FAQ is pont annyira a szabályzat része, mint a szabálykönyv, csak azok már olyan komplexebb dolgok, amikkel nem akarják terhelni az új játékosokat, illetve amik nélkül simán el lehet játszogatni, ha az ember nem gondolja túl komolyan a dolgot; de ha valaki a Nemzetire készül, akkor bizony érdemes az abban foglaltakkal is alaposan tisztában lennie.

Rezovics

Rezovics

    Érdeklődő fórumozó

  • Archívum
  • 85 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.03, 09:41

érdekes hogy hasonló kérdés Tatabányán is felmerült, pedig épp a legutóbbi szabálykodásban írtam róla. Hát hiába irkálom én azokat, drága feleim?  :aaaaa:

"álló karaktert fel lehet állítani, illetve térdelő karaktert le lehet térdeltetni.
Azonban fontos, hogy ha térdelő karaktert térdeltetsz, akkor gyakorlatilag nem jön létre a térdeltetés - ez abból a szempontból érdekes, hogy ha egy hatásban az "ezután" szó követi a letérdeltetést, akkor az utána lévő hatás nem jön létre, hacsak ténylegesen nem váltott pozíciót az adott lap álló helyzetből térdelőbe."


hömmm ok persze de elllég nehéz eccerre magyarázni 2 elvetemült embernek, akik közül az egyik ráadásu ellened(micsoda szemét dolog... :aaaaa: ) jáccik, hogy mit olvastál az "ezután" szó létének és nemlétének a fontosságáról :buszke:
viszont ez az erkölcsi igazság nektek köszönhetően demoralizálta az ellent, aki hősies játék után vereséget szenvedett... :ize:
kösze Scorba, Fitzlovag!

Módosította Rezovics: 2006.12.03, 09:42


Scorba

Scorba

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3442 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.02, 22:54

Igen, így van, a saját ereje sem számít.
De ha adsz neki egy szemet mondjuk csatolt lappal, máris számolja önmagát.
Haszontalannak tűnik így a képessége, de azért borzasztó utálatos tud lenni a srác, ha jól játszanak vele.

KoalaKid

KoalaKid

    Újdonsült fórumozó

  • Archívum
  • 47 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.02, 22:50

üdv!

A Vastrónos "Stannis Baratheon"-nak a következő a képessége: "amíg Stannis baratheon egyedül védekezik vagy támad, a "politikai" ikonnal NEM rendelkező karakterek ereje nem számít a harcban."

Akkor a saját ereje sem számít? (mert neki sincs ikonja)

Scorba

Scorba

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3442 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.02, 17:38

érdekes hogy hasonló kérdés Tatabányán is felmerült, pedig épp a legutóbbi szabálykodásban írtam róla. Hát hiába irkálom én azokat, drága feleim? :felvon:

"álló karaktert fel lehet állítani, illetve térdelő karaktert le lehet térdeltetni.
Azonban fontos, hogy ha térdelő karaktert térdeltetsz, akkor gyakorlatilag nem jön létre a térdeltetés - ez abból a szempontból érdekes, hogy ha egy hatásban az "ezután" szó követi a letérdeltetést, akkor az utána lévő hatás nem jön létre, hacsak ténylegesen nem váltott pozíciót az adott lap álló helyzetből térdelőbe."

Fitzlovag_Latnok

Fitzlovag_Latnok

    Káoszbajnok

  • Fórumita
  • 297 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.02, 17:22

Üdv
véres kérdés lenne, hogy ha egy karakter védekezik, de nem térdel hozzá, hogyan hat rá a Fagyos helyőrség képessége??


Simán működik megkapja az erőt: :felvon:

Rezovics

Rezovics

    Érdeklődő fórumozó

  • Archívum
  • 85 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.02, 17:09

Üdv
véres kérdés lenne, hogy ha egy karakter védekezik, de nem térdel hozzá, hogyan hat rá a Fagyos helyőrség képessége??

Scorba

Scorba

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3442 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.02, 16:05

Fontos, hogy egy immunitással rendelkező lap nem immúnis saját képességeire.


Ezt írja a FAQ az Immunitás címszó alatt.
Régebben ugye a kulcsszók karakterképességek voltak (már nem), ezért lefagyott volna a rendszer, ha egy Karakterképességekre immúnis karakter immúnis saját képességére: az immunitásra - akkor ha nem hat rá, akkor nem immúnis, de akkor meg hat rá :felvon:
Azóta is úgy maradt, és már csak azért is célszerű ez, hogy egy immúnis karakternek lehessen értelmes képessége, ami önmagával foglalkozik, lásd pl Arianne.

Emilien_LeDement

Emilien_LeDement

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 713 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.02, 15:02

A saját képeségükre sosem immúnisak. Így pölö az ellenfél és te sem nem bírja megcélozni térdeltetésel, ikonlopásal vagy éppen adással, ilyesmivel. De mint költség már letérdeltetheted (Toronyba zárva) és, ha valaki eseményt játszik ki, fel is áll. Hogy miért van így, ezt majd az okosabbak megmondják. :felvon:

lenday

lenday

    Érdeklődő fórumozó

  • Archívum
  • 51 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.02, 13:00

Kérdés: ha a vastrónos Arianne Martell immunis a kiváltott hatásokra, akkor immunis a saját válasz (kiváltott hatás) képességére is?
{Mert akkor van értelme.  :rohog:  :felvon: }


Sajat kepesessegere sosem immunis senki.


Mer miért is?
És ez hol van leírva?

Thaur

Thaur

    Csúf zöld szörny

  • Fórumita
  • 1816 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.02, 10:55

Kérdés: ha a vastrónos Arianne Martell immunis a kiváltott hatásokra, akkor immunis a saját válasz (kiváltott hatás) képességére is?
{Mert akkor van értelme.  :rohog:  :felvon: }


Sajat kepesessegere sosem immunis senki.

lenday

lenday

    Érdeklődő fórumozó

  • Archívum
  • 51 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.02, 10:33

Hali!

Kérdés: ha a vastrónos Arianne Martell immunis a kiváltott hatásokra, akkor immunis a saját válasz (kiváltott hatás) képességére is?
{Mert akkor van értelme. :rohog: :felvon: }

Scorba

Scorba

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3442 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.01, 21:47

igen, bármilyen aranybírságra tud válaszolni Mance, az aranybírságot adó képessége csak azért van, hogy ha más módon nem, így tudjad garantálni a bírságot. De ha pl. a Zavarosrév mocsara miatt +1 bírságot kapsz a következő karakteredre, és az egy Vad, akkor arra is tud válaszolni Mance - nem muszáj az ő képességéből származó bírságnak lennie, akármilyen jó.

subaggut

subaggut

    Elégedetlen

  • Archívum
  • 2320 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.01, 21:44

Nekem van egy felesleges és cserélem :felvon:
Adj érte Haggot, Aggot vagy Quotot!

És hogy ne legyek off:

Van egy Mance Raiderem lent. Greyjoyjal játszom. Lejön Osha, aki ugye Strak és vad, azaz plusz két arany. Ugye ez is jó arra, hogy aktiváljam vele Mance képességét, (Azaz nem kell még plusz két aranybirságot fizetnem, hogy dobassak helyszínt?)

Vincu

Vincu

    Huligán

  • Fórumita
  • 3181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.01, 13:53

Kettőt akartam használni, de most látom, hogy nincs egy se... :felvon: :rohog:

Scorba

Scorba

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3442 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.01, 13:51

Vincu: semmi baj :rohog: igen, használhatod és igen, ezt jelenti.
most pedig mész és beteszel 3 Pyke szárazdokkjait a paklidba :felvon:
:rohog:

Vincu

Vincu

    Huligán

  • Fórumita
  • 3181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.01, 13:05

Újabb kérdésem lenne. (bocs Scorba ;) )

Sódárda-menténnel karakterré teszek egy hadihajót. Ő most karakter is, meg hadihajó is. Ugye minden gond nélkül használhatom rá Pyke szárazdokkjainak képességét, ezáltal eseményekre immúnissá téve, ami azt jelenti, hogy az ellenfelem karakterként sem célozhatja eseményekkel?


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]