Ugrás tartalomhoz


Fotó

Szabálykérdések


A téma archiválva van, emiatt nem szólhatsz hozzá.
1546 hozzászólás érkezett eddig

Scorba

Scorba

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3442 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.29, 13:50

Aeren: akkor persze.

Aeren

Aeren

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1639 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.29, 13:17

Tényleg csak akkor vehetem vissza a kezembe válaszként a két Árnyék északont, ha a Lidércek járnak közöttünk jön létre hamarabb?

tényleg. A cselekmények egyszerre fedődnek fel, de külön hajtódnak végre. a cselekmények felfedésére reagáló hatások azonban az első cselekmény végrehajtása után következhetnek.
Valóban fura dolog ez, de ha az ember ránéz a folyamatábrára, láthatja, hogy így van.

De ha már ki voltak dobva, akkor visszavehetem őket akkor is, ha nem az volt az első, igaz?

Módosította Aeren: 2006.11.29, 13:18


purka

purka

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 292 Hozzászólás
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.29, 11:49

köszi mindent. Scorbának a "vassal fizet érte" választ, kezd tisztulni a kép. lordhouse-nak meg a laphelyesbítést:)

Scorba

Scorba

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3442 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.28, 12:50

Csatolhatom hozzájuk a Vén Medve hollóját?


igen.

És mi lesz a Hollóval, ha visszaalakulnak helyszínné? Dobódik?


igen. ez azért van, mert a csatolt lapokat alapból csak karakterre lehet csatolni, hacsak nincs rá más írva. Amint nem karakter, amihez csatolva van, leesik róla, pont mintha elveszítené az Éjjeli Őrség-jellemzőt, akin a Hosszúkarom van. (Erre már korábban is rácsodálkoztunk, amikor ezt kihasználva valaki lefagyasztotta a Keményre fagyottat, amitől az leesett... vagy valami ilyesmi.)

Tényleg csak akkor vehetem vissza a kezembe válaszként a két Árnyék északont, ha a Lidércek járnak közöttünk jön létre hamarabb?


tényleg. A cselekmények egyszerre fedődnek fel, de külön hajtódnak végre. a cselekmények felfedésére reagáló hatások azonban az első cselekmény végrehajtása után következhetnek.
Valóban fura dolog ez, de ha az ember ránéz a folyamatábrára, láthatja, hogy így van.

Vincu

Vincu

    Huligán

  • Fórumita
  • 3181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.28, 12:30

Közben lenne egy újabb kérdésem:
A felfedett cselekménylapom a Lidércek járnak közöttünk lap, és eldobok a kezemből két Árnyék északont. Tényleg csak akkor vehetem vissza a kezembe válaszként a két Árnyék északont, ha a Lidéárcek járnak közöttünk jön létre hamarabb?

Vincu

Vincu

    Huligán

  • Fórumita
  • 3181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.28, 12:10

Van kint egy karakterem, akihez csatolva van a Vén Medve hollója.
A tengeri harcoscsapatomat karakterré változtatom. Csatolhatom hozzájuk a Vén Medve hollóját?
És mi lesz a Hollóval, ha visszaalakulnak helyszínné? Dobódik?

Aeren

Aeren

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1639 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.28, 10:19

Úgy értettem, hogy ha a költségfizetésre immunis lenne, akkor a befolyást sem lehetne használni.

Scorba

Scorba

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3442 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.28, 10:17

az immunitás definiciója ugye arról szól, hogy az immunitás hatásoktól védi a karaktert. Az esemény költségeként letérdeltetni pedig ugye költség, ami egy teljesen másik dolog, amint arról a FAQ részletesen megemlékezik.

Nem tudom, mire gondol Aeren a befolyással, de azt is lehetne vele fizetni, mint ahogy pölö Kisujjal is lehet.
Feltételezem, többször fizette már mindenki események befolyásköltségét a Vörös Toronnyal, pedig az is immúnis az eseményekre. Semmi pánik: jól használtátok, lehet vele esemény költségét fizetni.

Aeren

Aeren

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1639 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.28, 09:24

Én csak a gondolat menetére lennék kiváncsi hogy a vastrónos Arianne Martell -t miért térdepeltethettem le ha  pl a toronyba zárva eseményt kijátszom....

Gondolom arra vagy kíváncsi, hogy a kiváltott hatásokra immunis létére miért térdeltetheted le? Azért, mert ez egy költség fizetésére történik(ha pl befolyást termelne, azt sem nyerhetnéd ki egyébként). Ha a lap kijátszásához térdelteted, az költség, ezért a lap nem célozza meg.

Scorba mester, jól mondtam?

hey

hey

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 162 Hozzászólás
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.28, 08:49

Én csak a gondolat menetére lennék kiváncsi hogy a vastrónos Arianne Martell -t miért térdepeltethettem le ha pl a toronyba zárva eseményt kijátszom....

Módosította hey: 2006.11.28, 08:50


Scorba

Scorba

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3442 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.27, 22:54

a mai szabálykodás (a Nemzeti okán felturbóztam) :

Vakbuzgó matróz, haldokló állapot, térdelés/állás
http://thkrulez.tripod.com/szabaly/egyeb061127.html

Ha bárkinek bármi problémája van valami témakörrel, addig kérdezzen amíg még nem késő!

*jav.: most hozzátoldottam egy bekezdést a fenti szabálykodáshoz.

Módosította Scorba: 2006.11.27, 23:55


Scorba

Scorba

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3442 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.27, 20:39

igen, Válasz az maradt :bravo: (minden megmentés Válasz)

Nico

Nico

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1595 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.27, 20:34

És hogy ez Válasz-nak minősül :bravo: nemde?

Scorba

Scorba

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3442 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.27, 19:27

a magyar FAQba nem került bele ugyan (és attól tartok, egy darabig még nem is fog), de a Nemzetin használatos lenne az az új szabály, miszerint:

a másodpéldányt úgy kell elképzelni, mintha adna a karakternek egy olyan képességet, amellyel megmentheti magát az eldobástól vagy megöléstől. Ennek a következményei:
- meg lehet menteni másodpéldánnyal kiváltott hatásokra immúnis karaktert is, mert saját képességére sosem immúnis senki;
- ez a megmentés kiváltott karakterképességnek számít, és eképpen érvényteleníthető is akár (pl a Feláldozható szövetségessel).

Scorba

Scorba

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3442 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.27, 17:21

purka: ne gabalyodjál bele :bravo:
a Dicsőség pillanatával foglalkozó szabálykodásba direkt írtam a Vassal fizet értét mint példát arra, hogy az azért más tészta.
Olyan nincs, hogy valami csak a 2. hatást érvénytelenítené, de mivel a kettő gyakorlatilag egyszerre történik, bátran lehet érvényteleníteni az egészet megmentésestül, annál rosszabb a Greyjoynak.
Szerintem konkrétan a Félelem mélyebbre hatol a pengénél-lel lehet ezt egy az egyben érvényteleníteni, mert a megmentendő karakter az nem célpont; célpontot csak 1et választ, mégpedig azt, akit meg akarnak ölni.

*tényleg, az egy másik lap, thx Husee ;)

Módosította Scorba: 2006.11.27, 17:21


_lordhusee (NPC/NJK)

_lordhusee (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.11.27, 17:19

A vassal áldott felállítja a csatolt karaktert,miután egy karaktert vagy helyszínt megmentenek.Nem a Vassal fizet érte-re gondolsz?
Ezzel nem ölhetsz meg immunis karit(eseményekre/kiváltott hatásokra),és egy lapot egyben tudsz érvényteleníteni.Legalábbis szerintem.Én még nem láttam olyat hogy külön lehetne.

purka

purka

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 292 Hozzászólás
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.27, 17:10

A kérdésem az alábbi: Vassal áldotttat kijátszom egy karimra, amely nem immúnis. A lap második hatásával ölhetek e immúnis karit? Illetve lehet e csak a 2. hatást érvényteleníti. Ha nem, akkor van e egyáltalán olyan lap, aminek a 2. hatását külön lehet érvényteleníteni. Köszi

Scorba

Scorba

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3442 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.27, 15:56

Aeren: sztem azoknak van, akik véltelenül találtak az Alkony dala boosterekben, de lehet hogy tényleg volt osztva, vagy legalábbis beváltani már lehet? hmm...

Aeren

Aeren

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1639 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.27, 15:51

Vincu: honnan van neked olyan lapod?  :) asszem azt magyarul még nem osztogatták, de javítsatok ki, ha tévedek.
Csak akkor lehet használni rájuk, ha az egyik A és B  házhoz, a másik C és D házhoz tartozik. Tehát a különböző házhűségeket itt úgy kell érteni, hogy teljesen különböző, még 1 címerben sem egyeznek meg (pl Stark és Bara/Stark kari nem választható).
Hogy miért, abba iszonyatosan nem szeretnék belemenni, amíg nem legális a lap  :cool:

Westeroson nincs béke lap volt sztem már osztva... vagy legalábbis páran beszereztek belőle. Azt tudom, hogy a házak halmaza diszjunkt kell legyen(vagyis ha te adsz neki extra házat az sem fog működni).
Ami tutira működik, az az, hogy ha a Jeoffry hírnökét használod egy semleges karakterre adva neki egy házhűséget, amit az illető nem használ.

Scorba

Scorba

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3442 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                                

Kelt 2006.11.27, 15:10

Vincu: honnan van neked olyan lapod? :) asszem azt magyarul még nem osztogatták, de javítsatok ki, ha tévedek.
Csak akkor lehet használni rájuk, ha az egyik A és B házhoz, a másik C és D házhoz tartozik. Tehát a különböző házhűségeket itt úgy kell érteni, hogy teljesen különböző, még 1 címerben sem egyeznek meg (pl Stark és Bara/Stark kari nem választható).
Hogy miért, abba iszonyatosan nem szeretnék belemenni, amíg nem legális a lap :cool:


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]