Ugrás tartalomhoz


Fotó

Felejthetetlen karakterek


  • Válasz írásához lépj be
139 hozzászólás érkezett eddig

Narmi

Narmi

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 237 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.12.07, 19:31

Üdv!

Nekem az első ember harcművészem abszolult táptalan karakter volt és hihetetlenül szerettem vele játszani, de sajnos 1 félbehagyott modul miatt nem hozhattam tovább (az akkori bandának az volt az egyik rögeszmélye,h befejezetlen modulból nem viszünk tovább karaktert) :D
Azt hiszem addig csak 3.-4. karakterem lehettet és nagyon ragaszkodtem hozá, míg a többieknek már jóval több tapasztalatuk volt és nekik nem jelentett annyit 1 karakter, a sors furcsa fintora,h az idő Engem igazolt és utólag az Én gondolkodásomvolt helyes, de ez sajnos Dvalint már nem mentette meg. (évek teltek el) De Dvalin azóta is otthon van az íróasztalomon (talán 2 másik kar-el együtt) ami nagy szó!
És azóta nem tudtam normálissan kijátszani harcművész. Csak most gondolkodok rajta,h már érdemes klenne újra kipróbálni.
Szóval azt szeretném leszürni,h nem a saját érdekünk áll első helyen és ha 1 megszokott dolog hülyeség vagy már kinőtte a csapat merjünk rajta változtatni, főleg ha ez az egész nem is minket érint, és valakinek épp most alakítanánk a szerepjátékhoz való hozzá állásán!

Sziasztok!

_Cebo (NPC/NJK)

_Cebo (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.11.06, 00:25

Philippi Miserly Cebo, LN Gnome Wizard14/mindbender3

Az én "legendás" karakterem Faerun kontinensén látta meg a napvilágot, Cormyr egy pár ezres városkájában, egy gnóm házaspár gyermekeként. Kereskedő apja minden igyekezetével azon volt hogy vagyonát egyszer majd a kis Cebo örökölje és gyarapítsa tovább, ehelyett viszont a mindig kíváncsi nebuló a mágia rejtelmekkel és csodákkal teli világa felé fordította tekintetét. Miután elvégezte a varázsló-akadémiát, elszegődött bérmágusnak, ami egyenes út volt számára a kalandozáshoz. :)

Itt kezdődött a története. Miután végleg letett alkoholista barátja kigyógyításáról, megjárta az első hallásra badarságnak hangzó mesekönyv-létsíkot, és sikeresen létrehozott alkimista-műhelyének segítségével egy 300 méteres krátert, egy időre teljesen elzárkózott a mágia használatától. Sikerült letelepednie egy Envalidar nevű faluban, ahol persze új barátokra talált, akik egy egész lélektannal foglalkozó könyv lapjait kitöltenék... :) Új barátai elől Calimshanba menekült, ahol négy év után újra mágiájára kellett támaszkodnia. Az a pár tucat rabszolgakereskedő már úgysem fog panaszkodni, Gino pedig (aki 6 éves fél-ork gyerek létére akkora volt mint Cebo) hű társ és jó tanítvány lesz, gondolta az ekkorra már középkorú gnóm. Miután kiderült hogy a fél-ork ex-rabszolga nem is olyan együgyű mint amilyennek látszik, Cebo úgy döntött végleg maga mellett tartja. Pár tanításokkal teli év után jött a hír: Mulhorandi seregek dúlják végig a Hullócsillagok tengerének északi partjait. Cebo hazatért Ginoval, és elkezdte szervezni az ellenállást. Miután a Mulhorandi aranyúr lebegő kastélya nagy robajjal földetért, a reményvesztett seregek visszavonulót fújtak hazájukba. Cebo mindezen koroknak tanúja volt, Ginot becsülettel felnevelte, és nehezen ugyan de végül a fél-elf barátját is kigyógyította az alkoholizmusból. :) (Mire nem jó egy pár elmetrükk!)

Khaos

Khaos

    A Bundáskenyér...

  • Fórumita
  • 391 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.09.27, 20:42

(OFF)Nice work! :) :respect:(/OFF)


_[KM]Lord S.Vampire (NPC/NJK)

_[KM]Lord S.Vampire (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.09.25, 18:10

Ahoy!
Gondoltam, idebiggysztem két karakterem!
Két csapatban játsszuk, 10 év eltéréssel. Az egyik a főcsapat, másik a tanoncaim, ahol a haver (a másik tapasztalt) lesz a mesélő, akkor a második karaktert is lkezdem végre, és nem csak KM leszek....

Az egyik: Bajvívó. Shadleki, előtörténete novella, családjának van egy száz éves gorviki ága, a kari 16 éves korában ezek megjelennek és a két ág kinyírja egymást.
Emberi gyarlóság: ideálja a húga, akit sokáig halottnak hisz. Visznya is volt vele, és mikor találkoznak kiújul.... 25 éves fejjel...
Na és így néz ki most, jelen valójában.
-Fél a gorviki nőktől
-Soha nem üt meg nőt (reflexből sem.)

Rossz tul.:
-Rend- és tisztaságmániás
-kicsit asztmás
-Bal csuklója fájós, nem tudja hátrahajtani. Vihar idején nagyon hasogat, remeg a bal keze (-3 minden harcértékből)
-Vísziszony, klausztrofóbia, pókiszony, de AKE póbával legyőzhetetlen.

Jó tul.:
-Ha a Kék Hold feljön, bátrabban harcol (+5KÉ +10TÉ +10VÉ +5CÉ) (előtörténet)

Az értékeknél kicsit javítottunk a bajvívó alapon, de nagyjából átlag.

2. Az ő fia.
Hm.. az emberi gyarlóság...
Nos a hugicának gyereke lett a bátyjától.... ő persze csak sejti, de élete végéig nem tudja, a férjétől van-e vagy a bátyjától. Ezért bizonyos szinten sokkal szeretetteljesebb a gyerekkel, viszont sokkal távoilságtartóbb is a többi gyerekéhez képest.
Azok sokat örököltek az apjuktól, utláják őt. Az apjukat is. :cool: Persze a férj erőszakos és az anyuka is igen utálja, de nem is szerelemből ment hozzá...
Szóval itt egy ilyen érzelmi furcsaság jön ki. Legjobban az apuka utálja a legidősebb fiút, mert sejti nem az övé.
A gyerek, ahogy már az ilyenkor lenni szokott testvérek közt, beteges, gyenge.
A családi ízületi baj annyira kijött, hogy a jobb csípőjét nem tudja mozgatni, bottal jár, sánta. Vékony, beteges, a furcsasága, hogy valamiért mégis jóképű... és legfurcsább a kétszínú szeme (egyik mély-, másik viharkék.). Emellett vérzékeny és asztmás (nagyon könnyen kifullad.).
Szereti Shadont: erdei, városai második családja családja helyett: a Birodalom anyja helyett anyja. Hamar megllátja viszont Domvik hitének kicsinyességét. Az anyja elköveti azt a hibát, hogy lelki atyjának elárulja korábbi fajtalan életét bátyjával. Az atya szigorúan kontroll alatt tartja, és megpróbálja a fiút is (akiről az anya sajnos szintén elárulja gyanuját) uralma alá hajtani. Mindenáron Domvik szerzetesévé akarja tenni, hogy így tisztítsa meg "eredendő bűneitől fajtalan létének mivolta miatt". Kölcsönösen utálják egymást. Mikor a pap elhatározza, hogy itt az idő, kolostorba küldeti a gyereket, az anya gyorsan rááll. A fiú sosem bocsátja meg neki.
Egyik nap, mikor kötelező hitórái után (amíg testvérei báloznak) bejelenti a pap, hogy hamarosan elküldi Domvik kolostorába, döntésre szánja magát... 13 évesen....
Nagyon könnyűnek találja, hogy az éj leple alatt valaki után lopózzon és elvágja a torkát a sötétben. A bál kiszüremlő zajai elverik a halk nyögést.
Ez után az anyja megpróbálja védeni, de "apja" nem nyugszik, míg mágjára nem küldheti a gyűlölt gyermeket. Ekkor a fiú megszökik. Már korábban szökdösött ki Shadlekbe; így történt, hogy lassan meglátta Ranagol igazságát, egy vándor szavaiból, éjszakánként.
Most ehhez a vándorhoz szegődött szolgának.
Shadon ranagolita alvilágának lett tagja. Egy idő után a rendet mágján elégették, de ő megúszta. El akarta haagyni Shadont, elmenni, el, messze... És egy napon egy nagyvárosban épp a pultnál üldögélt, mikor egy népes kompánia lépett be...

20 éves korára (innen jön a 20 év eltérés) drogfüggő, fájdalomcsillapítókon él, és ő is sejti származását, és ez egy olyan lelki törés, amit arroganciával, hihetetlen gőggel és világ iránti megvetéssel palástol. De bizonyos szinten gyámoltalan, mindig is a kisfiú marad: a rossz kisfiú, aki szinte várja, hogy anyja lefülelje, majd megbüntesse, de egyben magához is ölelje, ahogy azt anyja ritkán tette...

Ezek a fő vonulatok. De nincs tkéletesen kidolgozva, képzelhetitek, mennyi munka volt velük... :) Egy új, érző lényt alkotni nagyon nehéz, még ha ember is. Elfet pl. szinte lehetetlen.... :D

lordmiky

lordmiky

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 266 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.09.11, 11:23

skandi, vasudan: sok :) mindkét sztoriért, nekem tetszettek :ejj:

vasudan

vasudan

    Equkrata

  • Fórumita
  • 350 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.09.10, 14:04

Hehehe...

Dr. Csernus... ráadásul aki felbérelt bennetetket, ugyanaz volt akit felszabadítottatok... :)

Egyik kedvenc MAGUS párosom két nagyon durván összeszokott karakter, egy széttépett agyú, de veszedelmesen furmányos Noir-pap, aki javarészt csempészetből és dílerkedésből tartja fenn magát, meg egy fejvadász, aki meg kvázi a testőre és már-már testvére, gyk. a vezetőjének tekinti, mert a saját klánja már nem létezik. Együtt estek át - igaz kényszerűségből - a yankari légió kiképzésén, és azóta is, azt hiszem, több, mint tíz éve együtt járják ynevet.

Egy hajó támadta meg őket, amit valami gonosz lény irányított, a matrózok kétségbeesetten igyekeznek elszakadni a mindenféle terngeri herkenytűvel benőtt hajótól, a két légiós meg ellentámadásba megy át... A noir-pap feltartotta (szinte egymaga) a pallókon áttörő zombizálódott matrózokat és magára vont a figyelmüket, amíg a fejvadász behatolt a hajóba, és eljutott az irányító lényig.
Belép a kabinba, ahol az egész genyaság szellemi atyja fészkel.
- Hmmm.... Már várt... - a mondatot félbeszakította egy repülő csákányfejsze.
A fejvadász lent talált a gonosz főmufti kabinjában egy jókora ládát (egyedül csak elég izzadva tudta felvinni a fedélzetre), nem tudta helyben kinyitni. Odafent a csata a vezető halála miatt nyerésre áll, a matrózok is beszálltak, látva hogy nincs minden veszve. Miközben vonulnak vissza, hogy eltávolodjanak a céljavesztett szellemhajótól, a két légiós a pallón megy visszafelé a ládával... Nos, a hajón rejtőzködő ellenfelük alkalmasnak találta a pillanatot , hogy a kavarodásban végezzen velük, nekiállt letolni a széles pallót a hajókorlátról, jöttek. Rohannak, mint az eszement, két fülénél viszik a ládát, de csak nem elég gyorsak.
A két játékos csakúgy, mint a két karakter totál egyszerre összenéz:
- A Láda!!!
A következő pillanatban az emberünk kikerekedett szemmel figyelte, ahogyan a csúszós pallón egy 100 kilós vasalt láda szánkázik felé. Nem tett jót neki... Egyébként is hajlamosak voltak ilyen spontán összehangolt akciókra, ami a karakterek személyiségével különösen jól jött ki. Az egyik legmaradandóbb élményt jelentő páros a számomra.

Módosította vasudan: 2006.09.10, 14:05


Skandi

Skandi

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 197 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.09.08, 19:22

Nem vagyok az a játékos aki a sablonos táp karakterével berobog az ajtón oszt mindenkit megöl...
Abban nincs semmi vicces. :D
Ezt az álláspontot követi legújabb karakterem.
Szegényke egy félelf harcművész, aki csak most tette ki lábát a nagyvilágba, akkor is csak a mesterét kísérte el. (Élet jellem és iszonyatosan naiv). :D
Először benézett egy kocsmába, mert azt hallotta jó hely. Szegény 2 kupa bortól majdnem beállt, aztán lopással gyanusították. A cellában megismerkedett a többi játékossal. Igen ám, de mivel ő nem tápos és emberi problémái voltak, brunyálnia kellett... Persze senki sem akarta, h brunyáljon a szűk cellába... Végül megtette amikor mindenki aludt, de ekkor is majdnem kinyírták.
Toronba küldték őket. (Végig maga elé mormolta, hogy "Ha ezt a mesterem megtudja..." meg "Mit kapok én otthon...") A hajón látta, ahogy a csapat egyik tolvaja csókolózik a fejvadásszal. Azonnal odament hozzá, és csajozási tanácsokat kért.
Mire a tolvaj:
- Minden lány AZT akarja. :)
Szegény karimnak ez sok volt, ezért megkérdezte a rókázó Jann varázslót, hogy mi az az az? :D A Jann mással volt elfoglalva, ezért új célt tűzött ki maga elé: Minden áron felmászik az árbóc kosarába. A kísérletekért már majdnem tengerbe vetették :sir:
Nem tudom meddig fog élni, de ha meg is pusztul, emléke örökké élni fog :gyagya:

HalfDemon

HalfDemon

    Gonosz Házimacska

  • Fórumita
  • 603 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.09.03, 13:29

Volt egy ork(én) és volt egy varázsló(legjobb barátom)!

Es mindez miert volt jo/felejthetetlen?
Vagy ez megint klaszikus kukacoskodas a reszemrol?
(Es ne is filozzak azon, hogy hogy kerul ossze a ork, es a varazslo, milyen hatami viszony van kozottuk, es a legjobb baratom ingame, vagy outgame? Megilyenek? Igaz is, minek keresek magyarazatokat... :)

_csepike (NPC/NJK)

_csepike (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.09.03, 06:03

Volt egy ork(én) és volt egy varázsló(legjobb barátom)!1x azt mondta a varázsló "te emberállat,te ostoba" többet nem mondott semmit :felvon:
mert oat lekevertem neki,h belehalt! nos ebbe azé besegített a 00 és a max sebzés is!sowall vki nagyon akarta h meghaljon :)

Morsat

Morsat

    Kapitány

  • Fórumita
  • 1017 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.22, 21:19

ez tetszett!
Mindig komáltam az olyan JK-at aik a party ellen is dolgoznak, pláne akik összevissza! Csak egy valamire kell ilynekor figyleni: hogy a party többi tagja is tudjon játszani! Mert ha egész kalandra börtönbe zárnánk őket akkor magunk játszanánk csak! :lol:
Amúgy pedig nem kell szívbajosnak lenni, egy káosz-halál jellemmel bíró tolvaj szerintem nyugiodtan öljön JK-kat, de ez igazából minden csapatnak és társaságnak saját belügye, hogy mikor miért lehet és szokott Jk-t ölni....

Amúgy pedig ha tényleg nem ölt meg a ramiera, akor kár bosszút fogadni! Le kell tojni őket. Ilyen jellemmel simán benne van hogy higgyék hogy meghaltál, annyival kevesenbb az ellenséged. De ezt te tudod. Csak eljáűtszottam a gondolattal...

De tényleg tetszik ez a kari. ;) A gorviki kalózommal legendás párost alkotnánka az tuti! :D

DrCsernus

DrCsernus

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 261 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.19, 17:43

Persze, hogy emlékszek, de ez nem ölt meg, és bosszút fogadtam :gyagya: :)

darken_rahl

darken_rahl

    The One and Only

  • Archívum
  • 780 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.06.16, 20:33

Azért a vége nem egészen így történt :rohog:
Emlékeim szerint egy bizonyos fejvadász (én) akinek nem tetszett hogy te börtönbe zárattad fogta magát kijutott, feljutott a toronyba(gyakorlatilag esélytelen harcot megnyerve) és keresztülszúrt egy ramierával...
Emlékszel? :gonosz:(én voltam eléggé káosz-halál)

Módosította darken rahl: 2006.06.16, 20:35


DrCsernus

DrCsernus

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 261 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.06.16, 14:18

Hello.

Nekem is van egy érdekes karim.

Amikor a kaland játszódik, ő még első szintű (amúgy gorwicki wier tolvaj káosz-halál jellemmel). Hát maga a kaland Shadon közepén történik, úgyhogy meg kellene húzni magamat, persze ez nem így történt.

Kezdődött úgy, hogy a kari megérkezik a hatalmas kúriájába shadoni nemesként. És akkor elkezdődött...

A városban rituális gyilkosságok történtek, ahol az áldozat arcát minden esetben lenyúzták... Több se kellett a karinak. Éjszaka irány a park, ahol szerelmespárok szoktak lenni. Egy bokor fedezékéből figyeltem egy párt, akik csak nem akartak szétválni. Köveket dobáltam, és megpróbáltam arra apellálni, hogy a srác utánaered a zajoknak. Persze nem így lett, jobban el volt ő annál foglalva. Mondom OK, akkor fejbedobom.- KM: OK, dobj. Erre dobok egy 00-t. A srác holtan rogy össze a padon, a hölgy elkezd menekülni. Mondom ez így nem OK, úgyhogy utánarohantam, letepertem a földre, és megöltem. Ezek után először megvacsiztam a hölgyből (wier rulez!!! :lol:), majd lenyúztam az arcukat, amit bedobtam a folyóba.

Itt jött az első probléma, ugyanis az egyik JK bárd volt, aki nyomott a helyszínen valami olyan varázslatot, am ilyen ködizében feleleveníti a történteket. Persze ők az inkvizítorokat segítették, és ezt egy inkvizítor jelenlétében sikerült lebonyolítani, aki persze azonnal jött is a kúriámba. Ott kimért, távolságtartó beszélgetések kezdődtek, aminek az letzt a vége, hogy a tetőn keresztül el kellett menekülnöm a házból. Közben történt egy-két kisebb incidens az inkvizítorral (hátbadobott tollas buzogánnyal).

A kaland vége felé rájöttünk, hogy az egyik belső inkvizítor követte el a gyilkosságokat, és a szobájában meg is találtuk az arcokat (7 db volt). Karakterem, aki még mindig nem dobta le az álcáját, kitalálta, hogy ő elmegy a templomba. Ott ügyesen kitalálta, hogy melyik arc felel meg Domwick aspektusainak, és ráhelyezte az arcokat a templom faragványaira. Ekkor idéződött meg valami ősizomtáp szörny, ami szétpusztított 2-3 falut a környékben. Ezt persze már nem vártuk meg...

Utána az inkvizíció persze üldöz minket (ők nem tudtak semmit, igazából a megölt belső inkvizítor miatt akartak megmáglyázni). Egyik inkvizítor el is kapott minket. de valahogy megszöktünk, ekkor egy idegen odajött hozzánk, és felajánlotta, vele mehetünk, amikor ő kimegy Shadonból, 15 felföldi szentelt kardért cserébe :rohog: (amik távoltartják az aquirokat a Felföldtől). Végülis más esélyt nem látva megszereztük neki, persze az inkvizícióval a nyakunkon :ugri: Ő ekkor lestált valami ősi - mint később kiderült godoni - építménybe. Mi mit se sejtve mentünk vele. Ő ott valamit tárcsázott egy nagy tárcsán (:D). Kiderült róla, hogy valami csúny aquir, aki Kránba ment. minket lehatalomszavazott (még az én karim se akart veletartani, amikor kiderült, hogy a belső tartományokba megy, pedig előtte mindig csodálatztal nézett rá.), és elteleportált a tárcsákkal. Közben megjött az inkvizíció (az egyik JK (Shadoni földműves) ugyanis szólt nekik, hogy ott vagyunk), és valahogy lezárták ezt az építményt (valami kürtőszerűség volt egy nagy csigalépcsővel). Volt velem egy bárd is, akinek légies lett a bal keze, nekem csak a combcsontom akart megszökni a lábamból, amit vérből visszagyógyítottam. Lent volt egy utolsó nemzedéknyi godoni és valami cthulhuoid Kráni aquir izék, akik a godoniakat vadászták. Persze már régóta ott éltek, és a beltenyészet kicsit retardálttá tette őket. Mi a godoniakkal barátkoztunk össze, a sámánjuk még meg is gyógyított minket. Aztán a bárddal elhatároztuk, hogy visszamegyünk a felszínre, csak ehhez a krániakon keresztül kellett kijutni. Persze elkaptak minket, és a vezetőjük, aki még tudott beszélni, rávett minket, hogy menjünk vissza a godoniakhoz, ők pedig álcázva elkísérnek (ezért cserébe megmondja a kijárat helyét). Ez meg is történt, bejutottak a godoni város szívébe, majdnem mindenkit megöltek. A végső csata a főaquir és a sámán között zajlot le. A sámán elzúzott valami spellt, amitől 30 méteren belül az összes tintahalfejű aquir szétloccsant. A főaquir túlélte, mert voltak rajta valami őseinek a koponyái, amik megvédték, de azért eléggé megviselte az átok. Utána lehatalomszavazta a sámánt, aki meghalt. A bárd már be volt kattanva, őt zavarta, hogy egy ártatlan nép meghalt - engem annyira nem :D. Odamentem a főaquirhoz. Ő elkezdett beszélni:

-A kapu...

HUSS A bárd nem bírta tovább, és kettévágta a legyengült monsztát. Így nem tudtuk meg, hogy hol van. Illedelmesen megköszöüntem a bárdnak a jó időzítést, és 10-20 maradék godonival elindultunk megkeresni a kaput (ők elbújdostak a járatokban, úgy élték túl). Nagy nehezen meg is találtuk, kinyitjuk, és ott van 6 shadoni fejvadász, akik már vártak minket. Őket nagy nehézségek árán elintéztük, de a bárd az egyikkel lezuhant (A kijárat egy 50 méter magas torony teteje volt). Szerencsére épp odaért egy varázsló NPC, aki a bárd jó haverja. Elkezdtük győzködni, hogy menjünk le kincset lootolni, mert volt ott egy fél tonnás godoni csatapáncél, csak nem tudtuk megmozdítani, és blokkolta a mágiát. Sajnos közben a tetű godoniak, akik megijedtek a külvilágtól, visszarohantak a járatokba, és bezárták a kupolát, így el kellett teleportálnunk a varázslóval.

Ja, amúgy a kari jelleméhez hozzátartozik, hogy aki nem szimpatikus neki, azzal annyira lenézően beszél, hogy az már szinte fáj. (Csak az a baj, hogy ezek a nem szimpatikus ergyének utoljára egy inkvizítor és egy aquir voltak :P)

MÁSIK KALAND, ez után, ugyanez a kari

Történt, hogy átkeltem valami falun, ami mellett egy vár is volt. Át kellett volna menni a folyón, de nem volt csónakom. De voltak a környéken favágók, akiknek volt. Elkötöttem a csónakot, és átkeltem a folyón. Szemét favágók elkezdenek utánam úszni, hogy adjam vissza a csónakjukat. "Anyátok" - gondoltam, majd a túlparton egy jó adag lámpaolajjal felgyújtottam a csónakot. Ezek után megszálltam egy fogadóban, ahol bányászok voltak, akik zajongtak. Elmagyaráztam nekik, hogy bányaügyi biztos vagyok Shadonból, és holnap tárgyalok a várúrral egy nagyobb tétel megvásárlásáról, amiből nekik is jutna elég sok pénz, de az eredményes tárgyaláshoz az kell, hogy ki tudjam pihenni magamat. Ezt megérteeték, ettől fogva akkora kuss volt a kocsmában, hogy jó volt hallgatni :( De estefelé megint zajongás volt. Lementem, hogy rájuk szóljak, de nem ők zajongtak, hanem az a 10-15 csuromvizes favágó, akik valahonnan ismerősek voltak nekem :D. Az volt a baj, hogy én is ismerős voltam nekik, úgyhogy meg akartak támadni, de szerencsére a bányászok megvédtek :D

Utána be kellett vonulni a várba, mert jöttek valami lovas portyázócsapatok. Én persze egyből beajánlottam magam a várúrnál, mint shadoni politikai tanácsadó. Ja, közben a party többi tagját elővigyázatosan bezárattam a börtönbe különböző vádakkal :D. (Igen, ők egy olyan party voltak, akik akkor játszottak először úgy, hogy benne voltam a csapatban :-o). Az volt csak a gond, hogy bent voltak gorwicki kémek, akikkel én tök jól elbeszélgettem gorwickiul, csak ezt észrevették a partytagok. Megjöttek a portyázók, bent tartottam épp a parasztoknak a lelkesítő beszédet, amikor megláttam őket. Muszáj volt odamennem a várúrhoz, hogy megmondjam neki, hogy a diplomácia szabályai szerint először tárgyalok velük. Kimentem, és örömmel láttam, hogy ők is gorwickiak. Elmondtam nekik, hogy amikor megyek be a várba, akkor elesek a kapuban, hogy ne tudják bezárni, ők meg belovagolnak, és elfoglalják. Ez így jó is volt, bejutottak. Persze közben a várúr rájött, hogy a party többi tagja nem bűnös, kiengedte őket, és velük és maroknyi megmaradt katonájával bevették magukat a toronyba. Mi a gorwickiakkal nagy nehezen bejutottunk, én ledobtam a várurat a toronyból, a többieket pedig megadásra kényszerítettem (azért annyira nem vagyok káosz-halál, hogy JK-t öljek :)).

Hát a kalandnak itt lett vége, azóta sajnos nem folytattuk. Ja, és a várra igényt tartottam, mivel a gorwickiak csak portyázók voltak, és már álltak is tovább :D

Hát ennyi lenne. Remélem tetszett

lordmiky

lordmiky

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 266 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.05.15, 11:18

Ha már felejthetetlen karaktereknél tartunk van egy 13. TSZ-ű nekróm Mókusban (elf a drága, ha valakit érdekel az előtörténete, leírom a megfelelő helyen). Mániája lett új mágiaformák megismerése, megszerzése, megtanulása. Egy kaland során lehetősége lett egy varázslóiskola létrehozására. Meg is történt, mégpedig Erionban. Ahogy kell, beszélt a Herceggel, aki "természetesen" rábólintott. Az iskola egy szigeten kezdett épülni, a várostól kb 20-25 Km-re (a szigetet mágia emelte a felszínre). Az iskolában (sok-sok diplomáciai tárgyalás után) minden nagy (és kis) varázslóiskola delegált képviselőket (Doran, Lar-dor, Tarin, a Dzsadok, Gorvik, Sőt még Krán is (az Ekvivat Umonogep (ha jól írtam), hogy csak a nagytanács tagjait említsem). Persze, ahhoz, hogy ez működjön, szigorú szabályok is vannak. Az iskolában a különböző rendek a saját képzésük szerint oktatják a kezdőket, egymással pedig kereskednek (mégpedig rúnákkal). E miatt, és a rengeteg formula miatt a karakterem szinte játszhatatlan lett, hiszen nincs olyan probléma, amit egyedül ne tudna megoldani. Jó ideje már a karakter visszatérő NJK, Nem egyszer fordult elő a csapattal, hogy találkoztak vele, és bizony meglepődtek (többek között akkor, mikor a 70 körüli JK papot "legyermekemezte"). Előfordult már, hogy ezt zokon vették... Aztán valamiért ráébredtek arra, hogy nem kell vele kötekedni. Igaz, ezzel a karakterrel JK-t még nem öltem (Soha nem volt rá szükség. Egy-két elejtett pletyka, kis beszélgetés a tolvajklánnal (persze a klán utólag kicsit megdöbbent, hogy beszéltek velük a karik :) ))
Alapvetően a rövidéltű fajokat gyerekeknek tekinti, és úgy is beszél, viselkedik velük (egy gyereknek ugye sok mindent elnézünk).
Eddig sohasem használt Feket mágiát. Megveti, és elitéli azokat, akik "engednek a sötét oldal csábításának". Úgy véli minden megoldható Fekete-Mágia használata nélkül is, legfeljebb kicsit hosszabb időbe telik.
Démont eddig 2x idézett, ebből egyszer el is engedte mindenféle szolgálat nélkül (már nem emlékszem akkor miért idézte meg). A másik Démon pedig nem örült a szolgálatnak, mert "jutalomképpen" az életét kapta.
Amit lehet igyekszik elintézni mágia nélkül. A varázslataihoz csak végső esetben (vagy a megtévesztés kedvéért) nyúl.
Nehéz feldühíteni, ha sikerül, igyekszik kerülni a konfliktust, inkább elsétál. Ugyanakkor a nagyképű figurákat szereti megleckéztetni.
Kedveli az álruhákat (bár nem ért hozzá), szereti titkolni a kilétét (legalábbis látszólag).
Nem kérkedik a hatalmával, de a támadás gondolatát is igyekszik kiverni az emberek fejéből (ha teheti), ha nem, felkészül a védekezésre (ő támad először, ami lehet a már fent említett megtévesztés).

hát ennyi.

Módosította lordmiky: 2006.05.15, 11:18


Alkyr

Alkyr

    Magiszter

  • Archívum
  • 1004 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.05.08, 12:27

MAGUS mese (jó hosszú kampány) közben jött be egy számomra nagyon sok kedves percet okozó NJK. A neve Menge (aki nem volt penge :nuke: ), a sivatagi barbárok szülöttje. A testi erejével fordítottan arányos volt a szellemi ereje. Faji maximális erő 18 neki volt 21-es, Intelligencia szintén 18 lehet, neki volt kb. 6-7. :gyagya: Ja, és testőrkapitány akart lenni.
Néhány szép esemény róla:
- oázis tavát próbáljuk áthajózni tutajjal, Menge lekuporodik a tutaj közepére. Kérdezzük mi baj, halkan megszólal: "Félek a víztől", hát 10 percen keresztül nem volt játék, csak röhögés. Ja azt el kell mondani, hogy előtte egy egész kocsmányi férfiz tett harcképtelenne (sok koponyasérülés történt).
- Másik eset logikai feladat, ideges varázslónak próbál segíteni a KM, erre az:"Menge te olyan tuskó vagy, hogy az erdőben fütyülnöd kell, hogy ki ne vágjanak!" Na ott is volt ám röhögés, azóta ez a mondat szállóigévé vált.

Morsat

Morsat

    Kapitány

  • Fórumita
  • 1017 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.05.06, 20:58

Az első karakterem Mágusban egy Yllinori kétcsatabárdos harcos volt (az alkasztját most nem tudom). MInmden egyes fordulónál ellenséges környezetbne először a csatbárdját lóbálta ki, majd alul fejkidugás és aztán ha tiszta ment tovább. A KM következetesen sokszor el is vesztette így az NKJ-it... :vitatkozik:
De akor is következetes volt a KM, aimikor a karim, Sardian egyszer abban a rohadt tetves életében, immár hatodik szinten annyira sietett egy folyosóban, hogy kihagyta ezt az elővigyázatos taktikáját. Berohant egy forduló után egy helyiségbe, és abban a minutumban fejbelőtték. És még csak haragudni sem tudtam a KM-re, hiszen hibáztam. Még valami vegetatív állapotban volt a karim, még látta hogy odaállnak fölé, és fejbelövik....halál....
A halott karijaimnak mindig adok egy mondatot a dossziéjuk elejére, ami jellemző volt a halálukra. Az ő mondtada ez lett: "Csak egy hiba, csak egy..."

Módosította Morsat: 2006.05.06, 20:59


Woody_Sheriff

Woody_Sheriff

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1497 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.05.05, 18:44

Helm!

Forgotten Realmsos kalandban, az Amtar erdőben brekeke (Bullywug) írtás ezerrel, a tagok egy félszerzet szerzetes (én), egy troll harcos, egy elf druida (medve társsal), egy törpe mágus és egy gnóm tolvaj.
Taktika: a druida, a mágus és a tolvaj hátulról támogatják a tankoló trollt, a maci védi a supportot, közben én írtom a febukkanó papokat az ellen hátában. Megy is nagyon, derékig állunk a hullákban, a druida és a mágus szinte mindenét előtte, a medve alig áll a lábán, a troll a végtelenségig is elboldugulna, én meg csak elvagyok.
Csavar jön:a maci elhullik, két körrel később a mágus is, és a druida is alaposan lesérül. Rohanok vissza segíteni, a troll is megindul, a tolvaj megpróbál lelépni.
A druida ebbe a káoszba pedig beleidéz egy Forgószelet ;) . Vicces volt. Főleg mert már a következő körben bevágtak neki, és elrontotta az összpontosítás próbáját a tornádó irányításához :) .
Végül 2-3 épvel verekedtem ki magam, egyedüli túlélőként.
Azóta nem nagyon játszok druidákkal egy csapatban :) .

Gergi_X

Gergi_X

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 136 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.05.05, 16:04

Sziasztok!

Egyszer egy ork-irtásnál a rohamozó aranykör-lovagot 00-val csapták fejbe egy tüskés baltával. Morális szabály miatt túlélte.

Azóta minden mesében eljön az a pillanat, hogy a délceg lovag kezében megremeg a kard, mert feltűnik a színen egy enemy...kezében egy tüskés baltával. visszatérő hangulatelem.

Üdv

G.

lordmiky

lordmiky

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 266 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.05.02, 10:08

Kedvens karaktereim közé tartozik egy Kölyök nevű tolvaj (mára már NJK). Az egyik kedvenc sztorim vele kapcsolatban az, amikor megbíztak mindet egy varázsló hazaszállításával doranba. Úgy gondoltam, a csapat jó lesz testőrségnek, amíg megtalálom a varit, és segítek neki eltűnni. Sajnos problémák miatt a varit a csapat elkapta. Én meg kicseréltem egy helyi tolvajra (aki a parti teljes vagyonát magával vihette összesen cirka 300 aranyat), úgy, hogy a csapat azt hitte, a varázsló azért lett elmaszkírozva, hogy kijuttathassuk a városból. A csapat csak azért jött erre rá, mert elmondtam nekik. :(

Azóta nem is egy mesémben feltűnik, mint NJK. :eeek:

alister

alister

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3450 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.04.29, 23:25

Csapat: elf varázsló, elf íjász, két ütőgép, az egyik Uwel-paplovag, a másik ork gladiátor, egy belső lágy utas harcművész meg az én küldetésen lévő fejvadászom.

Este letáborozunk. Mágus őrködik, észreveszi, hogy jön valami csúf. Pszivel felkelti az íjászt. Ő is látja. Felkeltik a paplovagot.... ekkor ért oda a monszta. Nagy volt, olyan hatméteres, ronda és bivalyerős, sok csáppal és tüskével...

Az elf harcos lövöldözik rá, nem sok eredménnyel. A lovag rohamozik, mire a sáskadémon lecsapja, mint rohambékát a kaszapenge.

A csatazajra felébredünk a harcművésszel meg az orkkal, aki persze rögtön neki ugrik, mondván: ő biza lebirkózza... Sikeres támadás, fogja a monsztát, mire az elrúgja magát a földtől, és ugrik vagy 10 métert... Landoláskor hogy-hogy nem az orkra érkezett...

A varázsló "Tűz által pusztulsz el, káosz fattyja!" felkiáltással max. Mpből tűznyilat varázsol, majd 01-et dob a CÉre, megbotlik, és saját magát gyújtja fel...

A harcművész Belső időben felmászik a szörnyre, hogy letépje a fejét. Szörny átlátja a szándékát, és felröppen, hogy ne merje megölni a harcművész. Erre a fejvadászom a derekára tekert mágikus ostorral (azt kellett megszereznünk...) lecsap a monszta lábára. Az emelkedik tovább. A fejvadászommal együtt. Az íjász rohan segíteni. A lovag és az ork magukhoz térnek, ők meg az íjásznak segítenek...

Végül a varázsló, aki szerencsésen eloltotta magát, kisajtolt, felmászott a többieken meg az ostoron a harcművész mellé, majd egy közvetlen közelről indított elemi erő csóvával akarta befejezni a harcot. A harcművész testsúlyt csökkentett és ugrott, én eleresztettem az ostort, a varázsló meg démnonostul kilőtt az égbe...


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]