Ugrás tartalomhoz


Fotó

Karakterhalál


  • Válasz írásához lépj be
411 hozzászólás érkezett eddig

_wwufi (NPC/NJK)

_wwufi (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2008.04.18, 12:26

Annak megint mi értelme, ha mindig nekem kell a szájába rágnom mit ne tegyen?

Így is elég hintet adtam neki.

KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 11607 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.04.18, 12:16

Hali!

Wwufi ez azért nem volt valami kristálytisztán érthető beszámoló.

De tudod mit: a nagyon problémás játékosoknak tedd kötelezővé, hogy
vegyék fel a "Józan Ész" (Common Sense) nevű előnyt - ez mintegy
kötelezi a mesélőt, hogy igenis rágja a szájába a játékosnak, hogy
amit tenni akar, az miért veszélyes és kb. mennyire.
Mert arra tippelek, hogy ők ezzel nincsenek tisztában.

Adios
KLM

_wwufi (NPC/NJK)

_wwufi (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2008.04.18, 09:59

"dramaturgiailag indokolt karakterhalál"

Ilyet nem tennék valakivel, ha nem eleve ebben egyeztünk meg. Én sem szívesen ölök karit, de néha szükséges.

Mit kezdjek azzal, ha valaki először is menekül a tetthelyről, ami előtt ott látott két rendőrautót, és miután kiáltozást hall a háta mögött Úristen, megfordul és visszanéz, letépett fejjel a kezében próbálja bizonygatni ártatlanságát, menekül direkt behajt szakadékba és csak utolsó pillanatban ugrik ki?
Jó túlélted, mert garou vagy, mondják neki menj előre, csalogasd ki őket, csak akkor vonulj vissza, ha túlerővel találkozol, erre 4en jönnek ellene és nekiugrik a skorpióembernek, elrontja, az meg jól ráver mérgezett tüskével... utána már ő maga sem akart deus ex machinát, mikor kapott egy full kalasnyikov sorozatot...

Módosította wwufi: 2008.04.18, 10:00


KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 11607 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.04.18, 08:14

Hali!

A magam részéről több, párhuzamosan alkalmazható
megoldást használtam:

1, A játékos és karakter az adott szituációban legyen tisztában
az esélyekkel, bár a pillangóeffektus miatt lehet, hogy egy sokkal
korábbi döntés miatt a "végjátékban" már nem sokat számít a kocka.
Ugyanakkor a kockadobás eredménye igenis ölhet karaktert.

2, Preferálom az olyan rendszereket, ahol jókora buffer áll rendelkezésre.
Az AD&D "nincs kritikus sebzés, lassan fogy a hápé" része is alkalmas
valamennyire, de inkább a SW karakter és erőpontjai, a SRun (és így papíron)
az ED karma-rendszere, a CPunk "mákja", de még a WoD akaraterő-pontjai
(pár "pontbeégetős-megmentős" paraképességgel) is fenntartják a
feszültséget, de azért meg lehet menteni, akit dramaikailag meg kell.

3, az NJK-k döntései. Hozhatnak olyan döntéseket, amelyek az ő szempontjukból
(és az adott pillanatban) jó ötletnek tűnnek, de mégsem letálisak.
Itt is vigyázni kell, hogy azért a főgenya némileg intelligensebbnek tűnjön, mint
mondjuk a Flash Gordon szereplői.

4, Világot mesélek, több, párhuzamosan futó történetszállal, több
karakter per játékossal, stb. Így ha valakinek halnia kell, akkor
lehet dráma és tragédia, de az üzlet megy tovább.
Meg aztán a filantróp pacifista torreádor hárpia játékosa is néha
bedobhatja a gyeplő a lovak közé és egy csontrágó metisz ahrounnal
kiengedheti a tesztoszteront.
Itt ugye valamekkor távolságot kell tartani a külön sztoriszálak között,
hogy az interakció pont a kellő szintű legyen (Hogy Józsi, ha már a
nosferatujával nem tudja bemószerolni Béla torreádorát, akkor ne
az üvegjáró sámánjával tehesse meg).

Adios
KLM

alister

alister

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3450 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.04.17, 23:32

Üdv!

Aztán ugye ott van a "dramaturgiailag indokolt karakterhalál", amikor a történet el jut egy olyan pontra, hogy a karakter esetleges túlélése sem jelentene többletet az élmény szempontjából, ellenben a halála tanulságos/katartikus/megindító vagy csak továbblépést jelentő (lásd a Hamlet végét, amikor Hamlet esetleges túlélése sem lenne garancia arra, hogy érdemben folytatódjon a cselekmény)

Amúgy én általában akkor "hagyok halni" karaktert, ha az sororozatosan és/vagy előzetes fegyelmeztető jelek dacára is hülyeséget/életveszélyes dolgot csinál. Ha valaki teszem azt csakazértis nekifut annak a szakadék átugrásának, amiről világosan közöltem, hogy jóformán esélytelen, és a dobást is méterekkel elhibázza, akkor bizony meghal. Ha valaki fegyvert fog egy bandatagra és annak a társai meg rá, és ő mégis meghúzza a ravaszt... Stb.

Maradok tisztelettel: Alister

LadyCrow

LadyCrow

    Nachtkäfer

  • Fórumita
  • 2258 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.04.17, 16:57

el lehet gondolkozni, melyik karakter érdemli meg és melyik nem a halált. Persze, ha mindig ennek megfelelően döntenénk, azt az irreális látszatot kelthetnénk, hogy az élet igazságos.

Ez tetszik. :normaalis:

Sok indok felmerült már, hogy miért halhat meg egy karakter, és sokan tényleg úgy vannak vele, hogy "ha hülyeséget csinál". Ha ez játékosi mulasztás, akkor egyetértek KLM-mel, a mesélő felelőssége valahol, hogy tájékoztassa olyan dolgokról a karaktert, ami a karakter számára evidencia, a játékosnak viszont nem.
Pl. attól, hogy tűzszerész a karakterem, én még segghülye vagyok a bombákhoz, szóval ha robbantgatósat akar mesélni a mesélő, akkor vagy mondja el, hogy "ennél a típusnál élesítés után XY perced van a robbanásig, szóval nem, nem fogsz nekiállni kávézni a szerkezet mellett" (sarkított példa), vagy ha a mesélő sem ért hozzá, akkor mondjuk feltételezzük, hogy a tűzszerészem tudja, hogy mit csinál.

Ami viszont a topicban még nem igazán merült fel: a mesélő karaktergyilkolási szándékát sok esetben befolyásolja, hogy mennyire szimpatikus neki az adott karakter. Egyik karakterem azért került a kilátástalan, biztos halált jelentő szituba, amit persze reális, hogy nem is élt túl, mert annyira irritáló, gusztustalan természetű pöcs volt, hogy a mesélőnél kibaszta a biztosítékot. Egy másik hasonlóan rossz természetű féreg karakteremnél is nagy volt a kísértés a mesélőnél, hogy kiírja azt a kis tetvet a létezésből (de végül azért nem :D).
A szimpatikus karaktereket viszont a mesélők is hajlamosak "félteni" azért.


Összességében szvsz az esetek többségében, mondjon bárki bármit, pusztán a mesélő önkényére van bízva a karakterhalál, avagy mennyire letális helyzetekbe keveri a karaktereket, mennyire hagyatkozik a dobásokra, mennyire használ végveszélyben deus ex machina mentőöveket, mennyire befolyásolják dramaturgiai megfontolások a játék vezetésében a véletlennel szemben, mennyire szuggesztív az előadásmódja, amikor a karakter - játékosi hibából - hülyeséget kíván tenni, és legfőképp, hogy mennyire akar voltaképp karaktert öldösni.

Továbbra is azon az állásponton vagyok, hogy olyan mesélőhöz, akinél egy rossz dobás vagy rossz döntés miatt múltidő lesz a karakterem, nem vinnék olyan karaktert, akihez minimális szinten is kötődök. Az eredmény meg az lenne, hogy egy olyan karakterrel nem élvezném igazán a játékot.

Leophane

Leophane

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 547 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.04.17, 13:04

Ez igaz, viszont Darth Maulnak esélye sem volt kibontakozni. Darth Vader is meghalt. A császár is meghalt, pedig zseniális volt a világuralomra törésének terve, aminek végül csak egy maroknyi lázadó került az útjába, akik nyílt ütközetben, egy gazdasági, katonai súlyát teljes mértékben kihasználó galaktikus birodalom által épített, erejét szimbolizáló katonai csúcstámaszponttal veszik fel a versenyt és a csupán szabadság elvétől fűtött, utánpótlásban, emberi erőforrásban, technikai lehetőségekben töredéket felmutatni képes lázadó flotta ezt a minden lehetséges technikát felhasználva épülő (bár még félig kész) szupererőd és a birodalom legerősebb hadserege által képviselt katonai erőt minden további szövődmény nélkül megsemmisíti.
Azt hiszem, elmondható, hogy itt a "gonosz" ambíció által hajtott hatalmak, egyes személyek eleve bukásra vannak ítélve.

Másfelől, Darth Vader és Luke (akinek lelki tudáját tulajdonképpen a jedi-vé érése és ennek személyes érzéseivel való ellentétes viszonya jelenti) nagyságrendekkel bonyolultabb karakterek, mint az őket körülvevők. A mindig okos, hidegen beszélő, hátat megborsóztató főgonosz, a csúnya, nagyon gonosz sivatagi undormány, a lelki sérült tolmácsrobot, a kis ravasz javítórobot, a maszkulin ősszimbólum, macho űrhajópilóta, a csinos, okos, erős, karakán, túlfűtött hercegnő, stb, ezek mindenhová bevethető mellékszereplők.

Más kérdés, hogy az új Trilógia harmadik része talán a szememben megtalálta a realitás talaját és lelki síkon gondozottabb, emberibb, mint a régi trilógia hős-meséi. (Jabba jelenete nekem ugyanaz a panel, mint a sárkányölő lovag). Kibontakozik Obi-Van személyes lelki harca, a tévedhetetlen Yoda téved, a szép, okos, kedves királynő életét adja a gyerekeiért és Anakin emberi tragédiája teljessé válik. A szememben, erről szól, körülbelül.

Ezek után, hogy visszakanyarodjak az ON szálhoz: el lehet gondolkozni, melyik karakter érdemli meg és melyik nem a halált. Persze, ha mindig ennek megfelelően döntenénk, azt az irreális látszatot kelthetnénk, hogy az élet igazságos.

Eye

Eye

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 966 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.04.17, 10:15

A Nagy Vödörfejű Isten megjelent a vásznon és legenda lett.
[...]
Pedig mindkettő Sith Lovag volt, csak az egyiket sikerült jobban kijátszani.

Ez a példa egyébként jól illusztrálja azt is, hogy mennyit számít egy jó karakterkoncepció, ami szervesen illeszkedik a settingbe.

Ha maradunk a szerepjátékos analógiánál, akkor ugyanis Darth Maul játékosának nem nagyon volt lehetősége sziporkázni; kapott egy küldit, elmrobogott a helyszínre, ott gyakott egy kicsit, aztán vége is a sztorijának.

Ellenben Vader tematikailag az egész setting középpontjában helyezkedik el;
- Ő az utolsó jedik egyike: misztikus erőkben hisz és gyakorolja is a dolgot, ami miatt feszültségben van a környezetével ("sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd!" jelenet)

- a sötét oldal elcsábította, de a háttérben nagyon is emberi jellemzők motiválják: a szeretteinek védelme, avagy megbosszulása, az igazság keresése, elismertség. Ez a személyiség rengeteg izgalmas dilemmával állítható szembe, ami érdekes játékot eredményez

- a gyerekei a másik oldalon vannak: még több, még kiélezettebb dilemma ("Én vagyok az apád", "Ketten irányíthatjuk a birodalmat")
A császár negyed órája elektrosokkolja a fiadat és kacag. Csinálsz valamit?

- a birodalmi sereg főparancsnoka: megintcsak egy csomó kihívás, és felelősség.
Az admirális nem hajtja végre kellő pontossággal a parancsot. Hogyan reagálsz?
Az elfogott lázadó hercegnő - aki egyébként a lányod - nem törik meg, és nem vall. Hogyan tovább?
A halálcsillag építése késlekedik. Mit teszel?
A lázadók megszerezték a halálcsillag terveit. Mit csinálsz?


KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 11607 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.04.16, 08:13

Hali!

1 szintű bárd. átlagon felüli ügyességgel. - a csapatot megtámadja 6 ork. a játékos: Futok szemben az egyik orkkal majd átugom a feje felett. Közben elkapom a fejét, s kitöröm a nyakát, majd miközben földetérek kirántom a kardom. Erre visszakérdeztem vagy háromszor, hogy biztos? S ő elkezdte a műveletett...


Ilyenkor - szerintem :gumicsirke: - nem csak ő a hibás. Úgy értem valahonnan meg kellene tudnia,
hogy az adott akció csak (hasraütés) 10-15% eséllyel fog sikerülni, ellenben 50-60% eséllyel komoly
sérüléssel jön ki belőle.

Elvégre a karakter már vagy 20 virtuális éve él átlag feletti ügyességgel a virtuális bőrében,
Te meg mint mesélő vagy az összes érzékszerve illetve a legtöbb emléke.

Tudod a legtöbb ember egy szakadékra ránézve meg tudja saccolni, hogy képes-e átugrani
vagy sem.

Adios
KLM

KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 11607 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.04.16, 08:01

Hali!

Az a baj, hogy sajnos tényleg nagyon sokan Tier Nan Gordsuinokat, Zorrókat, Casanovákat és Supermaneket raknak össze, teljesen irreálisan romboló karaktereket, akiket nem lehet legyőzni, a mindig dezodorillatú, szép, okos, erős és fitt reklámba illő hősöket, csak az a baj, hogy ezt megfelelően nehéz ki is játszani.


Ilyenkor szoktam emlegetni a Darth Vader és a Darth Maul közötti különbségeket.

A Nagy Vödörfejű Isten megjelent a vásznon és legenda lett.

Két évtizeddel később megjelent a másik és hiába volt gonosz bohócnak kipingálva,
meg kétpengéjű fénykardja, annyit sem hagyott maga után, mint szegény Greedo.
(És ha jól emlékszem, még a szövege is kevesebb leütés volt).

Pedig mindkettő Sith Lovag volt, csak az egyiket sikerült jobban kijátszani.

Adios
KLM

Dennis_Lee

Dennis_Lee

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 136 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2008.04.16, 00:53

ilyenekért szoktam megölni a karakterét


:rohog: :felvon: :ninja:

Sceleton

Sceleton

    Újdonsült fórumozó

  • Archívum
  • 5 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.04.15, 22:04

Így utólag elolvasva rájöttem, hogy kicsit jobban fáradt voltam multkor mint sejtettem. Durva. Ezek szerint haldoklanak a játékosaim. kellenének ujjak. :felvon: Örülök, hogy a fáradtságom, ennyi vidám percet szerzet. :rohog:
Kedves Leophane!
Vannak olyan játékosok, akik nem rosz játékosok, sőt nagyon is ötletesek, de van olyan időszak, amikor teljesen kiborítóak tudnak lenni. Az én egyik játékosom is ilyen. Vannak nagyon jó megodási ötletei (ötleteinek 15% -ka), de a maradék részben katasztrófa...
pl.:
Rossz megmozdulási amiért/amitől meghalt a karaktere(i).
Ad&d:
2 szintű varázsló. - A városörség gyanusnak találja (szürke csukja, az arcába húzva). Felszólítjak, hogy fedje fel a kilétét. Megtagadja. S az egyik csapattára hosszúkardját előrántva megpróbálja megfélemlíteni az ötvárosőrt, s nekik támad...
vagy:
1 szintű bárd. átlagon felüli ügyességgel. - a csapatot megtámadja 6 ork. a játékos: Futok szemben az egyik orkkal majd átugom a feje felett. Közben elkapom a fejét, s kitöröm a nyakát, majd miközben földetérek kirántom a kardom. Erre visszakérdeztem vagy háromszor, hogy biztos? S ő elkezdte a műveletett...
vagy: ebbe nem halt bele, de a csapat majdnem megölte...
a csapatnak kell beszélniük egy kettőskémmel, s információkat kiszedni belőle. A csapat tudta előre, hogy kettőském... Az adott játékos 5x mondott olyan információkat, amiket nem kellet volna. A csapat mindegyik után figyelmeztette. Majd játékon kívül, az egyik játékos megkérdezte tőle: Te tudod, mi az, hogy kettős kém? A válasz így hangzott: Igen. Aki az egyik oldalon beépül, s a másiknak kémkedik...

ezeket még lehetnek sorolni... ilyenekért szoktam megölni a karakterét.

Leophane

Leophane

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 547 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.04.15, 20:09

Az a baj, hogy sajnos tényleg nagyon sokan Tier Nan Gordsuinokat, Zorrókat, Casanovákat és Supermaneket raknak össze, teljesen irreálisan romboló karaktereket, akiket nem lehet legyőzni, a mindig dezodorillatú, szép, okos, erős és fitt reklámba illő hősöket, csak az a baj, hogy ezt megfelelően nehéz ki is játszani. Hogy is mondjam, az ember hibázhat, pánikolhat, csak mennyire reális az, ha a 190 centi magas, kvantummágiaelmélet master-diplomás, démoirtó szőke herceg, olvasztó erejű sármjával angyali arcán, tanácstalanul toporog egy kulcsra zárt kapu előtt és odaszól a 800 éves barátjának, egy isteneknek álmodottan jóképű elf bárdnak, aki 17 nyelven beszél folyékonyan, nos odaszól hősi dramaturgiával és epikus hanghordozással: "Hé, te, most mi a fenét csináljunk?"

Egyébként, korábban én is gondolkoztam rajta, hogy mi etikus és nem etikus mind játékostól, mind KM-től és arra jutottam, hogy a játékosnak legelsődlegesen a karaktere kijátszása a feladata, ami el is hárítja az ellentmondást, hisz ha ez éppen nem egy velejéig romlott tudathasadásos idegbeteg, vagy egy ősi faj nagyhatalmú, depressziós, kisebbrendűségi komplexussal rendelkező tagja, akkor ez az életösztön mindennemű érvényesítését jelenti, a karakter legjobb tudása szerint, de megesik, hogy egyszerűen nincs tovább, amikor eszébe juthatna, de egy intelligenciapróba végül eldönti; a karakter a pánikhelyzetben nem jön rá, hogyan nyissa azt a zárat, ami az életébe kerül és így tovább. Ezt meg kell értenie a játékosnak, aki egyrészt lehet, hogy magasabb szinten áll az éppen életbevágó jellemből, képességből, másrészt egy szobában, kényelmesen üldögélve irányítja egy ember (vagy ahhoz hasonló) véres harcát az életéért.

Persze, ki hogy látja.

brachknat

brachknat

    Újdonsült fórumozó

  • Archívum
  • 4 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2008.04.15, 19:05

Ezzel egyet kell értsek...Olyankor amikor játszik az ember,az a lényeg hogy jól érezze magát,és hogy akkor éppen nem az az ember aki valójában...
nem teljesen lehet mérni a hibákat,csakis játékon kívül...viszont akkor már úgyis mindegy...szerencsétlen fordulatok nélkül pedig az egész nem ér semmit szerintem...bárkinek a halálába is kerüljön

LadyCrow

LadyCrow

    Nachtkäfer

  • Fórumita
  • 2258 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.04.15, 18:58

Nyílván a karakter meggondolatlanságaira gondol, ami természetesen többnyire a játékos ostobaságából adódik. Hiszen a legtöbb karaktert ,,okosnak'' tervezik, kevesen indítanak kifejezetten buta karaktert. :rohog:

Nem értek egyet.
Egyrészt nem mindenki érzi szükségét, hogy folyton überf***a, mindenben profi arcokat kreáljon, kompenzálva a saját lúzerségeit, szóval sok helyen vannak kevéssé éleselméjű karakterek. (Nekem is vannak)
Másrészt az okos-buta mérce itt nem játszik, intelligens emberek is szoktak hibázni, de még mekkorákat... gondolj csak bele.
Harmadrészt ordító hülyeségnek tartom ezt a "balf*** volt a játékos, ezért a karaktere balf***ságot tett" dolgot; a játékosnak nyilván mindig sokkal szélesebb rálátása van az eseményekre, mint a karakternek, nincs ott abban az éles/stresszes helyzetben. Tehát pánikhelyzetben egy karakter reális, hogy pánikoljon, és netán hülyeségeket csináljon, akkor is, ha a játékos ezzel tökéletesen tisztában van.

Szvsz az a játékosi balf***ság, ha nem játssza ki megfelelően a karaktert, döntsön az jól vagy épp tragikusan rosszul.

brachknat

brachknat

    Újdonsült fórumozó

  • Archívum
  • 4 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2008.04.15, 18:48

Hi!!

Pedig a buta karaktereket kifejezetten mókás kijátszani...én legalábbis mindíg élveztem...akármelyikre is gondolok vissza...persze elkell ismernem lényegesen kevesebb volt az ilyesféle karaktereim száma mint az ellenkezőé...ha értitek mire gondolok :rohog:

engem nem engednek mesélni,mert túl nagy kihívás elé állítom a csapatot :felvon: (általában belehal az egész party)

úgyhogy én maradok a "másik"oldalon-nagyon sokszor egyébként a többi játékos hisztizése hozza ki az emberből azt,hogy a karaktere akkora baromságot csinál,hogy...

Zaraquer

Zaraquer

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 130 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2008.04.15, 15:39

Nyílván a karakter meggondolatlanságaira gondol, ami természetesen többnyire a játékos ostobaságából adódik. Hiszen a legtöbb karaktert ,,okosnak'' tervezik, kevesen indítanak kifejezetten buta karaktert. :rohog:

Leophane

Leophane

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 547 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.04.15, 14:42

Szerintem mindenki félreérti.

A játékos ülyeséget csinált. Gyakran lehet. Két órát késett, megette a KM sütijét, elcseverészett telefonon és utána megjegyezte, hogy unja már. A KM ekkor használta a Szabályköny-kiegészítőkupac-karakterlapos mappa-dobókockatartó-tolltartó-szék billentyűkombinációt és hatásosan be is válik.

Minden viccet félretéve. Sceleton, nálad mi számít hülyeségnek? Mármint, hibát követ el a karakter (vagy játékos... ez nem tiszta), netán nem játssza ki rendesen a karaktert?
Mert minden hülyeségért... ez drákói szigornak hangzik.
amt

maldreidor

maldreidor

    kashikoi souryo

  • Fórumita
  • 317 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.04.13, 14:38

A live az live.....
Ahogy a fórum címében is van: mert megéremelte....

Blob

Blob

    Kockavadász Ogre

  • Fórumita
  • 1604 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2008.04.13, 07:37

Funny, amikor valaki következetesen keveri a "karakter" és a "játékos" fogalmát, ugye?

LOL...
végigolvastam az inkriminált szöveget elképzelve úgy,hogy valóban végig a játékos halt meg.
Amikor a csapat végez a játékossal...
LOL


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]