Ugrás tartalomhoz


Fotó

Stratégiai játékok - általános


  • Válasz írásához lépj be
609 hozzászólás érkezett eddig

Dronner

Dronner

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5412 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.08.02, 07:18

galu22

nagyhatalommal játszva azért elég... cinikus a játék világképe. Kifejleszted a haditechnikát (lehet mást is, de ez a legnagyobb kasza) -> szerzel hozzá beszállítókat -> mikor az angolok az orrodra akarnak koppintani, megvéded magad -> rengeteget kaszálsz, ahogy mindenki megveszi a fegyvereidet -> elkezd visszaesni a profitod -> rájössz, hogy azért, mert mindenki felszerelte a seregét, és nem kell neki még egy -> rájössz, hogy háborút kell provokálnod, minél több ország részvételével, hogy újra felmenjen a kereslet. [/size]

A cinikus alatt azt érted, realista? :D



kukac

kukac

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 916 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.08.01, 21:10

 

Ez miért lenne értelmezhetetlen? Nem hinném hogy az űrbirodalmak csak úgy heccből hadat üzengetnének egymásnak. Amiknél meg igen, (Determined Exterminators, Devouring Swarm, Fanatic Purifiers) azoknak meg úgy is folyamatos casus belli-(j)ük van mindenkire. A többi bekezdéssel egyet értek.



Egy exterminatornak van, eddig stimmel. Viszont neked, akinek a szomszédja egy nyíltan exterminator faj, claim-et kell szerezned, hogy meg tudd támadni, ami azért elég wtf...

 


??? Az exterminator minden szomszédjának van Containment casus bellije ellenük.

A Vicky2-vel nem játszottam.



galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4694 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.08.01, 19:13

Ez miért lenne értelmezhetetlen? Nem hinném hogy az űrbirodalmak csak úgy heccből hadat üzengetnének egymásnak. Amiknél meg igen, (Determined Exterminators, Devouring Swarm, Fanatic Purifiers) azoknak meg úgy is folyamatos casus belli-(j)ük van mindenkire. A többi bekezdéssel egyet értek.



Egy exterminatornak van, eddig stimmel. Viszont neked, akinek a szomszédja egy nyíltan exterminator faj, claim-et kell szerezned, hogy meg tudd támadni, ami azért elég wtf...


Egyébként, ha szereted a Stellarist, és nem ismered, próbálkozz meg a Vicky 2-vel. Az egyetlen PDS játék, ami

- úgy is érdekes, ha nem terjeszkedsz (Belgium és Svédország például kifejezetten élvezetes játék)

- egyedülálló módon a belpolitika is érdekes (népesség arányainak módosítása, írástudatlanság felszámolása, máshol még nem látott krízisek, például anarchista bombadobálók)

- van két szuperhatalom, amiket nem fogsz tudni teljesen megtörni (britek, oroszok), bár egyes háborúkban legyőzni igen. (oké, van összesen talán három ország - a németek, az amcsik és a franciák - akikkel be lehet őket előzni, de kábé ennyi)

- gyorsan le lehet zavarni egy játékot (1836 - 1936)

- viszonylag normális világgazdaság szimuláció van a játékban (kereslettel, kínálattal)

Két problémája van:

- a korszakhoz illeszkedő ezredszintű hadszervezet. Mikor eljutsz a huszadik századba, és több százezer embert tudsz toborozni, egyszerűen játszhatatlanná válik a háborúzás. (őszintén, ki fog egyenként kétszáz ezredet toborozni, felszerelni, a gyülekezési pontra irányítani. Megőrülsz.)

- nagyhatalommal játszva azért elég... cinikus a játék világképe. Kifejleszted a haditechnikát (lehet mást is, de ez a legnagyobb kasza) -> szerzel hozzá beszállítókat -> mikor az angolok az orrodra akarnak koppintani, megvéded magad -> rengeteget kaszálsz, ahogy mindenki megveszi a fegyvereidet -> elkezd visszaesni a profitod -> rájössz, hogy azért, mert mindenki felszerelte a seregét, és nem kell neki még egy -> rájössz, hogy háborút kell provokálnod, minél több ország részvételével, hogy újra felmenjen a kereslet. Ha nem teszed, bejelenthetsz egy államcsődöt.



kukac

kukac

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 916 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.08.01, 13:05

Attól függ mennyi az a pár hónap, kb. április óta szabadságon vannak. :D Az Ancient Relics megjelenése óta csak bugfix patchek voltak.

 

- van néhány EU/HoI maradvány, ami értelmezhetetlen Stellarisban, mégis bekerült (pl. háborús indok keresése DoW előtt)

 

 

Ez miért lenne értelmezhetetlen? Nem hinném hogy az űrbirodalmak csak úgy heccből hadat üzengetnének egymásnak. Amiknél meg igen, (Determined Exterminators, Devouring Swarm, Fanatic Purifiers) azoknak meg úgy is folyamatos casus belli-(j)ük van mindenkire. A többi bekezdéssel egyet értek.

 

Nekem a kedvencem az End of the Cycle, eddig egyszer hoztam össze, akkor is kinyírt a francba. :D



galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4694 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.31, 20:05

Arra nem emlékszem már, de jelenleg Civ 6-nál járunk: https://civilization.fandom.com/wiki/Leaders_(Civ6)
és https://civilization.fandom.com/wiki/Civilizations_(Civ6)


Jónak tűnik :)



@kukac

Stellarisról nem akartam írni, de ha már feljött, nagyjából így látom most (néhány hónapja már nem követem)

 

 
problémák:
- béna diplomácia
- egymáshoz nagyon hasonló fajok
- pofonegyszerű harc, egy hadjárat során nagyon könnyen megverhető AI (nem "érti" miért kap pontot és miért nem)
- az AI-ra nem képes normálisan menedzselni a szekotorokat, de saját kézben nem tarthatod meg őket
- az egységbalansz nem jó, nincs értelme nagy hajókat építeni
- az árazás, és a javítás DLC-ként megjelentetése felháborító. Ha nem figyelsz, azt veszed észre, hogy kifizettél 100 dolcsit, és a játék még mindig nem olyan, mint amire vártál (mondjuk eddig azért nem jutottam el, viszonylag hamar kiszálltam)
- van néhány EU/HoI maradvány, ami értelmezhetetlen Stellarisban, mégis bekerült (pl. háborús indok keresése DoW előtt)
 
 
Vannak nagyon jó dolgai a játéknak:
- mikro kezelhető szintű marad, ha a lakható bolygók gyakoriságát minimumra (0,25*) veszed
- a fejlesztésre kitalált ("kártyás") rendszer nagyon jó. Egyszerű használni, de jelentősen megnehezíti a más játékokban jellemző "Kulcsfontosságú tech kifejlesztése = win" taktikát
- nagyon tetszik, hogy az AI civilizációk nem ugyanúgy indulnak, mint a játékos. Előfordulhat, hogy mire találkoztok, négyszer akkora, mint te.
 
A legfontosabb, amiben a játék biztosan egyedülálló:
a küldetések, és a felfedezés. Imádom. Nem is jut eszembe hasonló mértékű tartalom stratégia játékban. Ráadásul ezt folyamatosan bővítik tovább:
 
Spoiler
 
Science Officer -scientist name- reports that the signal was unexpectedly easy to decipher... but the team has spent considerable time confirming that it was not a hoax. It is a repeating, half-coherent message in the -empire adjective- language - something like a poem. It repeats the phrases GRAVITY IS DESIRE and TIME IS SIGHT. It encodes co-ordinates near the black hole. And it ends with a dedication by name to the Science Officer - who adds dispassionately that they have confirmed that the signal has been radiating into interstellar space before their birth. It fact, the signal may predate our civilization.
A: Fascinating! Send the vessel to those co-ordinates!
B: This is a trick, or a trap. Log it and move on.
 
(vessel sent)
Spoiler
 
(trick or trap)
Spoiler

Módosította strato: 2019.08.01, 13:44


Dronner

Dronner

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5412 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.31, 19:59

 

A Civilization 4 is hasonló. Ha a vezér "philosophical", ugyanazt a bónuszt adja ha görög vagy ha arab.

Arra nem emlékszem már, de jelenleg Civ 6-nál járunk: https://civilization.fandom.com/wiki/Leaders_(Civ6)

és https://civilization.fandom.com/wiki/Civilizations_(Civ6)



galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4694 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.31, 18:56

Ezt nem az emberiség kapja, hanem csak a Commonwealth of Man. A United Nations of Earth például ezeket kapja...
De lehet egyedileg is összeválogatni tulajdonságokat. Játék közben pedig lehet választani további tradíciókat és perkeket. Például a Mind Over Matter perk más előnyöket ad, mint mondjuk egy Galactic Wonders.


Ismerem a Stellarist, bár én a commonwealth of man-t is emberiségként tartom nyilván.

De amit írsz az pont az, amit mondok: egy halmazból vannak összeválogatva a tradíciók, perkek, de olyat nem tudsz választani, hogy a galaxis utolsó csillagkapuja nálam van. Más dimenzió :)



(OFF)amúgy a Stellarisszal egyáltalán nem ez a bajom. Az első 20-30 év általában élvezetes, de utána...(/OFF)


kukac

kukac

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 916 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.31, 17:52

Két példa:
 
Például Stellarisban az emberiség ezeket kapja: 
Dictatorial, Nationalistic Zeal, Distinguished Admiralty, Xenophobe, Fanatic Militarist, Continental (Unity), Adaptive, Nomadic, Wasteful

 
Ezt nem az emberiség kapja, hanem csak a Commonwealth of Man. A United Nations of Earth például ezeket kapja:

Representative Democracy, Federation Builders, Democratic, Beacon of Liberty, Idealistic Foundation, Xenophile, Fanatic Egalitarian, Continental (Earth), Adaptive, Nomadic Wasteful.

Az Earth Custodianship pedig ilyeneket kap:

Autonomous Service Grid, Rogue Servitors, Machine Intelligence, Rogue Servitor, Delegated Functions, Gestalt Consciousness, Continental (Earth), Machine Emotion Emulators, Double Jointed, High Maintenance.

De lehet egyedileg is összeválogatni tulajdonságokat. Játék közben pedig lehet választani további tradíciókat és perkeket. Például a Mind Over Matter perk más előnyöket ad, mint mondjuk egy Galactic Wonders.

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4694 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.31, 14:36

 

 

 

- a népek egyedi, másképp nem előállítható előnyöket és hátrányokat kaptak (szintén sokkal érdekesebb, mint a Civ/Stellaris). 

A Civ kapcsán nem tudom, mire gondolsz, mert a CIV VI-ban a népek és a vezérek is saját képességeket kapnak, azaz van vezérfüggő specialitás és van népfüggő. Így pl. Franciaország Catherine de Medicivel más, mint Eleanor of Aquitaine-nel, ami szintén más, mint Anglia Eleanor of Aquitaine-nel.

 

 

 

 

Két példa:
 
Például Stellarisban az emberiség ezeket kapja: 
Dictatorial, Nationalistic Zeal, Distinguished Admiralty, Xenophobe, Fanatic Militarist, Continental (Unity), Adaptive, Nomadic, Wasteful
 
A Voor ezeket: Dictatorial, Technocracy, Environmentalist, 
Authoritarian, Fanatic Materialist, Arctic (Hiverion), Quick Learners, Talented, Adaptive, Repugnant
 
 
Van egy egész nagy halmaz, amibel ilyen jellemzok vannak, és a népek ebbol kapnak kilencet. Más velük a játék, de alapvetoen mégiscsak arról van szó, hgoy valamire bónuszt, valamire büntetést kapnak.
 
 
 
A Civilization 4 is hasonló. Ha a vezér "philosophical", ugyanazt a bónuszt adja ha görög vagy ha arab.
 
 
 
Ehhez képest egy komoly (számomra elore) lépés, hogy a népek összes sem hasonlítható bónuszokat kapnak. Egy egyedi tervezésu hajót nehéz összevetni a galaxis egyetlen csillagkapujával, vagy gyorsabb fejlesztéssel.


Dronner

Dronner

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5412 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.31, 13:48

 

 

- a népek egyedi, másképp nem előállítható előnyöket és hátrányokat kaptak (szintén sokkal érdekesebb, mint a Civ/Stellaris). 

A Civ kapcsán nem tudom, mire gondolsz, mert a CIV VI-ban a népek és a vezérek is saját képességeket kapnak, azaz van vezérfüggő specialitás és van népfüggő. Így pl. Franciaország Catherine de Medicivel más, mint Eleanor of Aquitaine-nel, ami szintén más, mint Anglia Eleanor of Aquitaine-nel.



T10

T10

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 562 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.28, 14:23

Messziről nézve a Supermacy, a Star Empires és a Masters of Orion II. rokona. Azokat szerettem, lehet hogy ennek is adok egy esélyt.


Módosította T10: 2019.07.28, 14:25


galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4694 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.28, 11:32

ebből a videóból lehet látni milyen a taktikai csata, és néhány játékbeli koncepciót. (az egyik oldalnak cloaking technológiája van, a másik oldal pedig a hajók felére automata védelmi fegyvereket - point defense - szerelt)

https://youtu.be/_vUMCUMIrV8?t=28


Ez a fő térkép


Fenti csíkban az erőforrások. A fő csillagtérképen ilyen körökkel jelölve a hajók hatótávja (külön bővítménnyel ennél kicsit messzebb is menni). Kis repülő ikonnal jelölve a flották.

dupla kattintással beléphetsz a csillagrendszer menübe, ahol a csillag típusa, a bolygók, aszteroidák és flotta egységek (hajók, bázisok) láthatók részletesebben. Itt a kolonizált bolygókra kattintva egyszerűen bejön egy bolygó menü, ahol megnézhetők a tulajdonságai (mineral poor, fertile, stb.), hogy mit termel (science, credit, mineral, stb.) és hogy mit épít (factory, colony ship, stb.)


Van néhány koncepció, ami szerintem nem egyértelmű:
- a fejlesztésekről már írtam, hogy a játékosra bízzák hogy használja fel az eredményeket
- a szűk keresztmetszet általában az ötvözet (minerals), amiből a flottát építjük. A kisebb, nem mineral poor bolygókat érdemes bányászatra állítani és automatizálni (1 farm, X mine, és a végén 1 lab vagy market, automatizálva)
- ha nem gyártunk semmit a gyárbolygókon (1 farm, 5 factory), akkor a kapacitás kárba megy. Egy transport ship mindig jó (úgyis sok kell, hogy a bolygók be tudják adni a közösbe a nyersanyagot)
- érdemes specializált gyár és market bolygókat létrehozni, mert ezekhet az épületekhez magas populáció kell (10-12-nél több kell hozzá)
- fontos, hogy a majdnem tele lévő bolygókról átvigyük a populációt az új kolóniákra, hogy hamarabb beinduljanak (ezzel kapcsolatban érdekes, hogy ha találunk és gyarmatosítunk egy fajt, akkor őket is vihetjük tovább. Van pl. kiborg faj, ami nagyon brutál körülmények közt is megél, és tud nekünk kolonizálni, mikor a saját fajunk már nem)
- a játék első felében elég, ha tömegtermelésre állunk a legolcsóbb rombolóból. (páncél nélkül, csak egy reaktor és rakéták) Amikor elkezdünk pajzsokkal találkozni, akkor normális fejlesztéseket kell végezni a flottán
- az a koncepció, hogy a legyenek sebzést okozó hajók, és kísérőhajók, amik megvédik őket a torpedóktól. Ebben nem vagyok biztos, de egyelőre jónak tűnik, hogy a fregattokból, rombolókból csinálok védekező platformot, mert ha szükséges gyorsan odaérnek a problémás helyekre, ahol az AI támad. (egy cruiser/dreadnaught is lehet védő platform, de akkor kötelező, hogy ő legyen a kevésbé mobil védekező támasz a könnyű sebzést okozó hajók mögött. Végülis mindkettő működhet, de valami munkamegosztásra szükség lesz)

Módosította galu22: 2019.07.28, 11:34


Selmo

Selmo

    Lochost kvesztor

  • Fórumita
  • 2063 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.28, 09:57

Legalább fél éve keresek egy normális űrstratégiát, majd ránézek erre is.

 

Steamen épp 70% akcióval van a hétvégén. :hedbeng2:


Módosította Selmo: 2019.07.28, 09:59


galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4694 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.28, 07:47

Stars in Shadow

 

egészen kiváló, körökre osztott, 4X űrstratégia

 

Játékmenet:

felfedezés - lakható bolygók feltérképezése - kolóniák alapítása - bolygók fejlesztése absztrakt módon

a fejlesztések során szerzett nyersanyagok (kaja, ötvözetek, tudomány, pénz, termelési kapacitás) kiegyensúlyozása

hajótervezés (különböző méretű alvázakra lehet dolgokat pakolni) - flottaépítés - csata kalózokkal vagy más népekkel - esetleg diplomáciai győzelem

 

pro

- a játékmenet gyors, egy átlagos parti 3-4 óra

- mikromenedzsment minimális (a nyersanyagokat - a termelési kapacitást kivéve - egy központi büdzsébe utalják a bolygók. Csak annyi dolgunk van, hogy néha építünk egy teherhajó-flottát, amit "trading"-be küldünk) Stellaris, Civilization, Colonization, stb. játékoskén nem győzöm hangsúlyozni, hogy ez mennyire menő!

- eleve az, hogy van körökre osztott taktikai csata nagyon menő (Stellarisban nincs, Civilization-ben taktikai elem nincs, stb.)

- a flotta fejlesztése érdekes. Többféle fegyverrendszer van (coil, laser, plasma, missile, torpedo), többféle védelem (flak, turbolaser, shield, armor, interceptor vadászok, stealth) létezik. Elég sok kombó lehetséges, és ellenféltől függően nem mindig jó ugyanaz

- a népek egyedi, másképp nem előállítható előnyöket és hátrányokat kaptak (szintén sokkal érdekesebb, mint a Civ/Stellaris). A Yoral kis hajók (frigate/destroyer) például több fegyvert visznek, az Ashdar imperial faj csillagkapuval indul, az embereknek van space marine egységük, stb.

- érdekes módon az "origo" faj a két ashdar faj, akik ilyen dínószerű izék. Vannak emberek, de nem ők az átlag. Szülőbolygójuk pusztulása után az emberiség a galaxis vándora, egy otthontalan zsoldoskompánia.

 

kontra:

- nem teljesen egyértelmű a technológia. A játékosnak magának kell kitapasztalni, hogy mi lesz jó. (erre példa: minden rendszerbe érdemes tenni egy starbase-t, hogy a felfedezőink tudjanak tankolni. Ez csak egy olcsó alap starbase modul, egy töltőállomással és egy erőművel, minimális létszámmal, védelem nélkül. Van egy olyan technológia, hogy "improved solar panels" amivel egy kisebb mennyiségű energiát termel magától minden flotta egység, a starbase is. Viszont innentől kezdve a starbase-be már nem kell erőmű, hanem leszerelheted őket, és berakhatsz a helyére mondjuk egy science station-t. Ugyanúgy kitolja a felfedezhető határt, csak a továbbiakban még a birodalom tudományos haladásába is fizet körönként. Ez az összefüggés nincs tárgyalva sehol, neked kell rájönni)

- a diplomácia szerintem használhatatlan. a játék elején nem tudod a kéréseket teljesíteni (romlik a kapcsolat), a játék végén meg még mindig ugyanazokat az apróságokat kérik akár békéért cserébe.

- a játéknak ilyen képregényes grafikája van, ami nekem a "meg lehet szokni" kategóriába esik

 

 

Évekig vártam, hogy a paradox elkészüljön a Stellarisszal, ami hatalmas csalódást okozott. (egyszerűen újra felhasználták az EU sorozat elemeit, amik az űrben értelmetlenek) Ehhez képest itt van ez a független játék, amiről nem is tudtam, de minden benne van, ami egy körökre osztott stratégia rajongónak kell.

 

 

https://www.gog.com/game/stars_in_shadow

 



galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4694 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.06.07, 20:02

Még kis Battle Brothers

 

 

PRO

 

1. a játék taktikai csatája szerintem verhetetlen. Jó az AI, a véletlen térkép mindig alkalmazkodásra kényszerít.

 

2. habár úgy tűnik, hogy van "ideális taktika", és ez részben igaz is*, nagyon sok olyan helyzet vagy ellenfél van, ami miatt ezt el kell hagyni. (jellemzően a "megtaláltam a tuti receptet" értékelők szoktak változtatást kérni a fejlesztőktől egy-két "nevetségesen túltápolt" ellenfél miatt. Ha feltörlik veled a padlót, akkor mégse olyan tuti az a recept)

 

3. a toborzás érdekes. Minden fejlesztés hasznos, nem igazán lehet teljesen haszontalan karaktert építeni. Egyáltalán nem optimalizált zsoldosokkal is legyűrhető a játék bármilyen kihívása. Ehhez kapcsolódva viszont meg kell jegyeznem, hogy az igazán drága zsoldosok nem igazán érik meg a pénzüket: kábé azt tudják alap szinten, amit egy kivételesen szerencsés olcsó zsoldos. Viszont nagyobb eséllyel találsz kincset érő újoncot, ha veszel 20 olcsót és kirúgsz tizenkilencet, mintha veszel két drágát, amiből az egyik bénán lett generálva.

 

 

KONTRA

 

4. a játék tényleg nehéz, és őszintén szólva ahogy telik az idő, egyre nehezebb lesz. Kábé ugyanolyan gyorsan meghalnak az embereid magas szinten is, de nehezebb őket pótolni. A speciális taktikát követő ellenfelek ellen nagyon könnyen el lehet veszíteni egy-egy jó embert.

 

5. van két ellenfél, amiket meg lehet verni, ha rájössz mit kell csinálni. (Alp és Hexe) Viszont azok a csaták mindig unalmasak és hosszúak. Megjegyezném, hogy nyugodtan ki lehet hagyni a "rémálmok a faluban" és az "eltűnt gyerekek" a szerződéseket.

 

 

 

 

*érdekes módon ez nem a pajzs elől, mögötte íjászokkal, hanem az olyan 12 fős csapat, ami kábé 10 féle karakterből áll össze, változatos fegyverekkel és páncélzattal.



strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8119 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.04.29, 12:04

Battle Brothers

https://www.gog.com/game/battle_brothers

 

Körökre osztott, open world taktikai játék egy kifejezetten low-fantasy világban, szerepjátékos elemekkel.

 

Kösz a hosszabb ismertetőt, Galu:

http://lfg.hu/88196/ismerteto/battle-brothers-ismerteto/



galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4694 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.04.19, 09:32

Battle Brothers

https://www.gog.com/game/battle_brothers

 

Körökre osztott, open world taktikai játék egy kifejezetten low-fantasy világban, szerepjátékos elemekkel.

 

Kicsit olyan, mintha összekevernénk a Warhammer világát (játékos varázslók nélkül), a Mount&Blade kampánytérképét a régi UFO játékok véletlen generált taktikai térképével és zsoldosmenedzsmentjével.

 

Achtung! Függőséget okoz!



strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8119 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.01.29, 14:01



csatrad

csatrad

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 3 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.07.11, 13:25

forged alliance forever valaki? Szivesen nyomnam a kampanyt, de nem egyedul. Discord mikivel delutan es vagy hetvegek.
Supreme commander egy jol mukodo addonja, kb 20 font cakumpak ha nincs learazva. A regi total anihilationhoz nagyon hasonlo, sajna dgun nincs, de eleg combosra ki lehet gyurni a forobotot. privibe irjatok

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8119 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.03.29, 19:20

Ez ígéretes:
http://www.rewired.hu/content/bejelentettek-mutant-year-zero-road-edent

 




[Fantasy háttér] [Sötét háttér]