Ugrás tartalomhoz


Fotó

Fallout és társai #2


  • Válasz írásához lépj be
1684 hozzászólás érkezett eddig

T10

T10

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 556 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.04.27, 07:58

A kompatibilitás mód ott figyel a startmenüben. Jobb gombbal nem jön elő, közvetetten kell megnyitni. Xp...
Sajna a cd-n összesen az autorun és a setup.exe szerepel, nincs install.exe, ezért nincs mit futtatni.
Az install valamiért comp. modban sem jó, lehet hogy meghibásodott a cs, vagy passz....
Ha esetleg átküldenél egy setup progit, megpróbálkoznék vele - cd image, setup csere aztán hajrá...
t-10@freemail.hu




Jobb gombbal kattintasz az exe fájlon, és elvileg kell lennie egy ilyen kompatibilitási módnak, ami arra való, hogy leegyszerűsítve "régebbi windows verzióval" tudj futtatni egy játékot.
Próbáld ki a telepítést úgy, hogy belépsz a megfelelő könyvtárba, és közvetlenül az install.exe-t futtatod a cd-ről, (úgy hogy a setup nem fut).
Azt nem tudom milyen modokkal kompatibilis, de valahol No Mutants Allowed-on (http://www.nma-fallout.com), vagy a fallout wikiben (http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_2) pontosan utána tudsz nézni, bár angol tudás kell hozzá, de gondolom ez nem okoz problémát.
A Fallout 2 Restoration Project-el tökéletesen együttműködik, tapasztalatból mondom.
Itt utána tudsz nézni a gog-os verzió esetleges modokkal kapcsolatos gondojainak: http://www.gog.com/forum/fallout_series/fallout_2_mods
Itt pedig néhány szó a gog-os verzió mod-kompatibilitásáról: http://www.gog.com/forum/fallout_series/fallout_2_mods/post1
Annyiból jobb a gog verzió, hogy az van a legjobban felkészítve modern(ebb) számítógépekre és OS-ekre.



_gorak (NPC/NJK)

_gorak (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2013.04.26, 22:21

Jobb gombbal kattintasz az exe fájlon, és elvileg kell lennie egy ilyen kompatibilitási módnak, ami arra való, hogy leegyszerűsítve "régebbi windows verzióval" tudj futtatni egy játékot.
Próbáld ki a telepítést úgy, hogy belépsz a megfelelő könyvtárba, és közvetlenül az install.exe-t futtatod a cd-ről, (úgy hogy a setup nem fut).
Azt nem tudom milyen modokkal kompatibilis, de valahol No Mutants Allowed-on (http://www.nma-fallout.com), vagy a fallout wikiben (http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_2) pontosan utána tudsz nézni, bár angol tudás kell hozzá, de gondolom ez nem okoz problémát.
A Fallout 2 Restoration Project-el tökéletesen együttműködik, tapasztalatból mondom.
Itt utána tudsz nézni a gog-os verzió esetleges modokkal kapcsolatos gondojainak: http://www.gog.com/forum/fallout_series/fallout_2_mods
Itt pedig néhány szó a gog-os verzió mod-kompatibilitásáról: http://www.gog.com/forum/fallout_series/fallout_2_mods/post1
Annyiból jobb a gog verzió, hogy az van a legjobban felkészítve modern(ebb) számítógépekre és OS-ekre.

Módosította gorak: 2013.04.26, 22:27


T10

T10

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 556 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.04.26, 18:45

Az újsággal adott telepítő cd van meg. csak win installja van.
A setup fut, az install.exe nagy kék semmit produkál, amivel semmit nem tudok kezdeni.

Mi az a kompatibilis mód és hogyan kell beletenni?

A GOG-os változat egyrészt drága nekem, másrészt úgy hallottam nem működik együtt a killap-féle rp moddal és más modokkal sem.




Kellene egy kis segítség.

Az imént megpróbáltam telepíteni a régi FALLOUT 2 cd-ről a progit, win xp alá, és kudarc...
Az install menü helyett csak egy nagy kékség látszik, semmi más.

Kérlek, ha valaki tudja a megoldást (esetleg a problémát...) ossza meg velem!
Elvonási tüneteim vannak:)

Az sem mindegy hogy a dos-os vagy a win-es verzó van meg.
Próbáld meg a cd setupja helyett az install.exe-vel telepíteni a játékot.
Próbáld meg kompatibilitási módba tenni a telepítő exe-t, hátha az segít.
A legjobb az lenne ha megvennéd a gog-verziót, az biztosan működik xp alatt, persze kérdés hogy megéri e újra pénzt fizetned érte, ezt neked kell eldöntened. (Most sajnos 10 $. https://secure.gog.com/gamecard/fallout_2)



_gorak (NPC/NJK)

_gorak (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2013.04.26, 16:37

Kellene egy kis segítség.

Az imént megpróbáltam telepíteni a régi FALLOUT 2 cd-ről a progit, win xp alá, és kudarc...
Az install menü helyett csak egy nagy kékség látszik, semmi más.

Kérlek, ha valaki tudja a megoldást (esetleg a problémát...) ossza meg velem!
Elvonási tüneteim vannak:)

Az sem mindegy hogy a dos-os vagy a win-es verzó van meg.
Próbáld meg a cd setupja helyett az install.exe-vel telepíteni a játékot.
Próbáld meg kompatibilitási módba tenni a telepítő exe-t, hátha az segít.
A legjobb az lenne ha megvennéd a gog-verziót, az biztosan működik xp alatt, persze kérdés hogy megéri e újra pénzt fizetned érte, ezt neked kell eldöntened. (Most sajnos 10 $. https://secure.gog.com/gamecard/fallout_2)

T10

T10

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 556 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.04.26, 09:18

Kellene egy kis segítség.

Az imént megpróbáltam telepíteni a régi FALLOUT 2 cd-ről a progit, win xp alá, és kudarc...
Az install menü helyett csak egy nagy kékség látszik, semmi más.

Kérlek, ha valaki tudja a megoldást (esetleg a problémát...) ossza meg velem!
Elvonási tüneteim vannak:)

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4593 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.04.22, 07:16

Harmadik, egyelőre utolsó végigjátszás.
Örömmel konstatáltam, hogy a játék legtöbb küldetése végigvihető erőszak nélkül, bár van egy-két dolog aminek így ki kell maradnia. (pl. Mr. House/Ceasar mindenképp előírja hogy ölj meg valakiket, ergo velük nem tudtam lepaktálni)
A játék legvégén még mindig az volt a statisztikai lapon, hogy "people killed: 0". Ehhez hozzátenném, hogy ghoul-t és super mutant-ot sem öltem meg egyet sem, csak a szörnyek/állatok estek áldozatul.*

Nagyon sok olyan küldetés van egyébként, amit nem gondolnád hogy meg lehet csinálni erőszak nélkül, de meg lehet, csak fel kell készülni. A legjobb példa a McCarran-ban kapott fejvadász meló, mikor 3 raider vezért kell eltenni láb alól. Emberölés nélkül megcsináltam úgy:
- Driver Nephi-t a küldetés erejéig kikért 1st recon mesterlövészek lőtték le mikor eléjük csaltam
- Violet-et a saját őrkutyái tépték szét (ehhez kellett animal friend perk 2X)
- Cook-Cook kicsit trükkös volt. Az animal friend perkkel felfegyverkezve mentem oda, így a kabalaállata engem kezdett el védeni. Szegény párát kinyírták az emberei, persze ettől Cook-Cook begőzölt, elkezdte a saját embereit írtani és alulmaradt :)



*nagyon sokáig a szörnyeket is kikerültem, de van egy lény - az óriás sáska poronty vagy mi - ami meghal attól, hogy nem veszed észre és rálépsz (átmész rajta)! Mire észrevettem hogy ez történt, nem maradt olyan mentésem amiben nem volt benne, úgyhogy onnantól kezdve az állatokat levadásztam

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4593 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.04.08, 10:29

Egy lopakodós mesterlövésszel játszottam végig, így biztosan kimaradtam a legtöbb párbeszédből. A következő karakterrel megpróbálom minél kevesebb erőszakkal megoldani a dolgot, Kíváncsi leszek.



Végül nem ez lett, de örömmel vettem tudomásul, hogy közelharcos karakterrel is simán végigvihető a játék. Még úgy is, hogy nem kerestem külön a tápos fegyvereket, hanem azt használtam amit épp találtam (rambókés/szöges boxer és ezek egyedi verziói a játék legvégéig elégnek bizonyultak, ahol a super sledge-re váltottam).
Egy biztonsági fegyverem volt olyan ellenfelekre amiket nem tudtam lerohanni (pl. turret magasan a falon), amire teljesen bevált a grenade launcher (amibe lehet venni ESP gránátot is)



Az a véleményem, hogy minden fegyver megfelelően használható, többféle karakterrel. Külön odafigyelni a karakterépítésre csak akkor kell, ha energiafegyvereket akarunk használni végig. Energiafegyverekből nem igazán van ami jól működik kritikus találatok nélkül, szóval egy-két perket be kell szorítani. A többinél (guns, unarmed/melee) könnyebben találunk a karakternek megfelelő fegyvert.

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4593 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.03.13, 09:10

KÍváncsi voltam egy-két dologra, így a végét gyorsan lezavartam. Az első végigjátszás így kb. 50-60 óra, de sok küldetést nem csináltam meg, illetve sokszor használtam a fast travel-t.


Tetszik
- jó hogy visszakaptuk a "diafilmet" a játék végén (viszonylag pitinek tűnő döntésekhez is tartozik dia, nagyon jól érzékeltették hogy hogyan hatnak a tetteink a világra)
- erős hangulat, sikeresen elfelejtették a McCarthy-s depressziót
- van jó néhány emlékezetes NPC
- jó sok mellékküldetés (amik többször üti egymást)
- a frakciók szerintem jól sikerültek, nehéz "jó" megoldást választani
- sokkal több fegyver mint F3-ban (engem ez ott zavart)
- a felvehető társak mindegyike nagy segítséget jelent, plusz elég karakteres személyiségük van. (nekem Cassidy volt a legszimpatikusabb)
- normális (50+) képzettséggel VATS nélkül is játszható a játék



Nem tetszik
- a játék borzalmasan van optimalizálva (a Far Cry 2 sokkal szebb grafikával gond nélkül fut maximumon)
- akad elég bug még a GOTY edition-ben is (tereptárgyakba akadó NPC, eltolódik a hang)
- a véletlenszám generátor szerintem nem jó (a katonáknak van vagy 20-30 mondata, de kábé hármat ismételgetnek)
- elég kényes a játék, többször (5-6) lefagyott úgy hogy resetelni kellett
- a maximális látótávolság idegesítően kicsi (ez az ARMA-t és a Far Cry-t leszámítva minden FPS-ben így van mondjuk)
- van pár gagyi küldetés (menj ide, beszélj vele, gyere vissza, XP)




Egy lopakodós mesterlövésszel játszottam végig, így biztosan kimaradtam a legtöbb párbeszédből. A következő karakterrel megpróbálom minél kevesebb erőszakkal megoldani a dolgot, Kíváncsi leszek.

_gorak (NPC/NJK)

_gorak (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2013.03.08, 17:55

Ja, ahogy az összehasonlításodból is leszűrhető, látszik hogy a New Vegas-t az eredeti csapat (egy része) készítette.

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4593 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.03.08, 17:19

Amikor azt mondják az Oblivion With Guns-ra, illetve a New Vegasra hogy "kicsi a bejárható terület", arra céloznak, hogy ugyan szám szerűen kifejezve valóban több a település (illetve bármely felfedezhető "pálya"), maga a térkép nagyságrendekkel kisebb mint amelyik a régi nagy crpg-kben megtalálható(Arcanum, Fallout 1-2, Baldur's Gate 1-2, illetve nem ferr ide sorolni a Planescape: Torment bejárható területét, ezért nem teszem :D ).
Az alapvető probléma a két FPS crpg-vel, hogy annyira kicsi a TELJES bejárható térkép, hogy gyakran egyik településről látni lehet a következőt.
Megjegyzem hogy bár a New Vegas-szal még nem játszottam, és feltételezem hogy Avallone-ék kihoztak az engine-ből mindent amit lehetett, mivel azonban ugyanaz a motor hajtja a két játékot, nyilvánvalóan nem lehet drasztikus különbség a két játék között a bejárható TÉRKÉP méretének szempontjából.



Fallout 1-2 vs Fallout 3/New Vegas összevetésben szerintem nagyon fontos különbség, hogy utóbbi játékokban először gyalog el kell menni egy helyre az automatikus utazáshoz, F1-2 esetén pedig átvált utazáskor a térkép nézetre és pörgeti az időt.
Ha Fallout 1-2 ben próbálnád utánozni a F3/NV utazását (azaz kifutsz a térkép szélére, és átfutsz a következőre, akkor megőszülnél mire eljutnál San Franciscoba New REnoból.
Az utóbbi talán reálisabb picit, viszont játszhatatlan lenne.

Hozzátenném továbbá, hogy F1/2 esetén ha megállsz a sivatagban csak úgy szétnézni, nem fogsz találni semmit, csak 5-6 általános "város romokkal", "sivatag fűcsomókkal" mezőt.

A lépték reálisabb, de a térkép mezők többségén nincs semmi, teljesen üres.



Fallout 3: nem igazán Fallout hangulatú ez a játék.
- szinte teljesen hiányzik a korábban jellemző humor és ökörködés
- a világ nem klasszikus Fallout hangulatú (öt-hat ember alkot egy "várost" akiket folyamatosan kannibál raiderek zaklatnak), szerintem kínosan nagy hatással volt a fejlesztőkre McCarthy, Az út című könyve.
- az NPC-k jellegtelenek, főképp mondanivalóban és a nagyon gáz szinkronban
- a játék nem igazán hoz nehéz döntéshelyzetbe, nincsenek a küldetések során olyan dilemák mint anno Geckoban (az egyetlen ami beugrik az a Tenpenny tower)
- a VATS elég fura dolog (nem hinném hogy az volt a terv, hogy a játékos profin lő hármat, aztán fél percig körbe-körbe fut, mert amíg nincs AP addig kezelhetetlen a fegyver szórása alacsony szinten)

Szerintem egy kellemes lövöldözős játék, én kikapcsolódásképp szoktam vele néha szórakozni. Bár nem igazán Fallout hangulatú, inkább ilyen "space marine a radioaktív romok közt".



New Vegas:
- A térkép érzésem szerint kisebb, mint Fallout 3ban. Viszont nem sok láthatatlan falba ütköztem eddig, ami a háromban azért jellemző volt. (El van torlaszova az utca törmelékkel. Mint a többi 121 társa...)
- Az NPC-k szerintem érdekesebbek, még a mellékküldetéseket adók közt is vannak emlékezetes tagok: pl. a fickónak akinek szétverték a térdeit mondhatod hogy kiszabadítod a haverjait. Erre kitör belőle, hogy k.rvára nem érdeklik a társai, épp "mással" van elfoglalva.
- Nem nagyon találkoztam "megölhetetlen" NPC-vel (ilyen azért van a 3-ban), ha kinyírod akkor egyszerűen kiírja a program, hogy melyik küldetéseket buktad be miatta és kész.
- A városok kicsit egyedibbek, mindenhol van valami érdekesség. (3-ban gondom volt hogy minden városban négy-öt csöves lakott ugyanolyan szabvány lemezbódékban.) Összedőlőben lévő hullámvasút, szálloda, tömeges kivégzés a főtéren, stb.
- picit nehezebb optimalizálni a karaktert (kevesebb skillpont, kevesebb elolvasható könyv, illetve kivették a képzettséget adó perkeket), szerintem növeli az újrajátszhatóságot, illetve a szintlimit úgy is elérhető, ha nem csinálod meg a mellékküldetéseket (ami támogatja a témakarakterek indítását).

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4593 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.02.24, 20:06

Egy kérdésem lenne. Van egy olyan problémám New Vegasban, hogy alkalmanként érthetetlenül hangos lesz a játék. Nem kicsit, hanem elég idegesítően hangos, mintha maximumra lenne véve a hang, és mindenféle hangokat egyszerre akarna lejátszani a program.

- save/load megszünteti
- a követelményekben az van, hogy DirectX 9.0C kompatibilis hangkártya, az megvan

Nem nagyon tudok rendszert találni a dologban. Talán annyi, hogy vagy akkor van, mikor scriptek működnek, vagy mikor nagyobb tűzharc van:
- két-három alkalommal fordult elő mikor a Légió gyilkosai támadtak meg
- a Nelson elleni támadás alatt
- mikor Cassidy küldetésébe alatt megtörtént a rajtaütés a Van Graff irodán


A neten nem találtam rá megoldást (a hibát többen felvetették), esetleg ti találkoztatok ezzel?

Módosította galu22: 2013.02.24, 20:06


galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4593 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.02.18, 12:59

Jól érted, bár mivel szétbontáskor kevesebb alapanyagot kapsz, mint amennyi a lőszer összerakásához kell, több 10mm-es lőszer kell, mint üres .44-es hüvely (a primer mellesleg a csappanytú). A Hand Loader perkkel készített speciális lőszerek pedig még anyagigényesebbek, de megérik. Mindenesetre nálam is így végezte az összes 10mm-es lőszer :)



Pont ezért gondoltam, mert 9mm / 10mm nagy tételben foglalja a helyet a hátizsákban, de amit használnék szivesen az a .357 és a .44. (Találtam pár cowboy repeatert amibe a .357-es, és lootoltam egy Trail carbine-t is (egy nevesített boxerrel együtt) amibe pedig 44-es kellene.)

Jelenleg a legjobb fegyver, amibe lőszerem is van elég, az a Blade Runner pisztoly és a Service Rifle.

Fomor

Fomor

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 22 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.02.18, 11:57

Jól érted, bár mivel szétbontáskor kevesebb alapanyagot kapsz, mint amennyi a lőszer összerakásához kell, több 10mm-es lőszer kell, mint üres .44-es hüvely (a primer mellesleg a csappanytú). A Hand Loader perkkel készített speciális lőszerek pedig még anyagigényesebbek, de megérik. Mindenesetre nálam is így végezte az összes 10mm-es lőszer :)

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4593 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.02.18, 09:35

OIvastam pár leírást neten a tárgyak összeszerelésével kapcsolatban, de magamtól nem bitzos hogy s


Amit talán érdemes lenne még használni az a lőszer átalakítás. Itt leírom hogy hogyan értelmezem, remélve hogy valaki érti ezt az egészet és jóváhagyja, vagy kijavítja:

1. szükségem van mondjuk .44-es lőszerre, kell hozzá: .44-es hüvely, ólom, pisztolyba való puskapor és "primer, large pistol" (ez nem tudom mi)

2. a kilőtt töltények hüvelyének egy részét összeszedi a karakter, tehát adott a hüvely mennyiség
3. szétszedek nem használt nagy pisztoly lőszert (mondjuk 10mm), abből lesz ólom, puskapor és "primer, large pistol"

4. Ergo ha elegendő 10mm-es lőszert bontok szét, akkor minden meglesz ahhoz, hogy az összes üres 44-es hüvelyből 44es lőszert csináljak. (plusz szemétre való 10mm-es hüvely, valamennyi maradék ólom és puskapor)

Jó értem.

Morak

Morak

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1010 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.02.14, 20:43

Ez az?
http://fallout.wikia.com/wiki/Hard_Luck_Blues
Olvasd el, htha segít...


Üdv!

Ez az.
Hát...ahhoz képest, hogy anyagilag micsoda ráfordítást igényel, egyáltalán nem éri meg ezt a küldetést végigszenvedni (se karma, se túl sok Xp). Ráadásul irracionálisan nehéz (csak a sugárzás miatt).
Ez egy elbaltázott mellékszál.

De köszönöm a linket, ez a legjobb végigjátszás amit eddig olvastam. Kár, hogy csak arra volt jó, hogy elvette a kedvem ettől a Vault 34-es mizériától.


Maradok tisztelettel:
Morak

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 7998 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.02.14, 16:26

Ez az?
http://fallout.wikia.com/wiki/Hard_Luck_Blues
Olvasd el, htha segít...

Morak

Morak

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1010 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.02.14, 08:28

Üdv!

Egyetlen küldetés van, amit nem tudok megcsinálni. Egyszerűen nem és kész.

A Vegas körüli kutak [vízvezeték állomások] egyikébe járva kaptam egy új helyszínt, ami egy sugárfertőzött Vaultnak bizonyult, mely szennyezi Vegas vízkészletét. Elvileg frankón jót tennék a várossal, ha megoldanám ezt a gondot.
A Vault tele van sugárfertőzött lakókkal, meg mindenféle döggel. Ez még csak-csak, ritkán kellett két lövésnél több. De!

Az alsó szinten képtelen vagyok néhány percnél tovább életben maradni, pedig sugárzás elleni védőruhában vagyok, Rad-X folyik már a vérem helyén, és AntiRad-ból is tele a puttony, de hiába! Egyszerűen elsorvaszt a sugárdózis. Most mi a fenét kell itt egyáltalán csinálni? :(

Maradok tisztelettel:
Morak

U.i.: Walkthrough videókat néztem, de valahogy nekem cheat szaga van, hogy nem pusztul bele a karaktere abba, hogy ott van.

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4593 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.02.13, 14:37

Fomor:
Köszi a segítséget! Így valószínűleg továbbra is elsődleges marad a guns és a repair, a maradék meg megy lockpick/science-re.

A speech/barter képzettségekhez valószínűleg egy specialista karaktert fogok generálni, aki felveszi a dumálásos perkeket is (black widow és társai).

Fomor

Fomor

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 22 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.02.12, 18:05

Emlékeim szerint egyik képzettség se létfontosságú a főküldetéshez, inkább csak megkönnyítik a dolgokat, pl. harcokat lehet velük elkerülni/könnyebbé tenni. Nehéz általánosságban bármit is mondani, mert annyira szerteágazó a játék, és igyekeztek bolondbiztosság tenni. Elég sok függ attól, melyik oldalra akarsz állni,
Spoiler
. Mindenesetre speech/lockpick/science az, amit elég hasznos felhúzni 80-ra, aztán felvenni a Comprehension perket, és magazinokkal felhúzni 100-ra, ha olyan helyzetben vagy, ahol szükséges. Általánosságban viszont elmondható, hogyha valami sztori szempontjából létfontosságú helyre csak zárnyitással/konzol meghackelésével lehet bejutni, ott lesz valami alternatív út, elszórt kulcs/keycard, ilyesmi. A képzettségek inkább macerát spórolnak meg, illetve mellékküldetésekben/új helyek felderítésében hasznosak (kevés dolog idegesített annyira, mint amikor nem tudtam bejárni egy helyszínt, mert nem volt elég nagy lockpick-em).
Speech és science képzettségekhez találhatsz olyan ruhákat, amik viselve +10 bónuszt adnak, ezzel is érdemes kalkulálni. Emellett nekem repair volt az, ami jól jött.
Amire konkrétan emlékszem, hogy főszálon lesz egy küldetés, ahol nem árt majd 50-es repair vagy explosives, de ahogy látom, az megvan.

DLC-k esetén már többször is előjönnek képzettségkövetelmények, de ott is inkább csak akkor, ha minél pozitívabb végkifejletet akarsz.

_gorak (NPC/NJK)

_gorak (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2013.02.12, 17:55

http://www.nma-fallout.com/article.php?id=63146

Az Obsidian CEO-ja arról beszél milyen lenne egy új Fallout ha ők készítenék...


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]