Ugrás tartalomhoz


Fotó

Fallout és társai #2


  • Válasz írásához lépj be
1684 hozzászólás érkezett eddig

Sigmund

Sigmund

    Uwel Ökle

  • Fórumita
  • 3321 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.07.05, 12:54

Hali!

Fallout 2-ben végre sikerült egy olyan karit csinálni, amivel minden tekintetben meg voltam elégedve. Csak az eleje volt gáz.
Elsősorban dumára ment rá. Magas karizma, és bizonyos küldik miatt tagnek doctor, science és speech volt felvéve. Sok társra volt szüksége, hogy az első szinteket túlélje. Játék második felétől rámentem az energy és asmall fegyverekre (a big guns nem jó, a csapattagok miatt. Marcust ezért szereltem fel inkább plasma rifle-lel).
Miután megszerezte a sharpshooter-living anatomy-sniper-tag(small arms) kombót, nem igazán volt szüksége már segitségre sem, de azért jó ha vannak az ember körül.
Lenne ezzel kapcsolatban egy kérdésem: Cassidyt hogy tudom rávenni hogy a sniper helyett a gauss riflet használja? Az sokkal jobb, és ráadásul small arm, nem energy. Valamiért mégsem kell neki. A többiek mind ráéreztek a megfelelő fegyverre: Sulik super sledge, vic brotherhoodban talátl energiapisztoly, marcus plasma rifle, lenny laser pistol, miria lil jesus. Miriát nehezitésnek vettem be. Meló volt életben tartani az enclave labirintusban.
Vele kapcsolatban még egy kérdés. Akár van rajtuk power armor akár nincs, a csapattagokra az enclave-ban azonnal lőnek (Marcusra értem, de a többiek elvileg power armort hordanak, még ha nem is látszik rajtuk). Miriát nem bántják, de a harci robotok mégis lőnek ránk ha ott van. Csak őt nem tudom leadni sehol, elválni vagy rabszolgának eladni meg nem akarom. Miért támadják meg, ha pl. Navarroban sem vették figyelembe hogy ott van? Mintha nem is lett volna.

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8141 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.07.05, 10:02

Halihó atomháborús túlélők!
Elkészült a Café Postnuclear képregény 2. része, ahol a hősök végre el is jutnak a kiszáradt Balaton helyén felhúzott Csencsvárosba (köszönet az ötletért Stratónak a Fallout Magyarország topicból ;))

Legalább valaki fel tudta használni, ha már én nem. :)
Tetszik, ahogy figyeltek a részletekre. Csak így tovább! ;)

Hamlet

Hamlet

    dán kalózherceg

  • Fórumita
  • 605 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.07.05, 09:25

Halihó atomháborús túlélők!
Elkészült a Café Postnuclear képregény 2. része, ahol a hősök végre el is jutnak a kiszáradt Balaton helyén felhúzott Csencsvárosba (köszönet az ötletért Stratónak a Fallout Magyarország topicból ;)), amit erőpáncélos BoS-katonák helyett szürkemarhán lovagló biztonsági erők, Hummer helyett pedig rendőrségi FUG-okkal védenek a szegecselt bőrtangás, punk fosztogatók hordáitól. :)
http://random-magazin.blog.hu/2011/06/27/random_2
(a rajzokat az art.rpg.hus Budai Dénes készítette)

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8141 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.06.05, 13:27

Bassman befejezte a Fallout 3 és minden DLC-jének magyarítását! Ezzel a fordítás megkapta az 1.0-ás verziószámot.
Aki szeretné kipróbálni a játékot teljes magyar pompájában, és/vagy egy kis teszteléssel szeretne részt venni a fordítás tökéletesre csiszolásában, az kattintson erre a linkre:
http://www.c3.hu/~frc/fallout2/index.html

Avaaris

Avaaris

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 280 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.03.28, 21:00

Használj aknákat... :felvon: :rohog:
És igen, quincy idegestő tough guy módban (de nem csak az egyedül)

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8141 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.03.28, 11:19

Mentés nélkül valszeg nekem sem ment volna könnyen. De az hogy három emberem fel van húzva olyan 130-140 small guns-ra (Galu+Ice+Rebecca) a másik kettő (Stich, Brian) meg shotgunnal szétszedi a közel jövőket, eléggé kinyírja a kihívást.
Quincy-ben egy hely volt, amit vissza kellett tölteni, a kupleráj a ghoul prostikkal. Hiába csináltam jól, öt emberrel nem tudtam az első körben mindenkit leszedni, és volt egy beastlord aki egy késszúrással mindig megölt egy prostit. Talán harmadszorra elvétette és sikerült mindenkit megmentenem.

Én pont azt élvezem, ha sikerül jól felkészülnöm egy összetűzésre, és megfelelően felállítani a csapatomat ahhoz, hogy flottul lerendezzenek mindenkit. Nekem inkább a deathclaw-k jelentettek nagyobb kihívást ezen a pályán, mint a beastlordok. Valamiért főleg az okozott problémát, amelyik a kápolnából kiszalad. Ha jól emlékszem, három emberem sorozta folyamatosan, mégis elért hozzájuk, és be tudott vinni pár ütést, mire kinyiffant.

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4716 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.03.28, 09:53

A túszokat csak akkor robbantják fel, ha az épületen belül vagy. Talán kicsit buta megoldás, de így a bénábbaknak is sikerül. Amúgy is egy nehéz pálya Quincy szerintem. Tough Guy módban elég nagy hajtépés lehet...



Mentés nélkül valszeg nekem sem ment volna könnyen. De az hogy három emberem fel van húzva olyan 130-140 small guns-ra (Galu+Ice+Rebecca) a másik kettő (Stich, Brian) meg shotgunnal szétszedi a közel jövőket, eléggé kinyírja a kihívást.
Quincy-ben egy hely volt, amit vissza kellett tölteni, a kupleráj a ghoul prostikkal. Hiába csináltam jól, öt emberrel nem tudtam az első körben mindenkit leszedni, és volt egy beastlord aki egy késszúrással mindig megölt egy prostit. Talán harmadszorra elvétette és sikerült mindenkit megmentenem.


Amúgy rájöttem egy érdekes dologra: ha az alapvetően semleges (vagy simán jó) embereket méreggel kinyírod, akkor nem támadnak meg a testőrei/nem lesz senki ellenséges, de még karma büntetést sem kapsz, mert nem megölöd, hanem simán meghal.
Így lett egy árustól (random encounter) Gauss pistol, pancor jackhammer, 150 EMP lőszer, metal armor Mark II, egy csomó .50es lőszer, 10000 ring pulls (pénz) meg ilyenek :)

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8141 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.03.28, 09:21

az a véleményem, hogy ez a játék nagyon jó lehetett volna, de csak egy erős közepes. Méghozzá azért, mert meghagyta a Fallout teljes harcrendszerét, ami egy taktikai játékhoz kevés.

sokkal jobb lenne a játék intelligensebb overwatch-al és kevésbé passzív AI-val. (az utcán vadnyugati stílusú pisztolypárbajt vívok, de három méterre a házban nem esik le a tússzedőknek hogy támadás alatt vannak, és nem ölik meg a túszokat).

Én ezért nyomtam inkább CTB-ben a küldetéseket. TB-ben nehézkes volt az egész játék, és olyan dolgok hiányoztak, amiket a JA2 után már elvártam volna. CTB-ben pörgős a harc, viszont mindig van időd két harci szakasz között taktikát felépíteni, előre osonni, körülszaglászni, mérlegelni a következő lépést. Pont Quincy elég nehéz CTB-ben, de az élményért megéri szerintem.

A túszokat csak akkor robbantják fel, ha az épületen belül vagy. Talán kicsit buta megoldás, de így a bénábbaknak is sikerül. Amúgy is egy nehéz pálya Quincy szerintem. Tough Guy módban elég nagy hajtépés lehet...

Az Overvatch elég béna megoldás, valóban. Több értelme lenne, ha megkapnánk a teljes irányítást arra a pár AP-re.

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4716 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.03.28, 08:05

Nem engedte már szerkeszteni :(


Így utólag belegondolva talán jobb lett volna, hogy ha kevesebb zsoldos van (talán 10-12 is elég lett volna) de gyártani kellett volna hozzájuk néhány beszólást. Még az se baj, ha fejenként csak 8-10 darabot (kritikus sikerhez,ha meghal valaki, stb.), már az is jobb lett volna, kicsit segítetene abban hogy érdekeljenek a csapattagok. Őszintén szólva nem nagyon érdekel hogy Brian mondjuk meghal, vagy egy ugyanolyan fast shot/big guns-os kommandós az újoncok között.

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4716 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.03.28, 07:55

Kicsit toltam még a Fallout:Tactics-t és az a véleményem, hogy ez a játék nagyon jó lehetett volna, de csak egy erős közepes. Méghozzá azért, mert meghagyta a Fallout teljes harcrendszerét, ami egy taktikai játékhoz kevés.

A hatodik pályát csináltam meg (Quincy), mikor deathclaw-k és beastlordok szedtek túszokat egy lepukkant vasútállomáson.

Ami miatt nem jó ide ez a harcrendszer:
- nekem nagyon hiányzik egy interrupt szerű valami. Egyszerűen baromi idegesítő, hogy a katonámnak van akciópontja (konkrétan két sorozatra való, ami pancorral bővel elég egy deathclaw megölésére), de ha nincs beállítva az overwatch, akkor tétlenül nézi hogy odajön hozzá egy ellenfél és elkezdi marcangolni.
- az overwatch teljesen hülyén működik, mert nem az van, hogy ha egy ellenfél az overwatch-os ember lőtávjába kerül, akkor visszakapom az irányítást és megmondom mit tegyen, hanem idióta módon belesoroz sörétessel a közelharcba (ahol majdnem kinyírta az társait).


sokkal jobb lenne a játék intelligensebb overwatch-al és kevésbé passzív AI-val. (az utcán vadnyugati stílusú pisztolypárbajt vívok, de három méterre a házban nem esik le a tússzedőknek hogy támadás alatt vannak, és nem ölik meg a túszokat).


érdekesség:
Először direkt nem segítettem a ghoul-oknak, de a két ghoul zsoldos akkor is felszedhető amint visszaérünk a bunkerbe. (szerintem a trigger nem az hogy segíts a ghoul-oknak, hanem hogy kész legyen a hatos pálya :D)

Hellguard666

Hellguard666

    The Fallen One

  • Fórumita
  • 2313 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.03.24, 21:54

Sziasztok,

Most találtam, iszonyat jót nevettem. :D Gondoltam megosztom veletek ezeket a "fordításokat".

Voltak az Egyesült Államok és Kína az egyetlen ország érintett a háború?
Nem, nem voltak.


Yao Guai: A mutáns leszármazottai medvék
Yao Guai olyan mutáns medve, hogy barangol az egész főváros Wasteland. Ezek mutáns idővel következtében sugárzás a nukleáris bombák. Ezek a rendkívül gyors és ördögi, így vélhetően néhány igen veszélyes lények a sivatagban. szerint a mítosz és a törzsi hiedelmek, a Yao Guai a reinkarnációi bántalmazták állatok


Killzig: Mi valaha történt a katolikus egyház A világegyetemben?
Tim Cain: Azt hiszem, ez volt nuked - a Vatikán, hogy van.


Csodás az automata google fordítás...

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8141 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.03.23, 21:40

Az igaz, de ott az attribute jellegű követelmények nincsenek feltüntetve emlékeim szerint, és különben is akkor már hiába döbbensz rá, hogy túl alacsony a Luckod mondjuk.

ranagol60

ranagol60

    DiceMan

  • Fórumita
  • 3166 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.03.23, 14:49

Üdv!

Leginkább arra vagyok kíváncsi hogy milyen perkeket lehet szintlépésekkor kapni ill. azokat milyen feltételekkel lehet felvenni, hogy a kezdő statjaim miatt lehetőleg ne maradjak le valami olyasmiről amit szeretnék.

Ahhoz nem kő' manual, az összes perk fel van sorolva az első perkes szintlépésnél, meg tudod nézni, hogy mihez milyen statokra van szükség.

Tisztelettel:
R'naggol

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8141 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.03.23, 12:08

Igen, köszi! Én meg csak pdf-et kerestem mint ahogy az előző részeknél is volt...

Általában tudom ajánlani ezt a Fallout wikit. Eddig minden kérdésemre találtam választ benne, mindegyik résszel kapcsolatban (bár többnyire a Fallout 3-mal kapcsolatban keresgéltem).

Ronin

Ronin

    Anyaszomorító

  • Fórumita
  • 1947 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.03.23, 11:48

Igen, köszi! Én meg csak pdf-et kerestem mint ahogy az előző részeknél is volt...

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8141 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.03.23, 10:39

New Vegashoz nem nagyon sikerült még egyelőre manualt találnom, van ilyen valahol? Vaggy a F3-hoz tartozó manual mennyire használható? Leginkább arra vagyok kíváncsi hogy milyen perkeket lehet szintlépésekkor kapni ill. azokat milyen feltételekkel lehet felvenni, hogy a kezdő statjaim miatt lehetőleg ne maradjak le valami olyasmiről amit szeretnék.

Szerintem ezt keresed:
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout:_New_Vegas_perks

Ronin

Ronin

    Anyaszomorító

  • Fórumita
  • 1947 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.03.23, 09:20

New Vegashoz nem nagyon sikerült még egyelőre manualt találnom, van ilyen valahol? Vaggy a F3-hoz tartozó manual mennyire használható? Leginkább arra vagyok kíváncsi hogy milyen perkeket lehet szintlépésekkor kapni ill. azokat milyen feltételekkel lehet felvenni, hogy a kezdő statjaim miatt lehetőleg ne maradjak le valami olyasmiről amit szeretnék.

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4716 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.03.23, 08:30

Luck 10, Finesse, Skilled, Small guns minimum 150%, better criticals, more criticals, sniper +bármi ami a critikal chancedet/effectet növeli.



Nagyjából ilyen egyébként, F2-ben is ilyet gyártottam. (bár ott luck=7, mert lehet növelni hárommal összesen ha jól emlékszem).

Lehet egyébként hogy sebzésben jelentkezik a critical hit tacticsban is, de látványosabb animációt, ami falloutban elég gyakori volt (leszakad a jobb oldala meg ilyesmi) még nem láttam.
És úgy látom, hogy a fast shot is elég hasznos, legalábbis azokon a pályákon ahol raiderek vannak, akik úgy tűnik látászavarral küszödnek. (fedezék nélkül állok fél képernyőre és nem találnak el vadászpuskával).

Talán amúgy ez a legfontosabb dolog amiben a Tactics sokkal rosszabb, mint a JA2: az ellenfelek (az első hat pályán legalábbis) nem kényszerítenek valós taktikázásra, mert nem bírnak eltrafálni sosem. A másik meg hogy hiába a különböző perkek, képzettségek, avatárok, azért a valódi személyiség hiányzik nekem tacticsból. Jó, mondjuk Grizzly, Fidel vagy Razor sem volt az a kidolgozott figura JA-ban, de az a néhány mondat amit mondtak valahogy közelebb hozta a játékoshoz őket. (képes voltam 15ször visszatölteni mikor Bull-t rossz helyen állítottam meg hogy ne haljon, itt meg nem érdekelt hogy Farsight belenézett egy sörétesbe)

Avaaris

Avaaris

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 280 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.03.21, 12:01

Ha már itt vagyok beleszólok (még ha nem is telefon).
Ha azt akarod, hogy egy lövéssel ölj meg (szinte) bármit, akkor a következőket javaslom: Luck 10, Finesse, Skilled, Small guns minimum 150%, better criticals, more criticals, sniper +bármi ami a critikal chancedet/effectet növeli. Mindig a legtávolabbra vivő fegyvert használd, és célozz fejre, vagy szemre (ha jól hozod ki, a crit chanced célzott támadásnál akár 60%, vagy több is lehet). Nem árt, ha a karaktered (a sniper) ért a csapdákhoz, és a rejtőzéshez. (Tag: small guns, sneak, traps)
Én valami ilyesmit hoztam össze (egy játékomban a sokból), és van az a mutáns bázis, aminél kifejezetten utasítanak, hogy ne próbáld meg megtámadni. No, én annak a bázisnak a felét kiirtottam ezzel a karakterrel meg egy sniper rifle-al sérülés nélkül CTB-módban...

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4716 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2011.03.20, 00:57

Az 1.27-es patch fent van?
Az javít egy pár dolgot, és balanszol a küldetéseken is egy kicsit. Főleg az elején lévőkön.


Fenn van.


Amúgy milyen módban játszol? TB? CTB?


Az első küldetést full turn based-ben játszottam, gondoltam az illik a játékhoz a F2/JA2 után, azonban átváltottam CTB-re, kábé fele annyi idő egy pálya.


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]