Ugrás tartalomhoz


Fotó

Fallout és társai #2


  • Válasz írásához lépj be
1684 hozzászólás érkezett eddig

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8141 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.26, 09:48

Jobb gomb dinamiton nyomvatart, felbukkanó menüből megfelelő ikon kiválaszt. :szent: Ez a jobbgombos menü máshol is jól jöhet (például ha valakit odébb kell lökni, hogy ki tudj menni az ajtón)...

Módosította Strato: 2006.08.26, 09:49


_Laceee (NPC/NJK)

_Laceee (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.08.26, 09:43

Hali!

Segítsetek már pls! A Fallout 1-ben, ha van egy időzített bombám, akkor azt hogy tudom letenni, hogy ne a kezemben robbanjon fel?

Előre is köszi!

Hali

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8141 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.21, 10:00

Ami azt illeti, én szívesen játszom újra a Fallout 2-t az 1.51-es peccsel, mert már minden fegyver-skill kombinációt kipróbáltam, amit érdekesebbnek találtam. Így egy kicsit megváltoznak az erőviszonyok és ez feltár egy-két új taktikai lehetőséget/szükségességet.
Az már csak hab a tortán, hogy egy rakat játékmeneti bug is javításra került benne...

_twillight (NPC/NJK)

_twillight (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.08.18, 11:59

trial

blarke

blarke

    Krystallide templar

  • Fórumita
  • 2249 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.16, 19:32

what the
elnéztem, bocs :) gondolom mellényúltam. szólok valami modinak hogy törölje.

_twillight (NPC/NJK)

_twillight (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.08.16, 19:07

Minek ez az újmódi duplázás? Úgyse győzől meg, nem mellesleg. De ez így még szánalmasabb, mintha "véletlen" duplán küldöd el.

blarke

blarke

    Krystallide templar

  • Fórumita
  • 2249 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.16, 12:03

egy rakétavető hadd jelentsen már veszélyt :D
egyébként meg a Fallout 2-re nem igaz, hogy patch után lehet kezdeni level 1-ről. átkonvertálod, esetleg másik fegyver és kész. (feltéve hogy még működőképes a karakterkonverter.) egyébként én a változtatásokból annyit éreztem (se többet, se kevesebbet), hogy az elején kicsit több psycho kellett, a raider base-be nem ronthatok be mindenkit kicsinálva NCR-ba menet (mert 1. nem látom 2. az FN Faljaikkal APA+box védelmen keresztül képesek kinyírni két pechesebb kör alatt), hamarabb hullanak az emberek, ha lőfegyverekkel és JHP lőszerrel szemen kapom őket és ha van FN Falom, akkor van esélyem, hogy kinyírjam Navarrot, nem kell agyontápolt plasmarifle.

_twillight (NPC/NJK)

_twillight (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.08.16, 07:26

Persze, persze. Most nem assault rixle exp. mag.-gal nyomulsz majd, hanem FN-fallal, és nem Bozarral, hanem pl. rakétavetővel, mi?
És mikor eredetileg az aknavető (F2-ben) sebzett alapban 20-30-at (ugye power armour, vagy hasonlóval a hátunkon), és nekünk 500 hp-nk van az adott helyen, aztán valami marha a patch-el átírja (ilyen helyzet szerencsére nincs éppen itt, de az általad leírtak szerint lehetne!), és a rakétavető mostantól AP, duplaterület, 100-as sebzés, akkor majd várhatod az újabb patchet, mert nem úgy volt tervezve a game, hogy minden szupermutáns halálos veszélt jelentsen az egész csapatra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! És nem is szeretted őket! És béna a grafikájuk! És úgyis kihagytad őket, és rohantál Navarróba gonosz birodalmiakat lőni (erőpáncélban feszítő rohamosztagosok 1 behatolási ponttal, gonosz főnökkel :( ).
Én nem hagyom, hogy elrontsák a játékomat!
És mint modtam: ha "megváltozik" a játékegyensúly, legfeljebb más fegyverek leszenk túl-táposak, és mások "hasznavehetetlenek". A Diablo 2-t ugyanilyen hülye indokokkal már 10-valahányadszor "javítják", de sejtheted: sose lesz kész. És hiába tudják a patchek konvertálni egymás karaktereit, mivel átírták a "játékegyensúlyt" nincs olyan karakter, ami transzformálva valaha is megállta volna a helyét, kezdheti mindíg mindenki újra 1. szinttől :D

blarke

blarke

    Krystallide templar

  • Fórumita
  • 2249 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.15, 16:33

(OFF)a grafikához nem nyúltak. innentől kezdve a párhuzamokat nem igazán értem. a játékegyensúly kisebb helyrebillentésétől pedig még nem lesz más játék. csak például élvezetesebb, ha nem lopkodhatsz össze 3 bozart NCRban, és ha normálisakat lehet sebezni olyan lőfegyverekkel, mint teszem azt az FN FAL. ez attól, hogy át lett balanszolva, ugyanaz a játék. a DnD 3 és a DnD 3.5 is jóformán ugyanaz a játék, simán lehet konvertálni a kettő között, mégis tele van játéktechnikai finomhangolásokkal... na részemről off vége.(/OFF)


_twillight (NPC/NJK)

_twillight (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.08.15, 15:28

Ha nem csak a működési hibákat javítod ki, hanem újraírod a játékmenetet, az már egy MÁSIK játék lesz.
Pl., hogy ti is megértsétek végre: ha átírom a grafikát az "ufo-invaders"-ből lehet "Raptor", vagy az "Atomix"-ból "Shokoban", de ugye senki nem mondaná, hogy ugyanaz a két játék!?

A játékegyensúlyról meg csak annyit, hogy úgyis lesz olyan, amit senki nem használ, és ami "mindentvivő", így ha egyszer már kiadták, ezzel felesleges sz*rozni :D

Módosította twillight: 2006.08.15, 15:29


ranagol60

ranagol60

    DiceMan

  • Fórumita
  • 3166 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.15, 09:37

Üdv!

patch: javítás (bugok és egyéb hibák)
mod: módosítás (ide rakja be a "kedves" fejlesztő az olyanokat, mint mikor a játék egyik leggyengébb fegyveréből a legjobbá változtatja (pl. F2-ben a magnumot emlegetitek így "patch" után)


Ehh... a patch feladata a játékegyensúly javítása is. Ide tartozik a pocsék fegyverek és skillek tápolása, hogy legyen értelmük, illetve a túl jó/túl könnyen vagy korán elérhető cuccok lebutítása is, hogy az eddig agyonhasznált dolgok helyett a játékos mást is kipróbáljon, és ne váljon egyhangúvá a játékmenet. Szóval a patch nem csak a programozási hibák javítását szolgálja, hanem a tervezési hibákét is.
Hozzá kell tennem, hogy az a bizonyos sokat emlegetett 1.51-es olyan beszélgetési szálakat és lehetőségeket nyit meg, amelyek mind az 1.0-ban mind az 1.2-ben hozzáférhetetlenek voltak - programozási hibák miatt.

Eddig a programozócsemete beszélt.

Szóval én úgy gondolom, hogy a megszokásra hivatkozni az újítások ellenében nem egy okos dolog. Attól, hogy valami új/nem úgy működik, ahogy korábban, még nem rossz, sőt, ez esetben meggyőződésem szerint kimondottan jó... de hát ez már a magánvéleményem. :)

Tisztelettel:
R'naggol

_twillight (NPC/NJK)

_twillight (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.08.15, 07:18

Azért nem mondanám, hogy "harcban gyenge". Nagyon magas az életereje, ehhez ellenállást is kap, bár tény, ogy fegyvereket csak korlátozottan használ, és nem is túl lelkesen, de pl. az NCR-os karavánkísérésre inkább őt vinném, mint Sulikot!

Daneel

Daneel

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4352 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.14, 14:55

Van egy problémám. Hogy tudom rávenni Lennyt arra, hogy gyógyítson, mikor már beállt hozzám? Az, hogy alkalmazni akarom a képzettséget valakin nem megy - a karakterem kezd el gyógyítani, lényegesen szarabb orvos skillel. Nem értem a dolgot, mert Vicnél működött, hogy jobkatt a problémás valamin, javítás és a karim helyett Vic rohant oda javítani. Itt meg Lenny csak beszél, hogy "szól ha kell valami" és nem csinál semmit...

Velem is ezt csinálta. Már amíg a csapatban volt - nálam hamar megkapta az utilaput (és nem is faji alapon :)). Lassú, harcban gyenge, a karakterem meg úgyis békés természetű volt (és nagyon tehetséges ;)), inkább megtanult gyógyítani (is).

_twillight (NPC/NJK)

_twillight (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.08.13, 21:04

Nemtudom, van-e neki doctor skillje, vagy csak first aid-je. És próbáld úgy, hogy a "célpont" közelebb van hozzá, mint hozzád.

Tantris

Tantris

    Lovag

  • Fórumita
  • 729 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.13, 20:20

Hali!

Van egy problémám. Hogy tudom rávenni Lennyt arra, hogy gyógyítson, mikor már beállt hozzám? Az, hogy alkalmazni akarom a képzettséget valakin nem megy - a karakterem kezd el gyógyítani, lényegesen szarabb orvos skillel. Nem értem a dolgot, mert Vicnél működött, hogy jobkatt a problémás valamin, javítás és a karim helyett Vic rohant oda javítani. Itt meg Lenny csak beszél, hogy "szól ha kell valami" és nem csinál semmit...

_twillight (NPC/NJK)

_twillight (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2006.08.12, 14:45

Bizony, Atuan bugjja valami új, eddig sehol nem említették.

A térképen-mozgás pedig sajna programozási baki. Szerencsére semmi más nem pörög túl.

blarke

blarke

    Krystallide templar

  • Fórumita
  • 2249 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.12, 13:45

Max007: ezt a bugot elvileg korrigálja valami fanpatch az nma-n, de az is elég, ha visszahúzod a proci órajelét.

Atuan: én evvel a buggal sose találkoztam :sor:

Max007

Max007

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1534 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.12, 10:00

nekem a kocsi sosem tűnt el végleg, a csomagtartó a karakteremmel együtt mozgott, több városrészben is feltűnt és használhattam is. A kocsi maga V13-ban maradt, de hát az csak az utazásra kell, de gyors gépeken az alap gyaloglás olyan gyors mintha a kari autózna. Az autózás meg villámgyors. ez is valami bug, mert amíg csak 512 ramom volt, mindig lassú volt a talpalás, az autókázás meg relatíve gyors. Bővítés után aztán jött a turbó sebesség. Villámlábú túrázó és fénysebességgel haladó autó. :gonosz:

Atuan

Atuan

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 337 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.11, 00:25

Az szabályos, hogy az egyszer felvett karakterek, akiket aztán vhol otthagytam, egy idő után eltűnnek? Vic VC-ből, Myron pedig Gogota-ról hiányzik. Ráadásul mikor sulikot kísérletképpen lecseréltem a SAD-os Skytech-re, ő is eltűnt. Mi a francot csinálta rosszul?

viola_arpadka

viola_arpadka

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 454 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2006.08.10, 13:34

én a magyarosítással együtt raktam fel a patch-t.semmi bajom se volt a játékkal közbe egyszer se.


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]