Ugrás tartalomhoz


Fotó

Kérdések - Válaszok


  • Válasz írásához lépj be
964 hozzászólás érkezett eddig

dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5617 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.07.12, 10:32

Ismét eltelt 3-4 hónap, ismét előkerülnek a kártyák :) .

Próbáltam már pár helyen nézelődni, de itthon nem tudom hol lehetne kártyavédő fóliát/tasakokat vásárolni :( . (AEG, CCG)

(Upsz, most látom, hogy ezt egyszer már kérdeztem...)


Módosította dekszter: 2019.07.12, 11:00


Blooregard

Blooregard

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 17 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.03.02, 12:31

Nagyon szívesen a válaszokat.:)

 

A Terrain teljesen úgy működik, ahogy írtad. Amikor az új Terrain érkezik, akkor elpusztítja az előzőt és maga lép a helyére.

 

Elsősorban arra gondoltam, ha az itemnek van valami képessége, amihez bowolni kell (például a Flawless Naginata), akkor a képesség használata után, bowed állapotban is adja a bónuszt a personality-nak.

Persze vannak olyan lapok is, amikor egy item-et kell elforgatni, hogy valami történjen.

 

Bitter Lies Technique

Battle: Bow your target unbowed Personality. Fear equal to his Force. If he is a Kensai, you may bow one of his Weapons to straighten him.

Itt például a Kensai personality egy fegyverét lehet elforgatni, hogy rögtön visszaforogjon a personality. A fegyver bónuszai pedig a csata végén elforgatottan is számítani fognak.

 

Duelnél a lap mondja meg, hogy mikor és ki hívja párbajra a másikat. Ez a "challenge" szóval szerepel. A kihívást néha el is lehet utasítani, de a kártyán erre is lesz instrukció. Ha nincs elutasítási lehetőség, akkor jön a párbaj. Párbajra bárki kihívhatja a másikat, a duelist-ek előnye, hogy már döntetlennél is nyernek. Két duelist pedig kioltja egymást, és döntetlennél mindketten vesztenek.

Pl a Come one at a time a védekező félnek adja képességet, hogy akárhányszor kihívhat párbajra egy ellenséges personality-t és a vesztes meghal.

A Do not delay!-nél van visszautasítási lehetőség, és ekkor a párbajra hívó personality kap egy képességet, hogy csatában párbajra hívhat valakit. Ráadásul a Do not delay' Limited képesség, tehát vannak lapok, amik csatán kívül is indítanak párbajt.

 

 

Come one at a time

While there is exactly one defending Personality here, he has the ability, "Repeatable Battle: Challenge a target enemy Personality. Destroy the loser" and each player has the ability, "Repeatable Battle: Move home your target attacking Personality. Bow him as he moves."
Battle: Destroy a Terrain (if able). Put this Terrain into play. Take an additional action granted by it.

 

Do not delay!

Iaijutsu Limited: Your target unbowed Personality challenges a target Personality. He may refuse. If he does not refuse, destroy the duel's loser. If he does refuse, permanently give your Personality the ability, "Battle: Challenge a target enemy Personality. Bow the loser."

 

Amikor majd jönnek a következő kérdések, igyekszem válaszolni rájuk. Jó játékot!

 

Ismét csak köszönöm :) . Élet és életkedv mentő a segítség :) .

 

Akkor ha jól értem, a Terrain lapok a csata folyamán bármikor lerakható és egymás után több is játékba kerülhet egy csata folyamán pl. hogy x Terrain már játékban van, de a "Battle: Destroy a Terrain (if able). Put this Terrain into play." képesség miatt destroy-olom (de szépen néz ki leírva...) és a kezemből kijátszom egy újat?

 

Sőt, az item és varázslat akkor is adja a force/chi bónuszt ha el van forgatva (..)

Upsz, ez nekem eddig elkerülte a figyelmemet. Akkor van olyan Item, amit hiába forgatok el - pl. a csak F/CH bónuszt adó Naginata -, mert effektíve semmit sem érek vele?

 

1) Duel

A csatatéren bárki (bushi) párbajra hívhat Personality-t vagy csak Duelist? Egy nem elforgatott Personality akármennyi párbajt kezdeményezhet egy csata folyamán?

 

Biztosan lesznek/vannak még kérdések - 5 starter még fóliázva várakozik :) .

 


 



dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5617 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.02.25, 09:45

Ismét csak köszönöm :) . Élet és életkedv mentő a segítség :) .

 

Akkor ha jól értem, a Terrain lapok a csata folyamán bármikor lerakható és egymás után több is játékba kerülhet egy csata folyamán pl. hogy x Terrain már játékban van, de a "Battle: Destroy a Terrain (if able). Put this Terrain into play." képesség miatt destroy-olom (de szépen néz ki leírva...) és a kezemből kijátszom egy újat?

 

Sőt, az item és varázslat akkor is adja a force/chi bónuszt ha el van forgatva (..)

Upsz, ez nekem eddig elkerülte a figyelmemet. Akkor van olyan Item, amit hiába forgatok el - pl. a csak F/CH bónuszt adó Naginata -, mert effektíve semmit sem érek vele?

 

1) Duel

A csatatéren bárki (bushi) párbajra hívhat Personality-t vagy csak Duelist? Egy nem elforgatott Personality akármennyi párbajt kezdeményezhet egy csata folyamán?

 

Biztosan lesznek/vannak még kérdések - 5 starter még fóliázva várakozik :) .



Blooregard

Blooregard

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 17 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.02.23, 11:20

Szia!

 

Szívesen, akkor igyekszem kicsit általánosabban válaszolni a kérdésekre, hogy, ha kések is a válasszal legyen támpont a megoldáshoz.

 

1) Alapszabály szerint minden lapnak a képessége körönként csak egyszer használható. A Repeatable körönként többször is. A Bow pedig, hogy a használathoz a lapot el kell forgatni.

Továbbá vannak olyan lapok, amik visszaforgatnak gyűrűt, attachment-et, personality-t, stb. Tehát ha használtad is a körben már a Ring of Earth-t és sikerül a körben egy másik lappal visszaforgatni, akkor újra használhatod.

Főleg a Dragon klánnál vannak gyűrűt visszaforgató képességek (pl. Ancestral Armor of the Dragon Clan, Mirumoto Shikei).

 

2) A Terrain nem csatolódik a province-hoz. A Terrain a Strategy típus egy altípusa. Csata közben kijátszod, a csata végéig játékban marad, az aktuális csatára van hatása, utána a kidobott lapok közé kerül.

A játékban lévő Terrain-t mindig azért pusztítják el, hogy csak egy legyen játékban. Egyébként az előző érában (Emperor) még voltak, amik csak akkor jöhettek játékba, ha éppen nincs Terrain játékban. Cserébe viszont kicsivel erősebb képességeik voltak.

A province-hoz a Region típusú lapot kell csatolni, de az a másik deckből jön, ahonnan a holdingok, personalitiy-k.

 

3) Körönként egy lap képessége csak egyszer használható (kivéve Repeatable), tehát egy varázslatot csak egyszer lehet használni körönként.

De vannak olyan lapok, amik megengedik, hogy egy varázslat képességét még egyszer lehessen használni (pl. Way of the Phoenix).

A shugenja akárhányszor cselekedhet a körben feltéve, hogy éppen nem bowed. Bowed lap képessége csak akkor használható, ha a képesség Tireless. (A régebbi lapokon a Tireless-t még leírták a képességben az "even if this card is bowed" kitétellel).

 

4) Az előzőhöz kapcsolódva a képesség feltételeként előírt bow mindig az adott lapra vonatkozik. Az Overhwelming power-nél tehát a varázslat lap elforog és a varázslatot birtokló shugenja-nak adja a bónuszt. Tényleg félreérthető a "this shugenja" miatt. Inkább úgy mondanám, hogy a "shugenja, akihez ez a lap van csatolva".

Persze előfordul, hogy a képesség használatához nem a képességet tartalmazó lapot, hanem egy másik lapot kell elforgatni.

5) Erre ez jó példa. Itt a varázslat használatához nem a varázslat forgatása, hanem a shugenja forgatása kell.

Egyik ok, hogy ne elforgatott shugenja-t kelljen feláldozni. Mert akkor lehetne, hogy egy másik képességhez forgatom a shugenja-t, utána pedig feláldozom a képességhez. Elforgatott módon úgyse adna erőt a csata végén, de így legalább pusztítana.

Ha a Fueling the Flames-en lenne a bow, akkor a varázslatot kellene forgatni, a shugenja helyzetétől függetlenül. (Az item-ek, follower-ek, varázslatok akkor is használhatóak, ha a personality el van forgatva. Mindig a képességet tartalmazó lapnak kell álló helyzetben lenni, hogy használni lehessen. Sőt, az item és varázslat akkor is adja a force/chi bónuszt, ha el van forgatva, a follower nem.)

Ily módon meg kell gondolni, hogy feláldozz-e egy álló shugenjat a pusztításért cserébe.

 

Bónusz: Suitengu's Embrace

Az alapképesség, hogy varázslatot elforgatod és elforgathatsz egy lapot, amin nincs attachment. De ha hozzáforgatod a shugenja-t, akihez a varázslat van csatolva, akkor olyan lapot is választhatsz, amin van attachment.

Első esetben többnyire egy attachment vagy önálló personality jöhet szóba, utóbbi esetben viszont már varázslatokkal megpakolt shugenja vagy itemekkel felszerelt personality is választható.

Fontos, hogy külön kell kezelni minden lap helyzetét. Ha a personality bow lesz, attól még az attachmentek nem fordulnak el.

 

Ha van még kérdés, nyugodtan írhatod.

Jó játékot! Banzai! :)

 

Szia :)

Nagyon szépen köszönöm, bőven időben vannak még a válaszok, még most is a tanuló köröket futjuk :) .
Akad is még kérdés...

1) Vannak lapok, ahol a képesség tulajdonságai látszólag ütik egymást. Pl. a Ring of Earth "Earth Repeatable Interrupt, Bow". Hogyan lehet Repeatable ha Bow is?

2) Terrain
A "Battle: Destroy a Terrain (if able). Put this Terrain into play." miatt teljes homály :( . Hogyan és mikor tudom őket a Province-hez csatolni?

 

3) Shugenják és varázslatok

Ha egy hatásból kifolyólag egy shugenja többször is cselekedhet egy körben (és a fenti kérdésre a válasz az igen), akkor elmondhatja ugyanazt a (nem bowed) varázslatot többször is?

 

4) Overwhelming Power (Spell)

"Void Battle/Open, Bow: Give this Shugenja a Force bonus equal to half his Chi, rounded up."
Ha nem tudom visszaforgatni időben (csata kezdete vagy a vége előtt), akkor lényegében ez egy bukós varázslat? A hatása meddig érvényes?
 
5) Fueling the Flames (Spell)

"Fire Battle: Bow this Shugenja to make a Ranged 6 Attack. Destroy this Shugenja."

Miért "Bow" ha utána azonnal Destroy is?

 

:sake:

 


 



dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5617 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.02.11, 18:19

Hali :)

Suitengu's Embrace (az én olvasatomban)
Water Battle, Bow [maga a Spell bow]. Ha csak a Spell bow, akkor "without attachments", ha a shugenja is Bow, akkor "with attachments".

Árulkodó lehet még a kártya régi szövege is:
Battle: bow this shugenja or bow this card if the targeted card ha no attachments: bow a target enemy card.

Az Overwhelming Power Bowja érthető, inkább a visszafordításra kell taktika(?).
A Fueling Flames bow + destroy párosa (hangos gondolkodás után) talán egy interrupt shugenja mentés miatt lehet?

Nagyon-nagyon új még nekem a játék, tulajdonképpen a saját lapjaimat sem ismerem még teljesen :) .



Dronner

Dronner

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 5403 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.02.11, 16:51

dekszter:

Bocsi, baromira nem értek hozzá, de érdekelt a problémafelvetésed.

 

4) Overwhelming Power (Spell)

 

A bow nem opcionális valami miatt? Ezért kérdezem: 

 

"Suitengu's embrace

Water battle, bow: Bow a target enemy card without attachments, or bow this Shugenja to bow target enemy card, with attachments."

 

Ha alapból bow, akkor mi ez a másik kitétel? Kétszer bowolod ugyanazt? Az első esetben mégsem bow a bow?

 

 

5) Fueling the Flames (Spell)

"Fire Battle: Bow this Shugenja to make a Ranged 6 Attack. Destroy this Shugenja."

Miért "Bow" ha utána azonnal Destroy is?

Szintén nem értek hozzá, de nincs mechanika ami akkor lép életbe, ha meghajol (bow) valaki?

 

Tényleg bocsi a belekotyogásért.



dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5617 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.02.10, 11:53

Szia :)

Nagyon szépen köszönöm, bőven időben vannak még a válaszok, még most is a tanuló köröket futjuk :) .
Akad is még kérdés...

1) Vannak lapok, ahol a képesség tulajdonságai látszólag ütik egymást. Pl. a Ring of Earth "Earth Repeatable Interrupt, Bow". Hogyan lehet Repeatable ha Bow is?

2) Terrain
A "Battle: Destroy a Terrain (if able). Put this Terrain into play." miatt teljes homály :( . Hogyan és mikor tudom őket a Province-hez csatolni?

 

3) Shugenják és varázslatok

Ha egy hatásból kifolyólag egy shugenja többször is cselekedhet egy körben (és a fenti kérdésre a válasz az igen), akkor elmondhatja ugyanazt a (nem bowed) varázslatot többször is?

 

4) Overwhelming Power (Spell)

"Void Battle/Open, Bow: Give this Shugenja a Force bonus equal to half his Chi, rounded up."
Ha nem tudom visszaforgatni időben (csata kezdete vagy a vége előtt), akkor lényegében ez egy bukós varázslat? A hatása meddig érvényes?
 
5) Fueling the Flames (Spell)

"Fire Battle: Bow this Shugenja to make a Ranged 6 Attack. Destroy this Shugenja."

Miért "Bow" ha utána azonnal Destroy is?

 

:sake:



Blooregard

Blooregard

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 17 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.02.09, 15:12

Szia!

 

Ha még nem későek a válaszok, megpróbálok segíteni.

 

1) Szerintem az egész Unit mozog, csak rövidítették a megfogalmazást, arról hogy "Target your unbowed Personality in a Cavalry unit. Move his unit to the current batlefield."

 

2) Ivory Editionben "gold pool", összesített aranykészlet van, a második megoldás érvényes. Mindig amit az adott fázisban megtermelsz, abból tudsz vásárolni amennyit tudsz, aztán a fázis végén az adó elviszi a fel nem használt részt.

Kivétel, amikor valamelyik holding azt mondja, hogy extrát termel, ha item-et, shugenja-t, stb-hoz forgatod. Ilyenkor külön az adott laphoz kell forgatni. (Ez a mechanika az előző időszak öröksége igazából, mert az előző ciklusokban (pl. Emperor Edition) a másik megoldás volt: tehát amikor fizetsz egy lapért, annyit forgatsz hozzá, hogy elég legyen, a maradék elvész. Következő lapnál megint külön forgatsz érte. Minden lapért külön-külön kellett termelni az aranyakat.)

 

3) Minden Battle round előtt van az Engage round, amikor az Engage action-ok használhatóak. Battle során már nem élnek ezek a képességek. Ha valami Engage/Battle képesség, akkor bármelyikben használható, de max egyszer a körben.

Mindig, amikor valaki bejelenti a támadást, akkor az összes provincián lesz csata. Először jön az assignment, vagyis a támadók, majd védők csataterekhez rendelése. Utána a támadó kijelöli az első csata helyét. Ilyenkor jön először az Engage round, amikor Engage action-oket lehet használni. Ha mindketten egymás után passzoltok, akkor az Engage round-nak vége, jön a Battle round. Ha annak is vége, akkor Battle resolution következik. Ez után a támadó kijelöli a következő csata helyét, amíg minden csatatér sorra nem került.

 

4) Ha a képesség nem mondja, hogy bow-olni kell a győztest, akkor nem. Ha a challenge indításához sem kell bowolni, akkor szintén állva marad.

Általában a vereségnek vannak következményei, valamint bizonyos lapokkal Focus Effect-ként a győztest is el lehet forgatni, vagy mindkét félt vesztessé lehet tenni és hasonló hatások.

 

5) Dishonorable szintén cselekedhet, ha a képesség nem tiltja meg. Pl. Ha az van a képességnél, hogy "Target your honorable Personality", akkor értelemszerűen a dishonorable nem választható.

Annyi a specialitása a dishonorable-nek, hogy personal honorja 0, és ha ő valamilyen módon honort szerezne, akkor azt nem írod fel klán honorként, hanem helyette visszakerül honorable státuszba.

 

6) Így van. Open action-ként a saját vagy ellenfél körében használhatja a képességet az Action phase-ben.

 

Sziasztok. Hátha akad valaki, aki tud nekem segíteni :) .

L5R CCG, Ivory Edition

 

(...) move to the current battlefield your target unbowed Personality in a Cavalry unit at any location.

1) Ebben az esetben az egész Unit (Personality + Follower + Item) mozog, vagy csak az adott Personality? Ha csak a Personality, akkor a hozzá csatolt lapok kuka?

2) Holdings, Equip, Recruit
Próbáltam megfogalmazni, de azt hiszem egy példa egyszerűbb. Van két holdingom amik 3 és 5 aranyat termelnek. Szeretnék Recruitolni 2 personality-t akik 4-4 aranyba kerülnek.
1) csak az egyiket tudom megvenni, mert az 5 aranyas holding kitermeli az árát, 1 aranyat elvisz az adó és a másik holding csak 3 aranyat tud?
2) mindkettőt meg tudom venni, mert "egyszerre" forgatom el őket és 4+4=8 arany?

A fenti helyzet/kérdés élne mindenre, ahol fizetni kell lapokért. Egy "összesített" arany készlet van, amiből lehet vásárolni, vagy minden lapot külön kell kitaktikázni és megeshet, hogy több esetben elveszik a maradék arany amit a holding kitermel?

3) Engage action
Ez csak a harc első köre előtt lehetséges?

4) Duel
A győztes bow a duel után?

5) Dishonorable
Ha egy personality csak dishonorable, ettől függetlenül cselekedhet?

 

Air Open:If this Shugenja is unbowed, give a target Personality or Follower a Force penalty equal to this Shugenja’s Chi. Bow this Shugenja.

6) Vagyis az Action phase során, az otthon lévő shugenja még a Battle/Dynasty phase előtt tud hatni az otthon lévő célpontra?

 



dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5617 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2019.01.10, 12:47

Sziasztok. Hátha akad valaki, aki tud nekem segíteni :) .

L5R CCG, Ivory Edition

 

(...) move to the current battlefield your target unbowed Personality in a Cavalry unit at any location.

1) Ebben az esetben az egész Unit (Personality + Follower + Item) mozog, vagy csak az adott Personality? Ha csak a Personality, akkor a hozzá csatolt lapok kuka?

2) Holdings, Equip, Recruit
Próbáltam megfogalmazni, de azt hiszem egy példa egyszerűbb. Van két holdingom amik 3 és 5 aranyat termelnek. Szeretnék Recruitolni 2 personality-t akik 4-4 aranyba kerülnek.
1) csak az egyiket tudom megvenni, mert az 5 aranyas holding kitermeli az árát, 1 aranyat elvisz az adó és a másik holding csak 3 aranyat tud?
2) mindkettőt meg tudom venni, mert "egyszerre" forgatom el őket és 4+4=8 arany?

A fenti helyzet/kérdés élne mindenre, ahol fizetni kell lapokért. Egy "összesített" arany készlet van, amiből lehet vásárolni, vagy minden lapot külön kell kitaktikázni és megeshet, hogy több esetben elveszik a maradék arany amit a holding kitermel?

3) Engage action
Ez csak a harc első köre előtt lehetséges?

4) Duel
A győztes bow a duel után?

5) Dishonorable
Ha egy personality csak dishonorable, ettől függetlenül cselekedhet?

 

Air Open:If this Shugenja is unbowed, give a target Personality or Follower a Force penalty equal to this Shugenja’s Chi. Bow this Shugenja.

6) Vagyis az Action phase során, az otthon lévő shugenja még a Battle/Dynasty phase előtt tud hatni az otthon lévő célpontra?


Módosította dekszter: 2019.01.10, 13:57


dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5617 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.12.12, 10:24

Sziasztok :) . AEG féle L5R-hez honnan tudok a legegyszerűbben jó (natúr, átlátszó) kártyavédő fóliát beszerezni? :) Neten látok sok félét, de nem tudom, hogy milyen méretben kellene.


Módosította dekszter: 2018.12.12, 10:26


uxuxux

uxuxux

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 60 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.12.04, 15:45

 

Hali,

Én egy év késéssel most kezdeném el valószínűleg, de nem nagyon szeretnék facebookot használni, van valami más fórum? Vagy hol lenne érdemes érdeklődni Budapesten? A metagamesben annyit mondtak csak, hogy következő nagyobb l5r esemény dec 8.

 

Köszi előre is!
 

 

 

Közben lényegtelenné vált a dolog, visszaaktiváltam egy régi FB accountot de kb. lehetetlennek érzem kezdőként a dolog/csoport megközelítését így nem nagyon volt kedvem 3 coret vásárolni a kompetitiív játékhoz. Szerintem maradok az online jigokunál.



uxuxux

uxuxux

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 60 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2018.11.26, 19:40

 

 

Sziasztok,

 

Játszik valaki az LCG változattal?

Van valami működő magyar közösségi fórum ezzel kapcsolatban?

 

üdv.Bence

Elég nagy a közösség, sokan játszanak a régiek közül és vannak új arcok is. A launch eventen 50 valahányan voltunk.

 

Legend of the 5 Rings LCG Hungary a facén.

 

 

Fecó

 

 

Köszi, közben megtaláltam a facebook oldalt ;)

 

 

Hali,

Én egy év késéssel most kezdeném el valószínűleg, de nem nagyon szeretnék facebookot használni, van valami más fórum? Vagy hol lenne érdemes érdeklődni Budapesten? A metagamesben annyit mondtak csak, hogy következő nagyobb l5r esemény dec 8.

 

Köszi előre is!
 



AMephisto

AMephisto

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 72 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2017.11.29, 07:11

 

Sziasztok,

 

Játszik valaki az LCG változattal?

Van valami működő magyar közösségi fórum ezzel kapcsolatban?

 

üdv.Bence

Elég nagy a közösség, sokan játszanak a régiek közül és vannak új arcok is. A launch eventen 50 valahányan voltunk.

 

Legend of the 5 Rings LCG Hungary a facén.

 

 

Fecó

 

 

Köszi, közben megtaláltam a facebook oldalt ;)



sotetmessias

sotetmessias

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 674 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2017.11.24, 19:38

Sziasztok,

 

Játszik valaki az LCG változattal?

Van valami működő magyar közösségi fórum ezzel kapcsolatban?

 

üdv.Bence

Elég nagy a közösség, sokan játszanak a régiek közül és vannak új arcok is. A launch eventen 50 valahányan voltunk.

 

Legend of the 5 Rings LCG Hungary a facén.

 

 

Fecó



AMephisto

AMephisto

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 72 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2017.11.20, 07:09

Sziasztok,

 

Játszik valaki az LCG változattal?

Van valami működő magyar közösségi fórum ezzel kapcsolatban?

 

üdv.Bence



Weila

Weila

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 175 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2016.02.25, 13:08

Szia,

 

Persze ;)

 

Na az uccsó Érában a 20F-ben (Twenty Festivals) volt 3  formátum. Ez annyit jelentett, h melyik kiegeket lehetett használni. Nektek amúgy sztem ezek tökre nem lényegesek, de azért leírom, a többi formátum pedig a régi lapok használatáról szól, vagy legalábbis azokról is.

 

20F:

 

Strict - erről nem érdemes beszélni, mer kb senki nem használta és kb 2 kieg volt benne.

 

Arc - ez volt a legáltalánosabb, szinte ezt használta mindenki. Minden olyan lapot magában foglalt, amin volt kék bug alul, ez kb olyan 8kieget jelentett, amit úgy kell elképzelni, h az utolsó 2 év lapjai. 

 

Extended - Ezzel az volt a baj, h sok kieget lehetett használni és a régi kiegek lapjai nem voltak szinkronban az újakkal, mer történt egy ilyen power level váltás, meg a szabik is megváltoztak. Kevesen játszották.

 

Röviden, a fentebbi 3 form, mindegyike a 20F szabilyait használja, csak a játszható lapok száma változó. Én amúgy azt javaslom, h a 20F szabályait használjátok, sztem azok átláthatóak és jók.

 

További formok:

 

Dagi dekk, avagy Big Deck: 2db 100lapcsis dekk, amikben minden lapból csak 1db lehet. Erre külön szabik vonatkoznak és szinte bármelyik lap, kieg használható. 

 

Legacy: Na ez ahol minden lap használható, nincs korlátozás, azaz 40 lapos dekkek és a non-unique lapcsikból akár 3db is lehet. Káosz a köbön :D.

 

Röviden ennyi :D

 

Ha pesti vagy, a belvárosban tudok adni paklit, meg hozzá rengeteg lapot ajándékba, h legyen nektek cserére stb.

 

Csáki

 

 



sotetmessias

sotetmessias

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 674 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2016.02.25, 07:59

Köszönöm, egy használható paklira lenne szűkségem. A  formátum nem alakult ki még, ketten játszanánk a havernak egy rák vs. oroszlán doboza van.

Írnál pár szóban a formátumokról esetleg?

 

 

 

Fecó



Weila

Weila

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 175 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2016.02.24, 21:34

Sötétmessiás: Ez attól függ, h milyen formátumot szeretnél játszani. Legutóbb a Twenty Festivals rulebookja volt a menő, ez az uccsó Éra.  

 

https://rules.alderac.com/cr_for_20f/?print=pdf

 

Ha esetleg vmi segítség kéne nyugodtan írjál.

 

Amúgy van rengeteg lapom, dekkem, starterem eladóba franki áron. Díszdobival stb...

 

Csáki



sotetmessias

sotetmessias

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 674 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2016.02.24, 19:16

Üdv, azt szeretném kérni ,hogy valaki linkeljen egy aktuális használható szabálykönyvet.

És melyik startert érdemes venni az az , hogy melyik kiadásút?

köszönöm

 

 

 

Fecó



Teo

Teo

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 168 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2015.01.02, 17:12

Hali!

Úgy tudom van learn to play set majd megnézem a nevét ez kd 7ezer forint, a klán paklik ahol én néztem 4050 asszem de lehet máshol is kapni krab az tuti van dragonban nem vagyok biztos. Majd írok privátban is bocsi azt olvastam el előbb és nem emlékeztem hogy,hova írtam, oda majd adok linket is ha gépnél leszek.


Teo


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]