Ugrás tartalomhoz


Fotó

Kérdések - Válaszok


  • Válasz írásához lépj be
964 hozzászólás érkezett eddig

Shei

Shei

    A Király Fia

  • Fórumita
  • 817 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.03.05, 09:57

1, Igen, azért amiért.
2, Tactician személyiség képessége ami nem Tactical "Open/Limited/Battle/Reaction" az nem minősül Taktikus akciónak és nem használja el a Tactical traitet. (egyébként asszem Emperorban nincs Tactical reaction már, de régebbi lapokon lehet még látni.)

Tzimisce mindkét válasza teljesen rendben van.

Tzimisce_

Tzimisce_

    Régi fórumozó

  • Archívum
  • 1406 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.03.04, 23:49

Hali,

Lenne egy kérdésem, az Action-nel kapcsban.

1. Suitengu's Torch battle képessége, Thunder actionnek minősül?


Igen, mert a Strongholdnak van Thunder Traitje


Hali,


2. Tacticion Person képessége, ami nem Tactical, az Tactical action?


Nem
Csak az ami előtt ott van a Tactical

Akodo Mukotai

http://imperialassembly.com/oracle/#hashid=2d1e12f8dc35af77e2a61ec67e18d9fe,#page=1

Kaui Nakano

http://imperialassembly.com/oracle/#cardid=4127,#hashid=2d1e12f8dc35af77e2a61ec67e18d9fe,#cardcount=7

Moto Taigo

http://imperialassembly.com/oracle/#cardid=10100,#hashid=2d1e12f8dc35af77e2a61ec67e18d9fe,#cardcount=8

Képességei pl Tacticalok, így a Tactical trait használatának minősülnek, míg Akodo Chiyo http://imperialassembly.com/oracle/#cardid=10290,#hashid=8a403656b984839a4f9745aac7fb0423,#cardcount=0 képessége sima Battle, nem tactical battle, ezért használhatja és taktizálhat is

(Oszt ha nem így van, nálam okosabbak majd kijavítanak :sor: )

Weila

Weila

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 175 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.03.04, 20:26

Hali,

Lenne egy kérdésem, az Action-nel kapcsban.

1. Suitengu's Torch battle képessége, Thunder actionnek minősül?

2. Tacticion Person képessége, ami nem Tactical, az Tactical action?

Hogy van ez:-)? Hümm

Köszi a választ!

Tzimisce_

Tzimisce_

    Régi fórumozó

  • Archívum
  • 1406 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.01.23, 18:31

Kedden volt egy jó kis Imperial Favor kérdés és tegyük tisztába a Favort! :)
Tehát:

A Favor szerzése egy (rulebook) Player Ability, és mint olyan egyszer használható (mint az Abilityk és akciók álltalában EE-ben)
Ha több honorod van, egy minimum 1-es PH-os arcot elzavarsz az udvarba egy meghajlással (bow) és tied a favor

Az Imperial Favor-hoz két Player Ability kapcsolódik:
Favor Political Limited: Discard the Imperial Favor and a card: Draw a card.
Favor Political Battle: Discard the Imperial Favor and target an attacking enemy Personality: Move him home
Egyszer használhatóak egy körben, lévén (rulebook) Player Ability mindkettő. De két külön.
Tehát, ha valahogy többször hozzájutsz a Favorhoz (természetesen szem előtt tartva: The Favor starts play uncontrolled by any player. A player may take control of the Favor, whether it is controlled by another player or by no player, through lobbying or through other effects. To discard the Favor as a cost means to pass it from your control to the uncontrolled state. However, effects that discard the Favor will make the favor uncontrolled no matter who controls it. Players have two abilities related to discarding the Imperial Favor, and the “Lobby” ability related to taking control of it. - http://rules.l5r.com/EE_Non-card_physical_game_elements ) többször használhatod

Példa:
Insulting Gesture (http://imperialassembly.com/oracle/#cardid=3779) segítségével elvetted a Favort, majd használtad a Favor Political Limited: Discard the Imperial Favor and a card: Draw a card. –player Ability-t, utána egy másik Insulting Gesturerel ismét megszerezheted, hogy használd The Host’s Advantage (http://imperialassembly.com/oracle/#cardid=8141 ) költségeként, egy harmadik Insulting Gesturerel harmadszorra is tied a Favor, használhatod vele a The Blessed Mantle of the Greensnakes (http://imperialassembly.com/oracle/#cardid=9977,#hashid=02f9b7484c25ab97ac5363b4a5632b4b,#cardcount=2) képességét (Limited: Bow this card and discard the Imperial Favor: Draw a card.) és utána Favor szerzés ((Lobby) Political Limited: If you have higher Family Honor than each other player, bow your performing Personality with 1 Personal Honor or higher: Take the Imperial Favor.) Player Abilityvel elkocogott a Favorért egy personality, majd te támadtál, és egy Retributiont kaptál arcba, a támadó enemy persot hazaküldheted vele. :sor:

Remélem nem volt kusza :D

Shei

Shei

    A Király Fia

  • Fórumita
  • 817 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.07.16, 19:23

Igen, számít ugyanúgy pl. a Snake Attack is beszámít. Optimálisan tudsz úgy kezdeni, hogy már engagingben kiteszed a Void-t.

Zsan

Zsan

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 150 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2012.07.16, 08:56

Lenne egy kérdésem:
Engaging az Battle fázishoz tartozik? Tehát, ha teszem azt engagingben kijátszok egy Nakanu Technique-t akkor az beleszámít a Ring of the Void kirakásába, vagy csak az első battle action után kezdődik meg a fázis?

Djuree

Djuree

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 2 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2012.07.10, 07:16

Szia,

sajnos Magyarországon csak négy városban játszanak l5r-,t: Budapesten, Szolnokon, Pécsett és Szegeden, összesen a négy városban talán 20 ember. Jelenleg az Emperor Edition a legál kiadás, ebből rendezik a versenyeket, és az említett emberkék is ezzel játszanak (leginkább).


hát ez nagy kár :panikol2:

subaggut

subaggut

    Elégedetlen

  • Archívum
  • 2320 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.07.09, 13:19

Szia,

sajnos Magyarországon csak négy városban játszanak l5r-,t: Budapesten, Szolnokon, Pécsett és Szegeden, összesen a négy városban talán 20 ember. Jelenleg az Emperor Edition a legál kiadás, ebből rendezik a versenyeket, és az említett emberkék is ezzel játszanak (leginkább).

Djuree

Djuree

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 2 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2012.07.09, 08:53

üdv!

elolvastam a könyveket és nagyon magával ragadott a világ.
láttam hogy van ilyen kártyajáték is.
szeretnék elkezdeni játszani.
tiszaújvárosban vagy esetleg miskolcon van lehetőség rá?
láttam hogy vannak különböző edition-ok. ti melyiket játszátok?

Shei

Shei

    A Király Fia

  • Fórumita
  • 817 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.06.08, 19:45

Igaz Trait marad, képességek esnek le.

subaggut

subaggut

    Elégedetlen

  • Archívum
  • 2320 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.06.08, 19:33

Sajnos több dolog is sántít így :), ezért írtam múltkor, hogy Nikarut nem fogom overlayelni expesre. Szabálykönyv, 19. oldal.

Overlaying is greatly simplified, so that abilities from the former card are not inherited.

Továbbá akkor sem kell fizetni, ha több xp szint van a kártyák között, ez a megszorítás is megszűnt. Ezt a 105. oldalon lehet olvasni. Így igazán olcsón lehet Gyoken xp-hez jutni...

Módosította subaggut: 2012.06.08, 19:35


Shei

Shei

    A Király Fia

  • Fórumita
  • 817 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.06.08, 18:52

Ha 1 xp- nyi difi van a két lap között akkor az overlay ingyenes. Honor követelményt sem kell nézni, de egyéb tiltások (pl. loyal) megmaradnak. Az alapembert removolni kell, minden tokenje csatolmánya, képessége megmarad, a traitje leesik.

barko20

barko20

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 683 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2012.06.08, 15:35

Valaki magyarázza el, hogyan is működik a jelenlegi szabályok szerint az overlay? Megmaradnak a régi perso képességei, avagy nem? A szabáykönyvben nincs leírva.

Shei

Shei

    A Király Fia

  • Fórumita
  • 817 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.05.23, 07:07

Az átírányítások alapszabálya a legális célpont, tehát ha átirányítasz, azt csak olyan lapra teheted, amire az ellenfél egyébként is kijátszhatná az adott akciót, amit át akarsz lőni más lapra. Ezt a lapon amit át akarsz irányítani feltüntetik, pl: target dishonored personality without attachments, ezt csak olyan emberedre tudod átlőni, akin nincs csatolmány és dishonorált.

1, A Ryoshun az egyik legrugalmasabb átirányítás: Ha célozzák az egyik lapod a hatás létrejötte előtt (tehát a célpont meghatározása után) kijelölheted azon a lokáción egy másik lapodat. Ha éppen csatamezőn vagytok, akkor minden lap ami azon a csatamezőn van, a ringeknek, celestialoknak nincs lokációja, a régiók csatolt lapnak számítanak melyik a provinciákhoz vannak csatolva. Lokációjuk az adott provincia lokációja.

2, A Blade csak csataakcióra működik - szövegezése miatt - az aranyszabály figyelembevételével, igazad van.

3, Nem csak ha rá van írva, ezért überség a Relic. Példa a különbözőségre itt. Igaz nem legális most a lap, de jól mutatja a dolgot.

4, Ez trükkös rész, a F bünti azonnali és kör végéig megmaradó hatás, tehát ha valakire -F ot osztasz, és emiatt lemenne a F-a 0 alá, akkor azt számolni kell ha esetleg +F ot osztanál rá a későbbiekben.( ergo lemegy a F minusz értékbe) És még egy fontos dolog, hatása általában kör végéig tart, de ha negálod természetesen nem kapod vissza a lepusztított fegyver által adott F bónuszt. A kérdésed esetében, amikor leesik róla a fegyver akkor bizony -4 lesz az elméleti F értéke, újracsatolás után pedig 0F.

arntor

arntor

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 6 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2012.05.22, 17:35

Összegyűjtögettem a kérdéseket, amik mostanában merültek fel bennünk:

1. Átirányításoknál eléggé bizonytalanok vagyunk, hogy mire lehet target-elni. Pl:. Ryoshun's Guidance: "Choose another of your non-Stronghold cards at the same location." Az ott lévő stronghold-on, personality-ken és attachment-eken kívül melyik lapok tartoznak még bele egy battlefield location-ébe? Region-ök / ring-ek / celestical-ok / holding-ok?

2. A Blade of Champions-nél pedig nincs se "non-Stronghold" se "same location" megszorítás, vele akkor gyakorlatilag pl. egy elforgatást bármelyik álló in play lapomra átirányíthatok?

3. Destruction-t negáló lapok (pl. The Loyalty of the Scorpion) negálják a "remove it from the game"-et is (pl:. Cursed Relic), vagy az külön kategória?

4. Amin még sokat tanakodtunk, ha pl. egy 4F-es personality 4F-es csatolt weapon-nel kap egy -8F-es Force penalty-t (pl. Vigilant Eyes), elpusztul a fegyvere, majd még ugyanebben a csatában újra attach-olunk rá egy 4F-es fegyvert, akkor 0 force-a lesz, vagy 4?

Előre is köszönöm, ha volt türelmetek végigolvasni. :)

Narem

Narem

    Árnymester

  • Fórumita
  • 3923 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.05.05, 10:33

Ja ez a Fix kiegészítő a Forgotten Legacy...:)

rpiika

rpiika

    Újdonsült fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 18 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2012.05.05, 09:44

Kezdésnek a Rák klánt javaslom. Az EE edition sajnos nem játszható egy fix kiegészítő nélkül, mivel olyan lapokat, embereket tartalmaz ami majdnem elengedhetetlen minden pakli építéséhez.

Game of Dice, a Unique emberek, a fix paragon lapok, stb.



Koszi a tanacsot.

Narem

Narem

    Árnymester

  • Fórumita
  • 3923 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.05.04, 11:13

Kezdésnek a Rák klánt javaslom. Az EE edition sajnos nem játszható egy fix kiegészítő nélkül, mivel olyan lapokat, embereket tartalmaz ami majdnem elengedhetetlen minden pakli építéséhez.

Game of Dice, a Unique emberek, a fix paragon lapok, stb.

rpiika

rpiika

    Újdonsült fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 18 Hozzászólás
Hírnevek
                       

Kelt 2012.05.02, 20:11

Koszi szepen! Atnezegetem a paklikat es megerdeklodom jatszik e valaki Szegeden. :)

Shei

Shei

    A Király Fia

  • Fórumita
  • 817 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2012.05.02, 19:20

Úgy tudom elkezdtek játszani páran Szegeden, szerintem a Sárkánytűzben tudsz nekik üzenetet hagyni, illetve Tapcsi - a helyi boltos - össze tud hozni velük.

Kezdéshez szinte ideális időben vagy, ugyanis most volt éraváltás 3 hónapja, gyakorlatilag Emperor Editionos alapdecket kell beszerezned, amiben benne vannak a szükséges klánházak, illetve boostert. A következő kiadás két hét múlva jön.

A klánok mindegyikének 3-4 féle fő paklikoncepcója van, amit kontrollnak lehet mondani:
- egyértelműen a dishonor vonal ezt jelenleg Crab, Crane, Skorpió, Főnix tudja ilyen vagy olyan szinten
- a honor paklik közül is van amelyik kontrolosabb, Crane, Dragon, Főnix. Olyan kontrollt mint MtG ben a kék szín itt nem fogsz találni...
- ide sorolnám a Mantis economy decket is megeszi az embereket a holdingokat, de alapvetően militaryban tart nyomás alatt emellett

Hát versenyben vékony az eresztés sajna :D


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]