Ugrás tartalomhoz


Fotó

Kérdések - Válaszok


  • Válasz írásához lépj be
968 hozzászólás érkezett eddig

Shei

Shei

    A Király Fia

  • Fórumita
  • 817 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.09.21, 16:04

Nem baj 50% ban eltaláltam...haladok...

Narem

Narem

    Árnymester

  • Fórumita
  • 3923 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.09.21, 15:59

A Hired Killeres sztorit is bukod, ha fel tudja dobni reakciobol a ninnyáját. Ugyanis megváltozik a költsége, viszont mire feldobja te már fizetél...keveset...ezért nem jön létre a kill.


Dáv már rég nem így játszuk :D

Sabrar

Sabrar

    Head Judge

  • Fórumita
  • 2637 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.09.21, 15:47

ToE-hez: a Divining Pool Rurui nénivel egy -egy face-down lapot face-up-pá teszi. Ez érinti a Síró Ki_Cuki face-down embereit, tehát ilyen skubizás után már nem lehet csatába hozni? (Remélem igen, mert NEM SZERETEM ŐKET!!!

Divining Pool szövege: "Turn a face down card in a Province or in play face up." A Kitsuki-s emberek nincsenek játékban és nem a provinciában vannak, így nem működik rájuk az akció.

RotS: Ha a Kuroiban Compoundot ninjává teszem,ill. azal a Dragon caress-sel, vagy mivel csinálok még ninjákat, ezeknek mind tudok adni Síró Szusival +2F-t vagy majd a köv. körben?

A Kuroiban Compound-nak adhatsz +2F-t, a Dragon's Caress-el Ninjává tett embereknek nem.

Amúgy ninja-targetolásnál: pl. hired killerrel, f-d ninját targetolom, reakciózik, s így f-u lesz, vagyis már tudni fogom pontosan, hogy mennyit fog érni a hullája aranyban?

Pontosan így van. Előbb jön a targetelés, erre reagálhat ő, ezek után jön a költségek kifizetése.

A favor to the horde, akkor hogyan működik??

Ha van embered a csatában, akkor egy bárhol lévő taktikusod elhasználhatja a körönkénti egy taktikusi akcióját és húzhatsz 2 lapot.

Sabrar

Shei

Shei

    A Király Fia

  • Fórumita
  • 817 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.09.21, 15:24

Marha ritka, hogy én bármilyen szabályt is meg tudjak magyarázni...

A SK-val lecsatolt 4 személyiség "Out Of Play" kártya, azaz nem face down. Ezért azokat nem lehet akciókkal célozni.

A Hired Killeres sztorit is bukod, ha fel tudja dobni reakciobol a ninnyáját. Ugyanis megváltozik a költsége, viszont mire feldobja te már fizetél...keveset...ezért nem jön létre a kill.

A 3. ra természetesen nem tudom a választ, túl szép lett volna...

Kentaro

Kentaro

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 164 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.09.21, 14:35

Konnichi wa!

ToE-hez: a Divining Pool Rurui nénivel egy -egy face-down lapot face-up-pá teszi. Ez érinti a Síró Ki_Cuki face-down embereit, tehát ilyen skubizás után már nem lehet csatába hozni? (Remélem igen, mert NEM SZERETEM ŐKET!!! :D )

RotS: Ha a Kuroiban Compoundot ninjává teszem,ill. azal a Dragon caress-sel, vagy mivel csinálok még ninjákat, ezeknek mind tudok adni Síró Szusival +2F-t vagy majd a köv. körben?

Amúgy ninja-targetolásnál: pl. hired killerrel, f-d ninját targetolom, reakciózik, s így f-u lesz, vagyis már tudni fogom pontosan, hogy mennyit fog érni a hullája aranyban?

Kentaro

Narem

Narem

    Árnymester

  • Fórumita
  • 3923 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.09.19, 08:17

Erre vonatkozott. A favor to the horde, akkor hogyan működik??

Sabrar

Sabrar

    Head Judge

  • Fórumita
  • 2637 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.09.19, 07:28

Ahogy azt Marty Lund is írja, a Favor to the Horde kijátszása egyszerűen nem képes teljesíteni a Rule of Relevance-t. Ezért teljesen ignorálja azt. Az Invincible Legions ellenben letehető formációként, így van olyan eset amikor teljesül a Relevance. Ezért nem dobható el Castle of the Swift Sword-nak (remélem erre vonatkozott a kérdés).

Sabrar

Narem

Narem

    Árnymester

  • Fórumita
  • 3923 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.09.18, 21:34

http://www.alderac.com/forum/viewtopic.php...ght=favor+horde

Ez azt jelenti, hogy van 1 emberem aki a csatában van. Van taktikusom otthon, és kijátszom a home-ból a Favor to the Horde-t?

És az invincible-el mi a helyzet?

Zsofi

Zsofi

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 548 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.09.17, 16:57

Jó kérdezősködést és válaszolgatást!


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]