Ugrás tartalomhoz


Fotó

Rendszerkedjünk...

codex

  • Válasz írásához lépj be
1280 hozzászólás érkezett eddig

KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 10544 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.12, 16:30

Pár hejesirtási huba kigyolálása után bekerült 1 (egy) darab BM varázslat, nem pónis-tündérkés fajta.

 

Csak saját felelősségre.

 

 

Spoiler

 

Mondtam.



docker

docker

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 37 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.12, 11:47

 

 

A harcot viszont sikerült jelentősen felgyorsítani, úgy néz ki, hogy ezen a vonalon jó úton haladunk.

 

 

Nocsak?

 

A CX-ben a nagyon béna harcosok és/vagy a nagyon bepáncélozott, ám konzervnyitásra nem kimondottan alkalmas fegyverekkel egymás csépelők harc tartott sokáig, de hát az az életben is eltart egy darabig.

 

 

Nem az volt a baj, hogy a virtuális térben mennyi időt vett igénybe, hanem mire ledobáltuk / számolgattuk / lemeséltük .



KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 10544 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.11, 18:33

 

A harcot viszont sikerült jelentősen felgyorsítani, úgy néz ki, hogy ezen a vonalon jó úton haladunk.

 

 

Nocsak?

 

A CX-ben a nagyon béna harcosok és/vagy a nagyon bepáncélozott, ám konzervnyitásra nem kimondottan alkalmas fegyverekkel egymás csépelők harc tartott sokáig, de hát az az életben is eltart egy darabig.



docker

docker

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 37 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.11, 08:56

Elnézést a CKeditor az előző válaszomnál megadta magát, úgyhogy teszek még egy próbát:
 
A 3. szintnek megfelelő induló értékek szerintem is vállalhatóak.
A CX2-ben sajnos nem találtam olyan dolgokat amiket örömmel átvennék, így nem is gondolkodom ezen a vonalon.
A nehézségeket próbáljuk most átképezni egy százalékot módosító rendszerre. Ha sikerül jó eredményeket kapnunk majd közzéteszem.
 
A harcot viszont sikerült jelentősen felgyorsítani, úgy néz ki, hogy ezen a vonalon jó úton haladunk.
 


KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 10544 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.08, 13:53

 

Igen 16-36 közé esik az induló érték. Ha azt nézzük a maximum ugyanott van mint ha 3. szintről indítanánk a karaktereket. Az tény, hogy az átlag feljebb tolódott.

 

 

A CX -es próbáknál túl nagy a siker százaléka. Valami olyasmiben gondolkodunk ahol adott képzettség százalék alá kell dobni, a nehézség meg +-% módosító. (Mint WH40K, vagy Zweihander). Kritikus siker ha a képzettség 10-es része alá dobott. (Ez a kicsit sikerült - nagyon sikerült dolog kicsit erőltetett. Persze minden egyéni preferencia kérdése).

 

 

Volt olyan - háziszabály? CX2? - hogy az "af" érték ÖTSZÖRÖSE a maximum - nyolcas főérték esetén a 40%-os határérték már elég kézzelfogható.

 

Ezen felül - mint a mellékelt dokumentum is igazolja - javaslom a kora huszas éveikben járó karaktereknél (hacsak nem ők a fülixaros vályogvetők a Gyalog Galopp "autonóm anarchoszindikalista közösségéből") a 3 tsz-ről indulást.

 

- - - 

 

A 30-50% körüli értékek - módosítva a nehézséggel - előhozzák a zöld, pentagrammos számológépeket. Szerintem.

 

A CX2 - nagyon rég olvastam és valahogy nem tetszett, ezért sajnos nem is maradt meg úgy, ahogy azért megérdemelné... 

 

Rémlik valami olyasmi, hogy dobsz k100-on és kijön mondjuk 39, akkor a 93-at is összeveted a képzettséggel és a nehézséggel is...

 

...amihez ugye kell egy nem túl bonyolult táblázat, hogy milyen kombinációk mit okoznak (ugye lehet siker-balsiker-félsiker, és ezek permutációi.) Ez kilenc rubrika amiből nem kell mindnek különbözőnek lennie és mégis első ránézésre, számolgatás nélkül eldönthető.

 

Én inkább erre mozognék - de hát nem küldöm ki a mortarita halálbrigádot, ha valaki mást akar. :P



docker

docker

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 37 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.08, 13:15

Ekkor még durvább különbség lehet két karakter között induláskor, ui ha azt vesszük, hogy különösebb megnyomorítás nélkül 8 és 18 közötti főértékekkel ki lehet hozni az Af-okhoz a 16-os átlagot, tehát a 30 af ekkor - eredeti CX szabályokkal egy "túlegyensúlyozott", 13-as főértéksorú karakternek 390, a "minmaxolt" karakternek 480 tp-t jelent.

 

Ezzel a metódussal meg 780 vs 960.

 

Ezt még a fegyverválasztás kicsit módosíthatja.

 

Ez a cél?

 

Ha pedig valaki felvesz egy Képzettséget akkor alapból dobhat az alapfokra, csak mondjuk le kell perkálni induláskkor szorzó x 5-10TP-t.

 

Mondjuk harmadik szinten azt mondom, kell nekem a "hajigálás" harcmodor (4x), és akkor 20-40 TP leperkálása után meg is van 16-36 közötti "Af" értéken?

 

 

Mondjuk így tényleg soknak tűnik a különbség. inkább az a cél, hogy a tulajdonságok komolyabb mértékben számítsanak. Viszont az nem is cél, hogy rendszerszinten szoros határokat állítsunk fel az egyensúly fenntartására. (Ergo nem foglalkozunk minmaxolással, nálunk szerencsére ez nem szempont)

 

Igen 16-36 közé esik az induló érték. Ha azt nézzük a maximum ugyanott van mint ha 3. szintről indítanánk a karaktereket. Az tény, hogy az átlag feljebb tolódott.

 

 

A CX -es próbáknál túl nagy a siker százaléka. Valami olyasmiben gondolkodunk ahol adott képzettség százalék alá kell dobni, a nehézség meg +-% módosító. (Mint WH40K, vagy Zweihander). Kritikus siker ha a képzettség 10-es része alá dobott. (Ez a kicsit sikerült - nagyon sikerült dolog kicsit erőltetett. Persze minden egyéni preferencia kérdése).



KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 10544 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.08, 12:04

Köszönöm,
 
Igen ismerem a munkádat már beugrott, hogy ott láttam. Most valami olyasmin gondolkodunk, hogy módosítjuk az alapfokos rendszert, amiben az induló alapfok a két tulajdonság összege. 100-150 TP-vel indulhat, de ez kb azt az eredményt hozza mintha 3.szintű CX karaktert készítene az illető induláskor.

Ekkor még durvább különbség lehet két karakter között induláskor, ui ha azt vesszük, hogy különösebb megnyomorítás nélkül 8 és 18 közötti főértékekkel ki lehet hozni az Af-okhoz a 16-os átlagot, tehát a 30 af ekkor - eredeti CX szabályokkal egy "túlegyensúlyozott", 13-as főértéksorú karakternek 390, a "minmaxolt" karakternek 480 tp-t jelent.

 

Ezzel a metódussal meg 780 vs 960.

 

Ezt még a fegyverválasztás kicsit módosíthatja.

 

Ez a cél?

 

Ha pedig valaki felvesz egy Képzettséget akkor alapból dobhat az alapfokra, csak mondjuk le kell perkálni induláskkor szorzó x 5-10TP-t.

 

Mondjuk harmadik szinten azt mondom, kell nekem a "hajigálás" harcmodor (4x), és akkor 20-40 TP leperkálása után meg is van 16-36 közötti "Af" értéken?


Módosította KLM: 2017.09.08, 12:05


docker

docker

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 37 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.08, 08:56

Tehát: van egy konverziós MAGUS projektem, csak nem kapkodom el (finoman szólva), végül is alig három hónapja meséltem utoljára "A" tesztpartinak. 

 

Majdnem kihagytam: OTT A LINK AZ ALÁÍRÁSOMBAN.

 

Ott tényleg nem veszem figyelembe a főértékeket, sem az Af mértékében, sem a szintenkénti (és abszolút) maximum esetén, sőt a fegyvertechnikáknál sem lehet trükközni, azokat is az induló 600 vagy mennyi tépéből kell megvenni.

 

Egy Belső Erő-Harcművészet alapozású karakterrel ui. ki lehet taposni átlagosan 18 körüli Af-okat, meg valami jó kis párosfegyverre (3x) tenni a +7-es fegyvertechnikát és akkor effektive több tépéje van a karakternek... Csak 100-150 tépéért és +10 TÉ/VÉ-ért ennyire alárendelni a karaktert... 

 

- - - 

 

Tudtommal a CX "ne dobj a képzettség és a nehézség közé ha jót akarsz" rendszerénél nincs jobb százalékos - de hátha valaki megcáfol.

 

- - - 

 

Öreg kiborg sem vén kiborg, ahogy a kormányzó úr is megmutatta...

 

 

Köszönöm,

 

Igen ismerem a munkádat már beugrott, hogy ott láttam. Most valami olyasmin gondolkodunk, hogy módosítjuk az alapfokos rendszert, amiben az induló alapfok a két tulajdonság összege. 100-150 TP-vel indulhat, de ez kb azt az eredményt hozza mintha 3.szintű CX karaktert készítene az illető induláskor.

Ha pedig valaki felvesz egy Képzettséget akkor alapból dobhat az alapfokra, csak mondjuk le kell perkálni induláskkor szorzó x 5-10TP-t.



KLM

KLM

    Ős fórumozó

  • Fórumita
  • 10544 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.07, 10:29

Sziasztok,

 

Valahol olvastam egy pontelosztásos metódust az alapfokos helyett. Nem vagyok benne biztos de talán KLM írt róla valamikor. Ez hogy is van?

Illetve ennél egyáltalán nincsenek figyelembe véve a főtulajdonságok?

 

Vagy egyébként bárki előjött valami értelmesebb megoldással a létező alá-felé dobós rendszernél?

 

Vagy már senki nem boncolgatja ezt a tetemet?

 

Tehát: van egy konverziós MAGUS projektem, csak nem kapkodom el (finoman szólva), végül is alig három hónapja meséltem utoljára "A" tesztpartinak. 

 

Majdnem kihagytam: OTT A LINK AZ ALÁÍRÁSOMBAN.

 

Ott tényleg nem veszem figyelembe a főértékeket, sem az Af mértékében, sem a szintenkénti (és abszolút) maximum esetén, sőt a fegyvertechnikáknál sem lehet trükközni, azokat is az induló 600 vagy mennyi tépéből kell megvenni.

 

Egy Belső Erő-Harcművészet alapozású karakterrel ui. ki lehet taposni átlagosan 18 körüli Af-okat, meg valami jó kis párosfegyverre (3x) tenni a +7-es fegyvertechnikát és akkor effektive több tépéje van a karakternek... Csak 100-150 tépéért és +10 TÉ/VÉ-ért ennyire alárendelni a karaktert... 

 

- - - 

 

Tudtommal a CX "ne dobj a képzettség és a nehézség közé ha jót akarsz" rendszerénél nincs jobb százalékos - de hátha valaki megcáfol.

 

- - - 

 

Öreg kiborg sem vén kiborg, ahogy a kormányzó úr is megmutatta...


Módosította KLM: 2017.09.07, 10:33


docker

docker

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 37 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.07, 09:42

Sziasztok,

 

Valahol olvastam egy pontelosztásos metódust az alapfokos helyett. Nem vagyok benne biztos de talán KLM írt róla valamikor. Ez hogy is van?

Illetve ennél egyáltalán nincsenek figyelembe véve a főtulajdonságok?

 

Vagy egyébként bárki előjött valami értelmesebb megoldással a létező alá-felé dobós rendszernél?

 

Vagy már senki nem boncolgatja ezt a tetemet?

 

 


Módosította docker: 2017.09.07, 09:42


Catles

Catles

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 119 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.03.05, 15:10

Sziasztok!

 

Valahogy én sem éreztem még igazán hogy túlzottan hosszúak lennének a harcok. Ez mondjuk valószínűleg azért van, mert a limitált gyógyítási képesség (nálunk lényegében sosem volt) és a quasi stabil ÉP szint (szintlépéssel nem nő) miatt eléggé halálos tud lenni egy-egy összecsapás, vagyis a játékosok nálunk nagyon meggondolták hogy mikor kezdenek bele (nem beszélve arról hogy egy megnyert összecsapásban is beszerezhet a delikvens ÉP sebzést, aminek a kipihenésével napok mennek el).

 

Ennek megfelelően nem nagyon volt olyan játékalkalom ahol több összecsapás lett volna, így senkit nem is zavart hogy nem 2 kör alatt megy le egy harci szituáció. (Megjegyzem az alábbiakban a leghosszabb csatározás is 12 kör átlagban, ami kb. 2 perc, azért a valóságban én azt nem érzem olyan elrugaszkodottnak)

 

Egyetlen esetben érzem a harcot tényleg nyögvenyelősnek, ha nagyon kis értékű (10 TÉ körül) tucatemberek hadakoznak (ezek a szabályok szerint akár 10 percig is gyepálhatják egymást amíg valaki kijön győztesként), ami nekem sem tetszik, viszont a játékosokkal kapcsolatban ha ilyen ellenfél merül fel, akkor azok tényleg tucatjával jönnek, úgy meg már jelenthetnek veszélyt (körönként 5-10 dobásból valamelyik becsúszik 10 alá)

 

Monk szabályait mi amúgy használtuk, kivéve a harcot, abból csak a többszörös támadás szabályait szerettem volna (de mivel nem volt konszenzus azt sem), mivel én is túlzónak érzem a többszörös támadás elérésekor hirtelen megjelenő előnyt (mármint hogy pl. 49-es TÉ-nél 1x támadsz, 50-nél meg már kétszer)

 

Üdv

 

Catles
 


Módosította Catles: 2017.03.05, 15:10


docker

docker

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 37 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.02.22, 16:41

Ardenthis: Valóban gyorsít a harcon a módszered, de nem hiszem, hogy ekkora jelentősége lenne a sebesülésnek.

 

Mindenki:

A tesztemben az alap szabályokban foglalt sebesülés következményeket kivettem, mert az meg nem okoz gyorsulást a körök számában ha a sebesült fél elveszíti a támadásait. Kardvívás alap harcmodorban. Ezek persze mind nyers eredmények. Értem én hogy a különböző taktikákkal lehet befolyásolni a harcot de ez akkor is magáért beszél. 1000 Tesztharc esetén:

 

Az alábbiak összefoglalva:

  • Kezdő szinten a leghosszabb a harc.
  • Páncélban a harc jelentősen hosszabb.
  • Eltérő erősségű feleknél borzasztó determinált a harc kimenetele. (Kár ezért ennyit dobálni :))
  • A Monk féle CX2 mod csak páncél nélkül rövidíti a harcot.
  • A CX2 mod minimális mértékben csökkenti a determinisztikusságot.
  • Még jelentősen eltérő tudású feleknél is hosszú a harc páncélban. (1000-ből egyszer sem fordul elő 2 körnél rövidebb harc, de még a 2 is irreálisan ritka)
  • A mester-tanítvány harcoknál véletlenül bent hagytam a tanítványnál a 2* támadást, de különösebben nem volt jelentősége.

 

 

Kezdő harcosok

Alap szabályokkal

Harcos 1: Ké: 15, Té: 35, Vé: 30, Támadások: 1, SFÉ: 0, ÉP: 13

Harcos 2: Ké: 15, Té: 35, Vé: 30, Támadások: 1, SFÉ: 0, ÉP: 13

Körök átlagos hossza: 12.5, Harcos 1: 530, Harcos 2: 470

 

CX2 szabályokkal

Harcos 1: Ké: 15, Té: 35, Vé: 30, Támadások: 1, SFÉ: 0, ÉP: 13

Harcos 2: Ké: 15, Té: 35, Vé: 30, Támadások: 1, SFÉ: 0, ÉP: 13

Körök átlagos hossza: 9.2, Harcos 1: 497, Harcos 2: 503

 

Haladó harcosok

Alap szabályokkal

Harcos 1: Ké: 15, Té: 55, Vé: 50, Támadások: 2, SFÉ: 0, ÉP: 13

Harcos 2: Ké: 15, Té: 55, Vé: 50, Támadások: 2, SFÉ: 0, ÉP: 13

Körök átlagos hossza: 5.8, Harcos 1: 532, Harcos 2: 468

 

CX2 szabályokkal

Harcos 1: Ké: 15, Té: 55, Vé: 50, Támadások: 2, SFÉ: 0, ÉP: 13

Harcos 2: Ké: 15, Té: 55, Vé: 50, Támadások: 2, SFÉ: 0, ÉP: 13

Körök átlagos hossza: 4.9, Harcos 1: 494, Harcos 2: 506

 

Páncélban

Alap szabályokkal

Harcos 1: Ké: 15, Té: 55, Vé: 50, Támadások: 2, SFÉ: 4, ÉP: 13

Harcos 2: Ké: 15, Té: 55, Vé: 50, Támadások: 2, SFÉ: 4, ÉP: 13

Körök átlagos hossza: 8.7, Harcos 1: 488, Harcos 2: 512

 

CX2 szabályokkal

Harcos 1: Ké: 15, Té: 55, Vé: 50, Támadások: 2, SFÉ: 4, ÉP: 13

Harcos 2: Ké: 15, Té: 55, Vé: 50, Támadások: 2, SFÉ: 4, ÉP: 13

Körök átlagos hossza: 8.8, Harcos 1: 528, Harcos 2: 472

 

Mester vs. Tanítvány

Alap szabályokkal

Harcos 1: Ké: 15, Té: 35, Vé: 30, Támadások: 2, SFÉ: 0, ÉP: 13

Harcos 2: Ké: 15, Té: 55, Vé: 50, Támadások: 2, SFÉ: 0, ÉP: 13

Körök átlagos hossza: 4.9, Harcos 1: 23, Harcos 2: 977

 

CX2 szabályokkal

Harcos 1: Ké: 15, Té: 35, Vé: 30, Támadások: 2, SFÉ: 0, ÉP: 13

Harcos 2: Ké: 15, Té: 55, Vé: 50, Támadások: 2, SFÉ: 0, ÉP: 13

Körök átlagos hossza: 4.5, Harcos 1: 45, Harcos 2: 955

 

Mester vs. Tanítvány páncélban

Alap szabályokkal

Harcos 1: Ké: 15, Té: 35, Vé: 30, Támadások: 2, SFÉ: 4, ÉP: 13

Harcos 2: Ké: 15, Té: 55, Vé: 50, Támadások: 2, SFÉ: 4, ÉP: 13

Körök átlagos hossza: 10.1, Harcos 1: 11, Harcos 2: 989

 

CX2 szabályokkal

Harcos 1: Ké: 15, Té: 35, Vé: 30, Támadások: 2, SFÉ: 4, ÉP: 13

Harcos 2: Ké: 15, Té: 55, Vé: 50, Támadások: 2, SFÉ: 4, ÉP: 13

Körök átlagos hossza: 7.9, Harcos 1: 72, Harcos 2: 928

 

NagyMester vs. Tanítvány páncélban (Legalább 2 kör!)

Alap szabályokkal

Harcos 1: Ké: 15, Té: 35, Vé: 30, Támadások: 2, SFÉ: 4, ÉP: 13

Harcos 2: Ké: 22, Té: 90, Vé: 70, Támadások: 2, SFÉ: 4, ÉP: 13

Körök átlagos hossza: 4.9, Harcos 1: 0, Harcos 2: 1000

 

CX2 szabályokkal

Harcos 1: Ké: 15, Té: 35, Vé: 30, Támadások: 2, SFÉ: 4, ÉP: 13

Harcos 2: Ké: 22, Té: 90, Vé: 70, Támadások: 2, SFÉ: 4, ÉP: 13

Körök átlagos hossza: 4.8, Harcos 1: 0, Harcos 2: 1000

 

 

 


Módosította docker: 2017.02.22, 16:45

  • Eberen_Orkodo kedvelte ezt

Ardenthis

Ardenthis

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 8 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.02.20, 13:48

 

 

Sebzés esetén lehetne dupla a Vé csökkenés, vagy Té/2 alá dobás esetén is, de sajnos ez a Vé csökkenéses dolog így is megmarad.

 

 

 

Üdv

 

Ha bemegy a sebzés akkor ÉP-ként -1KÉ, -10TÉ, VÉ levonás van, ami eléggé durván csökkenti a megsebzett személy harci kedvét.

Általában vége is van a harcnak 3-4 ÉP beszerzése után, mert akkora levonásokkal még a mesterek is nehezen birkóznak meg.

 

Nálunk is TÉ alá - ellefél VÉ fölé dobás van, és nem érezzük annyira lassúnak a harcot.

Ha nagy a különbség akkor hamar vége van a harcnak.

Ellenkező esetben meg izgalom van, meg taktikázás, hogy miként tudják kihasználni a kezdeményből fakadó előnyöket, (már amikor megszerzik :-)).

 

 

A



docker

docker

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 37 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.02.20, 13:16

Ha már szóba került, én csak régebben láttam Cx2 vázlatokat neten, akarom mondani a mentáltér formálódó szegletein. Ha esetleg valamely látogató nemesúr mágikus könyvtárában fellelhető még valahol egy kósza példányban az említett fóliáns, kérem szalajtson futárt privát üzenettel, házunk nem marad hálátlan. ;-)

http://member.rpg.hu/monk/

 

 

Nekem semmi bajom nem volt a harcrendszerrel, 11-15 körös harcok, amik a világban 2-3 perc, két közel azonos ellenfél között szerintem érthető. valós időben kb. 5-7 perc sem sok egy izgalmas harcnál. Mi M.A.G.U.S csapatnál (akikkel kb 1,5 év nem jön össze játék) hasonló harcot sokkal lassabban játszunk le, ahhoz képest a codex harcrendszere legalább 2x-3x gyorsabb.

- Az aktív védekezés dobást nem értem, de ha ez +1 dobás a védekező félnek is, akkor lassítja a játékot.

- A Vé eddig is egyfajta nehézség volt.

-  Az SFÉ-t igen is komolyan kell venni a harcba. Kell hogy a Vé csökkenést is lassítsa.

- A különösen jó dobásnál Ép vesztés és Vé csökkenés.

 

A fő gond az, hogy nem létezik halálos kimenetelű gyors kardváltás. Sokat kell szöszmötölni mire történik valami. Ráadásul ha valakinek az Ép-je 10 felett van már nem lehet ám csak úgy leszúrni.

Persze mesélői módszerekkel lehet kezelni, ahol inkább a sérülések darabszámát figyeljük (pl: átlagos mob-nak elég két kicsi vagy egy nagy sérülés), de ha már dobálunk akkor jobb lenne ha értelmes eredményeket kapnánk.

A páncélok SFÉ-je már így is túl van értékelve, ha a kardvívást vesszük alapul. (Persze az sem túl egészséges elgondolás, hogy optimális esetben a közelharci sebzés is ugyanannyi mint a lándzsa vagy a kardvívás. A pusztítás ezekhez képest viszont, ... jobb ha nem is részletezem.)

Aktív védekezés alatt dobást értek a Vé-re. Ha sikeres a próba akkor sikerült a védekezés (mint Warhammer). Persze nem ilyen egyszerűen mert akkor talán jobban eltávolodunk a codex-től mint kellene.

Ha a Vé fölé dobást is Vé csökkenésnek vesszük valamelyest valóban gyorsít de nem jelentősen, pláne nem páncélosok ellen.

 

Sebzés esetén lehetne dupla a Vé csökkenés, vagy Té/2 alá dobás esetén is, de sajnos ez a Vé csökkenéses dolog így is megmarad.

 

 

 

Írtam BePe-nek, és elküldtem a M* mágiák Codex-es kidolgozását, ahogy állt. Remélem közzé teszi, és akkor lehet valami pezsgés a Codex körül.

 

Külön köszönet a munkádért! :sor:



Lendor_01

Lendor_01

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 59 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2017.02.20, 11:24

Üdv!

 

A képzetlen fegyverforgatás esetén sem nyúlik el a harc, ha használjuk az alapkönyv 114 o. található szabályt, (Képzetlen fegyverforgató ellen +50 TÉ) és két vagy több képzetlen harca esetén, ezt az is megkapja, aki képzetlen.

 

Lendor



Scam

Scam

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 10 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.02.19, 18:09

Mi hosszú kihagyások után ismét rendszeresen játszunk egy ideje.

 

A harcrendszerben legfájóbbnak én is a képzetlen fegyverforgatók elnyúló harcait éreztem. Szerintem a Cx2 jó irányba indult ezzel kapcsolatban, ha a VÉ feletti dobás szerencsés találatnak számít és legalább a VÉ-t csökkenti, akkor gyorsan meglesznek az első sebek is.

Ha már szóba került, én csak régebben láttam Cx2 vázlatokat neten, akarom mondani a mentáltér formálódó szegletein. Ha esetleg valamely látogató nemesúr mágikus könyvtárában fellelhető még valahol egy kósza példányban az említett fóliáns, kérem szalajtson futárt privát üzenettel, házunk nem marad hálátlan. ;-)


Módosította Scam: 2017.02.19, 18:10


Orastes

Orastes

    Hordószónok

  • Fórumita
  • 5847 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.02.16, 17:22

Legutóbb 2005 táján játszottam, vagy valahogy így. :bezzeg: Néha elkap a nosztalgia, de már a könyveimet is eladtam.



Sphynx

Sphynx

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 897 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.02.16, 17:13

Sziasztok!

 

Játszottunk jó párat a codex rendszerével, meséltem főleg, de sosem éreztem hogy lassú lenne a harcrendszer. Legalább is más általam ismert rendszerekhez képest. Vagy csak túl egyszerűen kezeltük az egészet. :D



Ardenthis

Ardenthis

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 8 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.02.16, 14:31

................................

 

ui.: Játszik még egyáltalán valaki CODEX-et rendszeresen pl.: 2-3 hetente?

üdv

 

Nekem van egy partim (négy játékos), havonta egy alkalommal játszunk. 

Valamint szerveződik egy kis közösség a facebookon, 

https://www.facebook.com/groups/182033842278091/

 

Arden



Lendor_01

Lendor_01

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 59 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2017.02.16, 11:46

Szia!

 

Sajnos, a Codex felett járt el az idő.

Nekem semmi bajom nem volt a harcrendszerrel, 11-15 körös harcok, amik a világban 2-3 perc, két közel azonos ellenfél között szerintem érthető. valós időben kb. 5-7 perc sem sok egy izgalmas harcnál. Mi M.A.G.U.S csapatnál (akikkel kb 1,5 év nem jön össze játék) hasonló harcot sokkal lassabban játszunk le, ahhoz képest a codex harcrendszere legalább 2x-3x gyorsabb.

- Az aktív védekezés dobást nem értem, de ha ez +1 dobás a védekező félnek is, akkor lassítja a játékot.

- A Vé eddig is egyfajta nehézség volt.

-  Az SFÉ-t igen is komolyan kell venni a harcba. Kell hogy a Vé csökkenést is lassítsa.

- A különösen jó dobásnál Ép vesztés és Vé csökkenés.

 

Saját véleményem szerint én, nem nyúlnék bele a harcrendszerbe.

 

Írtam BePe-nek, és elküldtem a M* mágiák Codex-es kidolgozását, ahogy állt. Remélem közzé teszi, és akkor lehet valami pezsgés a Codex körül.

 

Ha sikerülne felkelteni néhány aktív szerepjátékos figyelmét, be lehetne fejezni az átírást. Sőt nagy álmom, hogy ha kellő támogatás összejön, lehetne rendezni egy versenymodul sorozatot. A négy kapu modulsorozathoz hasonlót.

 

Üdv!

 

ui.: Játszik még egyáltalán valaki CODEX-et rendszeresen pl.: 2-3 hetente?




[Fantasy háttér] [Sötét háttér]