Ugrás tartalomhoz


Fotó

Szabálykérdések #2


  • Válasz írásához lépj be
2914 hozzászólás érkezett eddig

Steelrat

Steelrat

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 793 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt Tegnap, 14:15

Súlyos 1st edition mappa elvihetö 1 üveg borért. Alternatívan pénzt is elfogadok. 1f60e.png


Samurai84

Samurai84

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 27 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2017.02.08, 14:44

Hali, most kezdtem a játékot, ill. még a szabályokat gyűröm, lenne egy kérdésem a Renown-al kapcsolatban. Ugye nyer a karakter challenge-t védve vagy agresszorként és kap egy power tokent. Ezzel mi lesz? Rajta marad amíg meg nem ölik? Gondolom amíg rajta van beleszámít a teljes power számba a végjátéknál. Nem egészen értem ennek mi értelme... Létezik az hogy egy karakter túlél annyi challenge-t a játékban hogy felhalmozzon számottevő powert?



Nico

Nico

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1595 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2015.04.13, 09:20

1. Prized-ért mikor jár power, mikor ténylegesen bekerült a halottak/dobottak közé a lap, vagy már morribound-ban is megkapja az ellenfél a pontot érte? Egy példa, 14 hatalompontom van, egy karakteremen van 1 pont. Az ellenfélnek van egy prized 1-es karaktere, Valarozok. Megnyerem a játékot úgy, hogy a saját karakteremen lévő hatalompont még morribound miatt számít? Vagy mivel ténylegesen csak akkor jár hatalompont, ha bekerült a dobottak-halottak közé a lap, így nem nyerem meg rögtön a meccset ebben az esetben?

 

2. Aloof and Apart úgy ad prize-t, hogy "when leaving play". Tehát ez felülbírálja a prized főszabályát, és akkor is ad pontot az ellenfélnek, ha egyéb módon kikerült a karakter a játékból, pl visszament kézbe, pakliba, vagy Coldhands kiszedte?

1. Prized passzív, mint a Deadly. Megkapod a pontot moribundban.

2. Aloof and apart nem bírálja felül. Annyit mond, hogy prized-ot kap when leaving play. Nem mond semmit arról, hogy hogy működik a prized. A prized-ot a szabály pedig úgy határozza meg, hogy összes ellenfél kap pontot, amikor egy prized-os lapot eldobnak vagy megölnek, de ha máshova megy akkor nem.



Alta

Alta

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1137 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2015.04.12, 21:35

1. Prized-ért mikor jár power, mikor ténylegesen bekerült a halottak/dobottak közé a lap, vagy már morribound-ban is megkapja az ellenfél a pontot érte? Egy példa, 14 hatalompontom van, egy karakteremen van 1 pont. Az ellenfélnek van egy prized 1-es karaktere, Valarozok. Megnyerem a játékot úgy, hogy a saját karakteremen lévő hatalompont még morribound miatt számít? Vagy mivel ténylegesen csak akkor jár hatalompont, ha bekerült a dobottak-halottak közé a lap, így nem nyerem meg rögtön a meccset ebben az esetben?

 

2. Aloof and Apart úgy ad prize-t, hogy "when leaving play". Tehát ez felülbírálja a prized főszabályát, és akkor is ad pontot az ellenfélnek, ha egyéb módon kikerült a karakter a játékból, pl visszament kézbe, pakliba, vagy Coldhands kiszedte?



Nico

Nico

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1595 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2015.03.23, 09:53

Ez igaz, de itt a hatás elmúlásásáról van szó, nem a kezdetéről. Az pedig véget ér a plot előtt.

 

https://community.fantasyflightgames.com/index.php?/topic/134566-taken-captive/?hl=castle#entry1443089

 

KTom válasz a Castle plotokra:

 

Like all Castle plots, the passive "take control" effect that happens when this plot is sent to the used pile comes AFTER any "when revealed" effect on the plots that were just revealed. Rule of thumb - Castle plot effects happen in the same passive step as Golden Tooth Mines.

 

Note that when a new plot is revealed, the duration of Taken Captive ends immediately. (It is not a separate passive effect; it is the end of a duration.) So in the following round, the owner regains control of the captured card BEFORE any "when revealed" plots.

 

Magyarul röviden:

A játékban maradó Castle plot hatások a When revealed teljes lezajlása után jönnek létre passzív hatásként.

 

(A Taken captive hatásának megszűnése, mikor vissza kell adni a karaktert viszont a When revealed-ek előtt megtörténik.)



frerin

frerin

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 48 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2015.03.22, 23:42

Ez igaz, de itt a hatás elmúlásásáról van szó, nem a kezdetéről. Az pedig véget ér a plot előtt.



Baratheon

Baratheon

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 957 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2015.03.22, 19:16

Mellesleg Nico a Storeon azt mondta, emlékeim szerint, hogy a When revealed hatás hamarább van, mint a Used képesség hatása.

 

Ezen logika mentén haladva a karakter dobás hamarabb jön létre, mint a used hatásaként a karakter visszamenetele a gazdához.

 

Két used közül, viszont melyik jön létre hamarabb? Mi dönti el, vagy ki? ( Taken Captivval átvett karaktert a Fallen from Favor képességével betehetem a gazdája paklija aljára? )


Módosította Baratheon: 2015.03.22, 19:17


frerin

frerin

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 48 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2015.03.22, 18:18

Mostanában sok embernél láttam (pl Alta a te egyik meccseden is így szedték le Danyt) hogy a Taken Captive plottal áthozott karit leszedi Marched To the Wall-lal. Ezt nem lehet, ugyanis a plot előbb megy a used pile-ba és emiatt a kari is előbb megy vissaz hozzád, mint a Marched létrejön.


Módosította frerin: 2015.03.22, 18:21


frerin

frerin

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 48 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2015.03.22, 10:50

Ami még vicces, hogy a Eddard a kézben lévő nemeseket is védheti pl az Aegons Hill ellen. Mik vannak!

Baratheon

Baratheon

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 957 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2015.03.21, 12:15

Remek hír. Lassan az új agendával összedobhatok egy noble paklit. :)



frerin

frerin

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 48 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2015.03.21, 11:13

Ràkérdeztem KTomnàl, és azt a vàlaszt kaptam hogy igen ebben az esetben Eddard cancellelheti a Blood Magic Ritualt. A részletes vàlaszt elolvashatjàtok a Agotcardson.

Baratheon

Baratheon

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 957 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2015.03.20, 18:02

Tiszteletem.

 

Lenne egy kérdésem. OCTGN játszottam Altával és ott merült fel.

 

Harci fázis. Shadowsból kijön a Blood Magic Ritual és kiválasztja vele a halottak közt lévő Mad King Aeryst.

 

Nálam játékban van Eddard Stark, a képességével semlegesíthetem a Ritual response képességét?



Alta

Alta

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1137 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2015.03.19, 12:54

Jó reggelt :)
Sőt, akkor is elindulhat a harcra, ha az ikonja megvan, de ereje nincs

 

Sok versenyen sem így játszottuk, nem csak nekem jó reggelt! :P A másikat tudtam. Ismerkedem a játékkal, aztán lehet a 2.0 úgyis felülírja eddig megszerzett tudásom. :D
 



najdzsel

najdzsel

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 972 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2015.03.19, 08:30

Jó reggelt :)
Sőt, akkor is elindulhat a harcra, ha az ikonja megvan, de ereje nincs

Alta

Alta

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1137 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2015.03.18, 18:15

Szembesültem a napokban azzal, hogy ha valaki részt vesz egy harcban, akkor is számít az ereje, ha nincs meg a megfelelő ikonja. Az ikon csak a harcban való részvétele miatt fontos, ha máshogy meg tudod oldani, hogy benne legyen, akkor számít az ereje. Margaery így már nem olyan jó, mint ahogy eddig gondoltam, hogy működik.



Nico

Nico

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1595 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2015.03.14, 12:41

Lenne egy játéktechnikai kérdésem:

 

Az ellenfelem ellen harcot indítok beleáll a Longship Maiden's Bane-el karakterré válik. Én használom rá a Bitterbridge lapomat. Véget ér a harc, visszatér a hajó helyszínnek. 

 

Kiválthatja-e ismételten a képességét, ha visszaállítja a hajót a Great Wyk-el?

Igen.

Ugyanis helyszín, amikor kiváltja a képességét.



Baratheon

Baratheon

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 957 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2015.03.14, 07:53

Lenne egy játéktechnikai kérdésem:

 

Az ellenfelem ellen harcot indítok beleáll a Longship Maiden's Bane-el karakterré válik. Én használom rá a Bitterbridge lapomat. Véget ér a harc, visszatér a hajó helyszínnek. 

 

Kiválthatja-e ismételten a képességét, ha visszaállítja a hajót a Great Wyk-el?

 

 



Alta

Alta

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1137 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2015.03.10, 00:42

Euron vagy akár ez a Victarion.  Mehet rájuk a Longclaw, de leginkább a Captain Iron Fleet.



Alta

Alta

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1137 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2015.03.09, 21:42

Igen, de én az összes többi lapomat aminek a neve nem úgy szól, hogy maiden's bane, leszarom :)

 

Az a gond, ha leszedik a Maiden's Bane-t, a többi karakterben nincs kraft. Érdemes lenne ezért szerintem valaki ütős karaktert is használni, hogy hozhassa a meccset ha elúszott a hajód. Pl az új Euron erre ideális lenne, hírnevessé tenni, felállítgatni azt hadd szóljon.
 



Vincu

Vincu

    Huligán

  • Fórumita
  • 3181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2015.03.09, 18:37

Igen, de én az összes többi lapomat aminek a neve nem úgy szól, hogy maiden's bane, leszarom :)




[Fantasy háttér] [Sötét háttér]