Ugrás tartalomhoz


Fotó

Szabálykérdések #2


  • Válasz írásához lépj be
2914 hozzászólás érkezett eddig

Vincu

Vincu

    Huligán

  • Fórumita
  • 3181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.06, 13:53

Egy picit értetlenkednék/vitatkoznék. A kezdeményezés vizsgálta akkor történik, amikor felfedik az első plotokat. Utána már semmilyen kezdeményezést vizsgáló hatásnak nincs jelentősége. ööö ... vagy van?
Ennél a plotnál ha egy vihar miatt másodikként fedem fel, akkor már nem veszthetem el a kezdeményezést, mert annak a vizsgálatán már túlvagyunk.

Aeren

Aeren

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1640 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.06, 13:17

Nono, a második plot hatása attól még életbe lép! Szerintem dobja szépen a lapjait (mondjuk, ha nem tanné, se lenne sok értelme arra cserélni).

Miért ne lenne? Ha nincs több 5pénzes plotom és kellene a pénz, akkor jó lehetne. Így persze felejtős.

Módosította Aeren: 2006.12.06, 13:17


Scorba

Scorba

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3442 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.06, 13:07

szerintem az első 2 kérdésben Vincunak van igaza, a 3.ban meg Akoshnak.

Akosh

Akosh

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 557 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.06, 13:03

Nono, a második plot hatása attól még életbe lép! Szerintem dobja szépen a lapjait (mondjuk, ha nem tanné, se lenne sok értelme arra cserélni).

Vincu

Vincu

    Huligán

  • Fórumita
  • 3181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.06, 12:37

Ebből kettőre tuti tudok válaszolni. Az első az benne is van a FAQ-ban. Ott a Tíztorony oromzatánál kisebb ko-t hozzák fel példakánt, akinek nem lehet csökkenteni az erejét. De cserélni igen, és az oromzat pont ezt csinálja! Cserél, és nem növel-csökkent

A másodiknál, ha egy körben fel tudnál fedni 38 plot-ot, és mindnek úgykezdődne a szövege, hogy felfedéskor, akkor szépen sorban minden érvénytelenítené.

A harmadikra meg azt mondom, hogy nem mert csak ez első számít. Ott dől el a kezdeményezés, ez meg már a második plot-ot.

Aeren

Aeren

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1640 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.06, 12:30

Felmerült bennem pár kérdés(lehet, hogy volt már):
1. Tíztorony oromzata: Ha ezt használom egy karakteren, akkor annak csökkentettem/növeltem az erejét(válaszok miatt kérdem)?

2. Cselfognak engem. Ha ekkor kirakom a terv a tervben nevű lapot, az újonnan felfedett lapomat is cselfogja?

3. Vihar ellen elveszítem a kezdeményt. Ekkor kiraknám a Lepjétek meg őket! cselekményt. El kellene dobnom a kezem?

Köszi!

Scorba

Scorba

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3442 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.05, 14:30

hö, a Ghiscarról nekem is volt egy menetem a fórumon...
hát majd felteszem errátaként a sitera, hogy így működik.

Aeren

Aeren

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1640 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.05, 14:17

Meg most olvastam a Tzumainnen, hogy Ghiscar mezeje csak és kizárólag a legfelső csatolt lappal működik (ha az 0 aranyas, akkor egyáltalán nem tudod használni).
Amit eddig én legalábbis rosszul használtam, mert ha 0 aranyas volt a legfelső, de alatta volt 1 aranyas, akkor az 1 aranyast játszottam ki.
Szerencsére ilyen versenyen nem fordult még velem elő, de azért erre odafigyelek legközelebb.

Ja, azt én is olvastam... furcsállottam is, mert a szóhasználat alapján nem így kellene.
"legfelső csatolt lapot, melynek aranyköltsége legalább 1" helyett
"legfelső csatolt lapot, ha aranyköltsége legalább 1" kellett volna, hogy az új értelmezés legyen helytálló.
Ez nem is fordítási hiba, az angol is kétértelmű volt.

Módosította Aeren: 2006.12.05, 14:18


Nico

Nico

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1595 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.05, 13:54

Meg most olvastam a Tzumainnen, hogy Ghiscar mezeje csak és kizárólag a legfelső csatolt lappal működik (ha az 0 aranyas, akkor egyáltalán nem tudod használni).
Amit eddig én legalábbis rosszul használtam, mert ha 0 aranyas volt a legfelső, de alatta volt 1 aranyas, akkor az 1 aranyast játszottam ki.
Szerencsére ilyen versenyen nem fordult még velem elő, de azért erre odafigyelek legközelebb.

Vincu

Vincu

    Huligán

  • Fórumita
  • 3181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.05, 13:54

ööö... és ki ezt ki kérdezte? :nono: :aaaaa:

Aeren

Aeren

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1640 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.05, 13:44

Meereen uralkodója azonban úgy működik csak, ha valóban rajta van a legtöbb csatolt lap. Ha bárkinek is ugyanannyi csatolt lapja van, mint neki, akkor nem kap semmit a Meereen uralkodójából. (Ugye uralkodónak lenni azért nehezebb :aaaaa: )

Igen, ennek az az oka, hogy a szöveg nem az, hogy "amig a legtöbb csatolt lappal rendelkezik", hanem az, hogy "amig több csatolt van rajta mint máson".
Mert ugye ha mindkét lényen 3 csatolt lap van, akkor a legtöbb van rajtam? Igen. Több van rajtam mint a másikon? Nem.

Nico

Nico

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1595 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.05, 13:27

Meereen uralkodója azonban úgy működik csak, ha valóban rajta van a legtöbb csatolt lap. Ha bárkinek is ugyanannyi csatolt lapja van, mint neki, akkor nem kap semmit a Meereen uralkodójából. (Ugye uralkodónak lenni azért nehezebb :) )

Scorba

Scorba

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 3442 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.05, 13:12

legmagasabb erő a játékban: igen, a döntetlen is megfelel ennek. Tehát ha másnak is van ugyanekkora ereje, de magasabb nincs, akkor neki van a legmagasabb ereje a játékban.

Sikító-hágó: igen, hasonlóképpen, ha mindenkinek ugyanakkora az ereje, senki sem harcolhat. Azért ez nem túl valószínű.

látom közben Vincu megelőzött, sebaj :)

Módosította Scorba: 2006.12.05, 13:13


Vincu

Vincu

    Huligán

  • Fórumita
  • 3181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.05, 13:11

A legmagasabb erő a játékban.
ha van kint öt karakter, és mind az ötnek 8-as ereje van, és ez a legnagyobb, akkor mindegyik kiválthatja a legmagasabb erőhöz kapcsolodó hatásokat. (pölö Azor Ahai)

A Sikító-hágónál, meg igen. Ha pölö csak egy karakter van kint akkor övé egyszere a legkisebb és legnagyob erő is. Ha az összes játékban lévő karakternek egyforma az ereje, akkor senki nem mehet.

Akosh

Akosh

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 557 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2006.12.05, 12:57

Mi számít a legmagasabb erőnek az összes közül? Akinél nincs magasabb erejű karakter, vagy akinek az erejét senki más nem éri el?
Továbbá a Sikító hágó miatt nem mehet senki harcolni, ha csak 14-es erejű karakterek vannak játékban?

Módosította Scorba: 2006.12.08, 11:58



[Fantasy háttér] [Sötét háttér]