Ugrás tartalomhoz


Fotó

Szabálykérdések #2


  • Válasz írásához lépj be
2914 hozzászólás érkezett eddig

Alta

Alta

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1139 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.03.09, 15:45

Jól értelmezem ugye, hogy ha ezt a csodálatos outitted for war lapot rárakom egy néha hajó néha katona lapra, akkor amint nem hajó, leesik a f***ba, és ezzel keresztülhúzza a zseniálisan kitalált kombómat, hogy én majd jól megvédem a krvjó maiden's bane-emet?

 

Igen, de a Great Wyk-re nagyon jó.



Vincu

Vincu

    Huligán

  • Fórumita
  • 3181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.03.09, 12:11

Jól értelmezem ugye, hogy ha ezt a csodálatos outitted for war lapot rárakom egy néha hajó néha katona lapra, akkor amint nem hajó, leesik a f***ba, és ezzel keresztülhúzza a zseniálisan kitalált kombómat, hogy én majd jól megvédem a krvjó maiden's bane-emet?

 

 



najdzsel

najdzsel

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 972 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.03.04, 14:39

Persze, szar mert nem annyira könnyen érthető. De azt remélem nem gondoljátok komolyan, hogy ez a 2.0 val meg fog változni. Hacsak nem basztatlak ki mindenkit a 'csaba és csinálja az egészet más vagy rendeltek hozzá 2x 3x annyi embert a teszteléshez, akkor azt aztán senki ne várja, hogy ugyanaz a brigád aki megtervez egy lapot rá 1 hónappal erratazza majd megint erratazza, meg kiad egy plotot, egyből restrict, aztán még erratazni is kell a restrict lapot, na ugyanez a csapat most csodát fog tenni... Persze egy évig f***a lesz minden mert kevés lesz a kombináció, de nekem olyan ez mint amikor a meccsen a hosszabbításban 3-0 ra ég a csapatod de te még őszintén reméled hogy rúgnak 3 gólt 5 perc alatt. Hát nem fognak

Baratheon

Baratheon

    Törzs-fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 957 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.03.04, 14:03

A szar az szar bármerről is nézzük ( ezt konkrétan a jelenlegi szabályozásokra értem... ).



frerin

frerin

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 48 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2015.03.04, 13:52

Érhetőbben megfogalmazva: Meera blankelésének feltétele, hogy ő kijöjjön, de a kijövetelének nem, hogy takarjon is valamit. A Viráglovagnál ez nincs így, nála feltétel, hogy tudjon menteni, ha ezt nem tudja, akkor ki sem jöhet.



frerin

frerin

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 48 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2015.03.04, 13:49

Van azért egy fontos különbség: Meera úgy van megfogalmazva, hogy miután (then) kijött, akkor blankel. míg a Viráglovag úgy, hogy kihozod, hogy (to) csináljon valamit. Emiatt lehet az hogy Meerat ki tudod hozni, őt meg nem.



Nico

Nico

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1595 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.03.04, 10:59

Utánanéztem, sajnos az sem működik, hogyha két Viráglovagod van az árnyakban, akkor az egyikkel mentesz, majd kijön a másik, mint duplikátum. Mivel nem tudj a a responsát kiváltani,, mert nincs szövege duplikátumként, így nem is hozhatod ki. Ha pedig nem végrehajtható az effect, akkor nem fizetheted ki a költségét sem, ami ebben az esetben a Viráglovag árnyakból való kihozása lenne. 

 

 

Nos ha valamivel próbálnék analógiát vonni, akkor az Meera Reed. Ott ugye ha már van kinn példány, akkor attól még kifizetheted az aranyköltséget hogy kihozd, de nem tudod a képességét használni. Szóval ha ezen a vonalon megyek, akkor ha már van kinn Viráglovag, akkor ugyan dobhatok egy lapot hogy kihozzam hogy megmentsek valakit, de a megmentés maga nem jönne létre (csak egy lapot dobok). Viszont a másodpéldányt rácsatolom Viráglovagra, ami után magát a Viráglovagot meg tudnám menteni a másodpéldánnyal.

 

Viszont ugye ott van az a nem túl régi szabály, miszerint egy lapot nem használhatsz ha az nem változtatja meg a játékot, vagyis nem menthetsz ha nem mentené meg a karaktert; ebből a szempontból viszont valóban nem hozhatom ki a második Viráglovagot lapdobással, mert az nem fog megmenteni a képességével semmit.

Ilyen alapon Meera Reed második példányát sem tudom kihozni Any phase-ben 1 aranyért, mert nem fog szövegdobozt üríteni, mert másodpéldányként ugrik ki mert már van egy példánya játékban. (vagyis az első bekezdésben mondott kihozhatom Meerát nem érvényes mégsem...)

Azt hiszem nem fog hiányozni ez a szabályrendszer.

 

Baratheon; így viszont ezek után úgy látszik hogy a gagyi Viráglovag csak valaki mást tud megmenteni, és csak akkor ha ő maga még nincs kint; és ha Valar van akkor ő is meghal és kész.


Módosította Nico: 2015.03.04, 11:00


frerin

frerin

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 48 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2015.03.04, 10:04

Utánanéztem, sajnos az sem működik, hogyha két Viráglovagod van az árnyakban, akkor az egyikkel mentesz, majd kijön a másik, mint duplikátum. Mivel nem tudj a a responsát kiváltani,, mert nincs szövege duplikátumként, így nem is hozhatod ki. Ha pedig nem végrehajtható az effect, akkor nem fizetheted ki a költségét sem, ami ebben az esetben a Viráglovag árnyakból való kihozása lenne. 



Baratheon

Baratheon

    Törzs-fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 957 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.03.04, 09:42

Ez nem hülyesége a játéknak, csak sokan rosszul tudják, hogy egy karakter ( moribundb) akkor haldoklik, ha nem mented meg, nem pedig először haldoklik, aztán megmented, aztán mégsem hal meg. Ha valaki moribund, az onnantól kész ennyi volt nincs visszaút. Valarnal egyesével felváltva jönnek a mentesek. És megnézed: mented? Igen. Megmarad. Nem? Haldoklik. Majd az összes haldokló egyszerre megy a ... A temetőbe

 

Azért remélem látod abban a visszásságot, hogy egy olyan lappal ölik meg a karakterem, aminek kijátszásakor a karakterem nem is volt játékban.......



najdzsel

najdzsel

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 972 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.03.04, 08:51

Ez nem hülyesége a játéknak, csak sokan rosszul tudják, hogy egy karakter ( moribundb) akkor haldoklik, ha nem mented meg, nem pedig először haldoklik, aztán megmented, aztán mégsem hal meg. Ha valaki moribund, az onnantól kész ennyi volt nincs visszaút. Valarnal egyesével felváltva jönnek a mentesek. És megnézed: mented? Igen. Megmarad. Nem? Haldoklik. Majd az összes haldokló egyszerre megy a ... A temetőbe

Módosította najdzsel: 2015.03.04, 08:53


Nico

Nico

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1595 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.03.03, 22:09

 

Tanult kollégàmnak igaza van, meghal a Viràglovag a Valar esetében ha mentesz vele, mert mire létrejön ő màr kint van. A cardgamedb-n is írtàk a chapter pack elemzésénél.

 

Ez egy olyan hülyesége a játéknak, hogy az hihetetlen. Akkor mitől mentek vele, ha még senki se haldoklik? Ha meg haldoklanak és utána jön ki az árnyakból, akkor meg miért halna meg?

 

Más akkor 3 darabbal játszok belőle, mert az elsőt kihozom lapdobással, hogy mentsek egy karaktert, majd a másodikat kihozom az árnyakból még egy lapdobással, hogy egy újabb karakteremet megmentsek, majd még egy lapdobással kihozok még egy viráglovagot az árnyakból, hogy megmentsem a viráglovagomat és akkor lesz 2 karakterem, meg egy viráglovagom 2 másodpéldánnyal?

 

igen



Baratheon

Baratheon

    Törzs-fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 957 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.03.03, 20:51

Tanult kollégàmnak igaza van, meghal a Viràglovag a Valar esetében ha mentesz vele, mert mire létrejön ő màr kint van. A cardgamedb-n is írtàk a chapter pack elemzésénél.

 

Ez egy olyan hülyesége a játéknak, hogy az hihetetlen. Akkor mitől mentek vele, ha még senki se haldoklik? Ha meg haldoklanak és utána jön ki az árnyakból, akkor meg miért halna meg?

 

Más akkor 3 darabbal játszok belőle, mert az elsőt kihozom lapdobással, hogy mentsek egy karaktert, majd a másodikat kihozom az árnyakból még egy lapdobással, hogy egy újabb karakteremet megmentsek, majd még egy lapdobással kihozok még egy viráglovagot az árnyakból, hogy megmentsem a viráglovagomat és akkor lesz 2 karakterem, meg egy viráglovagom 2 másodpéldánnyal?



Nico

Nico

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1595 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.03.03, 08:41

Tanult kollégàmnak igaza van, meghal a Viràglovag a Valar esetében ha mentesz vele, mert mire létrejön ő màr kint van. A cardgamedb-n is írtàk a chapter pack elemzésénél.

Na de ha két viráglovagod van mondjuk árnyakban, akkor két lap dobásával megmented az eredeti karaktert, meg a most kijött viráglovagot és még a másodpéldánya is kinn marad. ? .

frerin

frerin

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 48 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2015.03.03, 08:07

Tanult kollégàmnak igaza van, meghal a Viràglovag a Valar esetében ha mentesz vele, mert mire létrejön ő màr kint van. A cardgamedb-n is írtàk a chapter pack elemzésénél.

najdzsel

najdzsel

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 972 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.03.03, 07:59

Valarnal meg kell menteni, mert a karaktereket egyenként kell megnézni hogy a valar hatására moribundba kerülnek, vagy mented őket. Vagy nem?

Baratheon

Baratheon

    Törzs-fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 957 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.03.02, 18:52

 

 

 

Az új Brienne of Tarth elforgatásával ki tudom játszani a Muster eseménylapot?? Illetve a Knights of the realmnál beleszámít a knightokba?

Igen és igen.

 

Köszöntem. Már csak egy kérdés: fórumon azon vitáznak, hogy az új árnyas viráglovag képessége hogyan működik ( legalább is amit én értettem a beszélgetésekből ). Response képességekor a kihozási költsége a lapdobás, vagy lapdobás +2 arany?

 

Továbbá Valarnál, ha mentek vele, akkor megdöglik-e? ( bár szerintem nem, mert a valar felfedésekor nincs játékban )

 

 

Aranyat nem kell érte fizetni, mert nincs ráírva, csak egy random lap dobása a kezedből. Valar felfedésekor még tényleg nincs játékban, így neki már csak a csontmező marad és valakinek megmenti a hátsóját. Jaime-vel is táp, mert Kingsguard. Egy lap eldobásáért megmentesz valakit, lesz egy karaktered és még hármat is húzol, ha megvan a 3 kingsguard. Jó kis lap!

 

 

 

Remélem tényleg így van. :) Mert az jóóóóó. :)

 


Módosította Baratheon: 2015.03.02, 18:54


Alta

Alta

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1139 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.03.02, 17:10

 

 

Az új Brienne of Tarth elforgatásával ki tudom játszani a Muster eseménylapot?? Illetve a Knights of the realmnál beleszámít a knightokba?

Igen és igen.

 

Köszöntem. Már csak egy kérdés: fórumon azon vitáznak, hogy az új árnyas viráglovag képessége hogyan működik ( legalább is amit én értettem a beszélgetésekből ). Response képességekor a kihozási költsége a lapdobás, vagy lapdobás +2 arany?

 

Továbbá Valarnál, ha mentek vele, akkor megdöglik-e? ( bár szerintem nem, mert a valar felfedésekor nincs játékban )

 

 

Aranyat nem kell érte fizetni, mert nincs ráírva, csak egy random lap dobása a kezedből. Valar felfedésekor még tényleg nincs játékban, így neki már csak a csontmező marad és valakinek megmenti a hátsóját. Jaime-vel is táp, mert Kingsguard. Egy lap eldobásáért megmentesz valakit, lesz egy karaktered és még hármat is húzol, ha megvan a 3 kingsguard. Jó kis lap!

 


Módosította Alta: 2015.03.02, 17:13


Baratheon

Baratheon

    Törzs-fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 957 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.03.02, 14:35

 

Az új Brienne of Tarth elforgatásával ki tudom játszani a Muster eseménylapot?? Illetve a Knights of the realmnál beleszámít a knightokba?

Igen és igen.

 

Köszöntem. Már csak egy kérdés: fórumon azon vitáznak, hogy az új árnyas viráglovag képessége hogyan működik ( legalább is amit én értettem a beszélgetésekből ). Response képességekor a kihozási költsége a lapdobás, vagy lapdobás +2 arany?

 

Továbbá Valarnál, ha mentek vele, akkor megdöglik-e? ( bár szerintem nem, mert a valar felfedésekor nincs játékban )


Módosította Baratheon: 2015.03.02, 14:39


Nico

Nico

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1595 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.03.02, 14:10

Az új Brienne of Tarth elforgatásával ki tudom játszani a Muster eseménylapot?? Illetve a Knights of the realmnál beleszámít a knightokba?

Igen és igen.



Baratheon

Baratheon

    Törzs-fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 957 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.03.02, 12:40

Az új Brienne of Tarth elforgatásával ki tudom játszani a Muster eseménylapot?? Illetve a Knights of the realmnál beleszámít a knightokba?




[Fantasy háttér] [Sötét háttér]