Ugrás tartalomhoz


Fotó

Szabálykérdések #2


  • Válasz írásához lépj be
2914 hozzászólás érkezett eddig

frerin

frerin

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 48 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2015.02.16, 16:00

Még egy aprósággal zavarom a szabálygurukat 

 

A Dragonstone Watchtower képességével megnevezhetek plotot is?

 

Szia!

 

Persze! Benne van a szövegében, hogy reveals.



Baratheon

Baratheon

    Törzs-fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 957 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.02.16, 15:18

Még egy aprósággal zavarom a szabálygurukat 

 

A Dragonstone Watchtower képességével megnevezhetek plotot is?



Baratheon

Baratheon

    Törzs-fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 957 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.02.16, 14:39

 

 

Lenne egy technikai kérdésem a Dark Wings, Dark Words háttérlaphoz:

 

- hogyan működik Bobbal

 

- és hogyan működik a Pyre of the False Gods? Gondolom visszavenni tudok vele.

 

- gondolom Maester Cressen visszaveszi kézbe a discardban lévő eseményt, ahogyan a Regroup is visszateszi a pakli tetejére.

 

Most így ennyi jutott eszembe ezzel kapcsolatban.

 

Ennyire gyorsan ne válaszoljatok, még legalább 2 hetem van az összerakásra és a tesztelésre. :D

 

Bobbal nem működik

Pyre visszateszi a dobottból, illetve dekk aljára teszi mikor  kijátszod.

Maester Cressen és Regroup működik.

 

Köszönöm.



Nico

Nico

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1595 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.02.16, 14:32

 

Lenne egy technikai kérdésem a Dark Wings, Dark Words háttérlaphoz:

 

- hogyan működik Bobbal

 

- és hogyan működik a Pyre of the False Gods? Gondolom visszavenni tudok vele.

 

- gondolom Maester Cressen visszaveszi kézbe a discardban lévő eseményt, ahogyan a Regroup is visszateszi a pakli tetejére.

 

Most így ennyi jutott eszembe ezzel kapcsolatban.

 

Ennyire gyorsan ne válaszoljatok, még legalább 2 hetem van az összerakásra és a tesztelésre. :D

 

Bobbal nem működik

Pyre visszateszi a dobottból, illetve dekk aljára teszi mikor  kijátszod.

Maester Cressen és Regroup működik.



Baratheon

Baratheon

    Törzs-fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 957 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.02.16, 14:04

Lenne egy technikai kérdésem a Dark Wings, Dark Words háttérlaphoz:

 

- hogyan működik Bobbal

 

- és hogyan működik a Pyre of the False Gods? Gondolom visszavenni tudok vele.

 

- gondolom Maester Cressen visszaveszi kézbe a discardban lévő eseményt, ahogyan a Regroup is visszateszi a pakli tetejére.

 

Most így ennyi jutott eszembe ezzel kapcsolatban.

 

Ennyire gyorsan ne válaszoljatok, még legalább 2 hetem van az összerakásra és a tesztelésre. :D



Vincu

Vincu

    Huligán

  • Fórumita
  • 3181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.02.15, 23:00

Most errataztak meg... :)



netherspirit

netherspirit

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 121 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.02.15, 17:43

Aloof and Apart agenda alatt egy 4es karakterre helyezett Unburnt gyakorlatilag halhatattlanná teszi a viselőjét? Persze amíg az attachment rajta van. Hm???

Baratheon

Baratheon

    Törzs-fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 957 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.02.13, 22:08

Lenne egy technikai kérdésem a Dark Wings, Dark Words háttérlaphoz:

 

- hogyan működik Bobbal

 

- és hogyan működik a Pyre of the False Gods? Gondolom visszavenni tudok vele.

 

- gondolom Maester Cressen visszaveszi kézbe a discardban lévő eseményt, ahogyan a Regroup is visszateszi a pakli tetejére.

 

Most így ennyi jutott eszembe ezzel kapcsolatban.


Módosította Baratheon: 2015.02.13, 22:09


najdzsel

najdzsel

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 972 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.02.13, 14:36

igen. Voltak ilyen lapok...


hijnye. Még milyen jó hogy jön a 2.0, ez a játék előtti játék is túl erős volt mar.

Vincu

Vincu

    Huligán

  • Fórumita
  • 3181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.02.12, 13:40

igen. Voltak ilyen lapok...



najdzsel

najdzsel

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 972 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.02.12, 11:12

najdzsel. Hallgatunk. Mondd kérlek. Ne tartsd magadban. :)

 

Minden karakterről, még az ellenfeléről is ? 



Vincu

Vincu

    Huligán

  • Fórumita
  • 3181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.02.10, 14:19

najdzsel. Hallgatunk. Mondd kérlek. Ne tartsd magadban. :)



najdzsel

najdzsel

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 972 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.02.10, 13:33

Ez még a tél korszakás Robert ugye? Mondjuk a válasz szempontjából nincs jelentősége...
Mindig a kezdő játékos vált ki választ első lépésben. Ha azt nem érvénytelenítik, akkor az teljesen lezajlik, és csak utána jön az összes többi. Egyesével, sorban.
Jelen esetben Robert megy a levesbe, kiváltásra kerül a válasza, ugrik az összes hatalompont a házkártyára. A másik játékos lemásolja. Meghalt? Meg. Ki tudom játszani a bénító mérget? Ki. Viszem az összes pontot a karakterekről? Viszem. Csak hát az éppen nulla, mert elötte Robert képessége már átmozgatta az összeset, és mire a bénító méreg játékba jön, egy árva megveszekedett pont sem lesz senkin :)



clearinx

clearinx

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 8 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2015.02.09, 16:52

Köszönöm szépen a gyors válaszokat :) :leborul:



Nico

Nico

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1595 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.02.09, 15:46

Ez még a tél korszakás Robert ugye? Mondjuk a válasz szempontjából nincs jelentősége...

Mindig a kezdő játékos vált ki választ első lépésben. Ha azt nem érvénytelenítik, akkor az teljesen lezajlik, és csak utána jön az összes többi. Egyesével, sorban.

Jelen esetben Robert megy a levesbe, kiváltásra kerül a válasza, ugrik az összes hatalompont a házkártyára. A másik játékos lemásolja. Meghalt? Meg. Ki tudom játszani a bénító mérget? Ki. Viszem az összes pontot a karakterekről? Viszem. Csak hát az éppen nulla, mert elötte Robert képessége már átmozgatta az összeset, és mire a bénító méreg játékba jön, egy árva megveszekedett pont sem lesz senkin  :)

Nos majdnem mindent úgy mondanék mint Vincu, egyedül talán a Bénító méreg kijátszásával nem értenék egyet, de csak azért mert nemrég volt szabályváltozás, ami arra utal hogy akkor nem játszható ki egy lap, ha abszolút semmilyen változást nem csinál a játékban (pongyolán fogalmazva).

 

Vagyis a Bénító mérget csak akkor lehetne kijátszani, ha legalább 1 pontot át tudna mozgatni (mármint a Bénító méreg).

 

Egyébként pedig érvénytelenítsd Robert képességét és utána másold le :) akkor valóban megkapod az összes hatalompontot a karakterekről.



Vincu

Vincu

    Huligán

  • Fórumita
  • 3181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2015.02.09, 14:36

Ez még a tél korszakás Robert ugye? Mondjuk a válasz szempontjából nincs jelentősége...

Mindig a kezdő játékos vált ki választ első lépésben. Ha azt nem érvénytelenítik, akkor az teljesen lezajlik, és csak utána jön az összes többi. Egyesével, sorban.

Jelen esetben Robert megy a levesbe, kiváltásra kerül a válasza, ugrik az összes hatalompont a házkártyára. A másik játékos lemásolja. Meghalt? Meg. Ki tudom játszani a bénító mérget? Ki. Viszem az összes pontot a karakterekről? Viszem. Csak hát az éppen nulla, mert elötte Robert képessége már átmozgatta az összeset, és mire a bénító méreg játékba jön, egy árva megveszekedett pont sem lesz senkin :)



clearinx

clearinx

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 8 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2015.02.09, 11:06

Sziasztok!
 
Két lap konfliktusának kérdésében nem sikerült megegyezésre jutni a szabálykönyv alapján.
 
Robert Baratheon: Miután Robert Baratheont megölik helyezd a Házkártyádra az összes karakterről az összes hatalompontot.
 
Bénító méreg: Másold le egy eseménylap vagy karakterképesség éppen most kiváltott hatásait.(a költségeket nem kell megfizetned)
 
Az adott helyzetben Robert hatása váltódott ki hamarabb, tulajdonosa viszont nem nyerte meg a játékot az így begyűjtött hatalompontokkal, ezért nem egyértelmű a helyzet. Robert Baratheon passzív képességére nem érkezett sem érvénytelenítés (ha egyáltalán lehet), sem más olyan válasz ami miatt ne tudott volna megvalósulni, így a karakterekről lekerültek a hatalompontok, át a tulajdonos házkártyájára. A játékosakció ablakban ezután kijátszásra került a Bénító méreg amelynek célpontja Robert karakterképességének éppen most kiváltott hatása volt. A lap tulajdonosa ezt gond nélkül megteheti, hiszen a lap csak hatást másol, illetve a költségeket amúgy sem kellene megfizetni. A gond ott kezdődik, hogy a hatás az lenne, hogy a karakterekről az összes hatalompontot át kell mozgatni a házkártyára. De mivel Robert passzív képessége során ez már teljesült (akkor is, hogyha fizikailag nem hagyta el a játékot (haldokló állapot)), így a karaktereken már nincs hatalompont. Így a bénító méreg ettől még lemásolja ugyan a hatást, a karaktereken található összes hatalompontot átmozgatja a saját házkártyájára, szám szerint nullát. Ez ugyanolyan, mintha Robert Baratheon meghalna és az adott pillanatban az ellenfelek karakterein nem lenne hatalompont. Teljesült a karakterképesség hatása, nulla hatalompont került a karakterekről a házkártyára. Szerintem.
 
A másik fél álláspontja azon alapul, hogy neki mindenképpen meg kell kapnia azt a mennyiségű hatalompontot amelyet Robert Baratheon tulajdonosa megkapott, ha kell, akkor a bankból mert szerinte ez a hatás, mármint a hatalompont mennyisége. 
 
Aki tud, tegyen igazságot. 
 
Köszönöm a segítséget!


Alta

Alta

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1139 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2014.11.30, 21:11

Marad Meli játékban.



Baratheon

Baratheon

    Törzs-fórumozó

  • Inactive / Invalid
  • 957 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2014.11.30, 15:10

Szabálygurukhoz lenne egy kérdésem:

 

Toborzási fázis: első lépésként kihozok az árnyakból egy Fiery kiss-t, amivel a halottak közül játékba hozok egy Melisandret.

 

Toborzok egy Coldhandst, akinek a response képességével kiveszem a játékból a Fiery kissel játékba hozott Melisandret.

 

Még a toborzásiban a Harrenhalnak megölöm Coldhandst és így visszakerül a játékba Melisandre. Kérdésem az lenne, hogy Melisandret dobnom kell a toborzási fázis végén, vagy így már marad a játékban?



Vorador

Vorador

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 1460 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2014.11.06, 12:37


UPDATE: nem tök mindegy mit tud az új Mord? 4 hónapod lesz használni. :) ill nyugodtan hívhatjuk RÉGI Mordnak is. 

 

 

Hehe. :)

 

***

Vincu: ajánlom Gary Hughes 2 részes Once and Future King című albumát, én nagyon szeretem.
 




[Fantasy háttér] [Sötét háttér]