Ugrás tartalomhoz


Fotó

The Fallout Universe


  • Válasz írásához lépj be
702 hozzászólás érkezett eddig

Vincent

Vincent

    Árnyfalkatag

  • Fórumita
  • 1040 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2005.10.24, 13:51

Sziasztok!
Újabb játék volt és újabb kérdés merült fel: :szent:
Alapjában véve görülékenynek tartom ezt a harcrendszert, egy dologot leszámítva: a sebzés kiszámítását. Ti milyen módszereket alkalmaztok hogy ez a rész is gördülékeny legyen?


Számológéppel elég gördülékeny. fegyver sebzés-sebzés felfogás, majd ezt százalékolod. ennyi. bármelyik számológépen megvan másodpercek alatt :)

weres

weres

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 119 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2005.10.24, 11:45

Az aláírásomban szereplő postnuclear oldalon van egy letölthető Fallout realism nevű anyag ahol csak sfé-re vannak kidolgozva a dolgok, semmi DT,DR...Nézd meg, mi ezt használjuk a fórumon és eddig bejött.

netrunner

netrunner

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 45 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2005.10.24, 09:12

Sziasztok!
Újabb játék volt és újabb kérdés merült fel: :rohog:
Alapjában véve görülékenynek tartom ezt a harcrendszert, egy dologot leszámítva: a sebzés kiszámítását. Ti milyen módszereket alkalmaztok hogy ez a rész is gördülékeny legyen?

weres

weres

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 119 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2005.10.15, 10:40

Jó kérdés, szerintem a játékosokkal együtt beszéljétek meg hogy melyik páncél mekkora és milyen területet fed le.Esetleg vehetnek olyan metal armourt ami a kezet is védi persze drága pénzért...egy jó kovács sok mindenre képes lehet.(tápolással vigyázz nehogy átessenek a ló másik oldalára)

netrunner

netrunner

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 45 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2005.10.14, 14:05

Aha, na így tényleg lehet ki lehetne valami kalandot is találni...
Időközben megtaláltam az okát, hogy miért szerepelnek készer bizonyos fegyverek: a dobó és kövelharci fegyvereket kétszer írják le, és a dobáshoz más statisztikák járulnak. Csak most vettem észre... :punny:

Még egy (lehet kicsit hülye) kérdés :D
Ha valakinek pl. metal armorja van fejlövésnél gondolom nem számít a páncél. Sőt a végtagokra célzott lövéseknél sem. De mondjuk a combat jacket a karokra már számít (már a kép alapján gondolom)

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8573 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2005.10.14, 11:52

A tárgyak közül szerintem használd azt, amelyik szerinted reálisabb értékekkel endelkezik, a másikat felejtsd el! Több forrásból építkeztek, amikor a könyvet írták, és valószínűleg nem tudtak dönteni közöttük, így berakták mindkettőt...
A CRPG-ben nem nagyon lehet kihasználni a gamble-t, bár a kaszinókban elég sok pénzt lehet vele keresni, ha az ember bírja a monotonítást. IRL szerepjátékban viszont nagyon is el tudok képzelni egy nagyban utazó svindlert, aki a helyi gazdagok gyatáját is elnyeri, és mielőtt meglincselnék, kidumálja magát és lelép az egyik csinos lányával... :aboci: Szóval én látom ezeknek a képzettségeknek értelmét. Mesélő és játékosfüggő a dolog persze, mert lehet élő RPG-ben is hanyagolni őket...

netrunner

netrunner

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 45 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2005.10.14, 11:10

Azóta már módosult a csapat :aboci:
A robotból ghoul, a deathclaw-ból ember lett... rájöttek hogy ez így játtszhatatlan.
Egyébként mi van az online kalandal? Nagyon leállt, pedig mindig olvasgattam. :sor:
Ja, és felmerült még néhány kérdés: :D
-A szabálykönyvben bizonyos közelharci fegyverek (kés, lándzsa...) kétszer szerepelnek, ráadásul különböző statisztikákkal. Most akkor melyik az érvényes?
-Ti buzdítjátok a karaktereiteket olyan fő képzettségek felvételére amelyek nem túl használhatóak? (Legalábbis a számítógépes játékban nem) Szerencsejáték, Kereskedés... stb.

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8573 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2005.10.04, 15:17

Time Squad. :)

Conquerorx

Conquerorx

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 650 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2005.10.01, 21:06

"Az jó mert nálujnk már az első parti így néz ki:
-robot
-deathclaw
-félmutáns nuke.gif"

Tisztára, mint egy rajzfilmben. :D

netrunner

netrunner

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 45 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2005.10.01, 08:22

És robot, deathclaw, meg kutya nem játszik. Muti és ghoul is csak különleges esetben.


Az jó mert nálujnk már az első parti így néz ki:
-robot
-deathclaw
-félmutáns :aboci:
:P
Ember nincs is... :D :D

kukurbuki

kukurbuki

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 841 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2005.09.29, 14:55

Viszont szerintem megtiltani sem lette logikus. Egy humanoid robot miét ne vehetne fel egy emberre szabott páncél.

Mittomén, mert útban van egy antenna. Vagy nagyobb, mint egy átlagos ember (ez majdnem biztos). Amúgy a humanoid robot tacticsos találmány, tehát én nem tekintem egészen hivatalosnak. Nálam nincs is olyan, csak agyas, kezes, meg a külömböző harci típusok (sentry, meg ilyenek). És robot, deathclaw, meg kutya nem játszik. Muti és ghoul is csak különleges esetben.

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8573 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2005.09.29, 14:49

Én ezt nem bíznám perkre. Ha sikerült odalopóznia valaki mögé egy játékosnak, és tudja is kezelni azt a kést, akkor tudja, hova kell döfnie. Szóval nem lehet gond végzetes sebet ejteni. Én, ha megdobja a találatot mondjuk nyakra, akkor simán megengedném a halált.
Vannak dolgok, amikre nem érdemes túl bonyolult és kötött szabályt alkotni, mert speckó esetekben nagy hülyeségek jönnek ki. Ez tipikusan ilyen. Meséld kötetlenebbül!

Szerintem a Tacticsban látott humanoid robotokra nem nagyon megy rá egy combat armor módosítás nélkül. Azért figyelembe kell venni, hogy a robot bármilyen humanoid is, más testméretekkel és arányokkal rendelkezik, valamint vannak szellőző és egyéb nyílásai általában, amiket célszerű szabadon hagyni...
Meg aztán a robot mozgását is gátolhatja egy komolyabb páncél, amihez nem adaptálódott...
Én eléggé táposnak találnám, ha simán összeadnánk a "viselt" páncélt a robot páncélzatával. Igazából úgy kéne számolni vele, hogy ha az első rétegen átmegy a golyó, akkor számolunk a másodikkal (persze ilyenkor a páncélnak megfelelően csökkenteni kell a golyó erejét valahogy). Így viszont elég bonyolulttá válik az amúgy is elég összetett harci számolás...
Egyszóval lehetségesnek tartom, de egy rakás előbb emlegetett negatívummal sújtanám azt, aki ilyennel próbálkozik...

weres

weres

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 119 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2005.09.29, 09:26

Van egy táp elég magas szinten durva követelményekkel amit felvéve 2.5*-es szorzót kap a sebzésre vagy ilyesmi...Én kmként úgy 15-20% bónuszt adnék és helyzettől függően bónusz sebzést.Egyébként nem is olyan könnyű valakinek a háta mögé lopakodni...

netrunner

netrunner

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 45 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2005.09.29, 09:23

Szóval ez nem túl gyakori? :gyagya:
Oké én beginner Fallout mesélő vagyok, ezért is kérdezek ennyit. :)
Tényleg nálatok már volt olyan parti ahol valakinek volt pl. Power Armorja vagy energiafegyverei?

netrunner

netrunner

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 45 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2005.09.29, 09:18

Még egy kérdés:
Ha valaki egy combat knife-al egy alak mögé lopózik, akkor milyen lehetősége van arra, hogy egy mozdulattal elnémítsa? (ahogy a filmekben :gyagya: )
Merthogy én ilyenre lehetőséget a Falloutban nem igazán találtam, csak annyit, hogy ilyenkor először ő fog támadni, de még azt sem találtam, hogy ilyenkor mennyi bónusszal támad (bár lehet csak én voltam vak).

weres

weres

    Rendszeres fórumozó

  • Archívum
  • 119 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2005.09.29, 09:14

Combat armourt csak akkor fog viselni ha talál egyet vagy tud venni...kedves KM. :gyagya:

netrunner

netrunner

    Újdonsült fórumozó

  • Fórumita
  • 45 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2005.09.29, 09:08

SZiasztok, utána nézem az errata-ban és ott már végre le volt írva a robotok sebzésfelfogása.
N: 16/50 L: 4/15 F: 20/55 P: 4/15 E: 4/15 (angol rövidítések szerint)
Ez nekem elég jónak tűnik de attól tartok, hogyha tápolásról van szó, akkor a karakterek nem ismernek határokat. :gyagya:
Vagyis ha erre felvesz még egy combat aromort, akkor azzal összeadódik? Ez így elég brutálisan hangzik...

Viszont szerintem megtiltani sem lette logikus. Egy humanoid robot miét ne vehetne fel egy emberre szabott páncél. Szerintem még csak át se nagyon kell szabni, Strato. Egy combat armoron szerintem elég ha a pántokat méretre huzza rajta.

kukurbuki

kukurbuki

    Törzs-fórumozó

  • Archívum
  • 841 Hozzászólás
Hírnevek
                         

Kelt 2005.09.28, 21:37

Szerintem egy robotnak, főleg egy harcra tervezett típusnak, nincs szüksége páncélra. Nyilván már alapból ellenálló borítást kapott...

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8573 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                         

Kelt 2005.09.28, 21:34

És mi akadályozza meg az egyszeri pusztalakót, hogy kedvenc robotját beburkolja egy első és hátsó részre hasított bőrvérttel?
És ez csak egy példa volt...
Azért, mert a szabályok nem szólnak róla, bárki megteheti, ha van hozzá egy kis gógyija és megfelelő eszközei...

_wildguard (NPC/NJK)

_wildguard (NPC/NJK)
  • Látogató

Kelt 2005.09.28, 20:53

Viszont a páncél viselete nem ilyen egyszerü.Ugyanis egy robotnak nincs páncélja magától érthetődik hogy nem viselhet páncélt mármint amit emberre faragtak. A robotokat különböző alkatrészekkel lehet felpackolni.


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]