Ugrás tartalomhoz


Fotó

Kyrenar live


  • Válasz írásához lépj be
208 hozzászólás érkezett eddig

Aemaeth

Aemaeth

    Dark Jedi

  • Fórumita
  • 2584 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2008.05.25, 21:55

Üdv!

Bár Kyrenar 2-re nem megyek azért egy kérdés:

Miért a tolvaj tud több dobófegyvert használni és nem a fejvadász? Nem logikusabb, hogy a tolvaj lop, a fejvadász meg tudja, hogyan kell használni a fegyvereket?

:felvon:

Phantar

Phantar

    Berserker

  • Inactive
  • 214 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2008.05.25, 21:32

Adjisten!
Problémák akadtak a weblappal, nem tudunk hozzáférni (nem, nem a mi hibánk), a változtatások le vannak írva, úgyhogy megpróbálom fejből nyomni: pusztítás nem lesz, meg eggyel kevesebb papi varázslat áll rendelkezésre, ezek helyet lesznek olyan varázslatok, amikkel varázsfegyverré lehet deportálni( :felvon: ) a sima-fajta fegyvereket. A varázsfegyverek a természetfeletti lények elpusztítására lesznek alkalmasak. A természetfeletti lények mibenlétéről majd máskor, legkésőbb este a fogadóban. (előtte fölösleges lenne, a szúnyogok csak éjjel jönnek) Továbbá innetől csak a tolvaj használhat dobófegyvereket, meg talán a fejvadászok egyet.

Az ötletekhez meg: jó ötlet a több helyszín, a temető tetszik, úgyhogy aki teheti hozhatna egy pár nem túl régi tetemet. A speckó talaj-effektek sem rosszak, csak szerintem még gondolkodni kell a kivitelezésen.

Illetve: ugye mindenki tudja, hogy június 27-29 Kyrenar 2? És aki ismer olyan liveost, aki nem tudja, az mondja meg neki jól, hátha eljönne.

Konrad_Messer

Konrad_Messer

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 89 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2008.05.25, 15:16

Üdv!

Hát igen, sajnos Oszkón is lesz egy larp június 28-29-én, amire mentem volna, amíg nem tudtam meg az időpontot. Szerencsére én szabadon választhatok.
Sajnálom, hogy nem tudsz jönni, de nézd a jó oldalát: nem munka vagy egyéb kötelezettség miatt.
Véleményem szerint kárpótolni fog az előadás.

Módosította Konrad Messer: 2008.05.25, 15:19


Aemaeth

Aemaeth

    Dark Jedi

  • Fórumita
  • 2584 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2008.05.24, 21:55

Üdv!

Gyász: Június 28-án Budapesten leszek a Vámpírok Bálja musical-en. Jegy már kifizetve, lemondani, cserélni NEM LEHET (le van írva a jegyrendelésnél).

Miért akkor? Mert az a dátum volt jó annak a személynek akivel megyek.


Jó játékot!

Konrad_Messer

Konrad_Messer

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 89 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2008.05.24, 19:42

Előbbi hozzászólásomat kiegészíteném annyival, hogy távol álljon tőlem a szándék, miszerint egy "OUT-os" menedékhelyet, vagy egy "cilét" javasoljak. NEM, csak olyan területet, ahol kicsit más a valóság, mint egyébként. A játékon kívüli üresjáratot, cilézést, "OUT"-olást mélységesen megvetem, és elvetem. Sohasem alkalmaztam, és sokszor szegték kedvem a mások ilyen módszerei, sajnos.

OUT-ra azt tudnám mondani, hogy egy szükséges rossz, és sérüléseken, vagy egyéb speciális helyzeteken túl a sátorban tartózkodó ember lehessen OUT-ban.
Persze nem úgy, hogy engem üldöznek öten, és befutok a táboromba, bemászok a sátorba, becipzározom és "OUT-ban vagyok!". Ha ilyet csinálnék, kérlek ne felejtsetek el megölni, "IN-OUT"-ban.
Hanem kezeljük úgy a bent levőt, mintha nem lenne ott. Kilépett a történetből, tehát nincs jelen a karaktere ideiglenesen. Tipikusan ilyen eset a kimerült, nagyon fáradt játékos, aki már b*szik az egészre, mert ha nem aludhat egy kicsit, akkor használhatatlan.
Az is OUT, ha épp bemászik valamilyne tárgyért, de ekkor megkérdezzük, játszik-e, és ha igen, akkor mihelyst kijön, aktívként kezeljük. Bár azt nem tartom túl etikusnak, hogy odamegyünk a sátorhoz, s mikor kijön, egyből levágjuk. Ezt csak olyanokkal csináljuk majd, akik nem hajlandóak védekezni játékon belül, és felelőtlenül eldobják életük. (Nem azonos a harcban való megadással, hadifogoly effektus).
A "jelentéktelenség" elnevezésű idiótaságot kérlek NE tegyétek bele a játékba. Aki el akar tűnni, az bújjon el. Jelentkezni pedig az iskolában kell.

Ja, és vegyük komolyan a HALÁLT!

Köszönöm a felszólalás lehetőségét. :felvon:

Módosította Konrad Messer: 2008.05.24, 19:45


Konrad_Messer

Konrad_Messer

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 89 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2008.05.24, 19:27

Jó reggelt, Kyrenar!

Nos, most, hogy egy hónap van még a játékig, tennék pár javaslatot.

- Legyenek még más, nevesített területek, ne csak a játékosok táborai és a Fogadó. Ezek jók, de más larp-okon is vannak másik helyszínek, például temetők, templomok, egyéb szakrális vagy történelmi helyek, erődök, várak, városháza, meg amit éppen kitalálnak. Én most nem azt mondom, hogy vigyünk fel téglát, és kezdjünk egy Citadellát emelni, mindössze meg lehetne spékelni a játékmenetet némi érdekes helyszínekkel. Tudom, hogy a történet egy erdőben játszódik, és nem
falu vagy város, nem is kellenek feltétlenül parasztházak, csak némi egyéb. A múltkorin volt Phantar sátra, kb. 4 játékos tábor, meg a Fogadó és környéke, Quarion szállásával. A célnak megfelelt, de nemrégiben jártunk fent Alavennel a Dombon, s észrevettük, hogy egy újabb Kilátót építenek oda, ahol a tavaly a banditák búvóhelye volt. Egy nagyon hasonló faépítmény lesz, mint a már ismert Kilátó (csak az játéktéren kívülre esik), csak annál magasabb. Még nincs kész, de
gyanítom, hogy június végére már funkcionál. Legalábbis jól haladnak vele a fickók.
Az Új Kilátó (bátorkodtam elnevezni) a Fogadó tisztása után van, a
kereszteződésnél jobbra. Szerintem adja magát az alkalmatosság, a lehetőség magáért beszél...

- Frissíthetnétek a weboldalt, beírni a szabályok közé, mi az, ami változott, és milyen új dolgok jönnek be.

- Némi kis előtörténet morzsácska, amin elmoroghatnak a népek, azzal kapcsolatban, hogy mi is történt azután, hogy Phantar és hű követői hatalmuk alá vonták a térséget, s miből adódik a bonyodalom, amiért ismét meg kell védeniük pozíciójukat... ez jó kedvcsináló.

- Valami ispotályféle nem ártana.

- Kibővíteni a Fogadó belterét, ebben természetesen magam is hajlandó vagyok segíteni. Mindent a hangulatért.

+ Ez csak egy ötlet: Lévén Kyrenar egy roppant különleges hely, mágikus növények meg rejtett titkok...stb, tehát lehetnének olyan területek, ahol speciális hatások érvényesülnek. Teszem azt, egy kék szalaggal körülkerített kisebb ritkás rész a bozótban, ahol nem érvényesülnek a páncélok és egyéb vértek hatásai VAGY nincs sebzése a közel/távolharci eszközöknek, netán semmiféle fegyvernek VAGY nem tud senki mágiát használni, (kobaltkő megnehezíti a varázslást)... szóval ilyen furcsa anomáliák bizonyos helyeken. Alkalomadtán megtréfálhatják a játékosokat.

Ezek csak tanácsok, nem kell őket megfogadni, leírtam az elképzeléseimet, hátha valami megtetszik belőle. Azon túl, hogy a tavalyi játék nagyon tetszett, csak annyit tudok hozzátenni, remélem, ez a mostani még annál is jobb lesz!

A legjobbakat!

K.M.

Konrad_Messer

Konrad_Messer

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 89 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2008.04.09, 20:13

Aye-aye, Mester!

Ez mind szép és jó - bár úgy vélem, alkoholos befolyásoltság alatt írhattad. ( :) )
JúNius éppen jó, mivel így mindhárom nyári hónapra jut egy-egy-egy larp. Sajnos a május kimarad, de semmi sem lehet tökéletes. A 27-28-29 napok ragyogóak, főként, ha hétvégén lesznek, ez engem nem befolyásol, de attól tartok, másokat igen. Én ezúttal is megteszem, amit eddig, rám számíthatsz, s ha el is buksz netán, vígasztaljon a tudat, én is (mindannyian) bukom veled:)
Remélem a 48 órás aktív játékidő marad, tehát két "IN"-es éjszakával... :)
Hanem elébb (régiesen) van itt még valami: "Alkonyok-Alkonya 3 - A bukás!" nevezetű larp, Helyszín: Balatonfüred, Koloska-Völgy, Időpont: április 18-19-20 péntek-szombat-vasárnap. Tudom, hogy már említettem ezt neked személyesen is, de legalább a többiek is olvashatják. Szóval én már bejelentkeztem Kenyánál, hogy a Divisio Vespremiensis részt szándékozik venni a játékon, s te vezeted a csapatot a történet szerint. Ugyebár ti már ismeritek egymást. Örültek a posztomnak, megnézheted a Sötét Kor fórumán, ha gondolod. Szóval kéne minél több ember már 18-án pénteken, akik lejönnek velem 17 óra magasságában terepet rendezni, segédkezni a szervezőségnek, merthogy én ezt megígértem, s akár egyedül is ott leszek, de NAGYOT csalódnék a csapatunkban, ha ez így történne. Szeretném, ha mind a 13 vagy akárhány emberünk részt venne a játékon, s legalább 5-en már pénteken lent lennének. Amúgy aki nagyon nem ér rá pénteken, az menjen le szombaton reggel 9-10-re, akkor van gyülekező a Völgyben.(Amúgy meg senki ne menjen piálni pénteken, mert szombaton korán mosott sz*r lesz belőle, az nem kívánatos dolog, úgy vélem, sőt, pénteken már le is táborozunk és akkor csak másnap reggel kimászunk a sátorlapból...egyszerűbb és praktikusabb).
A nevezési díj 1000 (Ezer) FT, szerintem ez nem drága, Kyrenar-on is ennyi volt, ha nem csal az emlékezetem.
TEHÁT ezúton is szeretnélek megkérni téged Phantar nagyúr (és a többieket is) hogy terjesszétek az információkat, hordozzátok körbe Őseink Véres Kardját, doboltassátok ki, hogy lesz ez a larp és jöjjön mindenki, aki egy kicsit is tud és szeretne. Elvégre ezért álltunk össze. Már sokakon úgyis mutatkozott a larp-elvonási tünet... hát most itt az ellenszer!
A szabályrendszert olvasgassátok, mert az fontos lesz, főként a mágia részt, meg egyebeket. Ezt a Sötét Kor fórumán megtaláljátok, néhány ember aláírásában ott szerepel a honlapjuk linkje, illetve a 3. oldalon Palladin (Kenya) írja, hogy a "szabályzatot ITT olvashatjátok"! Hát ennyi lenne, őszintén remélem, összeáll a csapat, terjesszétek az igét.

[Egy jó darabig nem tudok msn-ezni, mert a gépem karbantartás alatt áll, s most két winchester között küldözgetem az adatokat, sem időm nincs rá, és le is kellene tölteni, de azt majd akkor, ha már visszaállt a rend/

Jó szelet! :D :D

Phantar

Phantar

    Berserker

  • Inactive
  • 214 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2008.04.09, 17:18

Tupturup!

Kyrenar 2 lesz, valamikor június 27 és 29 között. Najó, pont akkor lesz. :) Viszont kell sok játékos. Legalább 50. Szűkösen, de talán 42 is elég lesz. A hely változatlan, a Mátééknál...ööö...janem, a Gulya-dombon lesz most. :) . De akkor jöjjön sok ember, mert különben nem is lesz. :D . A szabályrendszerben lesznek apró változtatások, böngésszétek majd (majd majd) a weblapot, már csak az érdekes források miatt is. :D A livenak lesz majd egy alcíme, de olyan borzasztó, hogy már annak is megfagy a vér az ereiben, aki olvassa, maga a játék meg még borzasztób lesz. Annyit előre elmondok, hogy a Nagyúr visszatér, és elég mérges :P
A problémákon, miszerint a játékosok nem veszik komolyan a halált, segíteni fogunk. Méghozzá aki meghal, annak a büntetése 50 botütés lesz. :rohog: Ezt persze sajnos nem lehet, ha mások is látják, úgyhogy az elhunytaknak kézen kell járni a feltámadásukig. Aki erre képtelen, annak fejen kell állnia. Ez azért is jó, mert így nem kell a szalagokkal bajlódni, egyből lehet látni valakiről, hogy halott. :rohog:
Nevezési díj lesz, mert azért elég kapzsik vagyunk, már elfelejtettem, hogy mennyi :sir:
Szóval június 27-29, Kyrenar live a Gulya-dombon, mindenki jöjjön el, addigis gyakoroljátok a kézenállást! :)

Konrad_Messer

Konrad_Messer

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 89 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2008.03.10, 00:27

Jó estét Kyrenar!

Sajnálattal értesültem róla, hogy eltolódik a "Kyrenar II." larp időpontja, valamikor a nyárra, feltehetőleg (pletykák szerint) júniusra. Gondolom, nyomós indokok vezettek az elnapoláshoz. Remélem, a hátralevő idő alatt minden összeáll, és egy jót fogunk szórakozni. Kíváncsi vagyok, miként alakul Phantar és követői sorsa, képesek lesznek-e megtartani frissen szerzett hatalmukat.
Ezúton szeretném tolmácsolni a Divisio Vespremiensis tagjainak, hogy nem ártana képviseltetni magunkat az április 19-20-án megrendezésre kerülő
"Alkonyok Alkonya III - A Bukás" larpon. Egyrészt, mivel ők is jöttek Kyrenar-ra, másrészről pedig azért jött létre a csapat, hogy larp-okra járjunk, mert az jó dolog! :)
Ugyanakkor Balatonfüred nincsen messze, sőt!
Remélem nem akartok nyárig várni.

Konrad_Messer

Konrad_Messer

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 89 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2008.02.14, 00:32

Örülök neki, hogy elindult egy megoldási folyamat.
Másrészről az egyéni hozzáállás szintjén is orvosolható a dolog, mivel ha szerepet játszunk, akkor beleéljük magunkat a karakterünk helyzetébe. Van, aki félti az életét, van, aki nem, hanem csak egyszerűen vigyáz magára. Bár tudom, hogy nektek ezt fölösleges mondanom, viszont hátha valaki meglátja, akinek érdemes komolyabban venni. Az újoncok megfelelő nevelésével megoldható. :P

Azzal a kéréssel fordulnék Quarion-hoz és Phantar-hoz, hogy a Kyrenar II. alkalma tartalmazzon legalább 48 órás játékidőt. Kell a két éjszaka :D
Egyébként nekem az időpont jó. Pompásan kiválasztottátok a tavaszi napéjegyenlőséget :lol: :cool:

Quar

Quar

    Gumininja

  • Fórumita
  • 93 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2008.01.27, 14:01

Palladin: A szabályrendszert ITT találod meg, illetve ez rövidesden módosításokon fog átesni (nem gyökeres, de számottevő változtatások lesznek ezek).

Az életbe való visszatérés problémáján majd még elagyalunk egy darabig, de tény hogy így nem jó. Az eddigi ötletek nem rosszak, de szívesen várunk továbbiakat is. Meg persze mi sem csak lógatjuk a lábunk :P

Egyébként tervezzük a következő játékot. A helyszín marad, a nevezés marad. Az időpont várhatóan március 21-22. bár ez még változhat. Időben kiderül (mondjuk e hónap végéig).

Módosította Quar: 2008.01.27, 14:02


Palladin

Palladin

    Az adószedő

  • Fórumita
  • 307 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2008.01.25, 17:02

Eszembe jutott, hogy a feltámasztás problémával még is csak tudok segíteni, átgondoltam, hogy nálatok, hogy müködik, a dolog bár szivesen látnám a szebályrendszereteket.

A legjobb megoldás, ha nincs korlátlan mennyiségben a feltámasztás, és a feltámasztás hatalma.
Mi gyógyitalal oldjuk meg, régebben tekercseket használtunk, amiket el kellett tépni.
Tehát mondjuk egy pap indul kezdetben 5db feltámasztás <bármilyen fogyóeszközzel>, játék közben szerezhet még, és akkor máris meggondolja, hogy felélesszen e valakit, és a többiek meg nem mennek a darálóba, mert lehet, hogy a papnak elfogy a hatalma, illetve nem akarja rá elpazarolni a feltámasztást.
Természetesen lehet alternatív módot kitalálni, de ez jelentősen csökkenti az öngyilkos rohamok számát.

És a lerohant tábor is inkább összeszedi magát, vagy elfut.

Palladin

Palladin

    Az adószedő

  • Fórumita
  • 307 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2008.01.25, 16:38

Sajnos nem tudok nagyban hozzászólni a témához, ugyanis nem voltam ott a játékon, az OFF hozzászólásomért, elnézést kérek, de előszöris, kiváncsi vagyok, hogy hol és menynien játszanak még magyarotszágon, ugyanis az elmúlt két évben megcsappant nemcsak a játékok de a játékosok száma is, a mi játékunkon is már csak a szűk baráti kör maradt, ami leginkább a reklám elmaradása miatt van, ugyanis ez a fórum is ahogy elnézem sok cikknél már fél éve nem volt hozzászólás.

Tehát szeretném, ha ismét picit szélesebb körben lennének játékok, és magam is szivesen mennék mások játékaira, ahol mondjuk nem én tervezem a szabályrendszert, hanem teljesen kívülálló vagyok.

Szóval várok információkat a játékotokkal kapcsolatban, főleg, helyi, időponti, és létszámosat, és egy kicsit, tudom nem szabad reklámozni ezért csak anynit modnok, nézzétek meg a frisseb topicokat, amiken monduk nem tavaly szóltak hozzá utoljára, én is így tévedtem erre.

Bocsi az offért, de remélem ti is szivesen láttok új játékosokat. (akik mellesleg nem tekintik magukat kezdőnek :dilis: )

Aemaeth

Aemaeth

    Dark Jedi

  • Fórumita
  • 2584 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2008.01.23, 20:09

Üdv!

Nekem nincs kedvem liveon az órámat lesni, mikor telik le a 15 perc így ezt én elvetném, mert másnak se lesz.

Ugyanakkor a feltámasztásos dologban igazad van, a hangulatnak jót tesz ha nem csettintésre megy. Ám a rohangálós téma is gáz. Megmondom miért. Egyrészt az ötlet jó lenne, de nagyjából és egészében az se jó, ha a mázlifaktor dönti el, hogy 2 perc alatt támadok fel, vagy 3 óra után. Persze reális, de a játékélményemet rontja. Szóval elvetend.

Ami nekem tetsző ötlet az másfajta. Leírom.

A karaktert amikor levágják nem lehet feléleszteni ott és akkor, tök mindegy hány pap van ott. Ámde! Amikor elhagyják a helyszínt (mondjuk eltávolodnak tőle vagy 100 méterre) akkor kísértő szellemmé válik aki bolyong a játéktéren, ám nem befolyásolhatja annak eseményeit. Ámde! ha nekró találja meg, zombit, vagy wraith-et alkothat belőle, tehát alacsony ÉPvel rendelkező élőholtat...ha pap, akkor dönthet úgy, hogy feltámasztja, de csakis akkor ha nincs esemény közben. Tehát nyugodt körülmények mellett, nincs csata, ármány, intrika, kereskedelem közbe, csakis a szertartás. Pap és nekró ezért CSAK tapasztalt RPG-s lehet. Pontosabban, feltámasztani, vagy élőholtat teremteni csak ők tudjanak. A többi aki csak a magic miatt játszik, de még nem olyan tapasztalt, az legyen tanonc, ergo minden mást tud használni, de ezeket a varázslatokat nem.

Ez azért jó, mert ha találok egy papot aki feltámaszt akkor nem kell még plusz fél vagy több órát caplatással tölteni amiből amúgy se lesz hiány, elvégre liveozni megyünk. Pl. aki nehéz vértet hord majd, vagy oylan a jelmeze, hogy nem kellemes benen sétálni, ne terheljük pluszban ilyenekkel. Szerintem.

Konrad_Messer

Konrad_Messer

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 89 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2008.01.22, 23:48

Üdv!

:freud: Lenne egy javaslatom az elhalálozás kérdéskörével kapcsolatban. Én személy szerint kifogásolom, hogy a játékosok nem veszik komolyan a karakterük halálát, sérüléseit, nem játsszák ki rendesen ezeket a szerepjátékbeli traumákat, illetve nincs visszatartó ereje a halálnak. Számtalanszor láthattunk olyan játékosokat, akik hol megpurcantak, hol felkeltek és ezt művelték végig, számtalanszor. Sokan úgy állnak hozzá, hogy "Á, majd úgyis feltámasztanak"stb. Ennélfogva többen nem nagyon vigyáznak magukra, pedig ha élesben menne, még a feltámasztás ígérete mellett is módfelett figyelnének rá, hogy lehetőleg elkerüljék végzetüket. Ez a halált ledegradáló stílus rombolja a játékmenetet, rontja a hangulatot, ugyanakkor szinte nem is lehet követni, kivel mi a helyzet, mérgesítő az is, hogy a következő sarkon találkozunk valakivel, akit öt perce vágtunk le. Nem beszélve arról, mennyire hiteltelenné teszi a játékot az állandó meghalás-és-újjáéledés. Hát van Isten, aki ezt nem unná meg, hogy ilyen érdektelenül pazarolják a kegyét? :cyber:
Azon aztán végképp kiakadtam, amikor megrohantunk egy tábort, és a meglepett ellenfelek meg sem próbáltak védekezni, hanem csak közölték, hogy "Jó, meghaltunk"(kit érdekel, ugye?). Meghaltak, de az semmiképpen sem JÓ. Így meg pláne nem.
Nevezhettek szőrszálhasogatónak, nem bánom, de tény, hogy sok emberrel beszéltem már, akiket elkedvetlenített és lehangolt ez a stílus.
Mielőtt valaki megkérdezné: Igen, az is zavart, amikor én haltam meg, és éledtem rögtön újjá. Olyan... furcsa volt. Nem terhelt a felelősség azért, hogy elszúrtam. Pedig kellene.
Természetesen van konkrét ötletem a megoldásra, íme a példák:

- A "Gloria - Határvidék" játékon (2004. Augusztus 19-21,Sopron) az volt a rendszer, hogy minden játékos csak és kizárólag a táborhelyénél levő tűzrakás 5 méteres sugarú vonzáskörzetében éledhetett újjá 45 perc múltán.(Volt, hogy a játékosok 99%-a halott volt, addig pihentünk) Ha jól emlékszem, a sérülés 15 percenként gyógyult vissza ÉP-nként.

- Személy szerint azt mondom, a halott karakter kössön fehér szalagot a karjára, mint eddig (vagy valami hasonlót csináljon) és vándorló lélekként keressen egy sámánt, papot, varázslót, akármilyen gyógyítót, aki feltámaszthatja. (Szándéktól függ, megteszi-e).
A szellem kapcsolatba lép a varázshasználóval (annak különleges képességei által) és megtörténik a csoda, feltámad a karakter. Ezután azonban a léleknek vissza kell térnie a testbe, tehát arra a helyre, ahol megölték, s amint ott van, "visszaszállt belé az élet". Természetesen fennál a veszélye, hogy ez a hely ellenséges területre esik, épp ezért a feltámadt karakter kapna 5 perc "semlegességi időt", ami alatt sem őt nem lehet semmilyen formában támadni, sem ő nem támadhat, ez csak arra van, hogy biztonságba jusson, nehogy valaki mellé letáborozzanak az ellenlábasai és szórakozásból folyamatosan gyilkolják. Lehetséges, hogy valakinek fél km-t kell majd futni oda-vissza, de megeshet, hogy rögtön két méterre talál egy kötélnek álló papot, ez a szerencsétől függ. Még mindíg méltányosabbnak tartom, mint az "egy óra alatt magadtól feltámadsz"(túl sok), vagy az "azonnal feltámadsz egy csettintésre"(túl enyhe) változatot. Esetleg alkalmazhatnánk 15 perc feltámadási időt arra az esetre, ha győztes csatában esik el az illető, és rögtön mellette van a sámánja. A sérüléskor, természetes regenerációnál én a 15 perc/ÉP-t javaslom. Gyakorlatilag fél óra alatt teljesen helyrejön mindenki, elég idealizáltnak mondható, szerintem. A feltámasztás procedúrája pedig ne annyi legyen, hogy megérintem a vállad és FELTÁMASZTÁS. A tavalyi Kyrenar-on is volt rituális szöveg, csak sokan elmulasztották elmondani. A gyógyító varázslat, úgy vélem, lehet azonnali hatású.

Ezenkívül lehet alkalmazni "zálogokat", ha ismeretlen támaszt fel karatert, akkor a lekötelezettje lesz, ilyesmik, teljesen mindegy, csak meg kellene oldani, hogy végre vegyék komoly(abb)an a játékosok a HALÁLT!

Konrad_Messer

Konrad_Messer

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 89 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2008.01.22, 22:41

Üdv!

19 óra 52 perc.


/Óraátállítás kimaradt/

Konrad_Messer

Konrad_Messer

    Érdeklődő fórumozó

  • Fórumita
  • 89 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2007.10.16, 18:52

Üdv!

19 óra 52 perc.

Phantar

Phantar

    Berserker

  • Inactive
  • 214 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2007.10.08, 13:50

Továbbra is várjuk a jelentkezéseket a livera (eddig senki nem szólt...) , október 27-28-án kerül sor az eseményre. Aki jön legalább szóljon, hogy hány óra van.

Phantar

Phantar

    Berserker

  • Inactive
  • 214 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2007.10.02, 13:25

Kiderült, hogy október 27 is munkanap, ezért a live időpontja megváltoltozik, tehát október 27 délutántól fog tartani 28 délutánig.

Aemaeth

Aemaeth

    Dark Jedi

  • Fórumita
  • 2584 Hozzászólás
Hírnevek
                             

Kelt 2007.09.30, 14:19

Üdv!

A fürediek a be nem tartott ígéretek okán is megszervezték a live-ot 10 embernek és jó volt.


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]