Ugrás tartalomhoz


Fotó

Starcraft


  • Válasz írásához lépj be
1365 hozzászólás érkezett eddig

Hellguard666

Hellguard666

    The Fallen One

  • Fórumita
  • 2313 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.04.08, 08:20

Végigjátszottam a Heart of the Swarm-ot, eléggé vegyesek az érzéseim.

Imádom a zergeket, de az utolsó pályák konkrétan nevetségesen egyszerűek voltak normal fokozaton. Az utolsó pálya meg egy vicc tulajdonképpen...

Spoiler


Engem mondjuk konkrétan zavar, hogy semmilyen választás nem volt a kampány során. Mentél előre a csőben, maximum az volt kérdés, hogy mit mikor csinálsz meg.

Spoiler


Ettől független jó a cucc, de este inkább Wings of Liberty, és a Firebat-ekkel sütök egy kis zerget.

Sigmund

Sigmund

    Uwel Ökle

  • Fórumita
  • 3321 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.04.06, 13:17

Néhány észrevétel, tőlem is:
Általában véve legalábis nálam nagyon elmarad a kampány a Wings of Libertytől, hogy az alapjátékról ne is beszéljünk. Igaz, a zerg hadjárat ott is szvsz a leggyengébb eresztés volt a háromból (kivéve a Brood Wart, ott az volt a legjobb).
A történet gyenge, és szerintem az alapvetés is elég... érdekes, finoman fogalmazva.
Spoiler

A többi szereplő is elég lapos, és az igazat megvallva Kerrigan is csak miattuk tűnik kicsit kerekebb karakternek, mert szinte semmi újat nem képes jellemben felmutatni. Esetleg az empátiát; az azért a napnál világosabb, hogy ez a Kerrigan már nem az a Queen of Baldes, aki habozás nélkül a szövetségesei ellen fordult a Brood Warban. A többi szereplő jelenléte kb. kimerül abban, hogy folyamatosan értetlenkednek Kerrigan emberi oldala felett, és... kb. ennyi. Mondjuk egy bolytudattal rendelkező lénytől mást nem is várhat az ember. Kivétel ezalól a hatalmas meglepetés
Spoiler

A pályák elég egysíkúak, és még a WoL-nál is kötöttebbek, ami azért nagy szó. Kb. mindegyik a benne feltűnő új egységre épül, azt tömegtermelve simán letolható. A kampány menete dettó nem olyan nyílt mint a WoL volt, itt is lehet váltogatni bolygók között, de messze nem mindig, és mellesleg értelme sincs túl sok (Chart megtámadni hydraliskek és roachok nélkül, amit csak az első bolygón szerzel meg, hát, lehetséges, de macerás).
Amit Hellguard hiányolt, az nekem is hiányzott, és szvsz simán be lehetett volna emelni. Pl. az evolution küldetéseknél gyűjtögetett essence akár elit, kvázi 'zsoldos' jellegű zergek behívására is használható lehetett volna. A híreket is lehetett volna úgy pótolni, hogy Kerrigan távolból megfigyeli az eseményeket (ne már, hogy ő a Queen of Blades, már a régi QoB-hez képest is lelóg a skáláról, és nincs egy kéme minden bolygón, vagy nem tud telepatikus úton felderíteni...).
Játékmenetben: csak egyetértően bólogatni tudok. A zerg rush tényleg zerg rush, minden pályán érezni, amikor tömegével viszi harcba a lényeket az ember, hogy ez bezony kökeményen a Swarm, ami ellen legfeljebb védekezni lehet, de megállítani szinte esélytelen. Mondjuk a kampány vége felé már kicsit visszavesz ebből a tény, hogy Kerrigan gyak. egymaga képes egy fél pályát letarolni, minden segítség nélkül (Apocalypse, Fury, Spawn Baneling, aki kibírja, az meg is érdemli...).
Összességében, nem lett rossz. A Legacy of the Voidtól azért többet várok majd. Olyan három-négy év múlva majd kiderül.

Hellguard666

Hellguard666

    The Fallen One

  • Fórumita
  • 2313 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.03.27, 11:49

Hétfő óta megvan a SC2: HoS. Egyelőre tetszik, bár nem egy WoL.

Pro:
1. Végre zergek, és főleg hydralisk. :)
2. Érdekes történet, eléggé kavarcos lesz szerintem megint (jó értelemben).

Contra:
1. Kerrigan nem annyira érdekes, a jelleme kb. féldimenziós, és még azt is a Queen of Blades korszakból örökölte.
2. Eltűntek a jó kis opciók, amiket a Hyperion fedélzetén lehetett használni. Nincs zsoldosbérlés (mondjuk logikus :)), az egységfejlesztés minősége is romlott szvsz, az evolúciós küldetések messze nem pótolják a Zerathul-féle küldetéseket. Olyan apróságokról mint a játékgép a kantinban már nem is beszélek, vagy a kis relikviák a falon, amihez mindig volt Jimnek valami kommentje.
3. A küldetések gyorsan pörögnek, a zerg rush szellemében. Ennek ellenére kicsit aggódom mi lesz itt később, ha már a 3-4 küldetés környékén 2 bázist kellett irányítani, amit 3 irányból támadtak a protossok.

Tetszik a játék, de "csak" 8/10, mert hiányzik belőle a WoL részletekbe menő minősége.

Nocturna

Nocturna

    Night-time Spirit

  • Fórumita
  • 3342 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2013.01.22, 11:55

Ühüm...
Starcraft 2: Heart of the Swarm

:drool:

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8075 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.09.14, 09:40

Szerintem van helye az RTS-ek terén a Starcraft( típusú játék)nak. Nem mondom, hogy az ügyességi játékba való átmenet a kedvencemmé teszi, ahol egy szinten felül már az számít, hogy mennyire gyorsan és pontosan tudsz kattingatni, de határozottan élmény olyan valakinek a játékát nézni, aki ebben jó.
Én is jobban komálom például a Company Of Heroest, vagy a Dawn of Wart, mert kevesebb dologra kell figyelni, és nem is akkora összpontosítással. Legalábbis én úgy érzem, hogy ezekben a játékokban sokkal jobban át tudom látni a teljes képet, és jobban a kezemben tudom tartani az egységeimet, akik bizonyos mértékig maguktól is vigyáznak magukra.
Ettől függetlenül a Starcraftot is szeretem olyanokkal játszani, akik velem egy szinten vannak.

Az, hogy a SC2 nem sokat újított játékmenetben az első rész óta, szerintem teljesen szándékos. A bevált receptet nem akarták eldobni, csak a hozzávalókon változtattak kicsit. Biztosan vannak, akik ennél többet vártak, de szerintem jól mérte fel a Blizzard, hogy azok vannak többen, akiknek ennyi pont elég.

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4657 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.09.13, 19:31

Én speciel örülök, hogy nem cseszték el a StarCraft 2-t fölösleges, erőltetett, "csakazértis" innovációval, mint ahogy például a Command & Conquer sorozattal tették a negyedik résznél. Ami eddig jól működött, továbbra is jól működik, amin érdemes volt, azon fejlesztettek vagy javítottak. Hangulat megvan, kampány szórakoztató, multi per pillanat nem érint (idő hiányában).



Ez csak azért fura, mert a SC1 elég sok újdonságot hozott anno. Ilyesmit hogy addig senki sem csinált 3 teljesen eltérő népet, nem volt különbség egy német meg egy orosz 'SMG troop', vagy egy swordsman ill. egy grunt között.

Ugyanígy a SC1 hozta be az igazán minőségi átvezető animációkat, cutscene-eket (ez hogy van magyarul?), majd ugyanezt a Warcraft 3 tökéletesítette.



A SC1 (és a Warcraft 3) nekem elsősorban a sztori és az animációk miatt volt maradandó, játékélményben volt sok minden ami jobban bejött, még az RTS-ek közül is.



Életszerűséget keresni a jövőben, két idegen fajjal megálmodott világban megint csak furcsa.


Én mindig és mindenhol, ezért imádtam a Firefly-t :)
Van WC az űrhajón, a kapitány döntéseit nem kommentálja a fél parancsnoki híd, nincsenek hangok az űrben, a lelőtt űrhajó nem süllyed, mint egy második vh-s romboló, stb :D
Illetve milyen hülyeség már, hogy az egyedileg kovácsolt Darth Vader páncél kész van pár óra alatt :)



Engem SC-ben nem zavarna, ha egy zerg nem találna mindig, de ha megtenné, akkor kampó a Marine-nak rögtön. Nem zavarna, ha a siege tank rongálná a környezetet, ha az épületek a találat helyének megfelelően rongálódnának, stb.

Tilleo

Tilleo

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2251 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.09.13, 18:26

galu22:

Az az igasság hogy már az SC1 idején is régen voltak HP nélküli RTS-ek pl Close Combat sorozat, ezek a maguk nevében nagyon jó és relatíve relisztikus játékok voltak, de a SC sosem akart relaisztikus lenni. A feeling volt a lényeg, a pörgős játékmenet és a jó legyen a játékegyensúly.
Életszerűséget keresni a jövőben, két idegen fajjal megálmodott világban megint csak furcsa.

Egy helyben állás: Azért állnak egyhelyben hogy legyen lehetőséged mikrózni, ha össze vissza rohangálnának az egységeid nem tudnál mikrózni és innetől elveszett volna a játék "sport" jellege.


Kattintó művészek: Tény hogy 150-200 APM alatt nem lehet nemzetközi ligában labdába rúgni, de a fölött már nem számít az APM. Lásd pl BoxeR -t aki úgy nyert 2* GWC-t hogy jó 100 APM-el az élmezőny alatt játszott, persze valóban vannak igazi géppuska ujjúak pl Jaedong aki félelemetes hogy féltucat zerglingel miket művel, de ismételem nem ez az egyetlen út. És ne felejsük el hogy ez nyugodtan mondhatóan az olimpiai szint, és azt mondani hogy nem megyek le kocogni mert van aki 10 mp alatt futja a százat .. hát :)

Üdv,

Tilleo

Ravenheart

Ravenheart

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2870 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.09.13, 18:01

Én speciel örülök, hogy nem cseszték el a StarCraft 2-t fölösleges, erőltetett, "csakazértis" innovációval, mint ahogy például a Command & Conquer sorozattal tették a negyedik résznél. Ami eddig jól működött, továbbra is jól működik, amin érdemes volt, azon fejlesztettek vagy javítottak. Hangulat megvan, kampány szórakoztató, multi per pillanat nem érint (idő hiányában).

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4657 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.09.13, 17:53

Az anyagbeszerzés bizonyos fokig automatizálható, az elkészült dolgozók maguktól kezdik végezni a kijelölt tevékenységet. Az épitkezést pedig bűn lett volna automatizálni. Az időzités és a build order legalább annyira a taktika része mint a megfelelő egységek összeválogatása és túlságosan is változékony ahhoz, hogy normálisan autómatizálható legyen. Arról nem is beszélve, hogyha csak felvetették volna a dolgot a játékosok szétcincálták volna őket :)


Az lehet hogy a nagy rajongóknak nem tetszene :) .

Én mondjuk örültem volna egy makrónak amit egyszer megcsinálok, felveszem és utána már nem kell vele foglalkozni.

Vagy a játék legelején beállítani hogy milyen sorrendbe építse az épületeket és ha végez szóljon.

A Starcraft multival is az a baj, hogy a kattingatóművészek lehordázzák minőségi/mennyiségi fölénnyel az embert, taktika nélkül. Ha gyorsan és terv szerint kattingatsz, akkor nincs szükség bekerítésre, zavarkeltésre (nem mintha lenne morál, hogy számítson a bekerítés)


A másik dolog, ami SC1 idején nem zavart, de most már igen, az a csata maga. Megáll egymással szemben két egység, és mikor valamelyiknek elfogy az életereje, felrobban. Régen ez nem zavart, de most már van játék ami túllépett ezen. A Company of Heroes-ban pl. megvan ez, folyamatosan mozognak, fedezéket keresnek az emberek, rombolják a környezetet, leomlik a ház, ilyesmi. Ezen a HitPoint dolgon meg rengeteg játék túllépett már.

Ez egy startégiai játék. A hitponton túllépni, számomra, nem fér ebbe bele. Ami az egyhelyben állást illeti. Nemtom, én úgy vagyok vele, hogyha valamit odaküldök ütni akkor menjen oda és üssön ne rohangáljon szanaszét, ne akarjon túl okos lenni, azt csinálja amit én mondok neki. (Amúgy az autómatikus célpont választás egész jól van megcsinálva, szóval akkor sem teljesen elveszetek az egységek ha éppen máshol vagyok) A változatos specképességek használata és a különféle egységek összehangolása pedig szerintem éppen elég érdekessé teszi a csatát akkor is ha nem max grafikán tolja az ember és nem látja az effekteket. Mondjuk az egységek igy is a sebzés tipusátol függően vagy egy tucatféle képpen tudnak meghalni.


Nemtom.

Rengeteg stratégiai játék van ami jól működik HP nélkül, sőt, sokkal életszerűbb.

Gondolok itt arra, hogy lőhetsz te gépkarabéllyal egy Abrams tankot, sose fog felrobbanni.


Az 'egy helyben állás' allatt meg ilyesmire gondolok, hogy ha az ellenfél beméri a gyalogosokat tüzérséggel, akkor sok modernebb játékban nem állnak ott, mint a hülyék 'we're under fire' szöveggel, hanem keresnek fedezéket.


így az SC2 eléggé lehúzás szagú, egy közepesnél jobb iparosmunka.
A Blizzardtól több innovációt vártam volna.

Azért ezt egy kicsit erősnek érzem, kb egy óra játék után közölni.



Lehet valóban erős kicsit.


Akkor legyen így:
A Blizzardnak annyira jó neve, és akkora rajongótábora van, hogy a témában az igazi innovációt már nem szabad tőlük várni, megelégszenek ugyanazzal ami egyszer már bejött, csak ezúttal 'nagyobb, jobb, hangosabb'.
Hacsak nem bukik meg a SC2, bár erre kevés esély van.

Xever

Xever

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 491 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.09.13, 13:25

Izlések és pofonok.

Az egyik az, hogy a nyersanyagbeszerzést és az építgetést gyakorlatilag nem lehet automatizálni, és így maradt a klikkelgetés.

Az anyagbeszerzés bizonyos fokig automatizálható, az elkészült dolgozók maguktól kezdik végezni a kijelölt tevékenységet. Az épitkezést pedig bűn lett volna automatizálni. Az időzités és a build order legalább annyira a taktika része mint a megfelelő egységek összeválogatása és túlságosan is változékony ahhoz, hogy normálisan autómatizálható legyen. Arról nem is beszélve, hogyha csak felvetették volna a dolgot a játékosok szétcincálták volna őket :)

A másik dolog, ami SC1 idején nem zavart, de most már igen, az a csata maga. Megáll egymással szemben két egység, és mikor valamelyiknek elfogy az életereje, felrobban. Régen ez nem zavart, de most már van játék ami túllépett ezen. A Company of Heroes-ban pl. megvan ez, folyamatosan mozognak, fedezéket keresnek az emberek, rombolják a környezetet, leomlik a ház, ilyesmi. Ezen a HitPoint dolgon meg rengeteg játék túllépett már.

Ez egy startégiai játék. A hitponton túllépni, számomra, nem fér ebbe bele. Ami az egyhelyben állást illeti. Nemtom, én úgy vagyok vele, hogyha valamit odaküldök ütni akkor menjen oda és üssön ne rohangáljon szanaszét, ne akarjon túl okos lenni, azt csinálja amit én mondok neki. (Amúgy az autómatikus célpont választás egész jól van megcsinálva, szóval akkor sem teljesen elveszetek az egységek ha éppen máshol vagyok) A változatos specképességek használata és a különféle egységek összehangolása pedig szerintem éppen elég érdekessé teszi a csatát akkor is ha nem max grafikán tolja az ember és nem látja az effekteket. Mondjuk az egységek igy is a sebzés tipusátol függően vagy egy tucatféle képpen tudnak meghalni.

így az SC2 eléggé lehúzás szagú, egy közepesnél jobb iparosmunka.
A Blizzardtól több innovációt vártam volna.

Azért ezt egy kicsit erősnek érzem, kb egy óra játék után közölni.

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4657 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.09.12, 16:53

Megnéztem havernál a játékot.
Nem igazán vagyok elájulva. Kicsit olyan, mintha a Starcraft 1 lenne egy komoly grafikai fejlesztéssel.


Ez úgy értem, hogy ami manapság már hülyeségnek hat, bennmaradt a játékban.

Az egyik az, hogy a nyersanyagbeszerzést és az építgetést gyakorlatilag nem lehet automatizálni, és így maradt a klikkelgetés.


A másik dolog, ami SC1 idején nem zavart, de most már igen, az a csata maga. Megáll egymással szemben két egység, és mikor valamelyiknek elfogy az életereje, felrobban. Régen ez nem zavart, de most már van játék ami túllépett ezen. A Company of Heroes-ban pl. megvan ez, folyamatosan mozognak, fedezéket keresnek az emberek, rombolják a környezetet, leomlik a ház, ilyesmi. Ezen a HitPoint dolgon meg rengeteg játék túllépett már.


így az SC2 eléggé lehúzás szagú, egy közepesnél jobb iparosmunka.
A Blizzardtól több innovációt vártam volna.

Tilleo

Tilleo

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2251 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.08.24, 15:41

TW: gyak 4-6 fajta egységtípus van, amit népenként még 1-2 extra támogat. Ez nagyságrendileg kisebb variációs lehetőség mint az SC 9-10 egysége, és mivel itt a három faj drámaian külömbözik ezért ez rögtön 30 egység, 30 különféle taktika.

Az SC azért is nagyon jó mert nincs másik olyan játék ahol a fajok ennyire ki vannak egyensúlyozva, a top 100 játékosból szinte egyenlően képviselteti magát a három faj, talán a zerg van kicsit felülreprezentálva.
Az első hírek szerint az SC2ről is lemondható ez.

Üdv,

Tilleo

Xever

Xever

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 491 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.08.24, 11:33

Nem elsősorban taktikailag, hanem azért, mert mire építettem magamnak amit akartam, megjelent a bázison valami 30 marine meg 5 medic. Vagy 20 zealot...
A profik akikkel játszottam azzal nyertek, hogy gyorsan összedobták a nyersanyag meg kitermelőláncot, és nyomták ki az egységeket.
Nekem ehhez nem nagyon volt kedvem.


Szerintem 20 Zealot nem veszélyes. Mert ha békén hagy mig felhúz ekkora sereget akkor légi egységekkel tudod várni és sokra nem megy velük. Az első zaelot a veszélyes, mert ha jol csinálja azt még nincs mivel leütni. Az ilyesminek kb annyi értelme van, hogy valamelyest lefoglalod az ellenséget mig felhúzod az infrastruktúrát valami komolyabbhoz. Ha valaki csak nyomja ki az alapembert azt nagyon gyorsan meg fogják verni. Már ha nem kezdő az ellenfél.
Másik végletként, ha nem veszel kis egységeket mert kapásból Carrierre vagy valami hasonló monstrumra készülsz akkor ugyanúgy lemosnak a térképről, mintha nem fejlesztesz.
Azért zseniális ez a játék mert meg kell találni azt a határt a két véglet között ami működik miközben folyamatosan változó taktikákat kell visszaverned.

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4657 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.08.22, 17:20

Sajnos a TW nagyon egysíkú ebből a szempontból, van benne 1-2 olyan taktika ami kb minden esetben bejön, és nem igazán van ellenszere max egy hasonló sereg.



Hát van egy-két zavaró dolog. Mondjuk M2TW-ben ha pavezés számszeríjászokkal vásárolja tele magát, vagy ha RTW-ben Urban cohortokat vagy harci szekereket vesz csak.
Szerencsére egy minden fegyvernemet magában foglaló sereggel mindent le lehet verni :lol:


Az SC ellenben olyan mint a sakk, számtalan "megnyitás" létezik és egy profi ismeri ezek ellenszerét is. Ha nézel jó SC játékosokat láthatod hogy komoly taktikai csatát vívnak, és általában ez dönti el a játékot.


Starcraftot játszottam multiban, és ott mondjuk mindig feltörölték velem a padlót.

Nem elsősorban taktikailag, hanem azért, mert mire építettem magamnak amit akartam, megjelent a bázison valami 30 marine meg 5 medic. Vagy 20 zealot...
A profik akikkel játszottam azzal nyertek, hogy gyorsan összedobták a nyersanyag meg kitermelőláncot, és nyomták ki az egységeket.
Nekem ehhez nem nagyon volt kedvem.

Tilleo

Tilleo

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2251 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.08.20, 17:51

OFF:

A Sega meg a CA egyfolytában azért nyíg, mert szerintük nem éri meg a Total War játékok multi részeit fejleszteni, ugyanis a felméréseik szerint a hivatalos vásárlóik 5-6%-a játszik multiplayert.

Személy szerint engem ezzel nem lehet mozgatni, nincs időm értelmes ellenfelek után kutatni. A TW-os tapasztalatok alapján a legtöbben kb. az AI szintjén vannak kreativitásban, illetve veszíteni nem, csak utána mocskolódni tudnak...


Sajnos a TW nagyon egysíkú ebből a szempontból, van benne 1-2 olyan taktika ami kb minden esetben bejön, és nem igazán van ellenszere max egy hasonló sereg.

Az SC ellenben olyan mint a sakk, számtalan "megnyitás" létezik és egy profi ismeri ezek ellenszerét is. Ha nézel jó SC játékosokat láthatod hogy komoly taktikai csatát vívnak, és általában ez dönti el a játékot. Persze előfordúl hogy valakinek peche van, vagy elbénázik valamit de ez kb 10-ből egy.
A TW-ben igazából a kampányt lenne érteleme multisítani, de akkor kb 1 kör = egy nap lenne a vége és hát az már más világ.


Tilleo

Xever

Xever

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 491 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.08.18, 16:20

galu22:

Ami az ellenségeket illeti ezt elég jól megoldották. Mikor először felteszed a játétok van 5 amolyan szintfelmérő meccs ahol egyre erősebb ellenfelekkel rak össze a gép. Igy kialakul egy rangsor ahova besorol és a saját szinted körüli ellenfelekkel fog összesorsolni utánna ha játszani szeretnél. Aztán az ezeken elért vereségek vagy győzelmek alapján tudsz feljebb vagy lejjebb jutni a ranglétrán.
Nagyvonalakban. Azért persze ennyire nem egyszerű, mert senki akar a 658345. lenni, ezért egy nagy, szép rangsor helyett bronz, ezüst, stb ligák azon belül pedig kisebb csoportok, alegységek vannak, mint besorolás. Igy nagyjából be tudod lőnni, hogy mennyire vagy kemény, de nem kapsz egzakt számot.

Ravenheart

Ravenheart

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2870 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.08.18, 14:29

A Sega meg a CA egyfolytában azért nyíg, mert szerintük nem éri meg a Total War játékok multi részeit fejleszteni, ugyanis a felméréseik szerint a hivatalos vásárlóik 5-6%-a játszik multiplayert.

Azért nagyon más a Total War multiban, mint a StarCraft 2. Nem is csodálom, hogy előbbit nem igazán tolják multiban.

galu22

galu22

    A consiglieri.

  • Fórumita
  • 4657 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.08.18, 14:06

nem olyan gáz az, casualon lehet 4-5 óra a játékmenet,de mi értelme casualon játszani stratégiai játékkal
hardon és brutal-on már van kihívás.



Az lehet, de engem a Zergek érdekeltek volna. A Terran nem nagyon, a Protoss egyáltalán nem hoz lázba...

Akármennyire hosszú amúgy, akármennyire érdekes, azért ez csak egy ügyes (?) üzleti fogás, és engem jobban idegesít annál, hogy ne vegyem figyelembe.
Egy vásárlót vesztenek, nyilván nem fogja hazavágni a Blizzardot, de én csak ezzel tudok tiltakozni.
(egy Zerg Starcraft2-be lehet beruházok ha lesz)


meg,ha jobban belegondolsz sok filmet is több részben adnak ki (pl lotr) ezt meg garantáltan nem unod meg 2,5-3 óra után. és a folytatások is 1,5-2 év múlva jönnek, ami anyagilag simán kibírható



Filmet több részletben leadni is szemétség amúgy.
A Lotr-nál nem volt gond, mert nem nagyon érdekelt (illetve szvsz. az első a legjobb a három közül), de a Karib-tenger kalózait pl. direkt ezért nem néztem meg moziban.



de igazából nem is a singleplayer a fontos,hanem a multi és az (a lagokat leszámítva) szerintem tökéletes
ha megunod a ligameccseket ott vannak kikapcsolódásra a custom mapok rengeteg választási lehetősséggel
hogy csak párat említsek: risk, tower defense mapok, bomberman, bump cars :D, the card game (személyes kedvencem), dota féle mapok, fps survival, stb...



Hát nemtom.

A Sega meg a CA egyfolytában azért nyíg, mert szerintük nem éri meg a Total War játékok multi részeit fejleszteni, ugyanis a felméréseik szerint a hivatalos vásárlóik 5-6%-a játszik multiplayert.

Személy szerint engem ezzel nem lehet mozgatni, nincs időm értelmes ellenfelek után kutatni. A TW-os tapasztalatok alapján a legtöbben kb. az AI szintjén vannak kreativitásban, illetve veszíteni nem, csak utána mocskolódni tudnak...

G46

G46

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2690 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.08.17, 12:26

Üdv!
Nah, elindult!
Xever: Windows XP 3-as javítócsomag, vagy Windows 7. XP+ 2-es javítócsomag nem nyerő, havernál sem indult el. Nekem sikerült a 3-as felraknom, ő újratelepítette a gépet W7-tel.

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8075 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2010.08.16, 20:39

A Blizzard költségvetéséhez hozzá kell számolni az ilyeneket is:
http://hardwired.hu/forum/forum.phtml?area...nt&id=27986

Amúgy nem hiszem, hogy két évig húznák az SC2 folytatásokat per darab. Bowder szerintem csak kényelmes ráhagyással számolt, amikor nyilatkozott. Én olyan másfél évre tippelek. Az nem túl közeli, van ideje a késői elfogadók körének is megvásárolnia és megszeretnie az első részt. Amikor már elég széles körben elterjedt a játék, és kezd leülni a figyelem, bedobják a folytatást. Közben az elvakult Blizzard rajongóknak meg bedobják a WoW Cataclysm-ot, illetve a második és a harmadik rész között a Diablo 3-at is, hogy legyen min csámcsogniuk.
Másfél év kényelmes időablak, főleg, hogy már valószínűleg az első rész mellett elkezdték csinálni a második és, nagyon nem lepődnék meg, ha a harmadik részt is. Annyit nem hiszem, hogy változtatnak a játék menetén, de egy-két új egységre mindenképp lehet számítani oldalanként.

Módosította Strato: 2010.08.16, 20:39



[Fantasy háttér] [Sötét háttér]