Ugrás tartalomhoz


Fotó

Starcraft


  • Válasz írásához lépj be
1365 hozzászólás érkezett eddig

Nocturna

Nocturna

    Night-time Spirit

  • Fórumita
  • 3348 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.10.07, 23:10

Bevallom, azt hittem, tobb BNet-es SC rajongo leledzik errefele, es a segitsegemre siet majd valaki... :nemertem:

Nocturna

Nocturna

    Night-time Spirit

  • Fórumita
  • 3348 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.10.06, 10:28

Hella!

Ujraraktam a SC-t, es ezert kerdezem, hogy tudna nekem valaki dobni egy linket ahhoz a WCG-s Lost Temple terkephez, amit manapsag (meg ugy altalaban) a legtobbet jatszanak a BNet-en?
Mert az eredeti jatekban levo LT finoman szolva nem tokeletes.
Egyszeruen nincsen kedvem az ezer verzio kozott bogaraszni a neten.
Valami "modified by Ragnarok" verzio volt az, amit mindenki nyomatott (ugy ket eve), mikor meg sokat BNet-eztem.

elore is koszi
(jah, priviben is johet)
udv!

G46

G46

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2690 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.09.11, 11:42

Üdv!
Nahát, h. én is kaptam 900-900-at, az nem tűnt fel. Biztos? Elsőre finoman szólva is meglepett a 4 kesejű- 8 tank felállás, amikor volt 2 reaverem össz-vissz, másodszorra betelepültem az arcába, aztán meg csak néztem, h. a gázkitermelőt alig tudta felépíteni, de 2 gyárból már a 6. tankot gurítja ki.

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.09.10, 14:08

Megnéztem a hozzá adott replay-t, és a gép valóban kap 2000 kristályt és gázt az első perc után, de pár másodperccel később a játékos is kap 900/900-at. Gondolom, ez azért van, hogy a játék eleje pörgősebb legyen, illetve, hogy a géppel vívott harc nagyobb kihívást jelentsen (mivel ő többet és korábban kap). Nyilván ezeket a dolgokat szokni kell.

Nyomtam egy gyors próbát a másik exe-vel, egy gép ellen egy 2 személyes kis pályán, és csúnyán elfenekeltem. Nem volt amúgy rossz a taktikája, de csak nagyobb pályán jött volna be, ugyanis amint volt pénze rögtön elment expansion-t építeni, nem pedig harci erőket gyártott. Mivel a pálya kicsi volt, hamar rátaláltam a zerglingekkel, és mivel védtelen volt, le is nyomtam, ahogy annak a rendje. Nagyobb pályán lehet, hogy elkóválygok annyit, hogy végül beszívjam az első találkozást...
Az ellenfél amúgy Protoss volt és a Raynor becenevű AI indult el a pálya elején a random választás során.

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.09.10, 08:50

Azt hiszem némelyik AI csak akkor kapcsol be, ha a sebesség a leggyorsabbra van állítva. Még nem olvastam nagyon utána.

G46

G46

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2690 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.09.09, 21:28

Üdv!
Strato: megnéztem ezt a BWAI-t. Az Entropy II. v. 1.0 semmi különöset nem csinált, legalábbis én nem vettem észre. A Racine's Rebels final meg elsőre viccesen megvert, aztán visszajátszásnál kiderült, h. 10 paraszt legyártása után a gép kap 2000 kristájt meg 2000 gázt, így viszonylag könnyen csinál 8 siege tankot...

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.09.08, 23:57

A készülő új Battle.Net-ről:
http://hardwired.hu/forum/forum.phtml?area...nt&id=26170

ranagol60

ranagol60

    DiceMan

  • Fórumita
  • 3166 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.09.08, 15:58

Üdv!

Mi annyira nem komázzuk a szigetes pályákat, pont azért mert lassú. Sokáig nem történik semmi, mindenki csak fejlődget.


Én meg emélkszem hogy szigetes pályán campelve annyi carrt sikerült összegyűjteni hogy amikor egymásnak eresztettük teljesen játszhatatlanná vált, a nagy csata vagy 20 percig tartott, és nem lehetett semmit látni belőle.


A SC úgy jó, ha pörög. Annakidején nálunk voltak a suliban SC LAN versenyek, amire két fős "csapat" nevezhetett. Mi afféle Spárta és Athén stratégiát játszottunk, egy terran (vagy esetenként zerg) játékos tolta kifelé az elején a marine-firebat vagy a zergling...-zergling kombót, és bevédte a másik playert is (a terran előnyben volt, mert egész egyszerűen két (esetleg három) barakkot húzott fel a legelején, amiből egyet a másik playerhez reptetett), a másik játékos eközben az alap egységekre energiát sem fordítva fejlődni kezdett (itt a protoss carrier volt az ultimate, de működött zerg guardiannal és terran ghost/siege tank verzióban is). Volt kockázat a taktikában, mert ha az ellenfél két zerg volt, és dupla zergling rush (kekeKEKE!) jött, azt nem lehetett így megfogni, de ha az ellen nem volt bekészülve ilyesmire, akkor meglepően korán találkozott az ultimate egységgel, ami ellen még esélye sem volt.

A sokáig fejlődős, nagy csatás multikra mi inkább a Total Annihilatiiont választottuk. 5000-re hackelhető unit limit (és persze minden egység egynek számít...), kifogyhatatlan nyersanyagok, a játék szinte sikít, hogy többszáz egységes csatákat akar játszatni a játékossal. Azt mondjuk csak ketten multiztuk, de 2000-3000 egységet még simán bírt a 233-as pentium 1. Ehh, de szép is volt... :)

Tisztelettel:
R'naggol

Módosította ranagol60: 2009.09.08, 15:58


Tilleo

Tilleo

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2252 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.09.08, 12:34

Üdv!
Nah igen, az SC-vel az a legnagyobb baj, h. multiban szinte csak alapegység-rush van, aztán csókolom. A szigetes harcok viszont már sokkal mókásabbak.
Ember vs. AI: még régen, amikor volt nagy SC-zés, akkor eljutottak a koliban odáig, h. a 3 ember vs. 5 gép elleni meccsekben az 5 protoss volt az egyedüli kihívás :) Ja, meg a Pentium 90-es gépek... Legnagyobb sebességen kezdtük, aztán szépen lassult a gama, ahogy egyre több mindent kellett számolni :)


Hihi emlékszem régen a 2 vs 6 gép alatt nem volt kihívás, 1 vs 7-et is megoldható volt Prottal, de sajnos az Terran nem ment soha, Zerg se mindíg.
Én meg emélkszem hogy szigetes pályán campelve annyi carrt sikerült összegyűjteni hogy amikor egymásnak eresztettük teljesen játszhatatlanná vált, a nagy csata vagy 20 percig tartott, és nem lehetett semmit látni belőle.
Régi szép idők.. :)

Tilleo

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.09.08, 12:19

Mi annyira nem komázzuk a szigetes pályákat, pont azért mert lassú. Sokáig nem történik semmi, mindenki csak fejlődget.
A rendes pályákon mondhatni a korai támadásra mindig számítani kell. Ez egy olyan elem, amin sok minden múlhat, de ha rutinos vagy, nem okoz gondot. Úgy mondanám, hogy ad egyfajta határozatlanságot a további játékba, ami sokkal izgalmasabbá teszi a folytatást. Ki milyen állapotban indul neki a második fordulónak, és abból mit tud kihozni. Végül is az egész játék arról szól, hogy ki tudod-e billenteni a másikat az egyensúlyból annyira, hogy már ne tudjon talpra állni.

G46

G46

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2690 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.09.08, 11:50

Üdv!
Nah igen, az SC-vel az a legnagyobb baj, h. multiban szinte csak alapegység-rush van, aztán csókolom. A szigetes harcok viszont már sokkal mókásabbak.
Ember vs. AI: még régen, amikor volt nagy SC-zés, akkor eljutottak a koliban odáig, h. a 3 ember vs. 5 gép elleni meccsekben az 5 protoss volt az egyedüli kihívás :) Ja, meg a Pentium 90-es gépek... Legnagyobb sebességen kezdtük, aztán szépen lassult a gama, ahogy egyre több mindent kellett számolni :)

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.09.08, 10:38

Mivel gépi ellenfél esetén nem lehet a nehézséget állítani, a pro jelző az emberekre vonatkozik. :)
Amúgy mostanában a kollégákkal inkább a gépet gyepáljuk multiban. Találtam egy BWAI nevű fejlesztett AI-t, hamarosan azt is kipróbáljuk, mert a sima már nem kihívás.

Firebat:
Ezért mondtam, hogy addig érdemes használni, amíg zerglingek jönnek, és akkor is inkább bunkerből. Ha tankot csinálsz, akkor már az ellenfél sem zerglingekkel támad általában.

G46

G46

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2690 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.09.08, 10:26

Üdv!

Nem vagyok mazochista, nem játszom prók ellen.
Pár menet elég volt a csúfos vereséggel záródó 10-15 perces menetekből.

Emberi vagy gépi ellenfél ellen?
Én sosem szerettem a firebat-ot. Imádtak belemenni a dolgok sűrűjébe, aztán 10 s múlva azon kaptam magam, h. 1 sincs belőlük. A drága gázt inkább tankra költöttem...

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.09.08, 09:20

Természetesen. Akkor lehet csak kifigurázni marine-nal a zealotokat, ha az ellenfél csak elküldte őket egy sima attack paranccsal, vagy ha az ellenfél történetesen az AI. Minden más esetben jobb a firebat. :)
Amúgy én általában 2 firebat, 8 marine, 2 medic felállásban szoktam csapatokat gyártani, de mivel a firebatok gyorsan halnak, néha eggyel több a medic a marine-ek rovására, vagy egyáltalán nem viszek firebatet. Egy-egy ilyen különítmény egészen önálló és hatékony tud lenni.

Módosította Strato: 2009.09.08, 09:22


Aleister

Aleister

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4410 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.09.07, 18:15

Mondjuk én sem. :)
Viszont egy zergling vagy zealot spam ellen tényleg kell a lángszóró. Több egységet is sebez egyszerre, és a tömegben ez nagyon kell. De hát ezt úgyis tudjátok... :sor:

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.09.07, 18:03

Nem vagyok mazochista, nem játszom prók ellen. :)
Pár menet elég volt a csúfos vereséggel záródó 10-15 perces menetekből. :sor:

Aleister

Aleister

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4410 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.09.07, 16:24

Bunkerben kötelező a 3 marine, 1 fb felállás. Valamint -ahogy írtad- közelharci ellenfelek ellen is. A pro-k ellen semmire nem mész marinokkal.

strato

strato

    Lézengő ritter

  • Szerkesztő
  • 8181 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.09.07, 14:30

Szerintem a firebat kábé a multiplayer első 10 percében használható (zergling rush és a zealotok ellen), akkor is inkább bunkerből, mert hamar lekapják. Utána annyira nem éri meg.
Bár zealotok ellen jobb a marine, ha ügyesen tudsz mikrózni vele.

G46

G46

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 2690 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.09.07, 14:14

Üdv!
Ez egy érdekes hír, engem is elgondolkodtatott. Nem értem. Annyira felborítja a lángszórós a játékegyensújt? Drága legyen termelni, és akkor nem fogja.
Strato: nagyon meglepődnék, ha pár programozózseni nem esne neki azonnal, h. lehessen LAN-t net nélkül játszani. Legfeljebb nem hivatalos játékkal...

Aleister

Aleister

    Régi fórumozó

  • Fórumita
  • 4410 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                       

Kelt 2009.09.07, 12:09

Igen, ez a linkelt cikkből is kiderül. Nekem a problémám az, hogy a Firebat-ok az SC egyik leghangulatosabb és elég használható terran egységei voltak számomra. Erre nem lesznek multiban. :)


[Fantasy háttér] [Sötét háttér]