Ugrás tartalomhoz


Fotó

Changeling the Lost


  • Válasz írásához lépj be
463 hozzászólás érkezett eddig

szabadid

szabadid

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 562 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.20, 14:56

Használaton kívüli metróalagút/szerelvény; régi, romos színház, aminek a teteje beszakadt és a széksorok közül kinőtt egy óriási fa. :)

Valamint: abandonednyc.com



dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5299 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.20, 14:33

Ez a testrészes tetszik :) . Ez magával hozná pár rémületes gyilkosság lehetőségét fae oldalról, ugyanakkor beleférne pár apróság a játékosok részéről :) . Elsődleges célom a játékosok bepalizása lenne, hogy bízzanak a charlatanban es segítsenek neki (hiszen ő is segít nekik...), még éppen nem gyanús keretek között.
4-5 alkalomnál esélytelen lenne többre számolni, így elég "töményen" kell majd adagolni.

 

Btw a helyszín Manhattan lesz.
Goblin Market helyhez valakinek ötlet?
Az első ötletem a Szabadság szobor belseje lett volna (pl. mint a Mouse Guardban Sprucetuck), vagy a Central Park egyik hídja alatt...



szabadid

szabadid

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 562 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.20, 14:33

Olman ötletét tovább gondolva: testrészekből készült tárgyak?
Például: tündérhajból és csontokból inga, amit egy városi térkép felett himbálva megmutatja, hol vannak fix átjárók. 



Olman

Olman

    Magiszter

  • Fórumita
  • 2422 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.20, 11:50

A játék mumusa egy Charlatan lesz majd (a karakterek "jóakarója" és segítője), aki apránként próbálja összegyűjteni emlékeit, hogy hátha teljes tudásának birtokában valahogy vissza tud jutni Arcadiaba. Fizikális tárgyak jutottak először eszembe mint pl. könyv (és akkor roskadozna nála minden a könyvektől), de ide ha van valami tippeket esetleg, az sok sört jelentene :) .

 

Lehet, hogy kevésbé illik a képbe, de: lehetne horrorosabb, pl. kisebb testrészek (ujj, szemgolyó, nyelv, csontok, fogak, szőrcsomó, pikkely stb.), amiket bizonyos changelingektől gyűjtöget be, mert ők kapcsolatban állnak Árkádiával, és mondjuk vmi spec oldatban feloldva tudja kinyerni belőle a tudást/emlékeket, amik közelebb vihetik a céljához.



dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5299 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.20, 11:16

Végül a kukába kerültek az Udvarok. Túl ritkán és túl keveset tudunk játszani ahhoz, hogy megérje őket kidolgozni bármilyen szinten is. Pedig ez a Sun/Moon továbbra is tetszik.
A két player: egy nagyon-nagyon hirtelen haragú Fireheart és egy gyilkossá képzett Gravewight. Mindkettő combat heavy karakter lett, kimaxolt Kith Contractokkal.
A játék mumusa egy Charlatan lesz majd (a karakterek "jóakarója" és segítője), aki apránként próbálja összegyűjteni emlékeit, hogy hátha teljes tudásának birtokában valahogy vissza tud jutni Arcadiaba. Fizikális tárgyak jutottak először eszembe mint pl. könyv (és akkor roskadozna nála minden a könyvektől), de ide ha van valami tippeket esetleg, az sok sört jelentene :) .



szabadid

szabadid

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 562 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.17, 19:09

Egyszer játszottunk Nap-Hold udvaros felállással, de ott inkább Éjjeli Őrség-Nappali Őrség hangulata volt a dolognak. Ennek megfelelően napi szintű konfliktusok voltak, amit egy harmadik "semleges" fél, az Alkony udvar próbált meg elsimítani.

 

Hierarchiáról:
Nálam általában csak laza csoportosulások; legutóbbi játékunkban (ami nem tegnap volt :D ): a téludvar egy amatőr színházi társulat volt, a tavasz egy hippi kommuna, a nyár amolyan "gettó angyalai" típusú banda, az ősz pedig kis wicca coven. Nem voltak éles ellentétek, inkább egymást egészítették ki, ha épp baj adódott. Persze itt nem voltak valami népesek az udvarok, összesen lehetett talán 100 changeling az egész városban.

 

Ezen a fórumon, valamikor a "kezdetek kezdetén" írta valaki, hogy az ő meséjében az Udvar tagjának lenni kiváltság volt. Amolyan nemesi rang, amit az Udvar vezetői adhattak, mint anno a lovagi státuszt - ez kicsit archaikussá tette az egész felépítését. De szerintem az alap ötlet nagyon jó volt; én könnyen el tudtam képzelni ahogy a lovagok ló helyett, motoron robognak be :D

 

Ez 2-2 évszak összevonása annyira nekem sem szimpatikus, akkor már inkább használnám a régi Boldog-Boldogtalan udvaros felállást. Esetleg nemesi házakkal megspékelve.



morgorito

morgorito

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 159 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.16, 14:24

Köszönöm a segítséget :aboci: . Így a playerem nem veszíti el idegsejtjei maradékát :) .

Alapvetően nem szeretem az Udvarokat, az első terv szerint egyáltalán nem is lettek volna/lesznek, de végül eszembe jutott az egyik legegyszerűbb(?) : Sun & Moon.
A leírásukban említik, hogy amikor a Sun Court ideje van, akkor a Moon Court tagjai betartják azok szabályait/törvényeit és vica versa. Tudnátok esetleg erre tippeket adni?

Mindenképpen 1 vs 1 Courtot szeretnék, ha lennének. A másik választás egy (OP fórumon olvasott) "összevont" Spring/Summer + Autumn/Winter lenne még.

Ami még az Udvarokhoz kapcsolódó kérdésem lenne, az a hierarchia. Ennyire figyelmetlen vagyok, vagy tényleg nincs olyan bonyolult rendszer mint pl. a Requiem Covenantjai esetében. Miami leírásában is szinte csak a vezetőket sorolják fel.

 

Én személyesen szeretem a Courtokat. Csak el kell egy kicsit rugaszkodni a sztereotípiáktól, és menten sokkal érdekesebb lesz. Ne feledjük, attól még hogy valaki Summer courtier nem lesz feltétlen harcos, nem egy megcsömörlött "emo"-s az összes Winter courtier, etc. Barátságok, mentorok, stb. miatt is csatlakozhat valaki. 

 

Ha 1 vs. 1-et akarsz, akkor óva intenélek a Spring/Summer + Autumn/Winter összevonástól. Szerintem borzasztóan erőltetett, plusz a két-két ideológia elég sarkosan elkülönül egymástól. A Sun/Moon működhet.

 

Tanácsok amit én adnék:

- Ne legyenek látványosan ellenségesek. Legyen feszültség, konfliktus sok különböző okból, de ne legyen "nyílt" összetűzés.

- Vegyíts bele atipikus szereplőket mindkettő csoportba, rakj be elemeket ami megkérdőjelezi az ideológia homogenitást, lázadókat, ilyesmi.

- Legyenek különböző, egymástól elég eltérő gondolkodású NPC-k mindkettő csoportban. A belső konfliktusok remekek tudnak lenni.

- Határozd meg, hogy egy "átlag ling" számára mennyire létszükséglet a politikai állásfoglalás. Alapesetben békén hagyják? Vagy szinte mindenki ez alapján ítéli meg? Stb.

 

Hierarchia:

 

Ez terület függő. Alapesetben lehet laza, személyiségek körül szerveződő, de ennek ellenpéldája volt az előző kampányom amiben részt vettem. Ott nagyon militáns volt az egész Freehold, mert minden Télen egy True Fae egy kisebb hadsereggel offenzivát indít ellene. Rád van bízva, de én mindenképpen a kampány hangulatához igazítanám. 



dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5299 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.16, 13:06

Köszönöm a segítséget :aboci: . Így a playerem nem veszíti el idegsejtjei maradékát :) .

Alapvetően nem szeretem az Udvarokat, az első terv szerint egyáltalán nem is lettek volna/lesznek, de végül eszembe jutott az egyik legegyszerűbb(?) : Sun & Moon.
A leírásukban említik, hogy amikor a Sun Court ideje van, akkor a Moon Court tagjai betartják azok szabályait/törvényeit és vica versa. Tudnátok esetleg erre tippeket adni?

Mindenképpen 1 vs 1 Courtot szeretnék, ha lennének. A másik választás egy (OP fórumon olvasott) "összevont" Spring/Summer + Autumn/Winter lenne még.

Ami még az Udvarokhoz kapcsolódó kérdésem lenne, az a hierarchia. Ennyire figyelmetlen vagyok, vagy tényleg nincs olyan bonyolult rendszer mint pl. a Requiem Covenantjai esetében. Miami leírásában is szinte csak a vezetőket sorolják fel.



morgorito

morgorito

    Rendszeres fórumozó

  • Fórumita
  • 159 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.15, 10:23

Ezek szerint (hála az égnek) akkor bennem van a hiba :) . Az én elképzelésem szerint a Gravewight általában az őrült dokik klubjában/sikátorokban/random sötét helyen, x okból meghalt lények társaságában élő és velük foglalkozó changeling. Nekem sokkal inkább agyas/eszes karakter ugrik be elsőre a hitman helyett (amire akadna megfelelőbb kith), de örülök, hogy akkor nem kell belenyúlnom az elképzeléseibe.

Ha minden igaz, erősen fizikai dolgokra építette a karaktert (sok harci képzettség), de a konkrét lapot még nem láttam.

 

Szerk.: az lehetséges/megszokott, hogy egy fae a világ minden tájáról rabol el embereket? Teszem azt, a két changelingnek lehet ugyanaz így a Keeper annak ellenére, hogy az egyik az Egyesült Államokban él a másik Japánban? Vagy - ha náluk van ilyen - ők lokálisabbak?

 

Arkádia az őrület. Van lokális fey is, de ha valaki "gyűjtő" akkor szerintem gyakran vándorol. Amit akarsz, minden fey más, a szabály az, hogy nincsenek szabályok :) .

 

Attól függ, hogy te és a játékos mit társítotok a Gravewighthoz - mit is? :)

Átnéztem a leírásokat, de azok alapján nem ellentétes semmi a vázolt koncepcióval. Sem a Seeming sem a Kith nem egy kötött "kaszt", szerintem, csupán variációk egy témára. Ahogy egy Fearist is lehet undort keltő, ugyanúgy egy Darkling (feltéve, hogy a JK az) is lehet harcias - esetleg orvgyilkos, az talán jobban passzol hozzá... de már ez is sztereotípia :D

Szerintem pont ebben rejlik a játék varázsa, bármelyik tündér típusból kihozhatsz akármit. De ha neked ez nem fér bele, akkor dumáljátok meg a JK-val, abból baj nem lehet.

 

Ezzel nagyon egyet tudok érteni. Szerintem elég alapvető hiba, ha valaki bizonyos Kith-ek és Seemingekhez fix szerepeket társít. Hiszen, ugye, ezt nem a changeling, vagy a Keeper dönti el, hanem Arkádia. 

 

Saját példa: Az úriember egy sürgősségi sebész volt, és egy olyan figura jutott a kezei alá ami "nem egészen" volt emberi. Ezek után a nyomok elmosása miatt Abduction, majd az elrabló szórakoztatására arra volt kényszerítve, hogy védekezésre képtelen áldozatokat gyilkoljon, puszta kézzel. Így lett egy orvosból, semmiféle "harci" kiképzéssel egy Leechfinger darkling (idő alatt már az érintése is gyilkolt, brutálisan). Elsajátított sok új dolgot is, fogsága alatt (lopakodás, atlétika, magas ügyesség, stb.), de amikor szabadult, bizony a changeling társadalomban is orvos lett. Mert hiába volt olyan a Durance amilyen, attól még igen jó orvos maradt.

 

Remélem érthető mire akarok kilyukadni. 


Módosította morgorito: 2017.09.15, 10:26

  • Baka kedvelte ezt

dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5299 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.15, 09:05

Ezek szerint (hála az égnek) akkor bennem van a hiba :) . Az én elképzelésem szerint a Gravewight általában az őrült dokik klubjában/sikátorokban/random sötét helyen, x okból meghalt lények társaságában élő és velük foglalkozó changeling. Nekem sokkal inkább agyas/eszes karakter ugrik be elsőre a hitman helyett (amire akadna megfelelőbb kith), de örülök, hogy akkor nem kell belenyúlnom az elképzeléseibe.

Ha minden igaz, erősen fizikai dolgokra építette a karaktert (sok harci képzettség), de a konkrét lapot még nem láttam.

 

Szerk.: az lehetséges/megszokott, hogy egy fae a világ minden tájáról rabol el embereket? Teszem azt, a két changelingnek lehet ugyanaz így a Keeper annak ellenére, hogy az egyik az Egyesült Államokban él a másik Japánban? Vagy - ha náluk van ilyen - ők lokálisabbak?


Módosította dekszter: 2017.09.15, 09:28


szabadid

szabadid

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 562 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.15, 08:46

Attól függ, hogy te és a játékos mit társítotok a Gravewighthoz - mit is? :)

Átnéztem a leírásokat, de azok alapján nem ellentétes semmi a vázolt koncepcióval. Sem a Seeming sem a Kith nem egy kötött "kaszt", szerintem, csupán variációk egy témára. Ahogy egy Fearist is lehet undort keltő, ugyanúgy egy Darkling (feltéve, hogy a JK az) is lehet harcias - esetleg orvgyilkos, az talán jobban passzol hozzá... de már ez is sztereotípia :D

Szerintem pont ebben rejlik a játék varázsa, bármelyik tündér típusból kihozhatsz akármit. De ha neked ez nem fér bele, akkor dumáljátok meg a JK-val, abból baj nem lehet.



dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5299 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.15, 07:52

Egyre inkább érzem magam elveszve. A player (summázva) ezeket a dolgokat találta ki a Gravewight karakterének.

-japán kisfiú akit az Aokigahara erdejéből rabol el egy tündér (a játék btw New York lesz)
-elrablója éppen háborúban áll tündérrel/tündérekkel és szellemekkel szeretné megnyerni ezt a háborút
-gyilkost farag belőle
-rájön, hogyan tudna megszökni a szellemek segítségével

 

Rutintalanságom (és szűk látóköröm?) miatt nekem ez nagyon nem Gravewight feeling :( .



szabadid

szabadid

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 562 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.14, 11:22

Akkor félreértés volt, de legalább előástam a régi cuccokat, majd felhasználom őket :D

Korlátozni én sem korlátoznám, de ha szeretnéd kerülni a témát, a kísértetek lehetnek ritka jelenségek, így nem lesz olyan hangsúlyos. Ha a changeling-hez szeretnéd passzintani, akkor olyat tudnék javasolni, hogy a lidércek idővel goblin/hobgoblin formában léteznek tovább. Nem konkrétan a személy "születik újjá", hanem a megmaradt erős érzelmek anyagiasulnak a Sövényben, de kezdetben csak a Homályban léteznek - "báb állapotban", furcsa kísértetekként. Pl.: a szenvedélyes emberekből pajzán lidércek lesznek, akik játszanak az emberi érzelmekkel - lásd: tündérek és szépasszony a népmesékben. A haragos szellemek mérges kis koboldként lökdösik le a poharat az asztalról. Ilyesmik.

 

Esetleg bevetheted a Túl a kerítésen sorozatból a nagy csattanót. SPOILER: mikor kiderül, hogy az öreg fickó lámpásában nem is a lánya lelke ég tovább, és végig a Szörnyeteget táplálta az ember-olajjal. 



dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5299 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.14, 10:40

Ha be is vetem a dolgot (nem foszthatom meg a képesség hatékony ellövésétől a játékost), akkor valószínűleg a szabadid által említett "filmes klisék" közül fog előkerülni egy, ami nem viszi el más irányba a játékot - vagyis ez lenne a terv. Hihetetlenül ritkán tudunk játszani, de ha már sikerül, akkor legyenek changelingek és őket érintő események a középpontban.

Őszintén bevallom, nem is szeretnék elmerülni a holtas/kísértetes dologba túlságosan - a player sem fog az alapkönyv / winter masques könyveken kívül mást nagyon átlapozni a kithet illetően.

Btw a karakterről konkrétan még semmit sem tudok. Egyedül, "titokban" alkotja pedig örömmel segítenék, mert első changeling (és nWoD) karaktere lesz, amit egyedül alkot.



Baka

Baka

    Elementalista

  • Fórumita
  • 958 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.13, 18:11

Ha a changeling-hez akarod igazítani a kísérteteket, a helyedben átnéznék pár néprajzos könyvet a szellemekhez kapcsolódó babonákat illetően. Ha a halálon túli lét nem olyan abszolút dolog, játéktechnikailag objektívan meghatározotva mint ahogy a Geistben szerepel, hanem az emberek szokásai, hagyományai határozzák meg (mint sok bane-t, tokent, contractot a changelingben), akkor rögtön jobban illik a settingbe. 

Így első hallásra azt mondanám még hogy a túlvilág koncepcióját kerülni kéne mint a tüzet, mert túlságosan borítja a Ctl kozmológiát. 


Módosította Baka: 2017.09.13, 18:11


dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5299 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.13, 16:17

Jövök egy nagy bocsánatkéréssel mert úgymond rosszul kérdeztem - így járok, ha munkahelyen, sutyiban kezdek el írogatni.
Az elsődleges problémám a képességgel, hogy "túl ütős" (mert amint látom, ezer+1 tipp jött azonnal), de nem szeretném a Changeling játékot Geist vagy más nem-changeling játékká változtatni miatta. Ugyanakkor a játékosnak sem mondhatom azt, hogy "nem látsz semmit/az összes kísértet elment Jersey-be".
Természetesen egyszer-egyszer el lehetne lőni egy Lostba passzoló kísértetes sztorit (ahol pl. egy changeling kísértete adná a "missiont"), de gyorsan kisiklana a játék, ha lépten-nyomon elkezdene minden kísértetet kergetni. Tavaly augusztus óta ezt az egy (és első) játékot sikerült összehozni, így játékok aránya eléggé a béka alatt és ez valószínűleg marad is a kb. 1 játék/4+ hónap.
 



Csontrago

Csontrago

    New Promethean

  • Fórumita
  • 440 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.13, 15:41

Szabadid tök kafa dolgokat írt, de esetleg még lehetne azt is, hogy miután a ghostok észreveszik, hogy figyelik őket, szándékosan hozzá kezdenek el beszélni, suttogni. Hiszen végre valaki látja őket, lényegében olyan lenne mintha megostromolnák a karaktert a figyelméért. Ki így- ki úgy, nem mindenki szereti ha nézik :D 

 

Persze nem tudom, hogy mennyire látják a ghostok, ezen képesség használóját de érezhetik, hogy valami megváltozott és figyelik őket. 

 

Az anyagi világban meg esetleg csak annyit látnának, hogy a szeme színe megváltozik, mondjuk olyan lenne mintha két fekete gödör lenne a szeme helyén amíg átpillant.  Különösen vagy "bambán" maga elé réved és csak bámul. 



szabadid

szabadid

    Törzs-fórumozó

  • Fórumita
  • 562 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.13, 13:07

Szerintem erre millió meg egy filmes klisé akad :D

Először is, a szabállyal ellentétben, bizonyos esetekben (ha erős a kísértet jelenléte, gyenge a fizikai valóság és a Homály közötti határ, stb) Káprázat pont nélkül is aktiválnám a képességét. Akár suttogások, halovány szellemalakok formájában - aztán ha érdekli mi is zajlik pontosan odaát, majd ő akaratlagosan is aktiválja, hogy tisztuljon a kép.

Én a Geist sztori során (ahol ez nagyon hangsúlyos volt, hiszen 0-24-ben érzékelte a játékos a lényeket) a következő ötleteket vettem elő:

- Polgárháborúban elhunyt katonák, akik minden este újravívják a harcokat.

- Tömeges baleset, merénylet áldozatainak visszajáró lelkei (mi ugye New Yorkban játszottunk, és ott a 9/11 miatt adott volt a téma). 

- Idegen kultúrák szellemalakjai, pl.: az ázsiai étteremben a keleti mondák bizarr kísértet típusai.

- Öngyilkossági hullám; nálunk ez volt a fő sztorivonal (a karakter több öngyilkosságot látott testközelből és a hullát frissen elhagyó lelket rögtön elragadta valami nem-emberi rémség, de vajon miért? És miért csak az öngyilkosok lelkét? És vajon miért szánták magukat erre?)
- Gyerekek képzeletbeli barátai, akikről kiderül, hogy valójában lidércek.

 

Egyszer terveztem, hogy mesélek olyan történetet, amiben a Sövény és az Alvilág összeérnek. Nem dolgoztam ki különösebben, de annyi lett volna az alapja, hogy a Sövény bizonyos részein (temetők, kripták, kiszárad óriási fák odva, sziklahasadék) le lehet ereszkedni az Alvilágba. Ezekhez az átjárókhoz azonban különleges "kulcs" kell; egy szó, egy gondolat, egy apró tárgy, mozdulat, stb. 

 

Egy másik changeling sztori kapcsán előjött a síró angyal alakja. Nálunk ez egy changeling menedékház (kb a nyár udvar, Dzsentri mentes nyaralója, szökésben lévő tündéreknek) kertjében állt, gazzal benőtt, repedezett, régi szobor volt. Furcsa mágia vette körbe, a hatósugarában nem lehetett kaput nyitni a Sövénybe (így védve voltál az Igaz Tündérektől is), viszont az állatok rendszeresen oda jártak meghalni. Mélyebben ezt sem dolgoztam ki, de talán te tudsz vele kezdeni valamit.

Nagyon ajánlom a Gesit-hez megjelent Ebon Gate modult (én abból emeltem ki a szuicid szálat, de akad benne terrorista vonal is, feltéve, ha kedvelitek az ilyesfajta aktualitást a játékokban) illetve olvasásra, de csak az illusztrációk miatt is vedd elő a Gesit könyveket. :)

 



dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5299 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.09.13, 11:30

Úgy tűnik, hogy az egylövetűnek szánt játék mégiscsak kap egyfajta folytatást. Az egyik player karaktert fog cserélni, egészen konkrétan egy Gravewight lesz. Ezzel eddig nem is lenne gond, de hirtelen nem tudom, hogy hogyan tudnám a kith képességét élvezhetően mesélni.Tudna valaki ezzel kapcsolatban tanácsot adni?


Módosította dekszter: 2017.09.13, 11:33


dekszter

dekszter

    Régi fórumozó

  • Szerkesztő
  • 5299 Hozzászólás
Érdemrendek
Hírnevek
                             

Kelt 2017.08.01, 09:08

szabadid: :) köszi, megvan a ma esti programom :) .
morgorito: 10 éve van meg, megvan az összes könyv... sosem játszottam vele, bár a karakteralkotás hangulatáról szerencsére nekem is vannak még emlékeim :) .

 

Még mindig piac: halandók szoktak "vendégeskedni" vásárokon? Például ha egy changeling viszi magával. Az ott vásárolt "egyszerűbb" dolgok működnek nekik/velük/rajtuk?

 

És még mindig... Olyan tárgyat keresnék, ami arra ösztönzi az illetőt, hogy elmenjen egy bizonyos helyre. Például egy képeslap, ami egy olyan helyet mutat, ahol a jövőben (holnap?) a vevő számára fontos dolog fog történni; szakadt újságcikk hasonló tartalommal; törött távcső amin keresztül csak az adott helyet látni. Hirtelen ezek jutottak eszembe, de egyiket sem tartom túl ütősnek :( .




[Fantasy háttér] [Sötét háttér]