sade @ 2004.12.10. 12:56
Igen, nekem is CoC's Delta Greenja + Angel sorozatból a Wolf Ram & Hart ugrott be, illetve a Poltergeist nevű thrillersorozat.
És kezdett elég komoly ed-s utánérzésem lenni (Suttogó, rémek, blah blah)
Lehet, hogy nincs szükség az Orfeusznak a crossoverre, viszont fordítva remek kis dolgokat lehet kihozni..bocs, megint túlasszociálok.
Rövid volt a cikk drága, kicsit bővíthetnéd!
Biohazard @ 2003.10.31. 00:19
udv!

Miert van olyan erzesem,mintha egy olyan mage csoportot latnek,akiknek akad 4-5 spirit szferajuk es a szellemekkel tokolodnek? :)
Egyebkent meg le se lehetne tagadni a wraith utanerzest.. ami ugyan jooo,de mar volt ilyen es az azert jobb volt :o
Picit 'masodik bor lehuzasa' gyanus
Esetleg wraith+man in black combo? :)))
@ 2003.10.30. 15:39
Ghostbusters? Az Angel Nyomozoiroda is eleg nepszeru.

Az ismerteto amugy jegyzetszeru, talan lehetett volna meg csiszolgatni. De most mar legalabb tudok valamit a jatekrol.
MAXXxxx @ 2003.10.30. 15:15
povi : mondom, hogy reggel a felfogo kepessegem a 0 korul ingott
whoisnot: nem tul uj, de talan jo valamire :)
baja van az arnyakkal / termeszetfelettivel (ne adj isten vampirokrol fantazial) ?
-> Ghostbusters: 1-800-GhostBusters

:)
whoisnot @ 2003.10.30. 14:09
"who ya gonna call? ghostbusters!"

öööö.

azt hittem, végre valami újat mutat majd a ww.
Phagos @ 2003.10.30. 12:57
Pofas kis jatek lehet... (bocs az ekezetekert) Mindenesetre kiprobalnam.
Ja, asszem a borlovas korabban borjarokent lett leforditva...
Blob @ 2003.10.30. 11:19
Marvin:
valahol igazad van, csak a szabálykodás ezen része szvsz kényszerűség: ha fogalmakat használok, akkor azokat kénytelen vagyok megmagyarázni...

Bőrföldek/Árnyföldek: ez meg arról szólt volna, hogy az Orpheus ügynökei nem is ismerik az Odaát világát... tudják, hogy valami létezik (egy szellem megszabadítása esetén látni lehet, hogy valami furcsa történik), de nem tudni mi az.
A játék a pléjereknek egyelőre egyfajta bemutatkozást kínál... szellemvadászat, pigment csempészek/dealerek felkutatása/ Rémek előli futás:)/mocskos munkák...
Annyit még elárulhatok, hogy a Crusade of Ashes (elvben jövő héten már a kezemben lesz) kiegben megszűnik az Orpheus cég... mármint megszűntetik... mert nagyon sok ellensége lesz hirtelen... Ezt egyébként a bemutató cikkek is sugallják... az utolsó oldalán FBI jelentés, csalásokra való rávezetés, könyvvizsgálói eredmények...
Povi @ 2003.10.30. 10:47
Benandante társaság. Azon túl amit Marvin írt róluk annyit mondanék dióhéjban, hogy amolyan mély filozófiával és némi praktikus mágiával támogatott testvériség, akik a káros szellemek elpusztítását tűzték ki célul. A Méhburokból két talizmánt készítenek: az egyik a szemfedő, a másik a botjuk, amibe belehelyezik a méhburok egy részét egy rituálé keretén belül. A Benandante tagok innentől egy rövid meditáció után projektálnak az alvilágba és a botjukat is magukkal viszik, ami mellesleg aggrevált sérülést okoz a szellemeknek. A testvériség tagjai általában magányosan, vagy mester + tanítvány sztájlban. Mindegyikük tanul valamilyen harcművészetet (általában kendo, iai-do) a meditáció és a harci készségek komolyabb elsajátítása miatt. Dióhéjban ennyit.
Povi @ 2003.10.30. 10:41
Maxx: vágom a limitáltság lényegét és pont az zavar, de túlzottan érdekel, hogy mit kezdenek a Wraith világával az utolsó Maelstrom után.

Blob: Az Orphic Circle egy nagyon barátságos kis szekta. Hosszú idők óta azon munkálkodnak, hogy Orpheus-hoz hasonlóan tudjanak bánni (esetükben uralkodni) a halottak szelleme fölött, illetve szabadon át tudjanak járni a két világot elválasztó falon. Tagjaik között több természetfeletti lény is megtalálható. A probléma csak az, hogy nemrég Görögország beli fellegváruk elpusztult: rövid időre lebontották a két világ közötti falat és egy légiónyi szellem átözönlött a kapun. Túlélők vannak: egy Bratovich revenant, aki a biztonsági főnök volt egy Giovanni és a segítői (ő egyben megszabadult a szekta másik vezetőjétől a baleset alatt, kölcsönadta neki a magánrepülőjét, ami az illetőt 3000 méteren átkatapultálta a plexi üvegen, utána meg nem nyitotta ki az ejtőernyőjét :) ).
Marvin @ 2003.10.30. 10:37
Tanx. Némi fikázás:

Először is a szabálykodások rendkívül tanulságosak, de inkább arra lettem volna kíváncsi némileg részletesebben, milyen lehetőségeket tár a játék a plájerek elé ezeken kívül. A modern kiberes környezet nagyon teccik, sokkal inkább, mint a Benandantis meg orfikus okosságok (Blob: az utóbbiak vmi görög misztériumkultusz leszármazottai, az előbbiek pedig adriai-olasz szellemlátó bigyók, akik a saját, születésükkor lefejtett méhburkukat húzzák a fejükre, és azzal kukkolhatnak át az Árnyvidékre egy rövid időre, vagy mi. Írtak róluk kb. 2 bekezdést, külön kiegről nem tudok, hah, minő felelőtlenség a WW-től, ezt a kihagyott labdát. De talán majd Povi bővebben.)


"...a Bőrföldeken játszódik, gyakori a halandók és a szellemek közötti interakció, míg a Wraithben a lidércek számára mindez tilos dolog volt."

Egen, kb. annyira, mint vámpíréknak a Maszkarádé megszegése. Elvileg tilos, de amúgy nem nagyon lehet meglenni nélküle. Meg ugye Wraithben is nyugodtan lehetett halandót, inkvizítort, médiumot, Risent meg a nagy WW-diznilend ezernyi képviselőjét játszani.

"Nincs Árnyék, ami talán a „legcsapatgyilkosabb” játékká tudta tenni a Wraithet."

Nemtom, legemlékezetesebb Wraithes élményeimet általában az Árnyékok kavarásainak köszönhetem... A kölcsönös szemétkedés meg inkább szórakoztató, mint egymásnak ugrasztó szokott lenni. A játék integráns része, lidércnek lenni szar & kemény dolog, további közhelyek.
A Szellemeknek meg itt mintha lenne egy elég hasonló, v. inkább pont ugyanolyan sötét felük.