@ 2005.10.11. 20:58
Köszi, hoyg van ez a találkozó! Én naygon jól éreztem magam! :)
lenday @ 2005.10.11. 14:28
Helló mindenkinek!

A Veszett Főnix Találkozó idén is sikeresen lezajlott.
Ezúton is köszönöm a mesélők segítségét, és gratulálok a nyerteseknek.
Az 1. helyen a Racchini család, a 2. helyezen a Virrasztók végeztek.
Remélem mindannyian jól szórakoztatok. Találkozzunk jövőre is!

Maradok tisztelettel: Lenday
lenday @ 2005.10.01. 08:05
Helló!
A live nevezési díja 500 HUF lesz.
Megnyugtatásul közlöm, hogy idén nem a "hegymászásé" lesz a fő szerep.
lenday @ 2005.09.29. 08:45
Szervusztok!

A vidéki játékosoknak szeretnék a szállás keresésben segíteni egy kicsit azzal, hogy megadom két kollégium telefonszámait.
Az egyetem központi kollégiumának számai: 0688/624-115, illetve 0688/624-549.
A középiskolai kollégium címe Stadion u 20-22. Telefonszámai: 0688/421-070, illetve 0688/405-227
Donatus @ 2005.09.28. 16:16
Sziasztok!

Sajnos az előző találkozó olyan mély nyomokat hagyott bennem, hogy inkább nem megyek le. Remélem ha a modul mostani írója mesél, legalább ismerni fogja a modulját és a városból nem lesz először falu, aztán tanya, majd megint falu, ahol két (2!) fejvadászklán él, és az információkat gyűjtő fejvadászklán tagjai (mind a 3 fő) nem tudja, ki a másik (6 fő) összekötője a faluban.

Üdv: Donatus
lenday @ 2005.09.22. 09:48
Veszett Főnix Találkozó
Live karakteralkotás

HARCRENDSZER
Minden karakter a kasztja által megszabott fegyverrel harcol (lásd kasztok). Láncos fegyverek (pl.: nunchaku, cséphadaró stb.) nem használhatóak a harcok során, mert a csapásuk ereje nehezen szabályozható. A fegyverrel meg kell érinteni az ellenfelet a testén (a megérintés alatt nem letaglózást értünk) fejre, ágyékra támadni tilos, a végtagokat ért találat nem érvényes (ergo a találati felület ujjatlan póló). A találat után a megsebbzett köteles egy „ép- cetlit” letépni, amejeket alkarján vagy övében kell nyiltan hordania. Csak polifómmal vagy szivaccsal burkolt fa fegyverrel lehet harcolni a balesetveszély elkerülése érdekében. A dobó és lőfegyverek szintén ki vannak zárva. A „vilag” : X.-XI sz.forduló Veszprém (lásd történelem könyvek)


FEGYVERFORGATÓ
Életerőpont: 2
Képességek: könnyűvért viselet (könnyű vértet hordhat +1 Ép)
fegyverhasználat (max. 1 m hosszú egykezes, vagy max. 1,5 m hosszú kétkezes)
+2 képesség az alábbiak közül
 Szívósság (+1 Ép)
 Nehézvért viselet (+2 Ép, de a jelmezéről ki kell ennek derülnie)
 Pajzshasználat (használhat pajzsot)
 Fegyvermester (+1 sebzés találatonként, a fegyverforgató kezén piros kendőt kell viselnie, ezt nem takarja el, hisz’ büszke rá)
 Hátbaszúrás (meglepetés esetén, hátulról 4 Ép sebzés)
 Álcázás (képes álcázni magát-pl. -városőrnek, futárnak...-, ha előre leírnám hogyan akkor már nem lenne igazi álca)
 Mellébeszélés (kijátszandó, de ha van, akkor az njk-k a kevésbé hiteles előadást is elfogják „fogadni”)
 Kábítóméreg keverése (az ellenfél 5 percig eszméletlen (mozdulatlan) marad, a pengén, poháron jelőlni kell- zöld szalag- ,de a jelölés eltakarható )

PAP
Életerőpont: 2
Képességek: fegyverhasználat ( tör: 50cm)
Varázslatok: gyógyítás (varázslás ideje: amig a pap felfűzi a sérültre az „ép-ket”)
isteni segítség (0 Ép-re sérülve alkalmazható, ekkor maxra gyógyít)

SÁMÁN
Életerőpont: 2
Képességek: fegyverhasználat – sámánbot (max. 50 cm-es bot)
Varázslatok: gyógyítás
átok (az áldozat csak 0 Ép-n gyógyítható)
félelem (akire kivarázsolja (rámutat) az 2 percig nem cselekedhet ellene, 6-szor használható a játék során –adunk letéphető jelzőt)

BOSZORKÁNY (csak női játékos)
Életerőpont: 2
Képességek: fegyverhasználat – tőr (max. 30 cm)
Varázslatok: átok (az áldozat csak 0 Ép-n gyógyítható)
bájolás (akire kivarázsolja (megérinti) az 5 percig a legjobb barátjának/szerelmének tekinti, 7-szer használható a játék során –adunk letéphető jelzőt)
Proximo @ 2005.09.15. 14:13
Itt egy érdekesség:
HBG-ből a Rackla lovas. Ki lehet hozni nagyon szépen egy 5. szintű törpe harcos helyett és az induló felszerelése lunir páncél meg mithrill csatabárd meg egy rackla. Nem is rossz!
lenday @ 2005.09.12. 16:25
Helló!
Megkésve bár, de itt a D&D karakteralkotás:
D&D karakteralkotás

Minden karakter 10.500 Tp-vel és 2000 aranypénzzel indul.
Egy karakternek csak két vásárolt (nem általa készített) varázstárgya lehet.
A karakterek tulajdonságaikra 28 pontot oszthatnak az alábbi táblázat szerint:

Érték Pont
9 1
10 2
11 3
12 4
13 5
14 6
15 8
16 10
17 13
18 16

A fenti táblázat értékeihez még hozzá kell számítani a faji módosítókat és a szint miatti tulajdonság növekedést is.
MORT @ 2005.09.08. 14:34
Krys szervez?
Ennek örülök mert a hét végén úgyis összefutunk...
Köszi az infót!
lenday @ 2005.09.08. 12:16
A karakteralkotás Gulandro (Amund) műve, és eredetileg a Kalandozók Nyári tábor részére készült. Ez véletlenül lemaradt a kiírás végéről. Elnézést.