jenoe @ 2006.01.16. 22:48
Egyelőre még csak olvasgatom az alapkönyvet, de egyből feltűnt, hogy
1. nem solar systemet, hanem star systemet emlegetnek benne. ez simán jelenthet több naprendszert.
2. a 208. oldalon lévő csillagtérkép több naprendszert mutat. engem ez megnyugtat
3. a holdak leírásánál nem látom, hogy szerepelne, hogy melyik melyik bolygó körül kering. vicces nagyvonalúság. mindenesetre így már nem csodálkozom, hogy a csillagok sincsenek elnevezve, és nincs leírva, hogy melyik bolygó melyik körül kering.

Az egésznek persze valahol ellent mond, hogy külső, belső és határbolygókról beszélnek, de lehet, hogy eleve vannak külső naprendszerek. én legalábbis így tervezem mesélni.
Lewyrus @ 2006.01.14. 17:46
Ami mindent visz: tecnoblabla táblázat! Padlót fogtam tőle... egy előtag, egy utótag, mit történt vele és mit jelent ez. Mindre dobni kell. Eldobtam az agyam... Igazi hiánypótló! :D
Jedi-Ranger @ 2006.01.09. 20:32
A legénységközpontúság, és az egyszerű szabályok, karakterlapok tetszenek, még ha a sorozat hangvételét, világát nem is kedvelem.
Igaz én nem is a realizált életútjátékok, hanem a könnyedebb, hősiesebb játékmenetek híve vagyok.
Szval a kiadvány szrtem hozza, amit vállal, én meg alighanem áthangszerelem egy messzi-messzi galaxisra. (Nem is kell hozzá más, csak az Ebon Hawk vagy egy másik corelli bárka tervrajza. :D)
Samurai @ 2006.01.09. 20:28
A Messor - a könyvben van technoblabla táblázat is. :D Ezzel a szöveggel kezdve: "A Serenity nem egy "komoly" sci-fi játék, amihez kvantum-fizikusi végzettség kell az űrhajók működésének leírásához..."
Pett-moondevil @ 2006.01.09. 16:04
Nagyon csodálkozom, hogy miután a film nem lett sikeres, a szerepjáték igen. :D
(A Firefly meg verhetetlen, de nekem nem kell játék belőle.)
Százalékot Attilának! (:-P)
A_Messor @ 2006.01.06. 13:59
Én a magam részéről annyit tennék hozzá hogy aki (ál)tudományos, technoblablásat akar játszani szerintem annak inkább a Star Trek fog tetszeni úgyis (abból is van rpg, méghozzá nem is rosssz). Amennyi nekem ebből a Serenityből lejött, nemhiszem hogy az ilyesmi lenne a játék meg a világ fokusza.
Noro @ 2006.01.06. 11:30
Recky: "általában bolygóközi és holdközi utazás között nem szokás különbséget tenni"

Dehogynem :D Buck Rogers, Mutant Chronicles (ugyebár mindkettő a mi naprendszerünkben játszódik, és időnként igen nagy marhaságokat tesznek a realitás ellen, de ez most mindegy :D) játékokban is szerepel pl, hogy kis távolságokra nem szokás, nem érdemes felpörögni maximális sebességekre.
Vagy egy közelibb példa: ha a szomszéd utcába mész, nem süvítesz végig 130-al, mintha az autópályán lennél
ElfQT @ 2006.01.05. 20:35
Akkor én le akarok ülni SW rpgzni Harrison Forddal! Bár a király az lenne, ha Solot játszaná, de beérem azzal is, ha Chewbie-vel jön :D
@ 2006.01.04. 23:06
Megjegyzem: 2005 végén nyavajogtam, hogy nincs új hírek. Akkor az RPG.NET jelezte, hogy a Serenity RPG kapható a DriveThruRPG.com-on.

Most már látom, hogy minden rendben van. Gratulálok Attila!
Recky @ 2006.01.04. 19:29
Oké, a második "bolygók százai"-ért elnézést kérek, én nem figyeltem. :D

Kadmon: Ez persze érthető, de általában valamilyen féltudományos szinten meg szokott lenni a magyarázata (pl. túl nagy tömegek mellett nem lehet belépni a hypertérbe, stb.). Azaz általában bolygóközi és holdközi utazás között nem szokás különbséget tenni...

Nekem amúgy semmi problémám a "két hét alatt értek oda" vagy az "akkor értek oda, mikor az jó a történetnek, még ha ez nem is logikus" megközelítéssel, csak a Bala által megadott intervallumokat akartam reálisabbá tenni.
Attila táblázata már jobban néz ki, és bár ebben is látok problémát, egyetértek a rekesztéssel. Marad a 'verzum és a két hét. :D