kabal @ 2007.07.27. 00:32
neon swallow:
"Ya és SYNNABARR RLZ!!!"

Nem,a Synnibarr nem RLZ, hanem egy rakás gőzölgő f*s, amit a készítője HALÁLOSAN komolyan gondolt, aztán az olvasók hülyére röhögték magukat, elmesélték a haverjaiknak, akik úgy gondolták,hogy "vazzeg, ez kell nekem is"- a készítő meg látta,hogy negyedszer kell újranyomni a kötetet,tehát ő valamit nagyon eltalált. És a szekér még máig szalad! Egyetértek az alábbi rpgnet-es kritikával:
"Ez a szerepjátékok Antikrisztusa. Ne vásárold meg viccből. Ne vásárold meg a hírneve miatt. Semmiképp ne vásárold meg,mert ezzel csak támogatod egy mélységesen tehetségtelen ember munkáját."
Van még egy pár dolog,amire szintén lehetne alkalmazni a fenti tanácsot...:-(
Marvin @ 2007.07.23. 08:45
Kösz, Yoda, végre látom a fényt. Télleg tök felesleges _bármiféle_ játékról vitatkozni, a végén még szembejössz pár új nézőponttal, az meg megbontja a csít. :)
Ramien @ 2007.07.22. 19:36
Ennyit csámcsogni... Akinek tetszik, az próbálja ki, akinek meg nem, az ne foglalkozzon vele, játssza azt, amit szeret! Ez ennyire egyszerű. :) Én speciel irgalmatlan nagy baromságnak tartom ezt a rendszert. Mégsem szállok vitába, mert nincs értelme. Játszom azzal, amit szeretek.

Na mindenkinek jó szórakozást, olyan módon, ahogy neki megfelel! :D
Fishblood @ 2007.07.19. 20:02
Hali!

edem:

Részemről nem ragoznám tovább, de ebben a játékban, ha jól értettem, igenis mesélőnek kell lenned ahhoz, hogy elfusson a karid, mert egyvalaki viszi a sztorit. Ha ő úgy akarja és te nem lépsz közbe a karid még a végén beledől saját szteppcipője tűhegyes orrába :) ( csak, hogy klasszikust idézzek ).

Szép napot!

Fb.
Ymdar @ 2007.07.19. 17:22
One-shotnak jó lenne, de engem nem győzött meg a játék.
CikkBot @ 2007.07.19. 17:22
Universalis RPG (QuippeR)

http://www.rpg.hu/iras/mutat.php?cid=5019
Morryster @ 2007.07.19. 12:09
Szerintem van benne fantázia; egyszer mindenképpen érdemes kipróbálni.
Vivax @ 2007.07.19. 08:56
Nekem tetszetős ez a kreálmány...majd, ha idő engedi kipróbálom!
További kellemes lekvárkaszálást! Látom újfent sikerült... :S
QuippeR @ 2007.07.19. 07:59
edem:
Őszintén nem értem a motívációs problémakört. A játék nem a főnököd, hogy motívációs tréningeket tartson, hanem egy eszköz. Ha nem akarod használni, akkor nem használod, és kész.
A tényleges játék nyolcvan százalékban abból áll, amiről te beszélsz: valaki mesél, és a többieknek tetszik amit mond, ezért nem veszik át a mesélést. Aztán amikor belső motívációt éreznek rá (nem külsőt, a játék irányából érkezőt), akkor átveszik a mesélést.
edem @ 2007.07.18. 23:36
Fishblood: rossz példa, nem kell mesélőnek lennem ahhoz, hogy a karakterem gyáván elfusson, vagy hogy a többiek előtt lerohamozza az ellenséget. :D
neon swallow: a kérdés az, hogy ha én nem vagyok motiválva, hogy beleszóljak, akkor ez a játék mivel motivál - és ha meg motiválva vagyok, akkor miért kell nekem ez a játék? :) Kicsit olyan érzésem van, mintha lenne egy "gyalogolj a járdán" rpg. Ha menni akarsz, egyszerűbb nélküle, ha meg nem akarsz, akkor meg minek?