@ 2008.08.28. 20:28
Withcer csak a szinkron miatt tetszett, mármint a fordítás :sir:
Jade Empire-t és a Mass Effectet, is angolul játszottam végig többször is, magyarhoz nem volt szerencsém, de mindenki azt mondta hogy írtó xar lett, olyan PC gurus.
Mass effectben elsősorban a dinamikája fogott, meg, folyamatos társalgás, rengeteg akció, pörgős sztori. Mindenkinek csak ajánlani tudom, de csak eredeti nyelven.
MailMan @ 2008.08.03. 12:11
CDP KZS: A kedvencem, amikor a Normandia előtt beszélgetsz Anderson-nal, és valami olyasmit mond, hogy "Saren accused me of blowing his cover." Magyar verzióban pedig kb: "Saren megvádolt, hogy felrobbantottam a fedezékét." ;)
keoma @ 2008.08.02. 08:19
Most, hogy elkezdtem játszani a játékkal, a leírásban szereplő dícséretek számát túlzásnak tartom. Mintha két különböző játék lenne amit játszok és amiről olvastam.
Aitaer @ 2008.08.01. 20:01
CDP KZS: Megtesszük. A Witcher egész kellemetesre sikeredett bár ott is vannak hibák...
(Sikerült-e megtanulni a jelet kérdésre a válasza Geralt-nak: Törd össze... a Persze helyett... )
Hellguard666 @ 2008.08.01. 14:24
Köszi BePe!

Megnyílt a Mass Effect topic hála BePének, úgyhogy szerintem akár ott is folytathatnák... akár a fordítás minőségéről is az eszmecserét.

Link lentebb, BePe hozzászólásában megtalálható. :rambo:
ElfQT @ 2008.08.01. 14:18
Látom az üzletpolitika itt sem a vevőt helyezi a középpontba. Annak ugyanis a véleményét nem feltétlenül befolyásolják az okok, csak a végeredmény érdekli. És jobban emlékszik egy fiaskóra mint az elvárt színvonalra. Joga van hozzá, meg így is működik.

Azt, hogy a második bekezdésből azt lehet kihallani, hogy a teszelést végezze el a publikum, az meg érdekes, bár kétségtelen, hogy ennél hajmeresztőbb sztorik is vannak a játékszoftverek terén.
@ 2008.08.01. 13:32
Sziasztok!
Ha a cikk a CDP-t nem a tavalyi, hanem az idei teljesítmény alapján ítélné meg, akkor a cikk egy picit talán kevésbé lenne gunyoros (Jade Empire helyett mondjuk Penumbra: Black Plague).

Ami pedig a Mass Effectet illeti, írjatok össze egy hibalistát, és megcsináljuk a nyelvi patchet szívesen. A fordítást még egy korábbi kolléga intézte, a tesztelés pedig kapkodva zajlott a kiadó nemtörődömsége miatt, így ha tudunk jobbítani a játékon, megtesszük.

Üdvözlettel:
CD Projekt
BePe @ 2008.08.01. 12:13
Hellguard
http://forum.rpg.hu/index.php?showtopic=14812
Hellguard666 @ 2008.08.01. 05:17
Ubicsja:

Nem. A harc nézd-a-hátam nézetes, mint maga az egész játék, mint a KotoR. Kivéve, hogy a lövöldözés real-time megy. Kis beépített célzóka segít - az ellenfelek lőtávon belül kapnak egy piros háromszöget - és utána már neked kell becéloznod és tüzelned.

Fedezékbe húzódhatsz, onnan is lehet tüzelni.
Igazán a mesterlövészpuska felel meg az FPS "előírásainak", mert ott ha zoomolsz, akkor tényleg FPS-re vált a kép.

Bocs, ez valamiért kimaradt az ismertetőből.
Ubijcsa @ 2008.07.31. 20:55
Az ismertető nekem tetszett, kedvet csinált a játékhoz, DE hiányoltam a játékmenet szélesebb körű ismertetését. Persze hozzászólásokból sikerült kivennem (?), hogy pl. a harc fps alapú realtime hent. Mint mondjuk az ES IV?