Tyluven @ 2008.09.03. 08:06
Mihamarabb várom a folytatást, addig valahogy legalább két JÓ playeremet távol kell tartanom a cikktől... :)
Mostanában akadnak viszonylag színvonalas írások az erpégéponthun, de ez a modul igazi "fénysugár a szellem sötétjében". Na de tényleg, qva jó! Megkockáztatnám az ötlet világszínvonalú. (bár, mintha emlékeznék valami kicsit hasonló témájú B kategóriás vígjátékra:))
Szóval HAJRÁHAJRÁHAJRÁ, igényes rpg rulez!
bgege @ 2008.09.01. 16:55
Én is néztem és már gondolkodom, hogy ez vajon melyik karakter volt :para:
Drasworth @ 2008.08.30. 15:37
Egy mai hír.. Máris elkezdtétek srácok? :)

" pelenkája mentette meg az életét a brazíliai Sao Paulóban egy tizennyolc hónapos csecsemőnek, amikor véletlenül kizuhant egy tömbház harmadik emeleti ablakából. A kis Caua Felipe Massaneiro 10 méteres zuhanást élt túl, mert a pelenkája fennakadt a ház melletti kerítésben.
link:
RTL Híradó
2008-08-29, 21:22
A kisfiú a kerítés egyik fémhegyén akadt fenn egy pillanatra, majd pelenkája szétnyílt és a gyermek a földre esett, de így sokkal lassabban. A gyermeket törésekkel szállították kórházba.

A gyermek 23 éves apja az egyik helyi újságnak elmondta, hogy gyermeke az ablak alatt elhelyezett ágyról mászott ki az ablakpárkányra. Véleménye szerint nem a pelenka mentette meg az életét, hanem Isten.

Forrás: AP/Független Hírügynökség"
bgege @ 2008.08.25. 13:04
Valamikor kapnak majd negyedidőben egy fejest maguk fölé, de azt Cassiope rövid úton bedaráltatja majd, és akkor még senkiben fel nem merül (karakterekben sem!), hogy a 9 éves kislány ilyesmiket okozhatna. Természetesen nagyon meggyőző balesetnek fog látszani, és utána a karakterek esetleg elkezdhetnek gyanakodni. Ahogy a dolgok állnak, senkinek tippje sincs, hogy Cassiope próféta, és ez így is marad egy ideig.
Amint csak megsejtik, hogy milyen erős is a csaj, a felsőbb hatalmak eldöntik, hogy Cassiope túl veszélyes a most fennálló status quora és közbelépnek egy "Seek out and eliminate" paranccsal, a két játékos (remélhetőleg) renegáttá válik és manipulálós drámából átalakul túlélésért folytatott elkeseredett harcá a kampány, megfejelve azzal, hogy Cassiopenak rengeteg dolga van, ugyhogy békében az istennek sem bújkálna, és mászkál jobbra balra, nyomukban meg kajtat a fél menny és pokol, egymást is irtva, kellemesen látványos szabadságszobor rombolós jelenetekben. Mint mondtam, ez egy deklaráltan "elszállt" kampány :)
Nem nagyon tartok semmilyen konvenciót szentnek, nem a mese alkalmazkodik a megszokásokhoz, hanem olyan világot írok le amilyet akarok. Tehát a technokrácia úgy van elfejtve ahogy van, Árkádiába némi sporttal be lehet jutni etc.
Igazából WoD kampány helyett Sandman kampányt kellett volna írnom címnek, azokhoz a sztereotípiákhoz jobban illeszkedik. Most már persze mindegy.
@ 2008.08.25. 10:02
Értem. S mi akadályozza meg őket abban, amikor kiderül a csaj fontossága, hogy közbelépjenek?
Gondolom ahol egy ügynök van,ott működhet ügynökcsapat is,ami ez kiegészülhet egy nagyágyúval is.(kampánylogika?)
bgege @ 2008.08.25. 08:10
Jaqs: Pontosan ezt csinálja. Eleinte még csak felhasználja a két játékost a saját céljaira, később átállítja őket a saját oldalára. Erről szól az egész kampány :) A két karakter csak azt hiszi, hogy ők a befolyásolók, és valamikor a kampány közepén derül majd ki, hogy a másik irány a valóság.

A menny és a pokol az elején nem tudja még, hogy mekkora nagyágyú a lány, ezért nem Gábriel és valami fődémon mérkőzik meg a lányért. Kezdetben a legjobb tippjük az, hogy valami nagy művész lesz belőle, akit egész brazília imádni fog, de lássuk be ilyenből van jónéhány, és nem lehet mindegyik után arkangyalokat küldeni. Ahogy telnek múlnak az évek, úgy nő majd a lány "lábnyoma" a történelemben, de addigra már a karakterek a helyismerettel, helyi ügynökökkel rendelkező profik, akiket nem volna szerencsés lecserélni akció közepén.
@ 2008.08.25. 07:31
Bocs,lehet,hogy volt már,de mi akadályozza meg a kislányt,hogy ne használja a képességeit a két angyalon?

Semmi esélyük sincs befolyásolni Cassiopét,épp annak különlegesen erős képességei miatt.
Nem lett volna egyszerűbb és logikusabb megoldás ezek nélkül?

"A kislánynak iszonyatos Karmája van,olyan Sorsa, ami majd az egész világot befolyásolja! Tessék átállítani a Mi oldalunkra!"

Ennyi. Cserébe csak ketten vadásznak és vigyáznak rá.S nem kell belekeverni feltétlen a többi természetfeletti lényt a világ logikája miatt.
Odusz @ 2008.08.25. 01:58
Csatlakozom az eddigiekhez. Én is ritkán dolgozom ki rászletesen a mesét és igyekszek a lehető legnagyobb szabadságot biztosítani a játékosoknak.

Valóban meg kéne írni regény formájában ezt az ötletet. (Aztán filmtől a képregényig bármi kisülhet belőle... :) )
@ 2008.08.24. 07:33
Biztos jó lehet az angyalt is játszani :). Csak szerintem meg Lucifert még jobb. Mondjuk egy ilyen mesében még Manuelt a focidrukker vízvezeték szerelőt is örömmel alakítanám. :rohog:
bgege @ 2008.08.23. 19:46
Köszi szépen a bíztatást srácok! A Sao Paulo leirás már az rpg.hu lektorainál van, ami csak és kizárólag a brutális valóságot tartalmazza, majd olvashatjátok remélhetőleg hamarost.
Mielött bárki félreértené, nem kivánok vérfarkasokkal háztetőn fogócskázni a kampány folyamán, de időnként kell egy természetfeletti ellenfél aki valódi fenyegetést jelent, főleg néhány kör XP osztás után. Valaki aki arra kényszeríti az angyalt és a démont hogy kényszerszövetséget kössön egy közös ellenfél ellen.
Ahol a dolgok tartanak, az Angyalt épp egy kupac zsaru agyalta meg (nem korruptak, nem rosszak, tisztességes, a környéket védő rendőrök akik drogosnak/csövesnek nézték a padon éjszakázó angyalt, aki ezt persze arroganciával kezelte...)
Gil: én sokkal kényelmesebben érzem magam, ha idegen nyelven fogalmazok, valószínüleg ahogy a játék halad valami angol novellaoldalra kipakolom a történéseket. Ha neked van kedved ilyesmit magyarul tenni, nosza rajta, a copyright a tied, használd szabadon az ötletet.
Kilhalm: én inkább angyalt játszanám, az nagyobb kihívásnak tünik. Folyamatosan az emberekben lakozó gonosz ellen kűzdeni, de ugyanakkor kíméletlenül fel is használni őket a nagyobb jó érdekében.. jó kis belső dilemmáim lennének.
Odüsz: én is csak néha írom le a meséket, akkor is mindig utólag, amikor leülök játszani csak egy nagyon halvány ötlet van meg, meg egypár markáns főszereplő. A többi majd kialakul. Nem vagyok a railroading híve, megy a játékos amerre lát. Ennek az érdekes következménye, hogy néha átülök az ő oldalára, főleg amikor kap valami különösen nagy kihívást (szabadítsd ki a sárkányt, öld meg a kincset, foszd ki a hercegnőt), amiről nekem sincs tippem hogy kéne véghezvinni, és együtt tervezzük meg az akciót.. aztán ő végrehajtja én meg elgáncsolom ahol tudom :)

Holnap ha randa idő lesz, majd egy régebbi kalandomat lefordítom magyarra (angolul meséltem anno). Surprise, surprise, abban is szerepet Cassiope, de csak mellékszereplőként... ez a 3. kampány amiben bemesélem, de most szólal meg először 2 szónál többet.
Villanyszerelő NPCt nem szeretek kidolgozni. Megy az automatikusan. Van egy jó hosszú névlistám (3 1930as évekbeli portugál film teljes stáblistája takarítónőstül), arrol kap egy nevet, mondjuk elvált, futballdrukker de már lusta lemenni minden héten a haverokkal focizni, az unokatestvére pedig a házmester. És ha ennél mélyebbre van szükség, akkor úgy is bele lehet gondolni, hogy az asszony miért hagyta ott, vagy a fiának épp matek korrepetítort keres... és elő is lép a mellékszereplő visszatérő NPCvé. Én még életemben nem csináltam NPCnek karakterlapot, és erre büszke vagyok. Valahogy olyan lényegtelen hogy a primogéneknek hányas a Jog képzettségük. dobok majd pár kockával rejtve és ha nem látok nagyon sok nullát vagy egyest akkor rámondom hogy megvan. Ha nagyon sok az egyes akkor megmutatom a játékosoknak is, hadd röhögjön mindenki egy jót amikor egy nagy és neves NPC irtózatosat bakizik!