MysticR @ 2009.01.07. 17:16
Köszönjük Laura!
A leírás során engem az adrenalin szó ellenére sem kapott el a shadowrunozhatnék. Csak néhány kérdés merült fel bennem.
Ha jól emlékszem félelf és ember gyereke ember lesz, úgyhogy azon kívül, hogy akár színesíthetné a karaktert, nem igen tudom miért fontos. A dorani nemes származású félelf...nem hiszem, hogy a dorani nemesek között vannak félelfek.
Talán hihetőbbnek tűnne, ha a boszorkányok egyszerre ütnének rajta a családon, és az apa kimenekítené lányát.
Kicsit erős nekem, hogy egy néhány hónapos gyermekre tetoválnak. Meg azt sem értem, hogy a dorani tanító testvérnél miért nem voltak biztonságban annyi ideig, míg az apára is tetovált volna.
Ami szitén furcsa, hogy miután a nyomukra akadt boszorkányt megölte a barát, felnevelte abban a faluban, melynek határában a boszorkányt megölték, és a boszorkányok, akik elvesztették az ide küldött emberüket, nem jártak utána, hogy mi történt.
A medvebocsokat akarta bántani, de az anyjukat lelőtte (ami nem rossz teljesítmény, igaz Arel segített, ki tudja miért), s ezzel gyakorlatilag szegény bocsokat is halálra ítélte. Ezek a részek zavartak kicsit a klisék közt.
Odusz @ 2008.10.08. 20:34
Hát nem? Csak a műfajt és a hátteret kell kicserélni és a feeling tökéletes! Aj, régi szép idők. De régen is Shadowrun- oztam. És még megunni sem lehet, mert ott is lehet eléggé változatos a történet. De tényleg, még a metahumánság is oké, csak azt kéne eldönteni, hogy a kis hölgy kibercsaj vagy fizikai adeptus legyen? :felvon:

Hmmm. Hol is az a régi szabálykönyv? Támadt is pár ötletem, lehet hogy a köv. hétvégi MÁGUS helyett Shadowrun lesz! :aaaaa:
hajnalkrisztian @ 2008.10.08. 10:06
Odusz: Mint ahogy a piros tűzoltós balta hasít egy zombi fejébe villant be az igazság. Ez tényleg tipikus shadowrun. Én meg csak mágus oldalról vizsgáltam. Át kell gondolnom még egyszer. :-)
Odusz @ 2008.10.07. 21:53
Hát igen, a szimpatikus idegrendszer... adrenalin boost aztán adj neki, AKCIÓ! nehézfegyverek, yeah! Pár napos kapcsolatok, nem érdekel semmi ebben a hülye világban, szerencsejáték, ital... yeah! Leinni egy törpét az asztal alá, megcsinálni a bankot, üldöznek, kit érdekel, yeah! Az Ares Predator hűségesen simul kezembe és a füstnélküli lőszerek megnyugtatóan sorakoznak az övemre függesztett tárakban. A védekező gránátok a páncélkabátom takarásában lógnak egy szimatszatyorban, ha egy olyat odadobok... Majd a dekás elsimítja!
Ő, izé! Vagy nem Shadowrunról van szó? Bocsi! ;)

Komolyra fordítva: remek kis Shadowrun karakter, csak nem kéne ide Arel meg Doran meg bárdapuci és boszimutter és teljesen jó! De tényleg teljesen jól el lehetne ott sütni. Meg valamilyen jó kis nehézfegyver íj helyett meg egy nyílvessző helyett CSAK és egy rakéta (vagy dumdum, vagy robbanótöltet, vagy ilyesmi), aztán adjunk a mutáns-macinak aki a farm mellett garázdálkodik...
Drasworth @ 2008.10.07. 16:33
Fájdalmasan gáz, kb 15 éves korában csinál az ember ilyen karaktereket. Kliséhalom, hangulatromboló leírásokkal fűszerezve.
Fishblood @ 2008.10.07. 15:51
Nálam már ott megbukott az egész, hogy ha az asszonykát otthon félholtra verték miért nem várták meg míg hazaér az apa a lánnyal és rendezték le egyből őket is? Pl.: az a boszi aki később felvette felesége alakját simán fogadhatta volna őket. De nem, ők inkább jól elmentek, hogy később jól üldözhessék őket, pff...

A másik meg, ha tízenöt perccel a játék előtt dobok össze egy karaktert akkor az vagy egy alkalmas játék, szóval fölösleges előtörténet vagy ha hosszabb időre szól akkor azt mondom a mesélőnek, hogy most hagyjuk és a következő alkalomra kidolgozom rendesen.
Xik_uz @ 2008.10.07. 15:10
Én azt nem értem,miért kellett iderakni,azt meg végképp nem,miért írtunk rá ennyien ennyit. ;)
Ravenheart @ 2008.10.07. 14:27
Nem igazán tudom értékelni a két kilóméteres előtörténeteket - mifelénk mindig az számított, amit kalandjai során elért a karakter, származzon névtelen faluból vagy neves városból. Hacsak nem adott a múltja alapot valami jó kalandhoz (mint az uzsorások által üldözött lovagunk Warhammerben), akkor nálunk senki sem feszegette soha a másik múltját.
Bezzeg a játék során elkövetett esetleges baklövéseket...;)
Mammon @ 2008.10.07. 13:50
ezért jó az iszákos zsoldos-tengerészt karakter.
egy rövidkardra van csak szüksége, múltnak meg ott a hajósinasság, esetleg kicsi kalózkodás, kocsmák és kupik látogatása, vidékismeret.
szükség esetén be lehet mesélni valami nemesi múltat is, de kit érdekel? igyunk, vigadjunk, táncoljunk, öleljünk - holnap meg ölünk...
nem mellesleg elég könnyen motiválható típus is.
hajnalkrisztian @ 2008.10.07. 13:27
Arra gondoltam a - 15 perccel a játék előtt -szöveggel, hogy tapasztalataim szerint sokan pont a klissék miatt választanak egy kasztot, vagy fajt. Ha elfet választok, akkor gyors leszek, meg ügyes, meg lövök. Arel papként meg pont a leírtak. Ezért szvsz el lehet fogadni. Szerintem azzal egyet érthetünk, hogy kevesebben dolgoznak ki rendesen egy karakter előtörténetet, mint akik felületesebbek. Különösen egy fél óra múlva játszunk csinálj karaktert esetben.
Természetesen egyetértek a véleményetekkel, csak én nem fejtettem ki ilyen bőven. :-)