Ackenheil @ 2009.07.16. 20:19
Na...

Éljen, a megosztás.
Kritikák elfogadva, volt köztük hasznos is.
Btw: nem versenymodul volt. Csak handout mese az első nap korán érkezőknek, és akinek épp nem volt meséje, de csapata igen.

Arra megfelelő volt, pipa.

A térképek, stb... Nem egészen publikálásra való a házi MAGUS világunk, így aki csak ez alapján lát bele, érthető, h ezeket mondja.

Nálunk van ilyen IS.

Csőcső
auer @ 2009.06.29. 10:10
Sajnos én sem bírtam végigolvasni. A pár alak az utolsó oldalakon nagyon jól sikerült a térképekben is volt fantázia csak ez a szkennelős dolog nem a legjobb minőség.
elGabor @ 2009.06.29. 06:30
A modult nem tudom kommentálni, mert eléggé más az ízlésem a hazai M*-tábortól, de a saját készítésű rajzokért és térképért feltétlenül dícséret jár. Dögös.
Drasworth @ 2009.06.28. 21:44
Nyihaha. Bruhahaha. A offisöl yneven is vannak borzalmas tákolmányok (Pentád meg ehhez hasonlók) de ez mindenen túltesz.

A nyugati vadonban egymásra hányt kyr, gorviki városhalmazat, nyihaha.

A történetről meg ne is beszéljünk...
Lordsab @ 2009.06.26. 16:22
"erv és így kyr hagyományok"-at ír az elején. Én semmi kyrt nem látok a városban Mellesleg szvsz kicsit hosszú a bevezető és néhol fölösleges dolgokra is kitér.
MAGUS-ban NJK dukál és nem NPC - habár ugyanazt jelenti, de nekem az NPC-ről mindig azok a WoW-os szobrok jutnak eszembe, amik csak sétálni és alap emóciókat tudnak.
Miért van a városban a bm? Ha bújkál, akkor miért gyilkol és miféle szertartáshoz kellenek neki az áldozatok?
A rajzok meg a térkép tetszik. Nade: Független Törzsek Szövetsége? :rohog:
massza @ 2009.06.26. 15:12
Én nagyon érzékeny vagyok a világ leírásokra, így számomra emészthetetlen volt. Nagyon durva logikátlanságok hemzsegtek benne, bele sem kezdek a részletezésükbe. Számomra látszik az igyekezet, hogy készítője próbált "jót" alkotni, csak még sokat kell tapasztalnia, vagy begyűjtenie sok hasznos tanácsot. No meg ki kéne mozdulni a klisékből, mert az naon sok volt benne. (elkerülni teljesen nem lehet, mert ettől fantasy, meg magus, de azért ne csak abból álljon)

Szal hajrá, hajrá, lesz ez még jobb is.

ui:
A képek egy része tényleg korrekt. (hangulatos)
Odusz @ 2009.06.25. 21:01
Na igen, maga a játék "csak" mesélő és játékosok kérdése, jó hangulat megteremtésével lehet remekül játszani. Nem is olyan nagy dolog, ha a sztori kicsit bukfences, sablonos, vagy más baja van... mesélt már mindenki ilyet biztos, aki régebb óta mesél. No de minek akkor egy egész tábort erre alapozni, meg köz"kinccsé" tenni..?
Gulandro @ 2009.06.25. 15:55
Már volt szerencsém olvasni a kalandot. Mindig értékelem, hogyha saját grafikák készülnek egy kalandhoz, itt sincs ez másként. A történet egyszerű, a helyszín szerintem sablonos, de biztos vagyok benne, hogy sikerült kellemeset játszani belőle. A Rúna táborokban nem a nagymellű kráni fejvadászlányok miatt jár az ember...vagy mégis?
Alfdam @ 2009.06.25. 14:46
A "Korfus" nálam elnyerte a félév legidiótább helynevét, közvetlenül a "Randa" után. :)
Odusz @ 2009.06.25. 13:06
"A hirtelen vezető nélkül maradt nemesi tanács hirtelenjében egy céltudatos"

"A kanyarodó út jobbján a szegényebbek, és a rátermettebbek negyede terül el, ahol a pénz valóban fogyóeszköz, akár költi az ember, akár nem."

"ahol egy térkapu is található, ami egy nyugatabbra fekvő kisvárosba, Cjardba viszi el a sietősebbjét, ahonnan azonban Eren főterére is nyílik egy kapu minden vásárnapon."

bocs, de ezeknek a mondatoknak darabja k6 Fp-t sebez minimum az olvasón! A nagyvárosba csak vasárnap nyílik térkapu, de egy közeli kisvárosba simán nyitva van??? WÁÁÁÁÁÁ!!!

Ne haragudj, nem szoktam ilyet írni, de ez bizony több sebből vérzik mint Izildur, miután az Egy Gyűrű cserbenhagyta... :)

Egyetel pozitivum, hogy fantáziadús ötletek akadtak benne (a sok sablonos tényezők közé elrejtőzve, akkora sikerrel, amit egy profi fejvadász is megirigyelhetne, mágikus praktikákat segítségül hívva...stb.)

Inkább nem is írok tovább az egészről!