Proximo @ 2010.12.08. 18:03
Magusban a farkasember élőholtnak számít. Nem tudom, hanyadik szinten voltak a karik, de egy boszmesterrel vagy halál szférájú pappal a partiban sztem úgy mennek keresztül rajtuk mint az úthenger. És mintha a Magusban a farkasemberek nem változnak oda-vissza, csak oda, de ebben nem vagyok biztos.
Tiger91 @ 2010.12.08. 15:14
MAGUS-hoz túl sötét? Szerintem minden szerepjáték olyan amilyennek meséli az ember. Ha teremtesz aegy világot az olyan lesz amilyenné formálod. Én sokszor történelemhűnek csinálom (van hova nyúlni). Esetleg valami utópiát csempészek bele. Hiszen tudjuk, minden utópia antiutópia is.. Engem a Dragon Age:Origins egyik questjére emlékeztet. :)
massza @ 2009.11.19. 10:50
Tika: javaslom az első rész újra olvasását, így talán választ kapsz a "cipész" kérdésre is.
gildesh @ 2009.11.18. 00:55
Én is így szoktam kalandmodult írni, és a játékosaim is szokták élvezni, hogy gyakorlatilag rajuk múlnak a dolgok, nem azon, hogy mennyire találtam ki a gondolataikat.

Persze én általában meg szoktam mondani a játékosaimnak, hogy legyenek konkrét céljaik, és ne nekem kelljen folyton a kalandokba rángatnom őket. Adott helyszín, szereplők, motivációk, és csinálják azt, amit jónak látnak.
Tika @ 2009.11.17. 19:21
Ez így nem modul, hanem szilánk, kalandötlet :).
Az _ilyen_ vérfarkas mágusidegen elem, vagy ha úgy nézem, (szinte) bármely fantasy világba illik (ismét: szilánk). Mágusnak különben is túl dark. Ezt azok kedvéért hangsúlyozom, akik ilyenek alapján ítélik és húzzák le a mágust – van egyébként elég saját oka, amiért le lehet húzni :D.
Mi köze ennek a cipész lelkivilágához??
massza @ 2009.11.17. 10:45
Cseza már már emberi lény, csak mégse, (így tudom csak elképzelni:)) tehát szájon át kell beküldeni a vízet, mégha a napfényhez elég csak napozni egy kicsit. (illetve sérülés esetén a nyílt seb is képes felszívni némi folyadékot)

A bénítás (mint varázslat) elég macera, hiszen ha lebénitja az izmokat, elvileg megfulladnál. Tehát a vegetatív reakciókat nem béníthatja meg, mert különben 2 percen túli bénultság halállal egyenlő. Így viszont, mivel új táplálékot nem dolgozol fel, idő kérdése és szomjan halsz, igaz ezek hosszú napok (állóképesség fele).
Odusz @ 2009.11.12. 21:53
Fantázia- ügyben le a kalappal! :D

Cseza miért hal éhen? Vagy "kézzel" kell innia, nem elég a vízpára? :)
massza @ 2009.11.12. 09:35
jha, a tipp a képre helyes, valóban a Középkori várak c kötet egyik oldala.
massza @ 2009.11.11. 08:29
Sigmund: Azért eleve ilyen modulszerű, mert kiszámolhatatlan, hogy a JK-k mikor és hova nyúlnak bele. Gyak bármi lehet a vége, a végjáték csak amolyan lehetséges változat.
Én nem szoktam eldönteni előre semmit se, minden a kockára és a JK-kra bízok. Nem könnyű "jól" lemesélni, nagyfokú improvizatív gyakorlat szükséges hozzá.

Nálunk Darciával még harcoltak is a JK-k, mert nem akarták neki visszadani Csezát, de Ő meg elvette erővel. Aztán később rájöttek, hogy egy oldalon harcolnak és akkor szöviztek a farkasok ellen.

Hamonát elvileg akár meg is védhetik, ha ép akkor amikor Jagura elit osztaga támad, mellette (elérhető közelségben) vannak. Ebben az esetben a kapu-projekt gőzerővel folytatódik, kinyithatják a kaput és Darcia átlépve meghal. (hisz férfi) Hamona teste menthetetlenül elsorvad, Ő is meghal. Jaguara a sikertelenség ellenére is betámadja a várost és nagy eséllyel (JK-k bezavarhatnak) elfoglalja. Full dráma.

Cseza (elvileg, amíg folyadékot és napot kap eleget) mint minden növény élhet sokáig. Persze a farkasok vonzalma nem csökken, szal óvatosan a környezetével :rohog:. Nálunk a sorsa az lett szegénynek, hogy Darcia egy varásztárgy segítségével időlegesen lebénította (mert már nagyon unta az eltűnéseit), de mivel Darcia közben meghalt, Csezát meg bénultan is ellopták a farkasok, a JK-k nem tudták leszedni róla a varázst, így idővel "éhenhalt" a fakrasok nagy bánatára.

Az élet-út játék és a kocka hatalma egyébként még egy vámpír királyt is ide csalt, aki Darcia halála után beköltözött annak palotájába. A visszatérő csapat szembesül az elesett várossal és a Tharros jaguara csapatok jelenlétével, így a még mindig működő mágikus védelmű palotába húzzák meg magukat. Innen nem volt nehéz kapcsolatba lépni a vámpirral (aki életben tartja a védelmet és miatta nem támadják a palotát a Tharros csapatok), amiből harc lett és mivel alul maradtak, kényszerű palota elhagyás :para:
A szitu elég durva lett nekik. Farkasok odakint, vámpir a palotában, a városban meg hemzsegnek az ellenséges katonák és papok. Meg is kezdték az ellenállást szervezni, rajtaütések tucatjaival és a papok levadászásával kezdték törögetni a megszállók morálját. Végül a farkasok és a vámpír is besegítet a maguk módszereivel így a megszállók visszahúztak haza. A csapat és a helyi ellenállók viszont nem bírtak a farkasokkal, így a város újra elesett, ezúttal farkas uralom alá került. A csapat végül mikor újfent alul maradtak a vámpirral és farkasokkal szemben a folyón csónakokkal közlekedve elhagyták a térséget. A vámpír elengete őket, volt más dolga, a farkasok meg ép Cseza halálát gyászolták, így meg tudtak lépni. A túlélőá csapatra pedig várt egy csinos mocsárvidék és minden ami benne lakik...

Lordsab: lsd első oldal, "gonosz" oldalról is lehet tolni részt. Majdnem a teljes esemény lejátszaható, hiszen ha jól csinálják, elnyerhetik Darcia bizalmát, így akár a Hamona titokra (pont úgy néz ki, mint főnök) is fényt deríthetnek.

alister: mi volt gond a Dúlásnál? Szerintem egész jól túlélték, ahhoz képest.
Sigmund @ 2009.11.10. 12:33
Hali!
Mivel én nagy fanja vagyok a Wolf's Rainnek, lernne néhány kérdésem. Mi lesz Csezával és a farkasokkal az események után? Mi van, ha a karaktereknek valahogy sikerül megállítani Jaguarát mielőtt megöli Harmonát (disznó nagy szerencse kéne hozzá, de ha meg tudják csinálni, miért ne?)?