Tran @ 2010.01.14. 20:34
Gottried, Donsam:

Dark Heresy axiómák.

1.) A Dark Heresy a Calixis-szektorban játszódik. Hogy messzire ne menjünk, ajánlom figyelmetekbe a könyv hátlapját.

2.) Ha nem lenne elég a Dark Heresy: Core Rulebook nevű szent szöveg, az Inquisitor's Handbook, a Creatures Anathema és a Disciples of Dark Gods című kötet is kielégítő tartalmakkal szolgál a Calixis-szektor tekintetében, ami legjobb tudomásom szerint az eddigi legkidolgozottabb, legkövetkezetesebb, legrealisztikusabb (mintha erről lehetne itt beszélni) része lett a Warhammer 40k univerzumának.

No offense! ;)

Üdv, Tran

<small>Iróni-A-Méter: 4/5</small>
Azraeel @ 2009.11.25. 09:39
Elmeseltem egykozepesen tapasztalt csapatnak: nem egesz egy ora alatt ledaraltak (amikor rajottek hogy szandekos volt a robbantas, azonnal rekrivaltak felszerelest es ellenoriztek a savas-vizes jaratot ugyhogy egy rovid hentelos kaland lett a dologbol. A modul ettol meg jo csak veszelyesen konnyen csap at erre a vonalra. A space marinokat szemely szerint lecsereltem birodalmi gardistakra bar nemvolt szerepuk. A hajo tenyleg nagy: a teljes jatekido cirka negyedeben a 4 utolsonak megmaradt eldat hajkurasztak rajta.
(bocs az ekezetek miatt, feregirasos billentyuzeten irok:))
MurciMarci @ 2009.11.17. 11:10
Aserminio_de_Mueria: hoho, jó ötlet, kár hogy nekem nem jutott eszembe belőni a csapatot egy torpedón :)
Aegis482 @ 2009.11.17. 10:55
Egész jó ez a kaland. nekem alapvetően tetszik ,mert a bányavilágokat roppant hangulatosan elő lehet adni. Mondjuk Space Marine hajó az eséjtelen,hogy vesztegeljen pár tetves miatt. Mondjuk egy Cobra romboló, OK.Ők kb. így reagálnának, ja és attól se kéne tartani, hogy bedarabolja az elda hajót.
Aserminio_de_Mueria @ 2009.11.17. 10:07
Ha Ian Watson regényei hivatalosnak tekinthetőek, ott Jaq Draco inkvizítornak a tenyerébe varrtak egy tetoválást, ami alapesetben nem látszik, de akaratlagosan megjelenítheti, ezzel igazolja magát mindenhol.

A gárdistákon csak azért gondolkodtam, mert nyilván a hajójuk fedélzetén vannak olyan torpedók, amivel meg szokták rohamozni az ellenséges hajókat, ezek nyilván működnek attól, hogy a hajójuk lerobbant. Amikor az elda hajó kiaraszol a bányajáratból, az például tökéletes pillanat lenne ezek bevetésére, amivel jó nagy adag űrgárdistát lehetne a hajó fedélzetére juttatni. Vélhetőleg ők kiráznák a gatyájukból azt a pár elda kalózt. Akár ebben segíthetnének a karakterek is, ha időben feljutottak a hajó fedélzetére. Ez akár a kaland folytatása is lehetne, üldözéses csapatverseny egy kilométeres hajóban.
Jedi-Ranger @ 2009.11.16. 19:13
Jó ötlet. Kis (név)változtatásokkal más világokra is mesélhető. Rövid, frappáns, monitoron is gyorsan áttekinthető tálalás. Gratula.
MurciMarci @ 2009.11.16. 18:49
Hello!
Sok jó észrevétel!

1, "Kevés a fizetés, sokan csak ételt kapnak."
2, Nem akarnak kinyírni senkit, mert kell a termelés a vesztegelő hajó javításához.
3, Pecsét itt csak egy medál, ez csak egy amolyan felmutatható jelvény. Nem mindeki ijed meg tőle. Amúgy nem tudom hogy vannak az inkvizítori pecsétek, sokat nézegettem neten ki mint véli, mindenki máshogy. Van hivatalos?

4, Ez hogy pontosan hogy történt, az nincs kitalálva, nem is biztos hogy reális.

5, Mondjuk meghalt mindenki... ez sincs kitalálva.

6, Nincs nyílás, azt úgy robbantják a legvégén. Ez sajnos kimaradt. De mondjuk itt is lehet mást kitalálni.

7, nincs kitalálva, de szivattyúzni lehetne.

8, Azért, mert ott vannak Felicia és Kipp emberei, a bányákba ők nem tudnak egyszerűen lejutni. Legfeljebb Felicie, de egyedül azért nem ugrik nekik.

9, Más is írta, hogy nagy ez a hajó ide.

10, A gárdisták hajója le van robbanva. Nem igazán működik. Ezért fontos a gyors javítás, és a sztrájk megszüntetése.

11, Lesz egy elda hajójuk. Ez érdekes helyzet lenne :sor:

Marci
Aserminio_de_Mueria @ 2009.11.15. 15:59
Építő jelleggel:

A bányászok sztrájkját hogyan akarják letörni? Csak mert ha amúgy is csak enni kapnak fizetségképpen, fizetésemelésről szó sem lehet. ("Egy második kanál főzelék") Ugyanígy mivel fizetnek a kupiban, arénában?

Ha az egész világ egy kisbolygó, nyilván nincs saját légköre. Ekkor a szrtájk letörése roppant egyszerű: El kell zárni a kérdéses részek oxigénellátását, órákon belül megadják magukat. Vagy megfulladnak. Mindenképp megoldódik a helyzet.

Az inkvizítori pecsét nekem valahogy nem jött le. Az inkvizítorok jelvénye nem egy akarattal megjeleníthető tetkó a tenyerükben? Azt elég nehéz lenne ellopni és fölhasználni.

Az elda hajó miért nem tudta elhagyni a bolygó légkörét? Mert ha olyan nagy a sérülés, hogy az eredeti legénység nem tudta megjavítani, bár volt idejük leszállni vele, elrejteni, majd kiszállni, akkor ez a húsz kalóz hogyan hozza működőképes állapotba napok alatt? (Nem számolva a köztes évszázadok pusztítását.)

Hülye kérdés, de ha az utolsó elda hajó itt maradt, hogyan menekült el a legénysége?

Ha már megvan egy akkora a nyílás a felszínre, amin csont nélkül kifér egy ekkora hajó, akkor azt nem veszik észre odafent? Mégiscsak egy apró aszteroidára épült bolyvilág, ennyire nem ismerik a felszínt? Ennek a lyuknak a készítését nem lehet kimutatni mondjuk valamilyen földrengésjelzővel?

Honnan jött ennyi savas víz, ha a hajó csak pár száz méterre volt az emberek járataitól? Ha a járatot elárasztotta a savas víz, a hajó üregét miért nem? A vizet nem lehet kiszivattyúzni? Gondolom gyorsabb lenne és nem kéne hozzá semmi, csak egy szivattyú, ami úgyis van a bányában.

A karaktereket miért az arénában akarják megölni? Miért nem gázosítanak el egy bányajáratot? Mégiscsak csendesebb és feltűnésmentesebb.

A húsz elda akarja elvezetni az öt kilométeres, évszázadok óta itt rohadó, a bolygó széthullását is túlélő hajót? Nem kevés az egy kicsit?

Nem félnek, hogy az űrgárdisták azonnal nekimennek az elda hajónak, amint meglátják? Hogyan védekeznek majd legénység nélkül?

Mi történik, ha az űrgárdisták az elda hajó fedélzetére lépnek és felkoncolják a húsz védőt?

Amúgy nem rossz kaland, de tapasztaltabb csapat fél óra alatt kivégzi.
donsam @ 2009.11.14. 14:26
A Calixis szektorral az a gáz, hogy nincs kidolgozva. Nekem legjobban az jött be, ha egy naprendszerben zajlik le egy kampány. Akkora területen bőven vannak fehér foltok és a karakterek sem vesznek el a "végtelen űrben".:D Ez a modul nekem konkrétan tetszik, én mindig olyan Ian Watsonosan akarok mesélni tudat alatt, de ez mindig felhoz egy-két problémát.:) Viszont kövezzetek meg, de az egész Dark heresynek egy második kiadás kéne amivel egyeztetnek egy csomó dolgot, és egy kicsit kiegyensúlyozzák a rendszert.
Godfrid @ 2009.11.13. 18:47
Creep: A Dark Heresy a tejútrendszerben játszódik, ott mesélsz, ahol akarsz. Átutazóba akárhol lehetnek űrgárdisták. Főleg, hogy a legtöbbnek mobil rendházuk van.