morkar @ 2010.05.13. 11:29
Az ismertető klassz, a világ fel is keltette érdeklődésem. Tetszik a sokféleség, amit belegyúrtak, ebben könnyű a szokásostól eltérőt mesélni, érdekes kalandokat írni.
Magocrat @ 2009.12.09. 17:02
A kataklizma dolog túl divatos lett, ha valakinek beugrik, hogy már a Wizards of the Coast is szétkapta szegény Torilt csak hogy meglegyen a posztapokaliptikus környezet a D&D 4th Edition-höz...
Amit én hiányolok, az tényleg egy klasszikus, heroikus high fantasy, ahol a hősök még hősök, és nem a túlélésért küzdő egymás nyakára hágó szerencsevadászok... hogy a kaland után legyen mire elkölteni a vagyont... persze lehet, hogy csak én vagyok ilyen szentimentális?
Noro @ 2009.12.08. 17:44
Mondjuk egyszerűbb lenne azokat a világokat felsorolni, amiről egyetlen világfelfordító kataklizma sem jut eszünkbe :) De ettől még a végítélet utáni világok elég sokfélék

(A sivatag egyébként hogy jön ide?)
MurciMarci @ 2009.12.08. 16:37
Kataklizmarol beugrik Krynn is.
kabal @ 2009.12.08. 12:20
Solyomvari: nem, éppen öt hozzászólással előbb említettem... :-)
Solyomvari @ 2009.12.08. 11:19
Fantasy, sivatag, félsárkányok és kőfegyverek. A hagyományos fajok megvannak, csak kicsit furák. Múltbéli kataklizma. Hm... Annyira öreg lennék, hogy ezekről csak nekem ugrik be a Dark Sun?
Noro @ 2009.12.08. 07:47
A Deathgate első világa is ilyen, csak az regény, ez meg játék. A Spelljammert pedig ma már egy kicsit túl nagynak/túl soknak érzem. Egy véges méretű, átlátható setting valahogy szimpatikusabb. Plusz nálam mindig előny, ha egy fantasyben vannak muskétások :rohog:
Flaser @ 2009.12.08. 02:12
Mi ebben a világban annyira baromira újszerű?
Már láttunk ilyen világot a Deatgate ciklusban.

A játékot magát addig nem méltatom míg el nem olvastam a szabálykönyvet.
anarion @ 2009.12.07. 17:23
Ha pedig már egy csapás utáni világ, és égi hajók, akkor ne feledkezzünk meg a jó öreg Földhajnalról sem (Earthdawn azok kedvéért, akik az angol nevét szeretik használni).

Amikor elolvastam a leírást, az a világ ugrott be mindjárt, amelyen vagy 18-20 éve olyan jókat játszottunk házi világként. Csak mi a Felhőbirodalom nevet adtuk neki. :rohog: De a többi hasonló :rohog: Lebegő szigetek, égi hajók :sor:
kabal @ 2009.12.07. 09:27
Spelljammer, Dark Sunnal és Castle Falkensteinnel... :rohog:
Nekem személy szerint baromira tetszenek a Savage Worlds világai- pont az ilyen mindenre fanyalgó, "már mindent láttam" játékosoknak valók, mint én. Viszont két gondom is van velük:
1. A szokásos: hol talál az ember csapatot hozzá?
2. A settingből adódó, a leírásban is említett kohéziós erő hiánya, ami a logikusabb gondolkodású, a mi világunktól elvonatkoztatni nem tudó játékosokat állandó kekeckedésre sarkallhatja. Lásd:
http://www.penny-arcade.com/comic/2009/11/2/