Bubi @ 2010.04.15. 19:48
Hát igen, engem is bánt nagyon, hogy végre van egy játék, ami rendelkezik érdekes, lekötő történettel. Bár ugrálhatnék a hegyoldalon, hogy farkasokat üthessek le, mert nálam van a legnagyobb mágus szupervaraázsamulettje... (lásd oblivion)
Továbbá bánt, hogy szépen kidolgozott és leírt rendszerben játszhatok javarészt (azért nem mind) érdekes karakterekkel. A "Codex" részt kinyitotta itt valaki?

Hogy mennyire utálom, ha próbálnak a játékba némi mondanivalót belevinni. Bezzeg a Dragon Age. Jött a gonosz és a jó legyőzte. Tényleg, mennyivel jobb.

Nagyjából 3-4 éve nem adtak ki ilyen színvonalú, kellemes hangulatú, izgalmas, és tartalmas játékot. És ezzel nem azt mondom, hogy ez a világ legjobb játéka, de a mai játékpiacon bizony igen magas értékelést érdemel. Most egyszerre beszélek a ME 1-2-ről.

Még kifelejtettem, hogy ez a 'szenny' nem használja a csöppet sem elcsépelt törpe-elf-gnóm-vérfarkas-stb. sztereotípiákat, hanem új, egyedi fajokat alkot megfelelő háttér információval.

Úgyhogy, ha valaki komoly döntésekre vágyik, és nagy szabadságra: ajánlom: ne játssz gépen. Ez nem az a hely. Itt az előre megírt történetet lehet végigizgulni és élvezni. Ha mégis: ott az oblivion és a risen. Lehet hegyekről ugrálni és legyőzni a gonosz varázscsontvázat -_-

<small>Iróni-A-Méter: 4/5</small>
Herbie @ 2010.04.15. 12:34
adamsky: Jogos, de nálam kb. a Pool-lal és az Azure Bonds-szal ki is merült az ismerkedés. Talán még befigyelt 1 v. 2 Dragonlance-es SSI játék, amiknek már a címe sem ugrik be, de végigjátszani már nem sikerült egyiket sem. Az EOB-okhoz már nem volt türelmem, Might and Magicekhez dettó, Diablo, Baldur's és a többi szintén. Vagy hardverem, vagy cérnám nem volt hozzájuk. Jöttek a Lucasarts-os játékok, leragadtam azoknál. Tehát utoljára C64-en toltam érdemben CRPG-t. Megmaradtunk az ismeretség szintjén. :)
adamsky @ 2010.04.14. 22:41
Persze, gyerekcipő meg minden, de akkor az volt a CRPG. És a szerző kb. minden idejét ezekkel a játékokkal töltötte, úgyhogy a leírtak ebben a formában elég messze állnak a valóságtól.
Majdnem akkora csúsztatás, mint ha azt mondta volna, hogy mindig is ment neki az angol. :amccoy:
Kadmon @ 2010.04.12. 18:01
A Pool sorozatban úgy emlékszem, voltak rpg elemek, az EOB 1-2-vel játszottam, az inkább csak szörnyhentelős volt. Még taktika se volt benne, az egész csapat együtt mozgott, szorosan egymáshoz bújva.
adamsky @ 2010.04.12. 00:11
Herbert, ha még jársz erre: az SSI komplett életműve (a Pool of Radiance-től az EoB akárhanyadik részéig) nem számít CRPG-nek?

<small>Iróni-A-Méter: 1/5</small>
Stoneskinner @ 2010.03.31. 18:48
A Mékó akkor volt "használható", ha a főszálhoz kapcsolódó helyszíneken jártál. Félig lerombolt autópályaszerűségen, tengerparti fövenyen nyomulni, vagy beugratni vele a Presidiumba dögösen nézett ki.

Ha a sablon egyenbolygókon kellett vele szenvedni (és ebből volt jópár), akkor már unalmas és szánalmas volt, akkor már inkább a szondázós bányászás, és a dropship.
Morak @ 2010.03.29. 13:42

Nem mondjátok komolyan, hogy senki nem tudta vezetni a Makot... Az volt a legjobb az egész játékban.


Ez nem igaz, mert speciel én tudtam vezetni a Meko-t csak untam hogy mindig ugyanaz történik vele. Ehhez képest nagy jelenet volt mikor beugrattunk vele a Presidium-ba. :)

<small>Iróni-A-Méter: 1/5</small>
ariam @ 2010.03.29. 10:46
Én is szerettem a Mékót, egyik kedvencem volt, a bazinagy földigilisztákat például azzal lőttem szét, meg néha a tornyokat, úgy, hogy köröztem vele, igyekezve, hogy ne sérüljön. Kiszállhattam volna, de minek, amikor így is lehetett.
adamsky @ 2010.03.29. 01:34
Nem mondjátok komolyan, hogy senki nem tudta vezetni a Makot... Az volt a legjobb az egész játékban.
Morak @ 2010.03.28. 16:06
Javítás: Kihagytam Mirandát akit kedvelek, és nem Samantha hanem Samara.

Elnézést.

<small>Iróni-A-Méter: 1/5</small>