BePe @ 2019.07.25. 02:56
Keresre feltoltottem a kivanotos PDF-et a cikkhez, mert az eredeti oldalon mar nem elerheto.
Igor_Voron @ 2010.06.11. 17:32
Üdv mindenki!

Elkezdtük készíteni a próbajátékot, de mivel korrektre szánjuk, és egyszerűen levezetett szabály magyarázatokkal, novellaszerű hangulatfestéssel ötvözve, jövő hét vége felé érkezik majd, és az egyszerűség kedvéért ide is kiteszem majd a linket:)
Addig is várjuk a visszajelzéseket!
Béke mindenkibe!

<small>Iróni-A-Méter: 1/5</small>
ukognos @ 2010.06.08. 16:50
Szevasztok ...
Nem akarok lényegében hozzászólni a témához , a játék tetszik , nem részletezem miért .
Vannak benne dolgok , amik kevésbé jönnek be nekem , de nem lehet minden tökéletes .
Egy kérésem lenne : legyetek szívesek a veboldal desing-ját megváltoztatni , nem tudom ki hogy van vele , de nállam szint OLVASHATATLAN a szinek miatt (szürke háttér , zöld szöveggel ?)
Köszike
Igor_Voron @ 2010.06.08. 08:07
Kadmon,

tapasztalataim alapján, akkor inkább készülnek el előre az előnyök hátrányok, majd ezekre támaszkodva töltjük ki (nem annyira részletesen mint egy életútnál) gondolatban a háttérsztorit.
De a személyiségjegyek minden esetben megtalálhatóak(most amúgy a jó játékosokról beszélek).

<small>Iróni-A-Méter: 1/5</small>
Kadmon @ 2010.06.08. 00:16
Mmm, épp a darálós sztoriknál kellene a minél érdekesebb karaktereket megcsinálni, nem? Ha csak 2-3 játékalkalom ideje van kibontakozni, akkor úgy lesz emlékezetes a játék, ha érdekes karakterekből áll a csapat...
Igor_Voron @ 2010.06.07. 22:54
Pett-moondevil,

Mesélőfüggő, és mese függő. Van amikor tisztázzuk, hogy daráló lesz, akkor laza karaktert hozol össze, mert tudod hogy 2-3 összeülést fog MAX megérni(persze így is élvezhető kari létrehozása a cél).
Ha pedig életút történet lesz, akkor persze megéri jobban beleásni magad a kariba, igazi személyiséget gyártani neki, ilyenkor a KM is úgy alakítja a dolgokat, hogy legyen esély túlélésre(ettől nem lesz lagymatagabb a történet, megjegyzem).

<small>Iróni-A-Méter: 1/5</small>
Pett-moondevil @ 2010.06.07. 22:18
Igor_Voron:
Kérdés, hogy nem sínyli-e meg a karakteralkotás azt, ha elkezdek mindennek tudatában karaktert alkotni. Nyilván ha tudom, hogy az érdekes rész 3 óra lesz vele, akkor nem akarok a papíron ugyanennyit dolgozni.
Zsoc @ 2010.06.07. 19:45
:felvon:

<small>Iróni-A-Méter: 1/5</small>
Igor_Voron @ 2010.06.07. 18:18
Hm, jó ötlet ez a példajáték megbeszélem Narratorékkal, és kiötlünk valamit, ha már így álltok a dologhoz (végre, és megtisztelő egyébként). :felvon:

"Sajna" az Aliens nem igazán az a játék, ahogy szétklónozzák a jk-kat, és visszahozod a karit, sőt nekem flashback játékban sem volt még részem, de szerintem ez is megadja az ízét a játéknak, sokkal reálisabb a félelem adott szituációban, ha tudod, hogy ott és akkor vége lehet.

Kadmon,

A rendszer nem igényel akkora beleásást, elég hamar beleszokik az ember, de majd a próbajáték ezt prezentálja.

<small>Iróni-A-Méter: 1/5</small>
Pett-moondevil @ 2010.06.07. 16:37
Kadmon ötlete, miszerint a világot külön is publikálhatnátok, nagyon szimpatikus. Én biztos, hogy nagyon örülnék neki.

"Semmi sem akadályozza meg a mesélőt, hogy újra behozza ugyanazt a karaktert, akár egy retconnal, akár valamilyen csavaros megoldással. Ha a játékos szereti a karakterét, nem kell eldobnia, csak azért, mert történetesen meghalt egyszer..."
Ez sem teljesen elvetendő gondolat, de ugyanoda vezet. Ha nem egyértelmű, hogy (lényegében) feltámadhatok és ha igen, hogyan, az lehet ugyanolyan szar, vagy éppen hullagyalázás. Szerintem.

<small>Iróni-A-Méter: 1/5</small>