Poison @ 2010.06.10. 00:37
PsyZed:
-a QTE részek valóban jobbak a GoW3-ban, mert a a gombnak megfelelő helyen jelenik meg a képernyőn a jel, így csak az irányt kell figyelni
-SPOILER!!! Melyik GoW, a 3. rész? Mert az kb. egy főellenséggel nyit és extrább fokozaton elgondolásom sincs, hogy lehet ép embernek lenyomni... a Zeus elleni "2D-s" harc detto :/ Stb.
dekszter @ 2010.06.07. 11:08
PsyZed: igen, valóban kimaradt pár dolog ;) .
Az ugrálós/himbálózós részek szvsz mind könnyűek a játékban. Ha pedig valaki megzavar közben, akkor is tudsz támadni: ugrálás közben a kereszt és a kasza is "működik", lengés közben pedig nagyon messzire elér a kasza.
PsyZed @ 2010.06.06. 19:20
Amúgy kimaradtak a cikkből a QTE események említése is, amikor időre kell bizonyos sorrendben püfölgetni a gombokat. Nem rossz játék, de nem is egy nagy szám, a logikai feladatok nagyon primitívek (húzz meg egy-két kart, tolj odébb egy ládát...) Ami viszont nagyon nem tetszett benne, a különféle ugra-bugra részek, amikor át kell ugrani öt szakadékot úgy, hogy közben szárnyas démonok basztatnak és ha elszúrod, akkor restart, mert a checkpoint iszonyatosan távol van. Nem egy ilyen résznél baromi sokat szenvedtem. Azért a GoW-ban ennyi szívás nem volt.

10/6, nem több. Az ötlet jó volt, kár volt eltolni.

<small>Iróni-A-Méter: 3/5</small>
BloodHori @ 2010.06.02. 12:43
valoban kijott egy anime, de nem ajanlom megnezesre :). eleg rovid, es felig akcio-horror, felig lelkizos-drama de mindkettonek satnya.
az egyetlen elonye a 7 (vagy mennyi) studio akik az EA-val kozosen kulon-kulon reszekre bontva csinaltak meg az egeszet, nagyjabol a korokhoz igazodva. valtozatos es egymastol elesen kulonbozo grafikaja, zeneje van, de azt hiszem csak ennyit tudnek pozitivumkent emliteni.
lehet, hogy a jatekkal egyutt erdekesebb lesz.
Poison @ 2010.06.02. 12:36
A Dante esetében is KOMBINÁCIÓKAT ad a light/heavy támadások váltakozása, akár a God of War vagy a Prince: WW esetében. Szó sincs arról, hogy 2 gomb = kétféle támadás 15 órán keresztül. Továbbá ehhez jönnek még a fejlesztett mozgások integrálása a fentiekbe... :) Sőt, a GoW-nál ebből a mókából kimaradtnak a távolsági támadások (a varázslatok ellövése nem ugyanez a kategória...)
edem @ 2010.06.02. 11:57
Alfdam, szerintem egy játék nehézségét nem az jelenti, hogy az "egyszerűen beleütök" mozgást a kék gomb, vagy a "le-előre-kék-piros-fel-fel-hátra-sárga-kék" kombináció hozza elő. Én legalábbis egy játékkal játszani szeretek, nem pedig három napig tanulni az irányítást....

<small>Iróni-A-Méter: 2/5</small>
dekszter @ 2010.06.02. 11:03
Olman: igen, az a Dante's Inferno: An Animated Epic. Pár dolgot leszámítva a játék megfilmesítve, tele spoilerekkel a játékosoknak.
Olman @ 2010.06.02. 10:56
Erről jött ki mostanság valami anime-szerű rajzfilm is, nem? Ott is hasonló kereszteslovag külseje van Dantének és egy bazinagy kaszával suhogtatja a pokollakókat, temérdek vért fröcsögtetve.
Bulldy @ 2010.06.02. 10:06
Nem tudom milyenre lőtték be a nehézségi szintet, de ezekben a H&S játékokban nem lehet túlbonyolítani a harcot: 2 gomb a támadásra, 1 az ugrásra, 1 pedig a védekezésre. Ha nagyon kell, ott vannak a kontroller felső gombjai (kb 4 db), azokkal is lehet operálni.

A nehézséget inkább az adhatja, hogy mennyi ideje van a játékosnak reagálni az ellenfelekre. Ha van olyan hely, ahol sok ellenfél jön, ott nem árt megtanulni a védekezés helyes használatát. A főellenfeleknél pedig a vedd észre mit csinál + reagálj rá időben szokott lenni a szűk keresztmetszet.

A Devil May Cry 3 nekem a fentiek alapján nagyon nehéz volt. (A tömeggel nem volt gondom, de a vámpírhercegnő megfogott.) A szintén említett, amúgy valóban példaértékű God of War 1 nekem pont jó volt, kellemes tempóban tudtam végigvinni. Időnként szívtam ezzel-azzal, de nem annyit, hogy elvegye a kedvemet.

PS3/XBOX360-om nincs, így ez a program biztos kimarad.
Alfdam @ 2010.06.02. 08:54
Mindent megtartottak a legegyszerűbb szinten a gördülékeny és pörgős játékmenet érdekében.

Micsoda visszataszító menedzserszöveg. Ergo az irányítás és a harc egy óvodás retardált értelmi képességeihez van hozzáigazítva, nehogy a kedves vásárló bármilyen kihívással szembesüljön az imbecilis fejgörgetés közben. Láttunk már ilyet khmm, Assasin Creed, khmm...