petmark @ 2012.02.25. 13:54

Üdv!
Meg tudná mondani valaki, akinek megvan a játék, hogy hány centiméter (és milliméter) a térképelemeken látható négyzetek oldalhossza? Az, hogy miért kérdezem az nagyon hosszú történet.
Előre is köszönöm.


Szia, a négyzetek oldalhosszúsága pontosan 2,5 cm (25 mm).
gisz @ 2011.08.10. 13:52
Üdv!
Meg tudná mondani valaki, akinek megvan a játék, hogy hány centiméter (és milliméter) a térképelemeken látható négyzetek oldalhossza? Az, hogy miért kérdezem az nagyon hosszú történet.
Előre is köszönöm.
Jonny @ 2011.02.14. 19:26
Sziasztok, akinek megvan a játék az örülni fog ennek a kis programnak: http://fredmethot.wikispaces.com/file/view/iamsFantasyCardeditorSetup.zip/121165387/iamsFantasyCardeditorSetup.zip Ez egy kártya és hős alkotó program. nagyon könnyen kezelhető. Amúgy egy kicsit a saját benyomásom a játékról: a mesélő baromi gyenge, iszonyatosan kevés mannát kap, míg a játékosok ultratápak még a kezdő felszerelésükkel is... (már ha nem teljesen fogyatékosak a játékosok akik játszanak velük és optimális felszerelést vásárolnak nekik). Iszonyatosan kevés mannát (bocsánat fenyegetés jelzőt) kap amikből tud idézni szörnyeket, kijátszani csapdákat, vagy aktiválni eseményeket. Példa: 7 mannáért tud aktiválni egy egy verem csapdát ami 3-at sebez a játékoson aki belesik, de persze még van ellene dobás is ami ha sikeres a játékos egyáltalán nem sérül. Egy átlag játékosnak olyan 10 életereje van, a mesélő pedig körönként 1 mannát kap. Szóval csapdákkal és eseményekkel szinte lehetetlen játékost megölni, ezért inkább szörnyeket érdemes belőle idézni, akik ugyan nagyon kevés életerővel rendelkeznek (értsd az átlag játékos 1 vagy 2 hiteli őket) de viszonylag jól sebeznek... ettől viszont nagyon monotonná válik a játék... Összegezve: tök jó játék, de erősíteni kéne az eseményeket és az idézés lapok meg úgy kéne hogy működjenek hogy ahelyett, hogy 3-4 gyengébb unitot idéz 1 erőset kellene... mindenesetre ezek könnyen orvosolhatók házi szabályokkal. UI: ez a magánvéleményem volt, nem kívánok vitatkozni senkivel, a magyar erratát nem használom, még nem olvastam. Jó játékot mindenkinek :)
edem @ 2011.02.03. 18:55
Zoba, Petmark: Mi az első négy modult játszottuk le, továbbá megnéztem az ötödiket is. Négynél kevesebb karaktert indítani nem jó ötlet: a lények nem igazán gyengébbek - fejenként 2HP-val van kevesebbjük, mint 4 játékos esetén, de minden mást megtartanak. A legalapabb lény (embervadnak fordították) két kör alatt egy átlagos karaktert meg tud ölni, főleg a játék elején, és ha kártyával idézed, akkor jön kettő meg még egy boss változat is, ami 3 mezőn belül +1 támadást és +1 sebzést ad MINDEN ellenséges lénynek. Tegyél hozzá egy hallhatatlan csontit, aki az előbújik-lő-visszabújik taktikát használja, és overkill. Főleg, ha használod az erratat, ami a magyar kiadáshoz erősen kell. Namost spoiler, de az 5. küldetés úgy kezdődik, hogy a partival egy teremben van egy ilyen embervad boss, akit ők nem tudnak megsebezni, amíg a legutolsó teremben nem szerzik meg az artifaktot, viszont ő simán ütheti őket, ráadásul az ajtókat is nyithatja, mivel boss.
Guildenstern @ 2011.01.05. 17:46
ANTISERVER: Scott bemutatja a Descentet ÉS másik három dungeon hack játékot 38 perc alatt: De hogy még jobb példát hozzak, az Untitled Flash-Based Review Thing sorozat, amiben Paul Springer 5-6 perc alatt mutat be játékokat: http://www.youtube.com/user/UvulaBob Szerintem ilyen hosszú videóknál a te munkád is több, és a végeredmény is nehezebben befogadható. De ahogy gondolod. Mindenképp elismerésem azért amit csinálsz.
harigeri @ 2011.01.05. 10:00
Üdv mindenkinek! Már elkelt a társasjáték.
koac @ 2011.01.05. 00:30
Azok a figurák a Drakonból valók. Antiserver már azt is bemutatta. http://lfg.hu/16500/ismerteto/drakon-tarsasjatek-video-ismerteto/
Jonny @ 2011.01.04. 20:34
hali, az első videóban rögtön az elején vannak színes figurák, azok is ehhez a játékhoz tartoznak? Vagy azok ecsetkoptatók? Vagy te festetted ki őket? honnan lehetne olyanokat szerezni?
petmark @ 2011.01.03. 04:13
Drasworth, nagyjából így van, sajnos. Ha a játék elején-közepén mindenkit ki tudsz nyírni legalább egyszer az eléggé korlátozza a fejlődésüket ahhoz hogy kihívást jelentsen táposabb cuccokkal is a játék, és eléggé lecsökkenti a pontjaikat hogy meg lehessen fogni őket. Nem kis részt szerencse, és van 1-2 varázslat ill. képesség ami nagyban rontja a kihívást.
Drasworth @ 2010.12.29. 21:11
Na, tegnap kipróbáltuk a játékot - én voltam a KM és nagyon tetszett :) Nagyon klasszul lehet szivatni benne a játékosokat, szóval jól szórakoztam, de szerintem ők is. A tapasztalatom egyelőre csak az első modulra korlátozódik, de úgy vettem észre, hogy a játék későbbi fázisában, amikor már telepakolták magukat pénzzel meg cuccokkal, jóval kevesebb a lehetőség a játékosok megfogására - legalábbis a dungeon nem durvul annyival mint amennyire ők erősödnek. De lehet, hogy ez később más lesz :)