strato @ 2013.10.16. 11:03
Most ismét negyedáron a Terraria:
http://store.steampowered.com/app/105600/
És azóta kijött az 1.2-es update, ami legalább annyi új tartalmat tett a játékba, mint amennyi eddig volt, szóval duplán megéri a befektetés. :)
strato @ 2011.12.28. 14:21
Ma estig a játék 2,5 Euróért megvásárolható! Sőt, 4-Pack esetén csak háromnak az árát kell kifizetni négy példányért cserébe, ami nagyjából két üveg sör árának felel meg, és garantáltan hosszabb szórakozást nyújt. :)
strato @ 2011.12.01. 19:26
Ma jön a Terraria tartalom frissítés, és életében először 75%-on vásárolható a játék. 2,5 Euróért szerintem nem szabad kihagyni!
http://store.steampowered.com/app/105600/
strato @ 2011.11.25. 19:01
Egy héten belül érkezik az 1.1-es update egy rakás új tartalommal:
strato @ 2011.09.18. 14:14
Nincs Creeper. :)
Magocrat @ 2011.09.18. 12:22
Én maradok a jó öreg Minecraftnál, az legalább 3d-s - (igaz, ott pixeleket ÉS poligonokat is számolhat az ember két kezén)

A nappal bányászol-éjszaka bujdokolsz mindkét játékban közös, ahogy az A alapanyagból B tárgy segítségével C-vé finomítod és abból elkészíted a D eszközt szintén. Szerintem Minecraftban sokkal nagyobb, látványosabb, bejárható helyszíneket lehet összerakni (azért ebből a szempontból sokat számít az a plusz egy dimenzió...)

Viszont ha a Terrariában nincs öngyilkos robbantó szörnyike (Creeper... hogy azokat mennyire utálom) akkor ide vele :P
strato @ 2011.09.18. 09:01
Biztos vagyok benne, hogy a Terraria készítőire hatott a Minecraft, de amit csináltak, az elég rendesen túlmutat a Minecrafton. Sokkal változatosabb a játék, többféle helyszínt talál az ember, mindegyiknek a jellemző növény- és állatvilágával. A karakter fejlesztésére is több lehetőség van és sokkal látványosabb a fejlődés. És ne feledjük, hogy itt vannak különleges helyszínek, melyekhez tartoznak plusz feladatok/lehetőségek és tárgyak, vagy materialok melyekből új tárgyak craftolhatók.

Az éjszakai menedék nagyjából az első pár napon kell, utána már az ember simán túléli az éjszakai lényeket is. A bázisnak itt inkább más szerepe van: ahogy bővítjük, az NPC-k ide költöznek be, akiktől különféle tárgyakat vásárolhatunk.
Nekem most van egy főbázisom a pálya közepén, ahol az NPC-k vannak és van egy-egy kisebb a térkép két szélén (az ágyra kattintva dönthetjük el, hogy hol legyen a spawning point). Ezen felül, ha lejutok az underworldig, megpróbálok ott is kiépíteni egyet, ha megoldható, de lehet, hogy más (varázs)eszközökkel fogom elérni, hogy gyorsan tudjak közlekedni a felszín és a mélység között.

Érdekesség, hogy Notchéknak megfordult a fejében, hogy a Minecraftba is beépítenek például főellenségeket, illetve pár RPG elemet már a most kiadott 1.8-as patchbe is beépítettek. Teház most inkább úgy áll a helyzet, hogy a Terraria hat a Minecraftra. Ez mondjuk szerintem nem baj, mert bár jó irányt mutat a minecraft fejlődése, nem árt, ha Terraria szerűen több lesz a lehetőség benne eleve, nem csak modok által.
Darklight @ 2011.09.18. 06:35
MatMynor: nem azt próbáltam vitatni, hogy klón-e van vagy nem, hanem hogy miután elkezdesz vele játszani, akkor már ez nemfog foglalkoztatni.
MatMynor @ 2011.09.17. 12:15
Darklight - 2011. szeptember 16. péntek @ 08:53
Bárhol olvastam róla, mindenhol az itteni első, lehúzó jellegű kommenthez hasonló hozzászólások jöttek elő. Akik meg elkezdtek vele játszani mind dicsérték. Én is ez utóbbi táborhoz tartozom, szerintem fantasztikus az egész, ha kipróbálod, rájössz, hogy el lehet felejteni a "minecraft-klón" szöveget...

Izé, egy klón is lehet élvezetes...

Azt továbbra sem látom, hogy több különbség lenne benne, mint MC nyúlás (még az "éjszakára elbújni, mert jönnek a szörnyek" is csontra megvan), engem leginkább ezért érdekelt, hogy van-e kapcsolat a fejlesztők között.
QuippeR @ 2011.09.17. 10:29
Hasonló stílusban tudom ajánlani még a King Arthur's Goldot, bár az egy sokkal kevésbé sandbox jellegű játék. Inkább amolyan bányászós-építkezős-harcolós capture the flag.