Bakou-1 @ 2011.10.07. 08:48

A pozitív kritikákkal értek egyet: ahogy hirdették is IGN-en, ha könnyed szórakozásra, kikapcsolódásra vágysz, ne ezt a játékot válaszd. A harcok összetettsége a ritka remek játékok közé emelte a Demon-t. Kíváncsian várom a Dark Souls-t is (ha jól megy, munka után már izzítom is korongot. :) ).

Rothskin @ 2011.10.06. 18:49
Teljesen korrekt, kösz. Amúgy én teljesen pc-s vagyok, de a ps3 haverom odahozta ezt a játékot, először azt mondtam hogy szar, aztán elvettem tőle a ps-t 2 hónapra. Nekem egyébként nagyon hiányoznak az igazán kemény játékok (kezdve talán az eye ofbeholder, lands of lore, baldurs gate szériákkal ), mert ott aztán hátradőltél, ha sikerült lenyomnod egy egy ellent. Mostanában meg megy a warhammer (amit imádok, gyűjtök, festek), és a legutolsó játéknak nem nevezhető izé tipikusan példázza, hogy mindent 5 éveseknek írnak. Lehet hogy öregszem, de bezzeg a régi szép időkben (lol)

kabal @ 2011.10.06. 17:54
Aki fikázza, az egyértelmű, hogy sosem játszott vele 10 percnél többet. A Demon's Souls olyan játék, ahol a csutkára fejlesztett karaktered fél perc alatt halomba henteli három porbaf***ó goblin, ha nem vagy észnél. Egy olyan játék, ami a legkisebb hibát is azonnal a legkegyetlenebb büntetéssel torolja meg. Egy olyan játék, ahol nem elég beszerezni a legerősebb fegyvert és pajzsot, hanem használni is kell őket, aktívan. Figyelni kell, mikor nyílik rés az ellenfél védelmében, a pajzsot tizedmásodpercre pontosan felrántani, aztán lesújtani az egyensúlyát vesztett ellenfélre.
Elképesztően nehéz, über-hardcore, párját ritkító játékcsoda. De az átlag PC-s csak annyit lát belőle, hogy "agyatlan hack&slash" (ugyanő pedig az egekig magasztalja a Mount & Blade-et). A lehető legtávolabb áll tőle.
Rothskin @ 2011.10.06. 15:28
Nem teljesen értek egyet a negatív kritikákkal. A demon's soul harcrendszere, nehézsége szerintem nagyon el lett találva, az egyszerű taktikák nem működtek mindenhol, a pályák változatosak és szépek. Ilyen nehéz játékkal régen játszottam. És akkor még nem is beszéltünk arról, hogy a játék multiban rendkívül jól lett megoldva,  igazából arra lett tervezve. Csak egy kis példa rengeteg szivatásból, amit a játékban találtam: beléphetsz más játékosok világába, hogy segítsd őket legyőzni a főellent az elveszett lelkedért cserébe, de az egyik pályán a gép megragad, és te leszel a főellenfél, jócskán felturbózva, így kénytelen vagy lenyomni akár a haverodat is. A játékot platinumra megcsinálni pedig kb 2 hónap alatt sikerült. A következő rész ütni fog szvsz, főleg, hogy eltér a manapság szerintem óvodás és félkarú emberekre tervezett játékmenet. 
Stoneskinner @ 2011.10.05. 23:20
Nekem haver mutatta nemrég a Demon Souls-t, mert éppen játszik vele, mielőtt a Dark Souls megjelenne.

Szép, jó, van egyfajta hangulata, és mindezek mellett nehéz játék, ami nagyban büntet, ha meghalsz, hiszen nincsen benne mentés, ha jól tudom.

A fentiek ellenére viszont nincs benne sok sztori, nem az a fajta rpg, mint egy Dragon Age, ahol párbeszédekkel és döntésekkel formálod a sztorit. Demon Soulsban csak menni kell egyik "világból" a másikba és gyakni az ellent (ami eléggé nagy kihivás a nehézség és halandóság miatt) majd a pálya végén a boss-okat.
Egy-egy boss legyakása unalmas és bosszantó egyszerre, mert egy mód van boss ölésre: kitanulni, hogy mikor üt-söpör-rohamoz-stb a boss, ezek elől elfutni, majd visszafutni, mig sebezhető pár másodpercig, majd ismétlés... ameddig a boss el nem hal, vagy te el nem szúrsz valamit és meghalsz...

Nekem nem jött be ez a játékstilus, de mint elején irtam hangulatos és van egy ütős képi világa.

Ja, meg persze csak konzolra jön ki, PC-re nem, szóval eleve szar :-))))
Lamek @ 2011.10.05. 22:42
Ez egyenesen kritikán aluli így 2011-ben. 
Hoild @ 2011.10.05. 20:03
Sablonos című, sablonos kaszabolósgyakás. Engem ez elrettent.
bad_angel @ 2011.10.05. 10:40

Egyetlen nagy bánatom, hogy eladtam a Ps3-mat és így ezzel az ígéretes csodával nem játszhatok, persze csak ha van olyan jó, mint a szellemi elődje a Demon's soul, ami ps3 tulajoknak szerintem kötelező.