Morak @ 2011.10.12. 15:13
@Colton:

Ebben teljes mértékben igazad van, tényleg sok játék elhasal ezen a fény-sötétség dolgon. Ugyanakkor a Dead Space meg tudta oldani, hogy elég sötét, de ne túl sötét legyen, és a legtöbb szörny olyan skint-t kapott, hogy bizonyos távolságból már nem láttad, ha egy árnyékosabb sarokban volt. Számomra  a Dead Space az etalon a túlélő horror kategóriában, számomra az a követendő példa. Ugyanakkor, ismerek olyat, aki szerint unalmas, és egyáltalán nem félelmetes. :)

@Attila: A Left4Dead-dal legutóbb akkor játszottam, mikor még elég suta gépem volt, és nem vitte el a hátán a játékot, így nem sokat tudtam vele játszani, főleg játékkritikákból ismerem a programot meg néhány walkthrough videóból. :(
Attila @ 2011.10.12. 08:47
Hát, a játszható karakterek látványa már erős érv volt a játék ellen, de ami videót eddig láttam róla, az alapján marad a left4dead...
Rothskin @ 2011.10.12. 06:58
Jó kis játék volt, de pár hiba azért nálam is felmerült. Az egyik a zombik mászási képessége, mivel sajnos elég felállni egy autó platójára, és senki sem ér el -ezt például a left4dead-ban sikerült megoldani (ez jócskán hozzáadna a parafaktorhoz. A másik, szerintem legnagyobb hiba hogy halál esetén nincs semmi, 5 mp múlva ugyanott vagy, csak némi pénzt vesztesz. Erre elég lett volna egy kis tp esetleg szintvesztés, és máris jobban oda kell figyelni, ergo a parafaktor nő. Amúgy jó játék, co-opban is kipróbálom majd, bár félek túl könnyű lesz.
Colton @ 2011.10.12. 05:19
(OFF: bocs a helyesírási hibákért, utólag nem tudom már szerkeszteni.)
Colton @ 2011.10.12. 05:18
Mondjuk érdekes hogy azegyik kritikai momentumként azt hozod fel hogy a látási viszonyok túl világosak. Én ezt nem tartom annyira nagy negatívumként. Ugyanis az ilyen játékok tipikus hibája, hogy a hangulat teremtést abban merül ki, hogy  ku*vára nem látsz semmit, ami rövid távon lehet hogy félelmetes, hosszú távon viszont átkozottul idegesítő. (pl: Domm 3 volt ilyen. Amikor vagy használtad a zseblámpa piciny fénykörét vagy szart se láttál a játékból.)