@ 2011.11.09. 20:12
Üdv!

KLM: Ez is volt a cél.
KLM @ 2011.11.09. 19:38
Hali!

Kicsit olyan, mint a nagyi pogácsája - semmi extra nincs benne, de
mégis jó.

:ok:

Adios
KLM
@ 2011.11.08. 18:09
Üdv!


Köszönöm az elismerő szavakat. jól esnek. :)


galu22 írta:


"Csak szerintem általában véve nem jó dolog egy karaktert az erősségétől megfosztani hosszabb időre.


Ez ugyanaz, mint a minden varázserőt elszívó bálvány a bennszülött faluban (a faluban ahol az egész kaland játszódik). A varázsló meg majd passziánszozik közben."


Részemről azt, hogy a nem a várost szolgáló közrendűnél a falon belül nincsen legálisan fegyver nem érzem komoly hátráltatótényezőnek. Egyrészt ahogyan a többiek is írták némi lábmunka (agymunka) árán kiküszöbölhető, másrészt alapból a modul(nem feltétlenül) a Requiem világán játszódik, aki olvasta a világleírást az tudja, hogy milyen társadalmi osztály fölött hordhat fegyvert. Illetve az egész kaland elintézhető úgy, hogy maximum egy napot (vagy annyit sem) vannak a JK-k a város falain belül. De tényleg nyugodtan húzd ki azt a mondatot, vagy mondjuk bárki vihet be fegyvert ha leszurkol egy jó kövér summát.


A bálványos izé, na az tényleg szívatás. Mondjuk a Requiem világán a nem az egyházhoz tartozó varázsló eretnek és tűzzel-vassal irtandó :) .


Ragaf:


Hát én Abrysson több helyen is el tudnám képzelni a történetet. A szívben bárhol, szvsz Ardúniában sem lenne nehéz lemesélni. Én egy nagyobb sytisi városban preferálnám a legjobban.


Sajnálom ha elcsépelten "Monty-python-féle" hangulata van a dolognak. Sajnos nekem ilyen a stílusom...
Ragaf @ 2011.11.08. 17:43
1. Én nem aggódnék úgy a harcos karakterekért. A kapuban csak a fegyvereiket kell leadni, a szájukat nem varrják be. És mivel ez egy nyomozós modul, majd harc helyett nyomoznak. :-)
2. Sajnálom, hogy nem Codex modul, csak Codex ihlette modul. De azért érdekelne, hogy hová is tenné a szerző azon a világon.
3. Egy régi szomorú codexes novella (talán a „Hős” volt a címe), jól illene háttérként a „Karmso lovagot keresi az apja” vonalhoz. Akkor garantáltan nem lenne „Monty Python-féle középkor” hangulata a modulnak.
strato @ 2011.11.08. 13:33
Én nem hiszem, hogy ez a "semmi fegyver" alapelv gondot kéne okozzon. Ha a kalandmester tudja, hogy ez van a kalandban, amit mesélni készül, akkor szólhat előre, hogy olyan karaktereket készítsenek a kedves játékosok, akik ennek megfelelnek, vagy ha nem szól előre emiatt, akkor feltehetően lát kiskapukat, amelyeknek a megtalálása a játékosokra vannak bízva. Ha azokat nem találják meg, akkor onnantól már az ő bajuk.

A modul egyébként tetszés szerint testre szabható, szóval ha ez a mondat nem tetszik valakinek, akkor kihúzza azt, és úgy meséli le.
Bulldy @ 2011.11.08. 13:25
Vagy be lehet csempészni okosan, vásárolni (illegálisan) odabent, stb. Nem egy olyan modulnak tűnik, ahol a jk nem tud boldogulni a +5-ös Szent Bosszúálló nélkül. Ahol komoly hentre van kilátás - például a banditák barlangjában - ott pedig nem érvényes a megszorítás, mert a városon kívül van.

Első olvasatra logikusan felépített nyomozós kalandnak tűnik, tetszik.
galu22 @ 2011.11.08. 13:08
"Hát a királyságban nem hordhat akárki fegyvert..."


Aláírom hogy világtól függ, nem ismerem a Rekviemet.

Csak szerintem általában véve nem jó dolog egy karaktert az erősségétől megfosztani hosszabb időre.
Ez ugyanaz, mint a minden varázserőt elszívó bálvány a bennszülött faluban (a faluban ahol az egész kaland játszódik). A varázsló meg majd passziánszozik közben.
@ 2011.11.08. 12:17
Üdv!

Gulandro: Köszönöm a gratulációt.

galu22:

" Nekem nem tetszik hogy a kapuban le kell adni a fegyvereket, a fegyverforgató karakterek így elveszítik a mese nagy részére a tudásukat (míg a tolvaj szerű, vagy varázsló karakterek nem!). Ez szvsz kiszúrás a játékosokkal. "

Hát a királyságban nem hordhat akárki fegyvert... Egyébként nemesnek és a várost szolgáló zsoldosnak nem kell leadni a harceszközeit.

De ha ez nem tetszik nyugodtan változtass rajta, szerintem tényleg elég általános modul. Mondjuk az Ynevi átiratához kb. a város nevét és egyéb apróságokat kellett csak megváltoztatnom.
galu22 @ 2011.11.08. 11:15
A karakter és helyszínleírásoknak van egy ilyen "Monty Python-féle középkor" hangulata (mikor az odvas fogú és tetves parasztok próbálják a répát kikotorni a sárból) ami kicsit már elcsépeltnek érzek.

Nekem nem tetszik hogy a kapuban le kell adni a fegyvereket, a fegyverforgató karakterek így elveszítik a mese nagy részére a tudásukat (míg a tolvaj szerű, vagy varázsló karakterek nem!). Ez szvsz kiszúrás a játékosokkal.



Egyébként az alapötlet jó, valamint jól vannak szétszórva a nyomok is!
kabal @ 2011.11.08. 09:17
Nocsak! Ezek szerint vannak (még) Requiem játékosok? Meg vagyok lepve...