Prospero @ 2011.11.18. 13:43
gisz: A "karakterlapon" nagyjából ennyi volt: Minden isten-karakter választott egy nevet, egy archetípust (pld: Loki, a szélhámos) és mellé egy isteni portfoliót vagy aspektust (mondjuk a cselszövést) - a portfolió a játék folyamán változhatott, bővülhetett. Ezen kívül a karakter meghatározta magát az D&D 9-es jellemskáláján, csak a miheztartás végett. A végén a karakter leírása szerepelt röviden (megkülönböztettünk isteni és humanoid alakot) A második kor fele lényeges kezdett válni az egyházak szerepe, ezért azok leírása volt az záró rész a karakterlapon. Több játékos választott opcionálisan szimbólumot, kedvelt fegyvert vagy mottót is. Az egyensúly jegyében mindenki 2d6 hatalomponttal rendelkezett.
gisz @ 2011.11.17. 20:23
Milyen háziszabályokat találtatok ki a karakteralkotáshoz?
slaGerzson @ 2011.11.17. 09:17
Ez nagyon ötletesnek tűnik, kösz, hogy bemutattad! (És persze a fordítást is...)
Narmor @ 2011.11.17. 07:59
Jópofa játéknak tűnik. Egyszer talán még ki is próbáljuk. :) Bár világteremtésre nem igazán használnám.
Prospero @ 2011.11.16. 23:48
BePe: Sajnos a térkép szkennelve valóban nem úgy néz ki, mint élőben. De a kiválasztott színes kép amúgy is jobb lett! (opcionális, hogy ezért érdemes e törölni az ismertető utolsó mondatát)
BePe @ 2011.11.16. 16:53
Prospero
elnezest kerek a kimaradt terkep miatt, en keptelen voltam olvashato verziot faragni belole. :-/
Prospero @ 2011.11.16. 14:04
Kury: A Microscope rendszerében az első lépés a "Big Picture," azaz az alapvető keret megalkotása, ami lehet akár a generációs űrhajós ötlet is. Erről küldtem PM-et.
Prospero @ 2011.11.16. 12:54
Parduckoponya: Az észrevétel jó, a térkép úgy tűnik nem került ki, ezért bemásolom:
(A képminőség sajnos nem túl jó.)

Kép
Giltintur @ 2011.11.16. 11:34
Nagyon jól hangzik, köszi a megosztást, asszem megnézzük!
Parduckoponya @ 2011.11.16. 11:25
Hol a megrjazolt térkép? Vagy a cikk elején lévő hex-es az?