kabal @ 2012.01.16. 09:22
Ha a főnökeim nem ragaszkodnának annyira ahhoz az ostobasághoz, hogy nekem dolgoznom kell, ha nem vállaltam volna be a Bíborhold magazin digitalizálását, és ha nem kellene képregényt fordítanom, már rég készen lennék vele... :(
Kappadokiai_Epeiros @ 2012.01.16. 08:34

Még teszteljük, de remélhetőleg kb. egy hónap múlva már publikálható lesz. Sajna minden szintlépéssel újabb megoldandó kérdések merülnek fel, de bütykölünk rajta. Inkább az egyszerűsítés mellett vagyunk, mint hogy minden új feat-hez hozzáhangoljuk a metódust.


Én is nagyon kiváncsi lennék rá, nem mellesleg ki is próbálnám... Jelenleg nálunk senki nem akar 4th-el játszani, pedig még a könyvre is beruháztam :)
kabal @ 2012.01.14. 23:15
Még teszteljük, de remélhetőleg kb. egy hónap múlva már publikálható lesz. Sajna minden szintlépéssel újabb megoldandó kérdések merülnek fel, de bütykölünk rajta. Inkább az egyszerűsítés mellett vagyunk, mint hogy minden új feat-hez hozzáhangoljuk a metódust.
Colton @ 2012.01.14. 21:50

Mi úgy játsszuk. Sőt, kivágtuk a kukába a push/pull/slide effekteket is. Van egy lapunk, zónákra felosztva, rajtuk a karaktereket és ellenfeleket jelző tokenekkel. Akik egy zónában vannak, azok közelharcba keveredhetnek egymással, aki elhagyja a zónát, AoO-t kockáztat, stb. Szinte tökéletesen működik, bár néhány kasztot még hangolgatni kell, de majd kiforrja magát.


Ez tényleg jó ötletnek tűnik. Megosztanád velünk, hogy pontosan hogy is működik ez a dolog nálatok? Mert érdekel.
chomy @ 2012.01.11. 10:07
Sphynx: ugyan!

Elégséges csak annyira hangsúlyozni, amennyire trollkodni szükséges az ellenkezőjével.
Sphynx @ 2012.01.11. 09:59
"táblás taktikai játékelem nem jelenti azt, hogy a 4E táblás taktikai játék (mint ezt már szintén körülbelül nyolcmilliószor megvitattuk a fórum különböző pontjain a megjelenés óta)."

Sosem lehet eleget hangsúlyozni, sem azt hogy a 4e nem = MMORPG. :D
chomy @ 2012.01.11. 09:44
kabal: heh. Nyár óta gondolkozom egy ilyen megoldáson, mióta Urbannál kipróbáltam a 3:16-ot. :)

Szvsz még a push/pull/slide mechanizmust sem feltétlenül kell kidobni, csak átalakítani kissé. Persze sosem próbáltam ki, az én játékosaim szeretnek táblán lépegetni, nálamnál sokkal jobban is, sajnos.

De amúgy az, hogy a 4E-ben a harc egy hangsúlyos, táblás taktikai játékelem nem jelenti azt, hogy a 4E táblás taktikai játék (mint ezt már szintén körülbelül nyolcmilliószor megvitattuk a fórum különböző pontjain a megjelenés óta).
kabal @ 2012.01.11. 07:58

Sanctus

Az a kijelentés hogy táblás taktikai játék maximálisan helytálló.

Próbáltál már harcot D&D4-ben négyzetrácsháló nélkül mesélni?


Mi úgy játsszuk. Sőt, kivágtuk a kukába a push/pull/slide effekteket is. Van egy lapunk, zónákra felosztva, rajtuk a karaktereket és ellenfeleket jelző tokenekkel. Akik egy zónában vannak, azok közelharcba keveredhetnek egymással, aki elhagyja a zónát, AoO-t kockáztat, stb. Szinte tökéletesen működik, bár néhány kasztot még hangolgatni kell, de majd kiforrja magát. Az összes játékosomnak jobban tetszik a 4. kiadás a többinél, de nem hajlandóak órákon át figurákat tologatni, így maradt az egyszerűsítés.
Persze a puskaport is kétszer találták fel, így nem ért meglepetésképpen, mikor olvastam a SARN-FUról:
http://community.wizards.com/wrecan/blog/2009/09/28/sarn-fu:_playing_4e_without_a_battlemat
De a mi módszerünk jobb. :)
Colton @ 2012.01.11. 06:08
Mármint harcot, persze.
Colton @ 2012.01.11. 06:07
Sanctus
Az a kijelentés hogy táblás taktikai játék maximálisan helytálló.
Próbáltál már harcot D&D4-ben négyzetrácsháló nélkül mesélni?