strato @ 2012.02.01. 10:41
Elérhető a co-op demó XBOX-ra és a PSN-en Playstation 3 tulajok számára:
http://www.ea.com/syndicate/1/demo
adamsky @ 2012.01.24. 23:45
A Paradox dolgozik valami Cartel nevű Syndicate-szerűségen, annak több köze lesz az eredetihez.

http://www.rockpapershotgun.com/2011/09/21/paradox-announce-cartel-interview/
galu22 @ 2012.01.22. 16:12

Ha szereteg a PG-t, akkor a közelmúltból melegen ajánlom a Storm: Frontline Nation-t. PC-re sajna nem sok minden jelent meg mostanában a körökre osztott stílusban (Civ V, Heroes VI, Shogun 2), bezzeg PSP-re százával jönnek!
Jön az új Jagged Alliance is (Jagged Alliance: Back in Action), de iszonyat gagyinak néz ki.



Valami ilyesmire számítottam :(
A Frontline Nation-t megnézem, köszi!
strato @ 2012.01.22. 15:09
A JA: Back in Action nem körökre osztott, szóval szerintem az Galu22-nek kiesik. Viszont béta teszten van a Jagged Alliance Online, ami szerintem megér egy misét.
Itt egy link egy rövid összefoglalóról JA ügyben:
http://straktika.blogspot.com/2012/01/jagged-alliance-jelene-es-jovoje.html

Azért a JAO sem akkora nagy szám, de ha azt nézem, hogy ingyenes, és egy Unity Web Playerrel felszerelt böngésző kell csak hozzá, akkor nem rossz. Van benne 3 féle multiplayer mód is.
A béta asszem még nem nyílt, de szerintem a regisztráció után pár nappal (héttel?) be fognak engedni.
Ugyanez a banda (Cliffhanger Productions) készít ugyanezzel a motorral egy Shadowrun és egy western TBS-t is. Esetleg azokat is érdemes lesz majd lecsekkolni.
kabal @ 2012.01.22. 10:04


Viszont nem mondhatjátok, hogy nincs más játék. Jagged Alliance körös stratégia most is van. Nagy divatja van a tower defense játékoknak. CIV5 köszöni jól van. Vannak közgazdasági, városépítős, akármi szimulátorok. Lehet, hogy nem hoznak akkorát, mint az MW3, de ott vannak.



Ajánlhatsz körökre osztott stratégiát, mert én jobb híján még mindig a Panzer General 2-t nyúzom...


Ha szereteg a PG-t, akkor a közelmúltból melegen ajánlom a Storm: Frontline Nation-t. PC-re sajna nem sok minden jelent meg mostanában a körökre osztott stílusban (Civ V, Heroes VI, Shogun 2), bezzeg PSP-re százával jönnek!
Jön az új Jagged Alliance is (Jagged Alliance: Back in Action), de iszonyat gagyinak néz ki.
galu22 @ 2012.01.22. 09:23

Viszont nem mondhatjátok, hogy nincs más játék. Jagged Alliance körös stratégia most is van. Nagy divatja van a tower defense játékoknak. CIV5 köszöni jól van. Vannak közgazdasági, városépítős, akármi szimulátorok. Lehet, hogy nem hoznak akkorát, mint az MW3, de ott vannak.



Ajánlhatsz körökre osztott stratégiát, mert én jobb híján még mindig a Panzer General 2-t nyúzom...
kunadam @ 2012.01.21. 19:57
Az FPS-nek rengeteg előnye van:
(1) A single player is lejátszható 15-20 óra alatt, szóval családos emberek számára is.
(2) Lényegében nincs tanulási fázis. WASD+space+lövés. Mindnek azonos lényegében.
(3) Multiplayerben ott van a közösség.
Én is imádom őket.

Viszont nem mondhatjátok, hogy nincs más játék. Jagged Alliance körös stratégia most is van. Nagy divatja van a tower defense játékoknak. CIV5 köszöni jól van. Vannak közgazdasági, városépítős, akármi szimulátorok. Lehet, hogy nem hoznak akkorát, mint az MW3, de ott vannak.
donsam @ 2012.01.20. 14:04
Szerény véleményem szerint az fps-ket a legkönnyebb megújítani. A grafika fejlődése az még alap. De az elmúlt tíz évben járműves részeket, pszit, bullet-time-t, minden dolgot beleraktak a kijövő fps-ekbe. Egy-két elemmel könnyen fel tudják hívni a figyelmet az adott játékra. Szerintem az rts-knél ahhoz, hogy radikálisan újítsanak alapjaiban kéne újragondolni a műfajt (a Supreme commander tett egy jó lépést ebbe az irányba, a C&C4 meg úgy elvérzett ahogy volt.) Ha belegondoltok az első C&C-ben is voltak már szuperfegyverek, annak az fpsbeli kortársa a Duke Nukem volt, ha megnézitek, hogy melyik műfaj mennyit változott szerintem az fps bőven előnyben van, mert nem igényel olyan "sokat". A körökre osztott stratégiák is kb ugyanazt csinálják amit 20 éve: Mozogsz egy karakterrel, rámutatsz egy másikra azt pedig megtámadja. Az pedig sznobéria, ha valaki az fps-t egy hülyébb műfajnak tartja a többinél. Az átlag rts-ben a játékosok 99%-a valami rusholós taktikát fog használni. Jut is eszembe az rts 2000 környékén élte a reneszánszát amikor boldog-boldogtalan 3d-s rts-t fejlesztett, akkoriban alig lehetett említésre méltó fps-t találni. A Syndicate régi játékmenet, meg technológiailag hiába volt olcsóbb, ha mondjuk 3-szor annyit költenek rá, de a tízszeresét hozza vissza profitban.
Steel @ 2012.01.20. 10:43
kabal:
Ezekkel a számokkal én sem vitatkoznék. Azzal a szemlélettel azonban sosem fogok egyetérteni, hogy szipolyozzuk ki a legtöbb pénzt valamiből és vaddisznó módjára söpörjünk el mindent az útból. Nem hiszem, hogy a családfenntartása múlik a játékgyártó megacégek embereinek azon, hogy nem 150 milliót, hanem csak 100 milliót kaszáltak egy játékon. Súlyos problémának tartom ezt a mohóságot. Ez a kártékony személet egyébként a filmiparra is jócskán rányomja a bélyegét.

"ki az az őrült, aki beleöl több millió dollárt a trendek megváltoztatásába, mikor bármelyik rókabőr FPS garantáltan túlszárnyalja a készítése költségeit?"
Na erre az őrültre várunk és ne feledjük, hogy az ilyen őrültekhez köthető a legtöbb felfedezés, tudományos áttörés, művészetben elért grandiózus eredmények. A legtöbbhöz pedig olyan sok pénz sem kellett (a játékpiacnál maradva, melyikünk ne tudna olyan klasszikus gameket említeni amiket potom pénzből kis kreatív csoportok csináltak?).
No de félre a szentimentalizmussal. Én nem mondtam, hogy meg kell változtatni a trendet, csak azt, hogy nem kell hozzá ragaszkodni.
A sindycate esetében például annyira kudarcra ítélt próbálkozás lett volna a régi játék felújítása? Kezdjük ott, hogy kb fele annyi pénzből lehetett volna megcsinálni, hiszen nem kell olyan szuper csilli-villi 3D hozzá, ráadásul a régi játékosokat azt hiszem elég nagy számban csábította volna vissza a gépek elé. Szerintem azonban ez fel sem merült bennük, ezt pedig igenis lehet kifogásolni.
kabal @ 2012.01.20. 10:14
Az "eltűnt"-et úgy értettem, hogy megszűntek "trendinek" lenni. Elég fellapozni az utóbbi 20 év játékmagazinjait, hogy felidézzük a nagy divatokat. Volt olyan 576 Kbyte szám, amelyikben 7 RTS, és 4 egyéb játék tesztje szerepelt. Ugyanők adtak ki korábban (a nép akaratának engedelmeskedve) egy szimulátor különszámot is. A Computer Gaming World egyik számában 11 kalandjátékról és 2 egyébről írtak. Ezek bizony divatjátékok voltak a maguk idejében, arányaiban nézve ugyanolyan masszív eladásokkal és rajongótáborral, mint manapság.