strato @ 2013.06.28. 14:53
"After almost 2 years, it comes with great sadness that we have to announce the closing of Nadirim's virtual gates, effective as of June 30th, 2013."

http://nadirim.com/news/article/196
Fallout @ 2012.03.11. 08:04
Teljesen megértelek! Én is otthagytam a játékot nemrég. Megelégeltem a folyamatos gyengítéseket és azt, hogy bár csak tavaly ősz vége óta játszottam, de már a harmadik harcrendszert tolták alánk, s mindegyikben a korlátozás kapta a központi szerepet. Ilyenkor teljesen újra kellett tanulni a rendszert. Ehhez még hozzáadom a mostani megszorításokat és áremeléseket... Talán az én ingerküszöböm alacsony, nem tudom.
Barátod példájából kiindulva a helyzet itt még talán rosszabb is, itt körülbelül ennyit kellene az első 2-3 hónapban költened, hogy egyáltalán értelme legyen bejelentkezni és harcokat kezdeményezni. Utána úgyis eléred a jelenlegi maximumot, a 25. szintet, amikor bezárhatod a pénztárcád, persze csak addig, míg megérkeznének az új városok, új területek. Akkor kezdheted előlről a karaktered felszerelését.
Nem akarom temetni a játékot -- nagyképűsködni meg pláne nem --, de azt figyeltem meg, hogy több játék is, amit otthagytam különféle, a játékmenetből, vagy a fejlesztőktől fakadó problémák miatt, előbb-utóbb bezárt. :( Remélem, hogy itt nem így lesz, kicsit észbekapnak és változtatnak a hozzáállásukon. Adok rá esélyt (a pénz nagy úr ;)), de sajnos a GM-ek és a fejlesztők ritkán állnak szóba az emberekkel, hiába van tele a játék fóruma a hozzászólásokkal, ötletekkel, kérésekkel.
kabal @ 2012.03.10. 23:44
Még nehezebb lett? Huhh! Nekem ott ment el a kedvem az egésztől, mikor az állítólagosan normál nehézségű (velem egyező szintű) kaland közben random letámadtak 6-os ellenfél csoportok, az enyémnél kétszer magasabb életerővel. Mondanom sem kell, még a menekülést jelző zászlóig sem tudtam eljutni...
Minden erőforrás-vásárlós netes játéknak a mohóság lesz a veszte. Egy barátom akkor hagyta abba a Végzeturat, mikor rádöbbent, hogy kb. havi 6-8000 Ft-ot kéne ráfordítania arra, hogy a toplista élén maradhasson. Egy normális MMO havidíjának kb. kétszeresét, egy böngészős játékra. No comment...
Fallout @ 2012.03.10. 17:19
Szubjektívem: sajnos a tegnapi patch fenekestül fordította fel a játékot (nem újdonság, körülbelül évszakonként egyszer teljesen átírják a játék alapjait).
Kaptunk fejlesztett skill táblát, amit jórészt csak valódi pénzért (ékkőért) lehet feloldani és kellő hatékonyságúvá fejleszteni (ugyanakkor a fejlesztett skillek nullázása is ékkőért lehetséges), másrészt globálisan, minden kasztot és felszerelést legyengítettek, ám a szörnyeket és bossokat erősítették. Valószínűleg ezzel próbálják ösztönözni az embereket arra, hogy ékkőből fejlesszék a skilljeiket (melyek leírása gyakran érthetetlenre, kaotikusra sikeredett).
Ennek eredményeként például egy boss-szal vívott harcba belépő maximálisan felszerelt karakter már azelőtt meghalhat egyetlen ütéstől, hogy akár csak egyetlen skillt is használt volna. A csatába visszalépni pedig nem lehet.
Eközben korlátozták a tárgylista méretét (ékkőért persze növelhető), de azt nem vették figyelembe, hogy sok-sok játékosnál épp az ékkőért vásárolt (vagy a bossokból kiütött) unique tárgyak foglalják a sok helyet. Ezeket vagy mindenki eladja játékbeli, "bagó" mennyiségű aranyért, vagy eldobja - ellenkező esetben március közepétől mozgásképtelenné válik a karakter.
Mit nem kaptunk: se új insta, se új város, se új zónák, s csak pár új küldetés, alacsony szintű karaktereknek.
S hogy víg legyen az összkép: az ékkövek árát mintegy duplájára emelték.
Összefoglalva: globális gyengítés, áremelés és az ingyenes játék nem is olyan lassú kivezetése.
strato @ 2012.02.27. 17:03
Harcban senki nem regenerál a la natur, de mindenkinek van legalább egy skillje, amivel tudja magát gyógyítani (a bölcs másokat is). Nézd meg a skilleket a leírásba pakolt linkeken, vagy csapj bele a játékba! Hamarabb megkapod a választ, mintha én körülírom neked.
Ymdar @ 2012.02.27. 16:53
A bétában a varázsló volt a legerősebb, mert tudta magát harc közben gyógyítani, és voltak folyamatosan sebző varázslatai is, míg a harcos szép lassan gyógyult harc közben, és ezért ritkábban tudott ilyet kezdeményezni. Ez a helyzet még fennáll?
strato @ 2012.02.27. 11:38
Elég jól el lehet játszogatni egyedül is, főleg harcossal. Vannak kimondottan csapatosra tervezett küldetések, de harcossal ezek némelyikét egyedül is lehet teljesíteni. Ha másképp nem, pár szinttel és néhány táposabb tárggyal később újrapróbálva.

A bossok azért egyedül nem mennek, de itt amúgy sem úgy kell elképzelni a csapatozást, hogy órákon át ismerkedik, meg szervezkedik az ember, hogy összejöjjön a csapat.

Ha téblábolnak a közelben páran, azokat megkérdezi az ember, hogy benne vannak-e. Ha igen a válasz, akkor win, ha pedig nem, akkor meg van épp elég másik küldetés, amivel lehet haladni addig, amíg legközelebb arra kanyarodik az ember egy újabb próbára.

De a chat ablakba bedobva a kérdést percek alatt összejöhet bármire az ad hoc csapat, ha szerencsénk van.
Ork @ 2012.02.27. 10:31
Tudom, hogy mmo, de nekem általában nincs időm csapatozni. A kérdésem az, hogy menyire játszható ez a játék egyedül? A három karakter közül melyik az, amelyikkel a legjobban lehet szólóban boldogulni, és melyikkel a legkevésbé?
strato @ 2012.02.27. 09:46
Eberen_Orkodo!
Nem tudom, hogy a bétát mikor nézted, így válaszolni is nehezebb egy kicsit.
Ami biztos, hogy új küldetések, megvásárolható tárgyak és skillek még két héttel ezelőtt is kerültek a játékba, szóval azt nem mondanám, hogy ugyanaz a játék, mint fél éve, vagy akár a hónap elején. Pár frissítéssel ezelőtt pont a harc gyorsaságán is javítottak, bár szerintem már előtte sem volt lassú.

A harc tud monoton lenni, igen, de mint minden MMO, ez is úgy van kitalálva, hogy az emberek együtt játszanak, közösen harcolnak. Persze nem kötelező csoportosan haladni, de úgy az igazi.
Engem mondjuk nem frusztrál, hogy valameyik ellenfélből 3 vagy 4 csoportot is le kell verni, mert ha ugyanúgy lépek is a csatában, jöhet ki máshogy. Mivel a sebzés nem fix, ahogy te írtad, és van kritikus sebzésre is esély, simán kijöhet az egyik csata úgy, hogy egy ütéssel leütsz egy ellenfelet, míg egy másik csatában életben marad. Mondanom sem kell, más a taktika, ha 4 ellenféllel folytatod a harcot, vagy ha csak hárommal.
Mire végzek a küldetésben előírt 4 csoportnyi ellenféllel, kábé addigra áll össze a megfelelő taktika a fejemben, amivel a legtöbb véletlenre fel vagyok készülve, amivel a leghatékonyabban tudom legyőzni őket.

Egyszerűbb lenne 15 percet rászánnod a játék kipróbálására. Annyi idő alatt pont megnézheted a harcot néhány ellenféllel, és jobb választ kapsz a kérdéseidre, mint így. Bár pont a játék elején lévő gyógy ellenfelek nem épp a legjobbak erre, de 3-4. szint körül már bele lehet kötni érdekes ellenfelekbe a győzelem esélyével (mert persze anélkül már korábban is).

Kabal!
Sajna a könyveket most nem tudom elolvasni én sem. Szerintem ez csak átmeneti. Azt tudom, hogy a múlt héten még nem voltak lefordítva. Lehet, hogy éppen ezen dolgoznak.
kabal @ 2012.02.27. 08:46
A tárgyaink között levő könyveket hogy lehet elolvasni? Mert hogy a játék által írt dupla kattintással nem, az hétszentség.