BePe @ 2012.03.03. 06:20
Morak
ha megoldhato, legalabb a sajat hozzaszolasodon belul legyen koherens a stilusod, a tahoid tavkiertekelo sertegetest a `tisztelettel` zaras kicsit sem enyhiti.
/egyszer mar voltal kenyszereltavon ilyesmi miatt, ha ujra erre hajtasz, szolj es zarjuk rovidre a folyamatot, ne pazaroljuk egymas idejet feleslegesen./
koszonom.
Morak @ 2012.03.02. 20:41
Üdv!

Diocletianus:

Neked mi bajod van az energiapáncéllal? Mit nem értesz rajta? Mi az, hogy a Grey Knight speckók bemutatása nem nyújt semmi eredetit?

Kezdem úgy érezni, hogy W40k helyett a Barbie Fashion Designerrel kellene foglalkoznod...abban remélem nincs vállvért, még a végén rossz néven vennéd.

Bődületesen órdenáré cikk volt...figyelmen kívül hagyod, hogy a W40k egy sajátos érzést is követel, ami ha nincs, nem tudod elfogadni...ez pedig: "big...bigger...biggest...W40k big". Nem kompenzálnak semmit, de esetleg kikukucskálhatnál a szabálykönyvek mögül, és tájékozódhatnál magáról a világról, mert arról milkalila bélgázod sincs. Már elnézést.

Tisztelettel:
Morak
Zaethus @ 2012.03.02. 00:27
Csak én vagyok vele így ,hogy a Dark Heresy nekem az etalon a többi W40k Rpg-hez képest ? :D :D :D

Nem akarom lehúzni a többit,de eddig kiemelkedően a legjobb amivel találkoztam.
aluminiumtrioxid @ 2012.03.01. 22:45

Végre feltalálták a spanyolviaszt, hogy a különböző erőszintű partikat Ars Magica-stílusban kell összehozni. Fantasztikus.


Ósátáp, nálunk így se működik :P
Fywillan @ 2012.03.01. 21:41
Végre feltalálták a spanyolviaszt, hogy a különböző erőszintű partikat Ars Magica-stílusban kell összehozni. Fantasztikus.

A vállvértek mérete pedig egyenesen arányos az őket viselő személy rangjával. Akiknek nem telik vállvértre, azok a kalapjuk méretét használják erre.
MurciMarci @ 2012.02.29. 12:51
DND követhetőbb volt, hogy melyik kiegészítőben mit lehet találni nagyjából. Mondom ezt a 3.5-el bezárólag, mert a 4-esben minden keigészítőben ugyanaz van. Feat meg Skill, meg Power...
aluminiumtrioxid @ 2012.02.29. 11:15
"Pauldrons - because shoulders are vulnerable." :D
Aserminio_de_Mueria @ 2012.02.29. 08:55
Ha jól értem a Dark Heresy is elindult az ADnD nyomdokain, egymásról mit sem tudó fejlesztők párhuzamosan íródott kiegészítőivel, amik folyton egymásba akadnak. A vége már előre látszik: Több száz kaszt, több ezer teljesen egyedi működésű képzettség között szépen elveszik a játék.
auer @ 2012.02.29. 07:57
Kösz az ismertetőt.

Ami nekem fura hogy a könyv ennyire titokzatosnak mutatja be a szürke lovagokat míg a Dark Heresy regények szerint(az a kettő amit konkrétan a szektorra és a játékhoz írtak) a Tricon palotában az Ordo Malleus szárnyát két ilyen őrzi. (deathwatch a Xenos-t, és sororitas hereticus-t)
kabal @ 2012.02.29. 07:30
A szokásos remek ismertető, köszönjük!

A vállvért-mizériával kapcsolatban Andy Chamberst tudom idézni: "Because it's cool."
Egy olyan világról beszélünk, ahol űrorkok csatáznak űrelfekkel-nincs sok értelme azon agyalni, hogy egy Terminátor páncélban képtelenség lenne mozogni (nemhogy harcolni). Ezért haragszom a Black Hole csapatára, amiért grafikus dizájnváltást erőszakoltak rá a Mark of Chaosra, "mert nem realisztikus, hogy valakinek hatalmas tüskék állnak ki a páncéljából, amik harc közben hátba szúrhatják". REALISZTIKUS? Jézusom...