jokaero @ 2012.05.06. 18:54
pedig elméletben kb 50-es skill után már nem adna semmit:O legalábbis patch notes szerint
Hellguard666 @ 2012.05.06. 18:35
jokaero:

Aligha, tudnék róla. :) A legfrissebb patchel játszom, és még mindig se perc alatt (értsd pár óra) húzom fel a Smithing skillemet.

Mondjuk a mai kedvencem, ahogy a városőr elrepült a fejem felett. A Radiant AI elfelejtette kitenni a posztjára, és úgy gondolta gyorsan javítja. Alig volt gáz a látvány. :D
jokaero @ 2012.05.06. 15:23
a smith dolog jelentett bug, az 1.2 -es patchel már javították
Hellguard666 @ 2012.05.06. 15:09
Slyzero:

Ja tényleg... sorry, úgy látszik beragadt a write-only üzemmód nálam. :)

Ez a megoldás tényleg tök remek, kár, hogy valahol ez is félrement a Skyrimben. Értem ez alatt, hogy kb. semmi idő alatt összeszeded a 100-as Smithing képzettséget a játékban (két vasbánya - Halted Stream és a Riverwood melletti bánya - elég nyersvasat ad, hogy a Warrior csillagképpel, a Well Rested bónusszal karöltve, vastőröket gyártva kb. se perc alatt az egekbe húzd a képességedet... a bőrt hozzá kb. 120*10/4 = 300 aranyért megveszed) míg az Alchemy, vagy Enchanted jóval lassabban fejlődik. Értem én hogy vastőrt kovácsolni könnyebb mint varázsgyűrűt készíteni, de ettől még nem kéne lehetőségem legyen arra, hogy vastőrt kovácsolva értsem meg a daedric fegyverek titkát, nem? :)
SlyZero @ 2012.05.06. 12:51
Hellguard666:
Nem alkotás, fejlesztés. :)
Amúgy arra gondoltam, hogy az fejlődik, ami használsz.
strato @ 2012.05.06. 10:53
Hoztam megint jóságot:

Kép

http://iaro.3dmax.hu/images/2012/05/06/749.png

:D
Kutya @ 2012.05.06. 07:40
...ezeke szerint nem csak nekem van hányingerem a Skyrim rendszerétől, hanem másoknak is.
Az hogy kivették belőle a pusztakezes skill-t, az felháborított!
Látszik, hogy a Skyrim főleg konzolosoknak készült, úgy mint az a anyaszomorító, teliberakott f*stalicska Dragon Age 2. Na az a meggyalázása egy RPGnek, az 1. rész után!
De ne kanyarodjak el a témától , nem akarok elkeseríteni senkit, de nagy valószínűséggel csak könnyeket csal majd a hű RPG fanok szeméből ez az Online MMoRPG, mert nagy valósínűséggel WoW-os "menj oda, öld meg a mondsztát, hozzd vissza, itt a trezsőr" kalandok lesznek benne.
Sajnos ez az MMoRPG-k nagy hibája, hogy megöli s szerepjátékot...
Sigmund @ 2012.05.05. 10:01
Hellguard: milyen érdekes, hogy a CD Projedt Red a Witchereknél ezt kapásból rendesen csinálta meg. Mármint, a kardot a háton.
A Bethesda-játékokból egyvalami hiányzik mostanában. A lélek. Pedig még az Oblivionba is tudtak nagyon jó küldetéseket rakni. Ott volt a Fighter's Guild küldetéssorozat. Na, az egyenesen megrázó volt, és nagyon lehetett benne utálni az ellenfelet. Skyrimben ilyennel nem találkoztam.
jokaero @ 2012.05.05. 02:32
egyetlen értékelhető questlánc a dark brotherhood sorozat volt, többi kb a 0- ával ért fel. még ezt is beárnyékolja, hogy hiába ölöm meg az emperort, a világ észre sem veszi, a stormcloak-imperium questláncban már élőként beszélnek róla. azt az embert, akit még vhol lvl 10 környékén megöltem, lvl 30 körül ugyanebben a questláncban jarlá teszik, és onnantól kezdve megint él.és ez csak egy a millió teljesen inkoherens világ példából.akad ugyan pár quest, ami nem abból áll, hogy menj el egy rohadt barlangba, dungeonbe, de kimerem jelenteni, hogy a játék nagyobb része zajlik a föld alatt, vmi sötét szűkös helyen mint bárhol máshol. a new vegas után egy ilyen szintű förtelem, mint a skyrim, számomra érthetetlen.
nem rossz játék, nem arról van szó, de nem rpg, olyan közel sincs hozzá mint a duke nukem. ami hatalmas előnye, hogy nagyon sok játékstílust tartalmaz. lényeg a lényeg, nem sok különbséget látok a wow questjei, és a skyriméi közt
Hellguard666 @ 2012.05.04. 21:18
Slyzero:

A micsoda? Tökéletes karakteralkotási rendszer? Már melyik? Morrowind? Oblivion? Skyrim? Csak mert mindháromban kb változott valami... mondjuk a legrosszabb ezek közül a Skyrim. Imádom ezt a játékot, félreértés ne essék, de milyen már, hogy kivágjuk a tulajdonságokat a kukába? Főleg két sikerjáték után, ahol ezt már egész szépen megszokta az egyszeri fogyasztó. Szvsz a Skyrimet nagyon consumer-friendly, trendbe illeszkedő, pink, faék egyszerű rendszernek szánták...

Mondjuk ami nekem grafikailag fáj, hogy a Bethesda egy Morrowind, Oblivion, Fallout 3, Skyrim négyes alatt nem tanulta meg, hogy a hátra szíjazott kard a háton, és nem a háttól 20 centire van. Illetve hogy nem túl buli, ha a tőr folyamat belelóg a karakterek combjába, mert ilyenkor jön a disbelief suspension suspended manőver. :D

No, mind1, megnézzük, bár ez a teaser... hmmm... hogy mondjam finoman... k****ra semmitmondó, és közhelyes.