@ 2013.02.15. 23:00

Igen, örülök neki hogy van aki felfogja hogy ha el akarsz adni egy szoftvert komolyabb mennyiségben akkor angolra kell fordítanod.

Az angol nyelvű, professzionális kialakítású weboldal (pozitív értelemben véve) döbbenetes meglepetés volt, sajnos a magyar weboldalak még mindig borzasztó fapadosak az angol nyelvűekhez képest (nem csak az amerikaiakhoz képest sajnos). A mai napig nem értem miért ennyire nehéz egy magyar weboldalat úgy összehozni hogy normálisan működjön minden nagyobb böngészőben.

Amúgy már választ is kaptam a levélre.

strato @ 2013.02.15. 19:23

Ja, hát mivel magyarok, úgy terveztem! :D

Csak azért írtam, mert nem minden stábtag magyar, és a weboldal sem. ;)
@ 2013.02.15. 18:54
Ja, hát mivel magyarok, úgy terveztem! :D
strato @ 2013.02.15. 18:39
Hát igen, amikor a Doom 3 első pár pályáját megláttam, magamban azt mondtam: mi ez a SS2 koppintás? Azért a később a Doom 3 inkább átmegy FPS-be, a SS2 pedig végig FPS/RPG/logikai keverék marad. Érdekes, hogy a Doomnak illene jobban horror hangulatúnak lennie, de szerintem a SS2 sokkal jobban megragadta ennek a műfajnak a lényegét. Kíváncsi vagyok, hogy mai szemmel nekikezdve milyen élmény lesz neked...

A TH-nak van saját honlapja is:
http://www.torturedhearts.com/
Ott írhatsz nekik a fórumon is. Elég segítőkészek.
Ha levelt írsz, szerintem címezd Zolinak, és nyugodtan írd magyarul.
@ 2013.02.15. 18:21
Most nyomatom a Doom3-at, azt mondták anno System Shock 2 koppintás, szóval remélem nem lőttek nagyon mellé.
Kösz' a modlinkeket, akartam mindenképpen valami HD textúrapakkot hozzá! :)
Ja, megnézem az interjút, köszi azt is! :)
Lehet írok majd nekik egy e-mailt vagy ilyesmi...
strato @ 2013.02.15. 17:50

A System Shock 2-re kíváncsi leszek, a híre alapján jó vétel volt!

Én még a megjelenése körül játszottam vele, és akkor elég komoly élmény volt. Elég sok játék merített azóta belőle. Ha nekiveselkedsz, azt mondják az okosok, hogy az itt említett két moddal érdemes szebbé varázsolni, mivel az eredeti grafika fölött jócskán eljárt már az idő:
http://www.pcgamer.com/2013/02/14/system-shock-2-mods-upgrade-the-visuals-of-your-imminent-doom-insect/

A Tortured Hearts izometrikus lesz, esetleg TPS? Nem egészen egyértelmű a videóból...

A játékos a kamerát tudja mozgatni FP nézetben, amit a karakterek követnek valamennyire szabadon.
Tavaly meginterjúztam a játék designerét. Technikai kérdésekre nem nagyon tértünk ki, de ha érdekel, olvasd el:
http://lfg.hu/48970/vegyes/interjuk/tortured-hearts-interju/
@ 2013.02.15. 17:23

Wow! Izometrikus! \o/ Jól néz ki, talán még a PnP rpg ócska rendszerét is feledtetni fogja.

Kíváncsi lennék még mennyit rúgnak abba a szerencsétlen Longest Journey-be... Úgy látszik nem volt elég a point&click kalandjátékok királyából királynőjéből Indigo Prophecy-klónt csinálni belőle...

A System Shock 2-re kíváncsi leszek, a híre alapján jó vétel volt!

Tényleg nem kellene az ME4-et így hívni, rossz ómen egy tönkretett játék-franchise nevét egy új játékhoz használni!

A Tortured Hearts izometrikus lesz, esetleg TPS? Nem egészen egyértelmű a videóból...

blaisec @ 2013.02.15. 10:59
Bocs a duplázásért nem tudom mi történt.
blaisec @ 2013.02.15. 10:59
At the Gates erőssen úgy néz ki mint egy nagy lenyúlás a volt munkaadójától a dizájnernek, volt már ilyen : Wizardry kontra Wizards of Warriors esetében. D. W. Bradley designer új csapatot alkotott és jócskán bele is bukott. Bár szerintem a Civ5 nem volt nagy eresztés igen konzolos és lebutitott lett (a CIV4-hez képes tbiztosan, föleg ha még modot is dobunk rá, Rise of Mankind-ot vagy Fall from Heaven II-t).
Bulldy @ 2013.02.15. 09:44
Nagy királyság lesz ez a Shadowrun, érzem! Külön örülök az izometrikus 3D-nek.