auer @ 2013.04.26. 06:45
Tegnap lemeséltem, parti olyan szépen elbukta hogy öröm volt nézni. Az elején lévő beszélgetésnek csak a végét hallgatták ki, de mire a játékos visszatért a csapathoz pont a lényegről feledkezett el.
eljutottak a szállodában ahol mindenkivel beszéltek kivéve a magányosan kávézó szolgával aki a kulcsfigura lett volna. Benindzsáztak elkaptak két őrt, egyiket megölték, a másikat kivallatták így megtudták Bladelock tervét, majd kijátszották a hívjuk aput kártyát. Az inkvizítor le is tartóztatta de ugye a másik összeesküvés közelében sem voltak. Eső robbantott a démon megjelent szóval, minden összejött :)

ja a modulhoz: oldalszámokat ne felejtsétek le róla. Nagyon vacak mese közbe kutakodni hogy melyik papír melyik után jön. :)
jokaero @ 2013.04.23. 21:10
Volt olyan csapat aki szegény démont végén felszecskázta?:(
auer @ 2013.04.19. 08:32
Kösz az infót, ez nem jött át így már érthetőbb.
Madovick @ 2013.04.19. 08:30
Köszönöm a visszajelzéseket!
auer: Lehet, hogy ez nincs világosan leírva, de Synnengard egy kevésbé ismert, ősi családi fészeknek volt szánva, abból az időből, amikor a Synne család még nem volt a mai pozíciójában. Valami olyasmire gondoltam, mint a svájci Habsburg vára Schönbrunnhoz képest.
kabal: Ez korábban fel sem merült, de valóban, akármikor át lehetne ültetni WFRP-be a komplett történetet, mondjuk Altdorfba a Scintilla helyett. :)
Morak @ 2013.04.17. 12:38
Ez sajnos nagyon jó. :D

(Azért sajnos, mert én nem mesélek modulból, de ez mégis megihletett.) :D
BePe @ 2013.04.17. 10:42
Koszonet a modulert :)
kabal @ 2013.04.17. 07:33
Hangulata alapján inkább Warhammer Fantasy, mint 40K, ettől függetlenül tetszik.
auer @ 2013.04.17. 06:35
Jó modul.
Egy dolog nem tetszett: ahhoz képest h a Synne család milyen befolyásos, mekkora család a családi birtok minimális parti besétál könnyedén. Én azt inkább valami hétvégi pihenőhelynek tenném, habár még akkor is kicsi a Warhammer BIG méretekhez képest.