Cthulhu @ 2013.05.21. 11:20



Protipp: BC-ben mindent megtehetsz, amit az RT-ben, csak az egész sokkal jobban van összerakva :)


Bocsánat, csak egy kérdés: Mi az a BC?
Elnézést az offért... :csingcsung:


Black Crusade :)


Köszönöm.
auer @ 2013.05.21. 06:25
Kavisanczky +1

Igen, ez csak hozzáállás kérdése.
aluminiumtrioxid @ 2013.05.21. 06:11


Protipp: BC-ben mindent megtehetsz, amit az RT-ben, csak az egész sokkal jobban van összerakva :)


Bocsánat, csak egy kérdés: Mi az a BC?
Elnézést az offért... :csingcsung:


Black Crusade :)
Cthulhu @ 2013.05.20. 21:42


Amit én mondani próbáltam RT-ről, hogy nem illik hozzá a tipikus Wh40k-s megközelítés, márpedig erre próbál építeni. Alfdam mondta jól, hogy próbálja úgy beállítani a hangulatot, hogy nélküled még a gravitáció sem működik. Nem is lenne vele baj, ha nem erőltetné rogyásig ezt az invade and conquer játékmenetet. De talán még ezis működhetne tök jól, ha nem a hajó navigátorával és asztropatájával, stb kellene mindezt csinálni hanem egyszerű "egy a sok közül matrózzal". Legalábbis nekem biztos jobban működne:)


Protipp: BC-ben mindent megtehetsz, amit az RT-ben, csak az egész sokkal jobban van összerakva :)


Bocsánat, csak egy kérdés: Mi az a BC?
Elnézést az offért... :csingcsung:
Kavisanczky @ 2013.05.20. 20:28
RT-t mondjuk szerintem elég sokféleképpen lehet játszani. Lehet nyomatni ezt az invade and conquer dolgot is, de mehet akár a "felfedezünk és halott xenok kincseit hordjuk ládaszám", ami már inkább közelebb lehet a rogue trader karakteréhez, főleg hogyha ő és a közeli vezérkar van a megfelelő lore-ok birtokában (ami szintén könnyen elképzelhető). Vagy lehet simán dinasztiaépítésben is gondolkozni, hogy minnél nagyobb vagyont és befolyást fel tudjon halmozni életében, ennek csak egy kisebb (de persze nem elhanyagolható) része a kolonizálósdi. Plusz végül, de nem utolsó sorban átmehet rogue traderünk utolsó aljas gecibe is, amihez pl a Hostile Aquisition is egész sok ötletet és adatot biztosít :D

Arról nem is beszélve, hogy rogue traderek között is hatalmas eltérések vannak, az egyik kereskedő és üzletember, a második hadvezér, a harmadik teljesen deviáns, a negyedik ősi tekercseket fejt meg a csapatával és romokat tár fel, az ötödik meg rabszolgákkal kereskedik és hajókat foszt ki. Szóval igazából csak azon múlik, hogy mit akarnak a játékosok kezdeni ennyi hatalommal.
aluminiumtrioxid @ 2013.05.20. 13:54

Amit én mondani próbáltam RT-ről, hogy nem illik hozzá a tipikus Wh40k-s megközelítés, márpedig erre próbál építeni. Alfdam mondta jól, hogy próbálja úgy beállítani a hangulatot, hogy nélküled még a gravitáció sem működik. Nem is lenne vele baj, ha nem erőltetné rogyásig ezt az invade and conquer játékmenetet. De talán még ezis működhetne tök jól, ha nem a hajó navigátorával és asztropatájával, stb kellene mindezt csinálni hanem egyszerű "egy a sok közül matrózzal". Legalábbis nekem biztos jobban működne:)


Protipp: BC-ben mindent megtehetsz, amit az RT-ben, csak az egész sokkal jobban van összerakva :)
jokaero @ 2013.05.20. 13:47
Azért a concept artnak nem kell túl nagy jelentőséget tulajdonítani. Táblás játékban is marineok 90% sisakos, csak néhány tiszt tolja sisak nélkül, moráljavítás céljából(+menőségből). Amit én mondani próbáltam RT-ről, hogy nem illik hozzá a tipikus Wh40k-s megközelítés, márpedig erre próbál építeni. Alfdam mondta jól, hogy próbálja úgy beállítani a hangulatot, hogy nélküled még a gravitáció sem működik. Nem is lenne vele baj, ha nem erőltetné rogyásig ezt az invade and conquer játékmenetet. De talán még ezis működhetne tök jól, ha nem a hajó navigátorával és asztropatájával, stb kellene mindezt csinálni hanem egyszerű "egy a sok közül matrózzal". Legalábbis nekem biztos jobban működne:)
auer @ 2013.05.20. 12:18
Most nem rpg szemszögből mondtam, hanem a világ/regény nézőpontból. Pl érdemes megnézni a RT szabálykönyv grafikát, max 1 mellvértet hordanak. Sajnos ez in-game nem egészen működőképes.
jokaero @ 2013.05.20. 12:08
Azt azért tegyük hozzá, hogy egy űrgárdista nevetve túlél egy fejlövést, és tőlük is a 90% HORD sisakot. Közelharci fegyverek használata már nagyobb marhaság, ez igaz:D DH azért egy kicsit józanabb koncepció, vagy akár már az OW is. Roguehoz valahogy ebben a formában nem passzol az rpg.
auer @ 2013.05.20. 06:24
Végül is lehet(ne), de vhogy világidegen. Ez az világ ahol az űrgárdisták sisak nélkül rohamozzák az ellenséget mert úgy látványos. Vagy a közelharci fegyverek elterjedtsége.
Egyszerűen más az a világ mint ahogy mai szemmel néznék szerintem ezt kell elfogadni.
Párszor volt ilyen másodlagos karakter nem sok sikerrel.